*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 20.1.2012 16:26 Kommentteja (9)

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua Wbox HD DVR -digiboksissa on ollut ongelmia vaikka muille jakaa. Monia asiakkaita on raivostuttanut vikojen lisäksi myös se, että vikoja ei ole saatu lupauksista huolimatta korjattua.
Vikojen määrä lisääntyi viime keväänä kun digiboksi ei suostunut tallentamaan HD-kanavien lähetyksiä Suomessa. Kolmen vuoden odottelun jälkeen digiboksi sai päivityksen, jonka luvattiin korjaavan viat. Viivästysten syyksi on kerrottu se, että siitä haluttiin tehdä mahdollisimman kattava.

Nyt on kuitenkin ilmennyt, ettei päivitys korjaa kuin HD-kanavien tallennusvian ja EPG-käsittelyn ongelmat. Useimmat viat ovat jääneet korjaamatta. Asiasta kertoi Digilelut.

Tägit: DNA Welho Wbox

Lisää uutisotsikoita

Edellinen Seuraava

Muita aiheeseen liittyviä uutisia

 

9 kommenttia

120.1.2012 16:46

Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.


-Make-

220.1.2012 17:54

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mniskane:
Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.
No ei nyt ihan näinkään =) Mutta joo, nippu todella, todella ärsyttäviä bugeja, joiden kanssa "pitää oppia elämään". Bugeista ja tietty myös hyvistä puolista on pidemmät porinat mmeidän wBoxin arvosteluiden sivulla. Sinne vain omia kokemuksia tilittämään :-)

320.1.2012 21:17

Jos tässä boksissa on "ongelmia vaikka muille jakaa" niin muut boksit ovat sitten täyttä ongelmajätettä.

Kyseessä on kuitenkin ehdottomasti varmatoimisin HD-boksi mitä markkinoilta löytyy. Kyseiset "raivostuttavat" bugit ovat suht pieniä. Tämä boksi ei jumittele ikinä ja tallennukset onnistuvat aina, kuinka moni muu boksi kykenee samaan?

420.1.2012 23:49

Kaikinpuolin karmee laite. Ei sitä riitä edes adjektiivit enää kuvailemaan. Ainoa vinkki on että kiertäkää kaukaa vaikka halvalla saisitte.

521.1.2012 8:53
Toimii
Vahvistamaton

Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.

621.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

721.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

821.1.2012 17:39

Maximum jeen jeen kanssa tapeltuani siirryin käyttämään Wboxia. Päivääkään en ole katunut sitä. Joka ikinen nauhoitus on onnistunut ja boxi on toiminut omassa käytössä moitteettomasti.

921.1.2012 22:46

Lausuin väärää totuutta: itsellä oli siis wbox hd2.

Tilanne sen kanssa johti siihen, että mulla ei ole boksia nyt ollenkaan vaan netissä olevat ip-tv palvelut joita käytän katson häkätyllä Apple TV2:lla ja jos missaan jonkun ohjelman niin se katsotaan sitten ipadista booxtv palvelusta.

Jos tilanne ei parane noiden kaupallisten boksien kanssa niin pitää rakentaa sitten itse. Kuten sanottua, toi wbox hd2 on tosi paska. Wbox HD:stä josta tää uutinen oli mulla ei tosiaan ole kokemusta. Täytyy olla tarkempi ens kerralla ennenkuin kommentoi.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Linux saa vihdoin virallisen Netflix-tuen Linux saa vihdoin virallisen Netflix-tuen (20.9.2014 17:20)
Vuonna 2007 esitelty Netflixin streaming-palvelu on vihdoin saamassa virallisen Linux-tuen. Asia ilmenee Ubuntu-kehittäjien foorumille kirjoitetusta viestistä. Seitsemän vuotta sitten alkunsa ....
2 kommenttia
Android L ja iOS 8 salaavat oletuksena käyttäjänsä tiedot Android L ja iOS 8 salaavat oletuksena käyttäjänsä tiedot (20.9.2014 14:06)
Keskiviikkona julkaistun iOS 8 -käyttöjärjestelmän myötä Applen mobiililaitteiden omistajat ovat voineet suojata laitteensa salasanan avulla. Koodin avulla käyttäjä pystyy salaamaan tietonsa ....
2 kommenttia
Opas: Näin siirrät tietosi iPhonestasi Androidiin Opas: Näin siirrät tietosi iPhonestasi Androidiin (20.9.2014 13:00)
Suunnitteletko Applen ikonisen iPhonen hylkäämistä Androidin tarjoamien mahdollisuuksien houkuttelemana? Vai onko muuten vain tarvetta virittää Android-pohjainen kakkosluuri tai työpuhelin toimintakuntoon? ....
5 kommenttia
IPhone 6:n sisältä löytyi mysteerinen piiri – kompassi, kiihtyvyysanturi vai jotakin muuta? IPhone 6:n sisältä löytyi "mysteerinen piiri" – kompassi, kiihtyvyysanturi vai jotakin muuta? (20.9.2014 11:03)
Tee-se-itse-harrastelijoille ja korjaajille suunnattu iFixit julkaisi jo eilen omat purkuartikkelinsa myyntiin tulleista iPhone 6- ja iPhone 6 Plus -puhelimista. Ammattimaiseen tekniseen analyysiin ....
5 kommenttia
YouTuben katselukertoja voi seurata nyt lähes reaaliaikaisesti YouTuben katselukertoja voi seurata nyt lähes reaaliaikaisesti (19.9.2014 16:06)
YouTube tarjoaa tästä lähin kanavien ylläpitäjille mahdollisuuden seurata lähes reaaliajassa videoidensa katselukertojen kertymistä. Katselukerrat esitetään kahdessa graafissa: hour-by-hour ....

Uutisarkisto