*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 20.1.2012 16:26 Kommentteja (9)

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua Wbox HD DVR -digiboksissa on ollut ongelmia vaikka muille jakaa. Monia asiakkaita on raivostuttanut vikojen lisäksi myös se, että vikoja ei ole saatu lupauksista huolimatta korjattua.
Vikojen määrä lisääntyi viime keväänä kun digiboksi ei suostunut tallentamaan HD-kanavien lähetyksiä Suomessa. Kolmen vuoden odottelun jälkeen digiboksi sai päivityksen, jonka luvattiin korjaavan viat. Viivästysten syyksi on kerrottu se, että siitä haluttiin tehdä mahdollisimman kattava.

Nyt on kuitenkin ilmennyt, ettei päivitys korjaa kuin HD-kanavien tallennusvian ja EPG-käsittelyn ongelmat. Useimmat viat ovat jääneet korjaamatta. Asiasta kertoi Digilelut.

Tägit: DNA Welho Wbox
Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

120.1.2012 16:46

Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.


-Make-

220.1.2012 17:54

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mniskane:
Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.
No ei nyt ihan näinkään =) Mutta joo, nippu todella, todella ärsyttäviä bugeja, joiden kanssa "pitää oppia elämään". Bugeista ja tietty myös hyvistä puolista on pidemmät porinat mmeidän wBoxin arvosteluiden sivulla. Sinne vain omia kokemuksia tilittämään :-)

320.1.2012 21:17

Jos tässä boksissa on "ongelmia vaikka muille jakaa" niin muut boksit ovat sitten täyttä ongelmajätettä.

Kyseessä on kuitenkin ehdottomasti varmatoimisin HD-boksi mitä markkinoilta löytyy. Kyseiset "raivostuttavat" bugit ovat suht pieniä. Tämä boksi ei jumittele ikinä ja tallennukset onnistuvat aina, kuinka moni muu boksi kykenee samaan?

420.1.2012 23:49

Kaikinpuolin karmee laite. Ei sitä riitä edes adjektiivit enää kuvailemaan. Ainoa vinkki on että kiertäkää kaukaa vaikka halvalla saisitte.

521.1.2012 8:53
Toimii
Vahvistamaton

Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.

621.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

721.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

821.1.2012 17:39

Maximum jeen jeen kanssa tapeltuani siirryin käyttämään Wboxia. Päivääkään en ole katunut sitä. Joka ikinen nauhoitus on onnistunut ja boxi on toiminut omassa käytössä moitteettomasti.

921.1.2012 22:46

Lausuin väärää totuutta: itsellä oli siis wbox hd2.

Tilanne sen kanssa johti siihen, että mulla ei ole boksia nyt ollenkaan vaan netissä olevat ip-tv palvelut joita käytän katson häkätyllä Apple TV2:lla ja jos missaan jonkun ohjelman niin se katsotaan sitten ipadista booxtv palvelusta.

Jos tilanne ei parane noiden kaupallisten boksien kanssa niin pitää rakentaa sitten itse. Kuten sanottua, toi wbox hd2 on tosi paska. Wbox HD:stä josta tää uutinen oli mulla ei tosiaan ole kokemusta. Täytyy olla tarkempi ens kerralla ennenkuin kommentoi.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Suomalainen hittipeli Best Fiends päivittyi Suomalainen hittipeli Best Fiends päivittyi (31.10.2014 12:47)
Suomalaisen peliyhtiö Seriouslyn lokakuun alussa App Storeen ilmestyneelle Best Fiends -pulmapelille on julkaistu päivitys, jonka mukana tulee uutta pelattavaa 20 tason verran lisää. Best ....
Googlen tulevaisuuden mobiilissa rakentanut Andy Rubin jättää yhtiön Googlen tulevaisuuden mobiilissa rakentanut Andy Rubin jättää yhtiön (31.10.2014 11:17)
Androidin luonut Andy Rubin on päättänyt lähteä kokonaan Googlelta. Google osti Rubinin perustaman Androidin vuonna 2005, minkä jälkeen Rubin johti käyttöjärjestelmää kehitystä viime vuoden ....
Samsung lähtee kaatamaan Apple-kopioijaa uusilla Galaxy A -puhelimilla Samsung lähtee kaatamaan Apple-kopioijaa uusilla Galaxy A -puhelimilla (31.10.2014 10:21)
Samsung on tähän asti painottanut Galaxy-puhelimien markkinoinnissa teknisiä ominaisuuksia, kuten näytön resoluutiota tai suorittimen kyvykkyyttä. Yhtiön älypuhelinbisneksen ajauduttua ensimmäistä ....
LG:ltä tulossa 5,3 näyttö luottokorttia ohuemmilla kehyksillä LG:ltä tulossa 5,3" näyttö luottokorttia ohuemmilla kehyksillä (30.10.2014 23:28)
LG:n lippulaivamallien parhaimpiin ominaisuuksiin kuuluu suhteellisen ohuet reunat näytön ympärillä. Yritys aikoo ilmeisesti jatkaa tätä sarjaa tuomalla tarjolle myös 5,3" näytön ennätysohuilla ....
3 kommenttia
Microsoft esitteli Windows 10:n Applemaisia hiirieleitä ja multimonitoritukea Microsoft esitteli Windows 10:n Applemaisia hiirieleitä ja multimonitoritukea (30.10.2014 22:47)
Microsoftin tuleva Windows 10 tuo mukanaan kasan uusia ominaisuuksia, joita on jo ennestään nähty mobiilipuolella sekä Applen OS X:ssä, kuten ilmoituskeskuksen, virtuaalityöpöydät. Nyt yritys ....
1 kommentti

Uutisarkisto