*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Sony toi PS2-pelit Euroopan PlayStation Storeen

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 16.2.2012 18:23 Kommentteja (17)

Sony toi PS2-pelit Euroopan PlayStation Storeen Sony on viimein eilen julkaissut kasan vanhoja PlayStation 2 -pelejä myös suomalaisten saataville PlayStation Store -kaupassaan. Noin 30 pelin hinnat vaihtelevat viidestä kymmeneen euroon.
Eilen julkaistut pelit eurohintoineen:

A Train 6 (9.99e)
Arcade Classics Vol. 1 (4.99e)
Bust-A-Bloc (4.99e)
Cel Damage Overdrive (4.99e)
Chicken Little (9.99e)
Disney Princess Enchanted Journey (9.99e)
God Hand (9.99e)
Golden Age of Racing (4.99e)
Gungrave Overdose (4.99e)
International Super Karts (3.59e)
Kim Possible: What's the Switch? (9.99e)
Maximo (9.99e)
Maximo vs Army of Zin (9.99e)
Meet the Robinsons (9.99e)
Mr. Golf (6.99e)
MX World Tour (4.99e)
Neo Contra (9.99e)
Noble Racing (4.99e)
Road Trip Adventure (4.99e)
Seek & Destroy (4.99e)
Skyscraper (2.49e)
SSX On Tour (9.99e)
Swords of Destiny (9.99e)
The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe (9.99e)
Walt Disney's Donald Duck Quack Attack (9.99e)
WWI: Aces of the Sky (4.99e)
WW2: Battle Over The Pacific (4.99e)

Asiasta kertoi suomeksi pelaajalehti.

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

116.2.2012 18:28

Ei sitten yhtään parempia pelejä keksiny pistää

216.2.2012 18:32
Anakondas
Vahvistamaton

Mitä ihmettä? Kuka näitä pelejä on pelannut/pelaa?

316.2.2012 18:37

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anakondas:
Mitä ihmettä? Kuka näitä pelejä on pelannut/pelaa?
Valikoimasta päätellen, lapset. Toihan on - ja on ollut - se selkein Pleikkarin valttikortti verrattuna muihin konsoleihin, lasten pelit, jotka on vielä todella usein suomennettu (ja joskus jopa hyvin). Kyllä alle kouluikäisten lasten perheessä saa perustella hieman X360:n ostoa verrattuna PS3:een, nimimerkillä kokemusta :-)

416.2.2012 18:47

Mielelläni maksaisin 20-30€ pelistä kun vain saisivat ne oikeat sinne

516.2.2012 19:35

GTA, GT, olishan noita..

Listassa olleet ei juuri sanoneet mitään vaikka aina pelaillut..

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 16.2.2012 @ 19:37

616.2.2012 20:26

Ainakin siellä on God Hand. Suosittelen tutustumaan.

Vihdoinkin tuli PS2 pelejä PSN:nään ja toivon todella, että tulee jotain ostamisen arvoista. Jostain pitää aloittaa, vaikka alku onkin pettymys.

716.2.2012 21:01

Eikä.. Niin toivoin Gran Turismo 4:sta.. Josko joskus?


Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S

816.2.2012 21:22

Tollasilla hinnoilla tollasia pelejä?? Wtf!? Kuka ostaa?
Ajattelin otsikon nähtyä että nyt pääsis pelaan esim Kingdom heartseja...

916.2.2012 23:06

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila:
GTA, GT, olishan noita..

Listassa olleet ei juuri sanoneet mitään vaikka aina pelaillut..
GTA:sta on mahdollisesti tulossa HD-kokoelma.

1017.2.2012 0:28

Hyvin hiljaiseen ääneen on tuotu nämä pelit storeen. Syy on tietysti selvä, näissä peleissä ei ole mitään seksikästä tosipelaajalle.

@dRD

Xbox 360 & Kinect on aika kova sana nimenomaan lapsiperheissä. Koko perhe saa osallistua, pelata ja liikkua yhdessä. Ylipäänsä vuorovaikuttaa yhdessä, vanhemman osallistuminen ei rajoitu pelkästään tekstien sanelukoneena olemiseen. Tälläinen vuorovaikuttaminen lapsen kanssa on hyvin positiivinen kokemus. Isälle sitten iltamyöhään vähän Dead Spacea. Kannattaa kokeilla, nimimerkillä kokemusta on ;)

1117.2.2012 0:59

Kunhan tulee PS3 jossain vaiheessa hankittua, lähtee kyllä SSX hankintalistalle. Sopivasti kun uusiki on tuloillaan, niin pääsisi naatiskelemaan vanhasta klassikostakin. Suosittelen lämpimästi kaikille!

