*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Facebookin kohuttu ominaisuus viimein käyttöön

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 15.12.2011 17:22 Kommentteja (19)

Facebookin kohuttu ominaisuus viimein käyttöön Facebook kertoo yhtiön blogissa, että pitkään suunnitteilla ollut ja paljon keskustelua herättänyt Timeline-toiminto on viimein virallisesti käytössä.
Timeline laittaa käyttäjän oman profiilisivun kokonaan uusiksi. Koko käyttöhistorian paljastavan aikajanan avulla voi nopeasti tarkastella mitä kukin on julkaissut Facebookissa esimerkiksi kolme vuotta sitten heinäkuussa.

Pelkkien seinäkirjoitusten ja jaettujen linkkien lisäksi Timeline esittää kartalla erilaista käyttäjään liittyvää tietoa, kuten syntymäpaikkaa ja eri kohteita joihin käyttäjä on kirjautunut Facebook Places -palvelun kautta.

Uudistuneen profiilisivun saa käyttöönsä täältä. Ennen Timeline-sivun paljastamista muille käyttäjille, omaa sivuaan pääsee muokkaamaan ja poistamaan haluamiaan tietoja. Oletusarvoisesti Timeline avautuu myös kavereiden nähtäväksi seitsemän päivän kuluessa, mutta halutessaan Timelinensa voi julkaista vaikka heti.

Kerro kommenteissa oliko vanha parempi vai vaikuttaako Timeline hyvältä?

Tägit: Facebook
Edellinen Seuraava  

19 kommenttia

115.12.2011 18:01

Mulle toi tuli itsestään pari viikkoa sitten käyttöön.

215.12.2011 18:47
ideuut
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonir21:
Mulle toi tuli itsestään pari viikkoa sitten käyttöön.

sä ootki idiootti joka käyttää FBtä

315.12.2011 18:53

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ideuut:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonir21:
Mulle toi tuli itsestään pari viikkoa sitten käyttöön.

sä ootki idiootti joka käyttää FBtä


Anna sit pusu...

415.12.2011 18:54

Minulla tuo ei taasen ole vielkään käytettävissä, vaikka muilla näyttäisi olevan

515.12.2011 18:57

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti johtaja59:
Minulla tuo ei taasen ole vielkään käytettävissä, vaikka muilla näyttäisi olevan
Kävitkö klikkaamassa sen käyttöön tuossa uutisen lopussa olevan linkin kautta?

615.12.2011 19:05

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ideuut:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonir21:
Mulle toi tuli itsestään pari viikkoa sitten käyttöön.

sä ootki idiootti joka käyttää FBtä


Juu olin aikaan siellä ... mutta sitten huoamsin että eipä ole moiselle pas....käyttöä :p

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

715.12.2011 19:16

Mulla on ollut tuo käytössä jo muutama kuukausi, varsin turha. Mutta samapa tuo, kun en muutenkaan enää Facebookia juurikaan käytä. Google+ on paljon parempi :)


Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600

815.12.2011 19:49

niin siis jos ei ota itse sitä käyttöön, voiko silti muut nähdä oman timelinen?

915.12.2011 20:05

Itse ainakin pidän tuosta, ihan kiva että vieläkin voidaan uudistaaa sivua noin hienosti! :)

1015.12.2011 20:19

Onneksi en kuulu tuonne.


Tietokone; Emo=AsRock 970 Extreme4, Prosessori=FX-8350 8x4,7Ghz, Nayttis=Gigabyte AMD Radeon HD 7850 OC 2GB, Muisti=16gb 1600Mhz DDR3, Kovalevytila=250gb SSD/5TB normaali.

1115.12.2011 20:55

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sheikki_:
niin siis jos ei ota itse sitä käyttöön, voiko silti muut nähdä oman timelinen?
Voi, koska sinulta ei kysytä otatko sen käyttöön vai et, tulee sinulle jokatapauksessa jossain vaiheessa :)

1215.12.2011 23:08

Jepjep, joko nyt sit? Itse käyttänyt yli kaksi kuukautta tätä ja ollu kyllä tyytyväinen huomattavaan selkeyden lisäykseen.


3DMark05: 27858, 06: 21477, Vantage: 18882 | Intel core i7 860 3.22GHz | G.Skill 8Gb 1600MHz | Nvidia GeForce GTX 295 | Asus P7P55D Deluxe | LC Power 850W | 2TB Seagate, LaCie | Logitech G19 | Roccat Kone [+] | Roccat Kave 5.1 Headset | BenQ 24"+ LG 19" | Thermaltake Soprano Dx | JVC-RX-5060 @5.1 | Boston Acoustics 12", Pioneer, Philips |

1315.12.2011 23:20

Mielestäni huomattavasti vanhempaa epäselvempi ja rumempi koko sivu. IMO alkaa pikku hiljaa mennä oikeasti maku tosta FB:sta. Kaikkihan aina sanoo lähtevänsä pois facesta, mutta sitten palaakin takaisin. Itse olen pikku hiljaa harkinnut oikeasti sieltä lähteväni. Kyllä ne muut tulee Google+:aan, kun et vaan mene enää sinne Faceen. Ja iOS:n Facebook softakin niin v.... hidas ja buginen pas.... et ei jaksais enää. Google+:ssan oma vastaava sovellus 10xparempi.

1416.12.2011 0:21

facebookis on kaikki mun ystävät!! ei koskaan voi liittyä..

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 16.12.2011 @ 00:22

1516.12.2011 10:34
Normaali_ihminen
Vahvistamaton

Sairas uudistus sairaille ihmiseille, joilla on tarve levitellä tietoja itsestään tuntemattomien nähtäväksi...

1616.12.2011 15:41

Google + on hyvä, mutta täysin turha ilman ihmisiä. Kukaan ei jaksa vaihtaa sinne. Ja tuo FB vs Google+ on loputon väittely. Grow up.

1716.12.2011 19:08

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Normaali_ihminen:
Sairas uudistus sairaille ihmiseille, joilla on tarve levitellä tietoja itsestään tuntemattomien nähtäväksi...
Juuri näin...

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

1816.12.2011 21:13

...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 16.9.2016 @ 16:58

1917.12.2011 22:00

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Normaali_ihminen:
Sairas uudistus sairaille ihmiseille, joilla on tarve levitellä tietoja itsestään tuntemattomien nähtäväksi...
Ei kai ny sentään tuntemattomille? Ei mullakaan oo, kuin ainoastaan ne, joiden kanssa olen tekemisissä. Muutenhan se ois aika tyhmää. No onhan niitä tyhmiä ihmisiä aika paljon...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun (6.12.2016 10:26)
Kyytipalvelu Uber on omalla esimerkillään osoittanut, että sijoittajapiireissä liikkuu paljon rahaa toimivien liikennepalveluiden kehittäjille ja kaupunkien liikennöinnin uudistaminen voi olla ....
Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua (6.12.2016 09:42)
Viime keväänä Microsoft esitteli tekoälyosaamistaan Tay-nimisellä Twitter-botilla, jonka luvattiin kykenevän keskustelemaan luontevasti muiden mikroblogipalvelun käyttäjien kanssa. Internet ....

Uutisarkisto