*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Vinkki: näin saat käyttöön Youtuben uuden ulkoasun

Kirjoittaja Teemu Laitila @ 21.11.2011 12:48 Kommentteja (11)

Vinkki: näin saat käyttöön Youtuben uuden ulkoasun Googlen sosiaalisen median palvelun Google+:n myötä yhtiö on muokkaamassa lukuisten palveluidensa ulkoasua yhdenmukaisemmaksi. Aiemmin uuden tummemman ulkoasun sai Googlen toimistosovellusten pilvipalvelu Google Docs ja nyt uusiksi on menossa myös Youtuben layout.
Jos haluat päästä testaamaan uusittua entistä enemmän sosiaalisia toimintoja painottavaa ulkoasua jo nyt, se on mahdollista selaimen evästeitä muokkaamalla. Vinkki on todettu toimivaksi Chromella, Firefoxilla sekä Internet Explorer 9:llä.

1. Avaa sivu Youtube.com.
2. Avaa Developer Tools -työkalu ja sieltä Console-välilehti (Chromessa Ctrl-Shift-j, Firefoxissa Ctrl-Shift-K, IE9:ssä F12).
3. Kirjoita tai leikkaa ja liimaa Console-ikkunaan seuraava teksti: document.cookie="VISITOR_INFO1_LIVE=ST1Ti53r4fU";
4. Päivitä Youtuben etusivu ja käytössäsi pitäisi olla uusi ulkoasu.

Tägit: YouTube
Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

121.11.2011 13:17

Operalla onnistuu kun menee osoitteeseen youtube.com -> klikkaa hiiren oikealla tyhjää kohtaa ja valitsee Edit Site Preferences -> Cookies-välilehdeltä etsii tuon VISITOR_INFO1_LIVE ja muuttaa sen arvon ST1Ti53r4fU. Lopuksi vain päivittää sivuston.

221.11.2011 14:02

Voiko tämän ottaa myös sitte poiskin?

321.11.2011 14:40

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti VaraHerra:
Voiko tämän ottaa myös sitte poiskin?
Ainakin Chromessa onnistuu poistamalla kyseinen eväste tuolta Developer Tools -> Resources -> Cookies.

421.11.2011 15:27

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti squi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti VaraHerra:
Voiko tämän ottaa myös sitte poiskin?
Ainakin Chromessa onnistuu poistamalla kyseinen eväste tuolta Developer Tools -> Resources -> Cookies.
Mistä tuo asetus löytyy suomenkielisestä firefoxista?

521.11.2011 16:04

minulla tuo uusi ulkoasu tuli jo viime viikon aikaan ihan itsestään eikä tarvinnut mitään kikkoja tehdä.. Firefoxilla siis, mutta kun IE:llä testasin just niin näkyy edelleen se vanha ulkoasu. itse en kyllä oikeen tykkää tästä uudesta ulkoasusta.. mutta tottumiskysymys se kai on.

621.11.2011 16:09

"Saa"

Itse en usein ole näitä uudistuksia vastaan, mutta tämä uusi tapa jolla tilaukset näytetään on hieman kyseenalainen. Itsekin päätynyt nyt käyttämään http://www.youtube.com/my_subscriptions?feature=guide. Se äksä millä sai ruksailtua videoita pois oli kiva ominaisuus. Lisäksi noita tilauksia näkyy nyt hieman vähemmän kuin ennen + siellä seassa on niitä subattujen tykkäyksiä ja faveja. Taitaa tulla paljon itkuparkua, jos tämä tällaisenaan tulee joskus kaikille.

Itsellä tämä aktivoitui ihan ilman omaa myötävaikutusta laisinkaan. Jos tämän haluaisi toisinpäin tehdä, niin miten se sitten tapahtuisi? Itse tuskin lähden vanhaa enää takaisin hakemaan, kun tämä kerran jossakin kohtaa tulee osaksi kaikkien arkea, mutta olisihan sekin kiva tietää.

721.11.2011 20:12

Minullakin YouTuben uudistus tuli automaattisesti vajaat viikko sitten.

Onko tietoa miten saisi vanhan version takaisin?
Tämä uusi ilme ei miellytä (hyvin epäselvä ja ei mitenkään toimiva tapa ilmoittaa tilauksista).


821.11.2011 22:04

Uusi ilme miellyttää, ei valitettavaa.

Voi vitsi oon kunnon hakkerikrakkeri nyt!

922.11.2011 1:03

Joillekkin tämä uusi ulkoasu on tullut siksi että google kokeilee pienellä käyttäjämäärällä uudistuksia. Ja kokeilijat arvotaan. Aina ennen kokeilut ovat pysyneet päällä ainoastaan evästeellä joten evästeet poistamalla pitäisi lienee uuden ulkoasun kadota väliaikaisesti. Onnistuu myös tekemällä ohjeiden mukaan mutta poistamalla se eväste joka tuossa ohjeissa ite tehdään.

Mutta pitäähän tota kokeilla kun koneelle pääsen.


BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi

1026.11.2011 14:12

SyntaxErrori: unterminated string literal

EDIT: Puuttu viimeinen lainausmerkki, kiitti vinkistä.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 26.11.2011 @ 14:16

1128.11.2011 22:09

Pieniä lapsuksia tuossa uudessa ulkoasussa mutta muutoin paljon paremman näköinen. Vanha olikin aika lapsellisen näköinen.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto