*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 20.1.2012 16:26 Kommentteja (9)

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua Wbox HD DVR -digiboksissa on ollut ongelmia vaikka muille jakaa. Monia asiakkaita on raivostuttanut vikojen lisäksi myös se, että vikoja ei ole saatu lupauksista huolimatta korjattua.
Vikojen määrä lisääntyi viime keväänä kun digiboksi ei suostunut tallentamaan HD-kanavien lähetyksiä Suomessa. Kolmen vuoden odottelun jälkeen digiboksi sai päivityksen, jonka luvattiin korjaavan viat. Viivästysten syyksi on kerrottu se, että siitä haluttiin tehdä mahdollisimman kattava.

Nyt on kuitenkin ilmennyt, ettei päivitys korjaa kuin HD-kanavien tallennusvian ja EPG-käsittelyn ongelmat. Useimmat viat ovat jääneet korjaamatta. Asiasta kertoi Digilelut.

Tägit: DNA Welho Wbox

Lisää uutisotsikoita

Edellinen Seuraava

Muita aiheeseen liittyviä uutisia

 

9 kommenttia

120.1.2012 16:46

Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.


-Make-

220.1.2012 17:54

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mniskane:
Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.
No ei nyt ihan näinkään =) Mutta joo, nippu todella, todella ärsyttäviä bugeja, joiden kanssa "pitää oppia elämään". Bugeista ja tietty myös hyvistä puolista on pidemmät porinat mmeidän wBoxin arvosteluiden sivulla. Sinne vain omia kokemuksia tilittämään :-)

320.1.2012 21:17

Jos tässä boksissa on "ongelmia vaikka muille jakaa" niin muut boksit ovat sitten täyttä ongelmajätettä.

Kyseessä on kuitenkin ehdottomasti varmatoimisin HD-boksi mitä markkinoilta löytyy. Kyseiset "raivostuttavat" bugit ovat suht pieniä. Tämä boksi ei jumittele ikinä ja tallennukset onnistuvat aina, kuinka moni muu boksi kykenee samaan?

420.1.2012 23:49

Kaikinpuolin karmee laite. Ei sitä riitä edes adjektiivit enää kuvailemaan. Ainoa vinkki on että kiertäkää kaukaa vaikka halvalla saisitte.

521.1.2012 8:53
Toimii
Vahvistamaton

Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.

621.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

721.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

821.1.2012 17:39

Maximum jeen jeen kanssa tapeltuani siirryin käyttämään Wboxia. Päivääkään en ole katunut sitä. Joka ikinen nauhoitus on onnistunut ja boxi on toiminut omassa käytössä moitteettomasti.

921.1.2012 22:46

Lausuin väärää totuutta: itsellä oli siis wbox hd2.

Tilanne sen kanssa johti siihen, että mulla ei ole boksia nyt ollenkaan vaan netissä olevat ip-tv palvelut joita käytän katson häkätyllä Apple TV2:lla ja jos missaan jonkun ohjelman niin se katsotaan sitten ipadista booxtv palvelusta.

Jos tilanne ei parane noiden kaupallisten boksien kanssa niin pitää rakentaa sitten itse. Kuten sanottua, toi wbox hd2 on tosi paska. Wbox HD:stä josta tää uutinen oli mulla ei tosiaan ole kokemusta. Täytyy olla tarkempi ens kerralla ennenkuin kommentoi.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Massiivista Windows-pommia ei ole, eikä sitä tule "Massiivista Windows-pommia" ei ole, eikä sitä tule (23.7.2014 16:20)
Microsoftin toimitusjohtaja Satya Nadella väläytti viime yönä pidetyssä sijoittajapuhelissa, että yhtiö työstää parhaillaan "Yksi Windows" -nimistä projektia. "Massiivisen Windows-pommin" nähtiin ....
3 kommenttia
Kumpi kannattaa valita, Nokia Lumia 530 vai Lumia 520? Kumpi kannattaa valita, Nokia Lumia 530 vai Lumia 520? (23.7.2014 13:28)
Microsoft esitteli tänään seuraajan Lumia 520:lle. Tuoteselosteen tarkemmalla silmäilyllä kuitenkin valkenee pian karu todellisuus: Vaikka Lumia 530:n onkin Lumia 520:n seuraaja, on se monilla ....
1 kommentti
Microsoft esitteli jatkoa huippusuositulle nokialaiselle: Lumia 530 Microsoft esitteli jatkoa huippusuositulle nokialaiselle: Lumia 530 (23.7.2014 11:25)
Microsoft on esitellyt seuraajan huippsuosituksi osoittautuneelle Lumia 520:lle. Uutuus kantaa odotetusti nimeä Lumia 530. Puhelimessa on Qualcommin neliytiminen 1,2 gigahertsin Snapdragon-suoritin, ....
Pian on vain yksi Windows, joka toimii kaikilla laitteilla puhelimista pöytäkoneisiin Pian on vain yksi Windows, joka toimii kaikilla laitteilla puhelimista pöytäkoneisiin (23.7.2014 10:48)
Microsoft on vahvistanut kauan eläneen huhun siitä, että tulevaisuudessa yhtiöllä ei ole kuin yksi Windows, joka toimii kaikilla laitteilla. Sovelluskehittäjien keskuudessa tätä tietoa on odotettu kuin kuuta nousevaa.
1 kommentti
Broadcom ei löytänyt ostajaa: Modeemiliiketoiminta loppuu Broadcom ei löytänyt ostajaa: Modeemiliiketoiminta loppuu (23.7.2014 09:25)
Yhdysvaltalainen langattomaan viestintään erikoistunut Broadcom aikoo ajaa alas modeemibisneksessä, minkä seurauksena 2500 henkilöä menettää työpaikkansa. Suomessa Broadcomilla on 600 työntekijää, ....

Uutisarkisto