*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

R-kioski aloitti Spotify-lahjakorttien myynnin

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 26.3.2012 17:33 Kommentteja (14)

R-kioski aloitti Spotify-lahjakorttien myynnin R-kioskin valikoimiin on tullut Spotify-lahjakortit. Kuunteluaikaa Spotifyhin voi ostaa ketjun kaikista myymälöistä.
Ärrä tarjoaa kolme erikokoista Spotify Gift Card -korttia, joilla saa oikeuden käyttää suoratoistopalvelun maksullisia versioita. Korttien arvot ovat 10, 30 ja 60 euroa.

Lahjakortin voi käyttää myös yksittäisten kappaleiden ostoon. Yhden kappaleen hinta on yksi euro.

Tägit: R-kioski Spotify
Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

126.3.2012 17:44

Hyvä juttu tämä, kävin heti hakemassa kortin ja Spotify Unlimited nyt kahdeksi kuukaudeksi :)
Piratismia kun en tue niin tämä on hyvä ja halpa vaihtoehto.

226.3.2012 17:48

Joo itekkin piti heti käydä hakee, ja pitkästä aikaa taas premium käytössä :)

326.3.2012 17:59

Kannattaako tota Premiumia ottaa Unlimitedin tilalle muuten jos ei kännykällä Spotifyä käytä? Onko jotain muuta oleellista hyötyä mistä maksaisi puolet enemmän?

426.3.2012 18:26

Joo, eipä tuossa preumissa ole muuta eroa unlimitediin, ko tuo känny juttu ja sitten offlinemode mahd. Itselle tuo kännykällä kuuntelu on mustjuttu, kun enemmän ite kännyllä kuuntelen mussaa.


526.3.2012 18:26

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mysticiza:
Kannattaako tota Premiumia ottaa Unlimitedin tilalle muuten jos ei kännykällä Spotifyä käytä? Onko jotain muuta oleellista hyötyä mistä maksaisi puolet enemmän?

Tuo Offline-tila voi olla esim. mökille mentäessä ihan kiva feature, mutta jos siis pelkästään tietokoneella kuuntelee musaa netin ääressä niin ei tuosta Premiumista kannata IMO maksaa.
http://www.spotify.com/fi/get-spotify/overview/

626.3.2012 18:32

Premiumissahan on parempi äänenlaatu verrattuna Unlimiteddiin eli 320kbps vs 160kbps.. Vois kyllä ite käydä kans hakemassa Unlimitedin kesäks.


Älä Yritä Jos Et Osaa!!


Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

726.3.2012 18:49
sepposeponseponseppo
Vahvistamaton

hmm. tuota odottelin jossain vaiheessa, mutta nyt nokian mix radio on sen verran kova sana, etten taida vaivautua.

826.3.2012 19:35

Tää on kyllä niin hyvä juttu! Tietää mitä toivoo tutuilta ja kavereilta synttärilahjaks tästä lähtien. 10€ Ei oo paha sioittaa kun tietää että melkein kaikki kuuntelee kuitenkin.



926.3.2012 22:20

:) Ihan kätevä homma.

Tosin itse en ole käyttänyt spotify palvelua sen jälkeen kun löysin Groovesharkin, omaan makuun laajempi valikoima, esim Metallicaa löytyy mitä Spotifystä ei löytynyt.

Mutta luulis näiden menevän kaupaksi.

1027.3.2012 3:42

Minä löysin kerran torrentit, niistä en ole luopunut.

1127.3.2012 10:25

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ProfaneX:
:) Ihan kätevä homma.

Tosin itse en ole käyttänyt spotify palvelua sen jälkeen kun löysin Groovesharkin, omaan makuun laajempi valikoima, esim Metallicaa löytyy mitä Spotifystä ei löytynyt.

Mutta luulis näiden menevän kaupaksi.
Tommonenkin on kuin https://rara.com/#. Toimii suoraan selaimessa.Ollut jonkinaikaa käytössä ja aika laaja valikoima musaa.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 27.3.2012 @ 10:30

1227.3.2012 14:23
jnneolenn
Vahvistamaton

Ja tuosta Groovesharkista on androidille Tinyshark niminen ohjelma jolla pystyy kuuntelemaan ilmaiseksi ja offlinekin löytyy :)

1311.12.2012 17:47
Sivd
Vahvistamaton

Onko tässä ns. ikärajaa? Esimerkiksi jos menee ostamaan r-kioskilta niin tulevatko perään ikää kyselemään?

1411.12.2012 18:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sivd:
Onko tässä ns. ikärajaa? Esimerkiksi jos menee ostamaan r-kioskilta niin tulevatko perään ikää kyselemään?
Eivät.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Nokia 8:sta tulee uusi versio – Tuplasti enemmän tallennustilaa Nokia 8:sta tulee uusi versio – Tuplasti enemmän tallennustilaa (26.9.2017 18:07)
Elokuussa tuotemallistoaan lippulaivapuhelimella täydentänyt HMD Global on esitellyt uuden version Nokia 8:sta. Uutukaisesta löytyy kuusi gigatavua käyttömuistia ja 128 gigatavua tallennusmuistia. ....
2 kommenttia
Itsestään ajavista autoista älykaupunkiin – Nvidian uusi Metropolis-alusta kerää uusia asiakkaita Itsestään ajavista autoista älykaupunkiin – Nvidian uusi Metropolis-alusta kerää uusia asiakkaita (26.9.2017 11:57)
Nvidia on ratsastanut tekoälyteknologioiden kehityksen kärjessä jo useamman vuoden ajan. Näkyvin esimerkki tekoälyn ja koneoppimisen saavutuksista on autojen itsenäinen ajaminen, mutta liikenteestä ....
Snapchatiin taas uusia kikkoja – Tällaisia kuvia saat uusilla taivasfilttereillä Snapchatiin taas uusia kikkoja – Tällaisia kuvia saat uusilla taivasfilttereillä (26.9.2017 10:45)
Laajennetun todellisuuden mahdollisuuksia ehkä kaikkein rohkeimmin ja kattavimmin on lähtenyt kokeilemaan Snap, jonka Snapchat-sovelluksella otettuja kuvia on voinut ehostaa erilaisilla kasvofilttereille ....
Apple aloitti seurannan – Kerää selaustietoja Safarin käyttäjistä Apple aloitti seurannan – Kerää selaustietoja Safarin käyttäjistä (26.9.2017 10:14)
Apple on lisännyt Safari-selaimeensa uusia tietoturvaominaisuuksia, jotka suojaavat käyttäjiä mainostajien tiedonkeruulta. Samaan aikaan Apple on itse alkanut kerätä tietoa käyttäjien selaamisesta. ....
WhatsAppin toiminta estettiin – Kiina hyökkäsi pikaviestipalvelua vastaan WhatsAppin toiminta estettiin – Kiina hyökkäsi pikaviestipalvelua vastaan (26.9.2017 09:56)
Kiina on estänyt WhatsApp-pikaviestimen toiminnan maassa, kertoo The New York Times. Estotoimenpiteiden arvellaan liittyvän tavalla tai toisella kuukauden päästä järjestettäviin Kiinan kommunistisen ....
1 kommentti

Uutisarkisto