*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Maksu-tv-kanavat tarjoavat ilmaista katselua joulun ajaksi

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 14.12.2011 16:21 Kommentteja (19)

Maksu-tv-kanavat tarjoavat ilmaista katselua joulun ajaksi Kaksi suomalaista antenniverkossa toimivaa maksu-tv-operaattoria lupaa television katsojille ilmaiset maksukanavat joulunpyhien ajaksi. PlusTV ja TV Viihde avaavat kanaviaan vapaaseen katseluun jouluaattona ja katseluaikaa on tapaninpäivän iltaan saakka.
Molemmat kanavat aukeavat siis 24.12 kello 00:01 ja kortti tarvitaan taas 26.12 24:00 jälkeen.

PlusTV:n tarjouksesta kertovan Digilelut.fi:n mukaan PlusTV:n puolelta aukeaa Digiviihde, Discovery Channel, Eurosport, MTV3 Fakta MTV3 Juniori, MTV3 Leffa, MTV3 MAX, Music TV, Nelonen Kino, Nelonen Maailma, Nelonen Perhe, Nelonen Pro 1, Nelonen Pro 2, Nickelodeon ja URHO TV.

TV Viihde puolestaan tarjoaa Nelonen Pro1:n, Nelonen Pro2:n, Nelonen Kinon, Nelonen Perheen, Nelonen Maailman, AdultTV:n, URHO TV:n, YLE HD:n, MTV3 HD:n sekä Nelonen HD:n.

Operaattoreiden mukaan kanavien katseluun vaaditaan uuden kanavahaun suorittaminen television asetuksista. Lisäksi TV Viihteen HD-kanavien katselu onnistuu vain, jos televisiosta tai digiboksista löytyy Antenna Ready HD -tarra eli televisio sisältää DVB-T2-virittimen.

Lisää uutisotsikoita

Edellinen Seuraava

Muita aiheeseen liittyviä uutisia

 

19 kommenttia

114.12.2011 16:46

Nämä on ihan hauskoja nämä päivät kun maksu TV-kanavat avataan. Joulun TV kyllä pysyy kiinni mutta taidan nyt sen verran tehdä että kanavahaun teen ja laitan tallennukseen kaiken kiinnostavan ja katon ohjelmat kun joudan joulun jälkeen.


BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi

214.12.2011 17:06
AfterDawn Addict

Joo sama täällä. Pistetään kaikki parhaat tallennukseen.
Oli se vain mukavaa, kun Canal action ja vaastaavat näkyivät viime vuonna ilmaiseksi. Sain tallennettua monta hyvää elokuvaa.


890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones

314.12.2011 17:56

hieno homma että näistä osataan nykyään tiedottaa. Ennen sai aina etsiä kissan ja koiran kanssa... Toivotaan että sieltä tulee kuiitenki jotain katsottavaakin, kun yleensä noi on ollut aika tylsiä päiviä ohjelma tarjonnaltaan.

414.12.2011 20:43

Kaapeliverkossa siis ei näy?

514.12.2011 21:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dawn2011:
Kaapeliverkossa siis ei näy?
TV Viihde ja PlusTV ovat molemmat antenniverkon maksu-tv palveluita tarjoavia yrityksiä. Eivät siis toimi kaapeliverkossa.

614.12.2011 22:02
spam
Vahvistamaton

Eipä nykypäivänä internetin ja nopeiden yhteyksien aikana enää joskus avoimena oleva maksu-tv paljon kiinnosta ;)

714.12.2011 22:42

näkyyköhän HD kanavat ilman mitään lisähärpäkekortteja normi HD-telkussa?

815.12.2011 8:40

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jdm2:
näkyyköhän HD kanavat ilman mitään lisähärpäkekortteja normi HD-telkussa?
Määrittele "normi HD-telkku"? Jos televisiossa on Antenna Ready HD -tarra, niin silloin pelaa ainakin. Nyt salaamattoman kampanjan aikaan pitäisi riittää, että televisiossa on DVB-T2 -viritin. Ilman DVB-T2 -viritintä, joko boksissa tai televisiossa, eivät antenniverkon HD-kanavat näy.

915.12.2011 9:38

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jdm2:
näkyyköhän HD kanavat ilman mitään lisähärpäkekortteja normi HD-telkussa?
Määrittele "normi HD-telkku"? Jos televisiossa on Antenna Ready HD -tarra, niin silloin pelaa ainakin. Nyt salaamattoman kampanjan aikaan pitäisi riittää, että televisiossa on DVB-T2 -viritin. Ilman DVB-T2 -viritintä, joko boksissa tai televisiossa, eivät antenniverkon HD-kanavat näy.
Lisäsin uutiseenkin.

1015.12.2011 12:19

Eli esim. Elisa Viihde boksi ei kelpaa?

1115.12.2011 15:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bfr:
Eli esim. Elisa Viihde boksi ei kelpaa?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Uutinen:
Kaksi suomalaista antenniverkossa toimivaa...

Tosta viihdeboksista en sen tarkemmin tiedä mutta jos siitä löytyy antenniverkon viritin niin toimii silloin. Mutta en tiedä löytyykö. Vai onko viihdeboksi vain täysin internetin varassa?

BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi

1215.12.2011 15:30

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ep_:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bfr:
Eli esim. Elisa Viihde boksi ei kelpaa?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Uutinen:
Kaksi suomalaista antenniverkossa toimivaa...

Tosta viihdeboksista en sen tarkemmin tiedä mutta jos siitä löytyy antenniverkon viritin niin toimii silloin. Mutta en tiedä löytyykö. Vai onko viihdeboksi vain täysin internetin varassa?
Löytyy antenniviritin, mutta onko T2?