1217.2.2012 8:47

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LoBer:
Kunhan tulee PS3 jossain vaiheessa hankittua, lähtee kyllä SSX hankintalistalle. Sopivasti kun uusiki on tuloillaan, niin pääsisi naatiskelemaan vanhasta klassikostakin. Suosittelen lämpimästi kaikille!
Onhan se hyvä, mutta ei toi On Tour ole samanlainen klassikko kuin kolme ekaa. :)

1317.2.2012 15:22

Quack Attack on hieno peli. Muita en sitten teidäkään :D

1417.2.2012 22:08
parkkima
Vahvistamaton

Voiko noita pelata muuta kuin ensimmäisillä PS3-versioilla? PS2-tukihan poistettiin melko nopeasti että hintaa saatiin alennettua.

1517.2.2012 22:49

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti parkkima:
Voiko noita pelata muuta kuin ensimmäisillä PS3-versioilla? PS2-tukihan poistettiin melko nopeasti että hintaa saatiin alennettua.
PS2-tuki oli kallis, koska PS2-levyjä lukevan aseman valmistaminen oli kallista. Nuo voi ladata Storesta digitaalisessa muodossa, joten kyseistä yhteensopivuusongelmaa ongelmaa ei ole.

1618.2.2012 20:53

Lainaus:
PS2-tuki oli kallis, koska PS2-levyjä lukevan aseman valmistaminen oli kallista
Ei vaan ps2 tuki oli toteutettu erillisellä piirillä. Se toi lisää valmistuskustannuksia. Kyllä br-asema kuin asema osaa dvd-levyjä lukea.

1719.2.2012 19:20
acerpoika
Vahvistamaton

tietääkö kukaan että tuleeko noita ps2 pelejä lisää ps3 storeen?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Huwei julkisti P10- ja P10 Plus -huippupuhelimet – tältä ne näyttävät ja tuntuvat Huwei julkisti P10- ja P10 Plus -huippupuhelimet – tältä ne näyttävät ja tuntuvat (26.2.2017 15:52)
Huawei on julkaissut Barcelonan MWC-messuilla uudet P10- ja P10 Plus -älypuhelimen. Puhelinvertailu.com pääsi kokeilemaan P10-perusmallia jo aiemmin tällä viikolla. Ensituntumien perusteella ....
LG esitteli G6-huippuälypuhelimen: Iso näyttö kompaktissa paketissa LG esitteli G6-huippuälypuhelimen: Iso näyttö kompaktissa paketissa (26.2.2017 14:03)
LG on esitellyt Barcelonassa pidettävillä MWC-messuilla LG G6 -huippuälypuhelimen. LG G6 erottautuu kilpailijoistaan näytöllään. 5,7 tuuman näyttö on iso, mutta sen reunukset ovat niin pienet, ....
2 kommenttia
Arvostelussa Samsung Gear 360 – Ensimmäisen sukupolven laite 360 asteen videokuvaukseen Arvostelussa Samsung Gear 360 – Ensimmäisen sukupolven laite 360 asteen videokuvaukseen (25.2.2017 21:52)
Gear 360 julkaistiin jo viime vuoden huhtikuussa ja Suomeen se saapui käytännössä vasta vuoden lopulla. Pallokamera saapui myyntiin 399 euron suositushinnalla, mutta hinta on arvostelua tehdessä ....
1 kommentti
Näin seuraat huomista supersunnuntaita – Luvassa älypuhelimien vyöry Näin seuraat huomista supersunnuntaita – Luvassa älypuhelimien vyöry (25.2.2017 16:45)
MWC-messut alkavat ensi viikolla, mikä tietää taas vilkasta uutisvirtaa mobiililaitteiden rintamalta. Uutisähkyä ei helpota lainkaan se, että vaikka messut kestävät neljä päivää (ensi viikon ....
3 kommenttia
Nelosen kanavat eivät pimenekään kaapeliverkoissa – Lisäaikaa pari kuukautta Nelosen kanavat eivät pimenekään kaapeliverkoissa – Lisäaikaa pari kuukautta (24.2.2017 18:44)
Nelonen Median vapaasti katsottavat kanavat, Jim, Liv ja Hero, eivät pimenekään DNA:n ja Soneran kaapeliverkoissa vielä helmikuun lopulla. Nelonen Median omistavan Sanoman mukaan se on sopinut ....
2 kommenttia

Uutisarkisto