*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 20.1.2012 16:26 Kommentteja (9)

Wbox HD DVR -digiboksin ongelmat eivät tahdo korjaantua Wbox HD DVR -digiboksissa on ollut ongelmia vaikka muille jakaa. Monia asiakkaita on raivostuttanut vikojen lisäksi myös se, että vikoja ei ole saatu lupauksista huolimatta korjattua.
Vikojen määrä lisääntyi viime keväänä kun digiboksi ei suostunut tallentamaan HD-kanavien lähetyksiä Suomessa. Kolmen vuoden odottelun jälkeen digiboksi sai päivityksen, jonka luvattiin korjaavan viat. Viivästysten syyksi on kerrottu se, että siitä haluttiin tehdä mahdollisimman kattava.

Nyt on kuitenkin ilmennyt, ettei päivitys korjaa kuin HD-kanavien tallennusvian ja EPG-käsittelyn ongelmat. Useimmat viat ovat jääneet korjaamatta. Asiasta kertoi Digilelut.

Tägit: DNA Welho Wbox

Lisää uutisotsikoita

Edellinen Seuraava

Muita aiheeseen liittyviä uutisia

 

9 kommenttia

120.1.2012 16:46

Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.


-Make-

220.1.2012 17:54

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mniskane:
Vein omani takaisin kauppaan kahden päivän käytön jälkeen. Laite on loistava paperilla ja täysi paska oikeesti.
No ei nyt ihan näinkään =) Mutta joo, nippu todella, todella ärsyttäviä bugeja, joiden kanssa "pitää oppia elämään". Bugeista ja tietty myös hyvistä puolista on pidemmät porinat mmeidän wBoxin arvosteluiden sivulla. Sinne vain omia kokemuksia tilittämään :-)

320.1.2012 21:17

Jos tässä boksissa on "ongelmia vaikka muille jakaa" niin muut boksit ovat sitten täyttä ongelmajätettä.

Kyseessä on kuitenkin ehdottomasti varmatoimisin HD-boksi mitä markkinoilta löytyy. Kyseiset "raivostuttavat" bugit ovat suht pieniä. Tämä boksi ei jumittele ikinä ja tallennukset onnistuvat aina, kuinka moni muu boksi kykenee samaan?

420.1.2012 23:49

Kaikinpuolin karmee laite. Ei sitä riitä edes adjektiivit enää kuvailemaan. Ainoa vinkki on että kiertäkää kaukaa vaikka halvalla saisitte.

521.1.2012 8:53
Toimii
Vahvistamaton

Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.

621.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

721.1.2012 10:49
ViimeinenWbox
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Toimii:
Kertokaas mniskane ja Bluejack sitten parempi vastaava boxi. Mä en löytäny. Ja ei todellakaan valittamista.
HALOO, jos ei parempaa löydy, niin ei kai ole pakko ostaa mitään muutakaan paskaa?!!

821.1.2012 17:39

Maximum jeen jeen kanssa tapeltuani siirryin käyttämään Wboxia. Päivääkään en ole katunut sitä. Joka ikinen nauhoitus on onnistunut ja boxi on toiminut omassa käytössä moitteettomasti.

921.1.2012 22:46

Lausuin väärää totuutta: itsellä oli siis wbox hd2.

Tilanne sen kanssa johti siihen, että mulla ei ole boksia nyt ollenkaan vaan netissä olevat ip-tv palvelut joita käytän katson häkätyllä Apple TV2:lla ja jos missaan jonkun ohjelman niin se katsotaan sitten ipadista booxtv palvelusta.

Jos tilanne ei parane noiden kaupallisten boksien kanssa niin pitää rakentaa sitten itse. Kuten sanottua, toi wbox hd2 on tosi paska. Wbox HD:stä josta tää uutinen oli mulla ei tosiaan ole kokemusta. Täytyy olla tarkempi ens kerralla ennenkuin kommentoi.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Seuraavan iPhonen sisuskaluista julkaistu uusia kuvia Seuraavan iPhonen sisuskaluista julkaistu uusia kuvia (28.7.2014 19:17)
Syksyllä julkaistavat iPhonet ovat jo tuotannossa, tai ainakin se on hyvin lähellä sitä. Ei olekaan lainkaan ihme, että verkossa on alettu julkaista valokuvia uusien puhelimien komponenteista. ....
Varoittava esimerkki: Älä nuku puhelimesi kanssa Varoittava esimerkki: Älä nuku puhelimesi kanssa (28.7.2014 13:06)
Joka kesä kun ihmiset pitävät lomiaan ja maailma menee kiinni, mediat ympäri maailmaa huomaavat uutisvirran kuivuvan olemattomaksi. Viime vuosina suosituiksi täyteuutisiksi ovat nousseet viallisista ....
6 kommenttia
Apple ostaa lisää kuratointiin erikoistuneita sisältöpalveluita Apple ostaa lisää kuratointiin erikoistuneita sisältöpalveluita (28.7.2014 10:40)
Viikonlopun aikana on paljastunut kaksi uutta Applen tekemää yrityskauppaa. Ensiksi TechCrunch kertoi Applen ostaneen "kirjojen Pandoraksi" kutsutun BookLampin, minkä jälkeen Re/code kertoi ....
Lumioille tulossa kasa uusia ominaisuuksia ohjelmistopäivityksen mukana Lumioille tulossa kasa uusia ominaisuuksia ohjelmistopäivityksen mukana (28.7.2014 09:41)
Kaikkille Lumioille Windows Phone 8.1 ei ole ehtinyt vielä edes saapua, mutta Microsoft suunnittelee siitä huolimatta jo uuden ohjelmistopäivityksen julkaisua. Niin sanottu GDR1-päivitys ....
8 kommenttia
Vallankumouksellinen muistitekniikka tulossa: Älypuhelimiin jopa teratavun edestä tallennustilaa Vallankumouksellinen muistitekniikka tulossa: Älypuhelimiin jopa teratavun edestä tallennustilaa (27.7.2014 14:37)
Rice Universityn tutkijat ovat kehittäneet uuden menetelmän, jonka avulla uuden sukupolven RRAM-muisteja (Resistive Random Access Memory) voidaan valmistaa aiempaa edullisemmin ja yksinkertaisemmin. ....
4 kommenttia

Uutisarkisto