1315.12.2011 17:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bfr:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ep_:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bfr:
Eli esim. Elisa Viihde boksi ei kelpaa?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Uutinen:
Kaksi suomalaista antenniverkossa toimivaa...

Tosta viihdeboksista en sen tarkemmin tiedä mutta jos siitä löytyy antenniverkon viritin niin toimii silloin. Mutta en tiedä löytyykö. Vai onko viihdeboksi vain täysin internetin varassa?
Löytyy antenniviritin, mutta onko T2?
Jos kyseessä on tämä laite, niin taitaa olal vain DVB-T ja DVB-C
http://www.elisa.fi/viihde/tekniset_digiboksi.php

1415.12.2011 21:06

Ei löydy Elisan boxista DVB-T2 viritintä, joten SD kanaviin on pakko tyytyä.

1530.12.2011 22:27

Nämä ilmaispäivät aina varmistavat ettei tule ostettua kanavia.
Kamppailulajit ja luonto-ohjelmia tuli vilkaistua.

Jääkiekon uusinnat ja jalkapallon vanhat pelit ei ole hyvää kokeilua ja mainosta urheilukanaville.


Michael Knight:"ALLRIGHT!!"

1631.12.2011 12:29

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pc_P:
Joo sama täällä. Pistetään kaikki parhaat tallennukseen.
Oli se vain mukavaa, kun Canal action ja vaastaavat näkyivät viime vuonna ilmaiseksi. Sain tallennettua monta hyvää elokuvaa.
Muistaakseni Canal ei ole koskaan näyttänyt kanavia ilmaiseksi näiden kampanjoiden aikana. Voin toki muistaa väärinkin. Sontaa tuli joka tapauksessa tuutin täydeltä taas jälleen kerran. Kuten edellä jo mainittu, varmistipa taas jälleen kerran sen ettei noista kanavista kannata maksaa yhtään extraa.

1725.12.2012 17:15
jari-vaan
Vahvistamaton

ei näy tässä osoitteessa ainutkaan näistä kanavista.
vantaa tikkurila.

1825.12.2012 17:25

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jari-vaan:
ei näy tässä osoitteessa ainutkaan näistä kanavista.
vantaa tikkurila.
Muistithan kytkeä boksin aikahypyn "On" - asentoon? Itsellä välillä jäänyt vanhat tarjoukset näkymättä ja syyksi paljastunut juurikin digiboksin kytkemätön madonreikä. Näin Espoossa.

1925.12.2012 21:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pkaksp:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pc_P:
Joo sama täällä. Pistetään kaikki parhaat tallennukseen.
Oli se vain mukavaa, kun Canal action ja vaastaavat näkyivät viime vuonna ilmaiseksi. Sain tallennettua monta hyvää elokuvaa.
Muistaakseni Canal ei ole koskaan näyttänyt kanavia ilmaiseksi näiden kampanjoiden aikana. Voin toki muistaa väärinkin. Sontaa tuli joka tapauksessa tuutin täydeltä taas jälleen kerran. Kuten edellä jo mainittu, varmistipa taas jälleen kerran sen ettei noista kanavista kannata maksaa yhtään extraa.
Itse ja muistelen että Canal ei pahemmin ole mitään "avoimia ovia" pitänyt viime vuosina enää kaapelipuolellakaan. Mutta joo, onhan nuo plustv-kanavat tuossa pyörineet koneella kun on DVB-T-tikku. Mitään katsomisen arvosta sieltä kyllä ei ole tullut, eli en kyllä ikinä noista maksaisi.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Massiivista Windows-pommia ei ole, eikä sitä tule "Massiivista Windows-pommia" ei ole, eikä sitä tule (23.7.2014 16:20)
Microsoftin toimitusjohtaja Satya Nadella väläytti viime yönä pidetyssä sijoittajapuhelissa, että yhtiö työstää parhaillaan "Yksi Windows" -nimistä projektia. "Massiivisen Windows-pommin" nähtiin ....
1 kommentti
Kumpi kannattaa valita, Nokia Lumia 530 vai Lumia 520? Kumpi kannattaa valita, Nokia Lumia 530 vai Lumia 520? (23.7.2014 13:28)
Microsoft esitteli tänään seuraajan Lumia 520:lle. Tuoteselosteen tarkemmalla silmäilyllä kuitenkin valkenee pian karu todellisuus: Vaikka Lumia 530:n onkin Lumia 520:n seuraaja, on se monilla ....
1 kommentti
Microsoft esitteli jatkoa huippusuositulle nokialaiselle: Lumia 530 Microsoft esitteli jatkoa huippusuositulle nokialaiselle: Lumia 530 (23.7.2014 11:25)
Microsoft on esitellyt seuraajan huippsuosituksi osoittautuneelle Lumia 520:lle. Uutuus kantaa odotetusti nimeä Lumia 530. Puhelimessa on Qualcommin neliytiminen 1,2 gigahertsin Snapdragon-suoritin, ....
Pian on vain yksi Windows, joka toimii kaikilla laitteilla puhelimista pöytäkoneisiin Pian on vain yksi Windows, joka toimii kaikilla laitteilla puhelimista pöytäkoneisiin (23.7.2014 10:48)
Microsoft on vahvistanut kauan eläneen huhun siitä, että tulevaisuudessa yhtiöllä ei ole kuin yksi Windows, joka toimii kaikilla laitteilla. Sovelluskehittäjien keskuudessa tätä tietoa on odotettu kuin kuuta nousevaa.
1 kommentti
Broadcom ei löytänyt ostajaa: Modeemiliiketoiminta loppuu Broadcom ei löytänyt ostajaa: Modeemiliiketoiminta loppuu (23.7.2014 09:25)