*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Sony toi PS2-pelit Euroopan PlayStation Storeen

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 16.2.2012 18:23 Kommentteja (17)

Sony toi PS2-pelit Euroopan PlayStation Storeen Sony on viimein eilen julkaissut kasan vanhoja PlayStation 2 -pelejä myös suomalaisten saataville PlayStation Store -kaupassaan. Noin 30 pelin hinnat vaihtelevat viidestä kymmeneen euroon.
Eilen julkaistut pelit eurohintoineen:

A Train 6 (9.99e)
Arcade Classics Vol. 1 (4.99e)
Bust-A-Bloc (4.99e)
Cel Damage Overdrive (4.99e)
Chicken Little (9.99e)
Disney Princess Enchanted Journey (9.99e)
God Hand (9.99e)
Golden Age of Racing (4.99e)
Gungrave Overdose (4.99e)
International Super Karts (3.59e)
Kim Possible: What's the Switch? (9.99e)
Maximo (9.99e)
Maximo vs Army of Zin (9.99e)
Meet the Robinsons (9.99e)
Mr. Golf (6.99e)
MX World Tour (4.99e)
Neo Contra (9.99e)
Noble Racing (4.99e)
Road Trip Adventure (4.99e)
Seek & Destroy (4.99e)
Skyscraper (2.49e)
SSX On Tour (9.99e)
Swords of Destiny (9.99e)
The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe (9.99e)
Walt Disney's Donald Duck Quack Attack (9.99e)
WWI: Aces of the Sky (4.99e)
WW2: Battle Over The Pacific (4.99e)

Asiasta kertoi suomeksi pelaajalehti.

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

116.2.2012 18:28

Ei sitten yhtään parempia pelejä keksiny pistää

216.2.2012 18:32
Anakondas
Vahvistamaton

Mitä ihmettä? Kuka näitä pelejä on pelannut/pelaa?

316.2.2012 18:37

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anakondas:
Mitä ihmettä? Kuka näitä pelejä on pelannut/pelaa?
Valikoimasta päätellen, lapset. Toihan on - ja on ollut - se selkein Pleikkarin valttikortti verrattuna muihin konsoleihin, lasten pelit, jotka on vielä todella usein suomennettu (ja joskus jopa hyvin). Kyllä alle kouluikäisten lasten perheessä saa perustella hieman X360:n ostoa verrattuna PS3:een, nimimerkillä kokemusta :-)

416.2.2012 18:47

Mielelläni maksaisin 20-30€ pelistä kun vain saisivat ne oikeat sinne

516.2.2012 19:35

GTA, GT, olishan noita..

Listassa olleet ei juuri sanoneet mitään vaikka aina pelaillut..

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 16.2.2012 @ 19:37

616.2.2012 20:26

Ainakin siellä on God Hand. Suosittelen tutustumaan.

Vihdoinkin tuli PS2 pelejä PSN:nään ja toivon todella, että tulee jotain ostamisen arvoista. Jostain pitää aloittaa, vaikka alku onkin pettymys.

716.2.2012 21:01

Eikä.. Niin toivoin Gran Turismo 4:sta.. Josko joskus?


Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S

816.2.2012 21:22

Tollasilla hinnoilla tollasia pelejä?? Wtf!? Kuka ostaa?
Ajattelin otsikon nähtyä että nyt pääsis pelaan esim Kingdom heartseja...

916.2.2012 23:06

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila:
GTA, GT, olishan noita..

Listassa olleet ei juuri sanoneet mitään vaikka aina pelaillut..
GTA:sta on mahdollisesti tulossa HD-kokoelma.

1017.2.2012 0:28

Hyvin hiljaiseen ääneen on tuotu nämä pelit storeen. Syy on tietysti selvä, näissä peleissä ei ole mitään seksikästä tosipelaajalle.

@dRD

Xbox 360 & Kinect on aika kova sana nimenomaan lapsiperheissä. Koko perhe saa osallistua, pelata ja liikkua yhdessä. Ylipäänsä vuorovaikuttaa yhdessä, vanhemman osallistuminen ei rajoitu pelkästään tekstien sanelukoneena olemiseen. Tälläinen vuorovaikuttaminen lapsen kanssa on hyvin positiivinen kokemus. Isälle sitten iltamyöhään vähän Dead Spacea. Kannattaa kokeilla, nimimerkillä kokemusta on ;)

1117.2.2012 0:59

Kunhan tulee PS3 jossain vaiheessa hankittua, lähtee kyllä SSX hankintalistalle. Sopivasti kun uusiki on tuloillaan, niin pääsisi naatiskelemaan vanhasta klassikostakin. Suosittelen lämpimästi kaikille!

1217.2.2012 8:47

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LoBer:
Kunhan tulee PS3 jossain vaiheessa hankittua, lähtee kyllä SSX hankintalistalle. Sopivasti kun uusiki on tuloillaan, niin pääsisi naatiskelemaan vanhasta klassikostakin. Suosittelen lämpimästi kaikille!
Onhan se hyvä, mutta ei toi On Tour ole samanlainen klassikko kuin kolme ekaa. :)

1317.2.2012 15:22

Quack Attack on hieno peli. Muita en sitten teidäkään :D

1417.2.2012 22:08
parkkima
Vahvistamaton

Voiko noita pelata muuta kuin ensimmäisillä PS3-versioilla? PS2-tukihan poistettiin melko nopeasti että hintaa saatiin alennettua.

1517.2.2012 22:49

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti parkkima:
Voiko noita pelata muuta kuin ensimmäisillä PS3-versioilla? PS2-tukihan poistettiin melko nopeasti että hintaa saatiin alennettua.
PS2-tuki oli kallis, koska PS2-levyjä lukevan aseman valmistaminen oli kallista. Nuo voi ladata Storesta digitaalisessa muodossa, joten kyseistä yhteensopivuusongelmaa ongelmaa ei ole.

1618.2.2012 20:53

Lainaus:
PS2-tuki oli kallis, koska PS2-levyjä lukevan aseman valmistaminen oli kallista
Ei vaan ps2 tuki oli toteutettu erillisellä piirillä. Se toi lisää valmistuskustannuksia. Kyllä br-asema kuin asema osaa dvd-levyjä lukea.

1719.2.2012 19:20
acerpoika
Vahvistamaton

tietääkö kukaan että tuleeko noita ps2 pelejä lisää ps3 storeen?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....
Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
1 kommentti
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
4 kommenttia

Uutisarkisto