*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 20.1.2012 16:26 Kommentteja (9)

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua Wbox HD DVR -digiboksissa on ollut ongelmia vaikka muille jakaa. Monia asiakkaita on raivostuttanut vikojen lisäksi myös se, että vikoja ei ole saatu lupauksista huolimatta korjattua.
Vikojen määrä lisääntyi viime keväänä kun digiboksi ei suostunut tallentamaan HD-kanavien lähetyksiä Suomessa. Kolmen vuoden odottelun jälkeen digiboksi sai päivityksen, jonka luvattiin korjaavan viat. Viivästysten syyksi on kerrottu se, että siitä haluttiin tehdä mahdollisimman kattava.

Nyt on kuitenkin ilmennyt, ettei päivitys korjaa kuin HD-kanavien tallennusvian ja EPG-käsittelyn ongelmat. Useimmat viat ovat jääneet korjaamatta. Asiasta kertoi Digilelut.

Tägit: DNA Welho Wbox
Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

120.1.2012 16:46

Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.


-Make-

220.1.2012 17:54

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mniskane:
Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.
No ei nyt ihan näinkään =) Mutta joo, nippu todella, todella ärsyttäviä bugeja, joiden kanssa "pitää oppia elämään". Bugeista ja tietty myös hyvistä puolista on pidemmät porinat mmeidän wBoxin arvosteluiden sivulla. Sinne vain omia kokemuksia tilittämään :-)

320.1.2012 21:17

Jos tässä boksissa on "ongelmia vaikka muille jakaa" niin muut boksit ovat sitten täyttä ongelmajätettä.

Kyseessä on kuitenkin ehdottomasti varmatoimisin HD-boksi mitä markkinoilta löytyy. Kyseiset "raivostuttavat" bugit ovat suht pieniä. Tämä boksi ei jumittele ikinä ja tallennukset onnistuvat aina, kuinka moni muu boksi kykenee samaan?

420.1.2012 23:49

Kaikinpuolin karmee laite. Ei sitä riitä edes adjektiivit enää kuvailemaan. Ainoa vinkki on että kiertäkää kaukaa vaikka halvalla saisitte.

521.1.2012 8:53
Toimii
Vahvistamaton

Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.

621.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

721.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

821.1.2012 17:39

Maximum jeen jeen kanssa tapeltuani siirryin käyttämään Wboxia. Päivääkään en ole katunut sitä. Joka ikinen nauhoitus on onnistunut ja boxi on toiminut omassa käytössä moitteettomasti.

921.1.2012 22:46

Lausuin väärää totuutta: itsellä oli siis wbox hd2.

Tilanne sen kanssa johti siihen, että mulla ei ole boksia nyt ollenkaan vaan netissä olevat ip-tv palvelut joita käytän katson häkätyllä Apple TV2:lla ja jos missaan jonkun ohjelman niin se katsotaan sitten ipadista booxtv palvelusta.

Jos tilanne ei parane noiden kaupallisten boksien kanssa niin pitää rakentaa sitten itse. Kuten sanottua, toi wbox hd2 on tosi paska. Wbox HD:stä josta tää uutinen oli mulla ei tosiaan ole kokemusta. Täytyy olla tarkempi ens kerralla ennenkuin kommentoi.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Lisää kestävyystestejä: Näin Galaxy S6 edge selviää pudottamisesta ja vesihauteesta Lisää kestävyystestejä: Näin Galaxy S6 edge selviää pudottamisesta ja vesihauteesta (30.3.2015 22:40)
Samsungin uusista lippulaivoista löytyy premium-materiaaleja, kuten on pitkään odotettu. Samalla se kuitenkin tarkoitti, että yhtiö joutui luopumaan huippumalleissaan muutamasta tärkeästä ominaisuudesta. ....
Applen ensi syksyn iPhone-julkaisu paljastui: Tältä näyttää iPhone 6c Applen ensi syksyn iPhone-julkaisu paljastui: Tältä näyttää iPhone 6c (30.3.2015 18:52)
Applen puhelinmallisto koostuu käytännössä kolmen eri hintaluokan laitteista, jotka ovat kaikki eri vuosien lippulaivapuhelimia: kalleimmat puhelimet ovat uusinta uutta, hieman edullisemmalla ....
Videovertailussa Galaxy S6 edgen ja iPhone 6:n nopeus Videovertailussa Galaxy S6 edgen ja iPhone 6:n nopeus (30.3.2015 17:16)
Samsungin uudet lippulaivat Galaxy S6 ja Galaxy S6 edge ovat jälleen kuin esitteitä markkinoiden huippuraudasta. Samaa ovat olleet enemmän tai vähemmän myös aiempien sukupolvien Galaxy S -laitteet, ....
7 kommenttia
Huippuartistien uusi musiikki häviämässä Spotifysta? Huippuartistien uusi musiikki häviämässä Spotifysta? (30.3.2015 15:47)
Dr. Dren myytyä viime vuonna Beats-musiikkiyhtiönsä Applelle kolmella miljardilla dollarilla, räppäri Jay-Z halusi myös päästä mukaan suoratoistomarkkinoille. Jay-Z ostikin viime vuoden lopulla ....
2 kommenttia
Spotify saapui PlayStationille yksinoikeudella Spotify saapui PlayStationille yksinoikeudella (30.3.2015 14:17)
Sonyn PlayStation-konsolit saivat uuden musiikkipalvelun tänään. Yhtiön tämänastisen historian suurimman rahoituskierroksen alkuvuodesta käynnistänyt Spotify korvaa Sonyn sulkeman Music Unlimited -palvelun. ....
1 kommentti

Uutisarkisto