*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

R-kioski aloitti Spotify-lahjakorttien myynnin

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 26.3.2012 17:33 Kommentteja (14)

R-kioski aloitti Spotify-lahjakorttien myynnin R-kioskin valikoimiin on tullut Spotify-lahjakortit. Kuunteluaikaa Spotifyhin voi ostaa ketjun kaikista myymälöistä.
Ärrä tarjoaa kolme erikokoista Spotify Gift Card -korttia, joilla saa oikeuden käyttää suoratoistopalvelun maksullisia versioita. Korttien arvot ovat 10, 30 ja 60 euroa.

Lahjakortin voi käyttää myös yksittäisten kappaleiden ostoon. Yhden kappaleen hinta on yksi euro.

Tägit: R-kioski Spotify
Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

126.3.2012 17:44

Hyvä juttu tämä, kävin heti hakemassa kortin ja Spotify Unlimited nyt kahdeksi kuukaudeksi :)
Piratismia kun en tue niin tämä on hyvä ja halpa vaihtoehto.

226.3.2012 17:48

Joo itekkin piti heti käydä hakee, ja pitkästä aikaa taas premium käytössä :)

326.3.2012 17:59

Kannattaako tota Premiumia ottaa Unlimitedin tilalle muuten jos ei kännykällä Spotifyä käytä? Onko jotain muuta oleellista hyötyä mistä maksaisi puolet enemmän?

426.3.2012 18:26

Joo, eipä tuossa preumissa ole muuta eroa unlimitediin, ko tuo känny juttu ja sitten offlinemode mahd. Itselle tuo kännykällä kuuntelu on mustjuttu, kun enemmän ite kännyllä kuuntelen mussaa.


526.3.2012 18:26

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mysticiza:
Kannattaako tota Premiumia ottaa Unlimitedin tilalle muuten jos ei kännykällä Spotifyä käytä? Onko jotain muuta oleellista hyötyä mistä maksaisi puolet enemmän?

Tuo Offline-tila voi olla esim. mökille mentäessä ihan kiva feature, mutta jos siis pelkästään tietokoneella kuuntelee musaa netin ääressä niin ei tuosta Premiumista kannata IMO maksaa.
http://www.spotify.com/fi/get-spotify/overview/

626.3.2012 18:32

Premiumissahan on parempi äänenlaatu verrattuna Unlimiteddiin eli 320kbps vs 160kbps.. Vois kyllä ite käydä kans hakemassa Unlimitedin kesäks.


Älä Yritä Jos Et Osaa!!


Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

726.3.2012 18:49
sepposeponseponseppo
Vahvistamaton

hmm. tuota odottelin jossain vaiheessa, mutta nyt nokian mix radio on sen verran kova sana, etten taida vaivautua.

826.3.2012 19:35

Tää on kyllä niin hyvä juttu! Tietää mitä toivoo tutuilta ja kavereilta synttärilahjaks tästä lähtien. 10€ Ei oo paha sioittaa kun tietää että melkein kaikki kuuntelee kuitenkin.



926.3.2012 22:20

:) Ihan kätevä homma.

Tosin itse en ole käyttänyt spotify palvelua sen jälkeen kun löysin Groovesharkin, omaan makuun laajempi valikoima, esim Metallicaa löytyy mitä Spotifystä ei löytynyt.

Mutta luulis näiden menevän kaupaksi.

1027.3.2012 3:42

Minä löysin kerran torrentit, niistä en ole luopunut.

1127.3.2012 10:25

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ProfaneX:
:) Ihan kätevä homma.

Tosin itse en ole käyttänyt spotify palvelua sen jälkeen kun löysin Groovesharkin, omaan makuun laajempi valikoima, esim Metallicaa löytyy mitä Spotifystä ei löytynyt.

Mutta luulis näiden menevän kaupaksi.
Tommonenkin on kuin https://rara.com/#. Toimii suoraan selaimessa.Ollut jonkinaikaa käytössä ja aika laaja valikoima musaa.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 27.3.2012 @ 10:30

1227.3.2012 14:23
jnneolenn
Vahvistamaton

Ja tuosta Groovesharkista on androidille Tinyshark niminen ohjelma jolla pystyy kuuntelemaan ilmaiseksi ja offlinekin löytyy :)

1311.12.2012 17:47
Sivd
Vahvistamaton

Onko tässä ns. ikärajaa? Esimerkiksi jos menee ostamaan r-kioskilta niin tulevatko perään ikää kyselemään?

1411.12.2012 18:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sivd:
Onko tässä ns. ikärajaa? Esimerkiksi jos menee ostamaan r-kioskilta niin tulevatko perään ikää kyselemään?
Eivät.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun (6.12.2016 10:26)
Kyytipalvelu Uber on omalla esimerkillään osoittanut, että sijoittajapiireissä liikkuu paljon rahaa toimivien liikennepalveluiden kehittäjille ja kaupunkien liikennöinnin uudistaminen voi olla ....
Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua (6.12.2016 09:42)
Viime keväänä Microsoft esitteli tekoälyosaamistaan Tay-nimisellä Twitter-botilla, jonka luvattiin kykenevän keskustelemaan luontevasti muiden mikroblogipalvelun käyttäjien kanssa. Internet ....
Tekoälyn testaus avautuu: Googlen DeepMind julkaisi testialustansa lähdekoodin Tekoälyn testaus avautuu: Googlen DeepMind julkaisi testialustansa lähdekoodin (5.12.2016 18:50)
Alphabetin tekoälytutkimusta harjoittava DeepMind-yritys on päättänyt avata sen omien algoritmien testaamiseen käytetyn testiohjelman lähdekoodin kaikkien hyödynnettäväksi. DeepMind Lab -niminen ....
Google valitsi vuoden parhaimman pelin – Villitsi nuorison myös Suomessa Google valitsi vuoden parhaimman pelin – Villitsi nuorison myös Suomessa (5.12.2016 17:13)
Vuosi ei ole vielä ehtinyt loppuun saakka, mutta Googlella päätettiin siitä huolimatta jo valita tämän vuoden parhaimmat Android-pelit ja -sovellukset. Google valitsi maailmanlaajuisesti ....

Uutisarkisto