*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn nyt myös Google+:ssa

Kirjoittaja Jari Ketola @ 10.11.2011 13:09 Kommentteja (7)

AfterDawn nyt myös Google+:ssa AfterDawn, Puhelinvertailu ja Download.fi löytyvät kaikki nyt myös Google+-palvelusta.
Millaista sisältöä toivoisit sivuilta löytyvän? Uutisia ja uutiskommentteja? Linkkejä mielenkiintoisiin artikkeleihin? Tietoa AfterDawnista yrityksenä? Vai kenties jotain täysin muuta?


Löydät Google+ sivumme helposti seuraavien osoitteiden kautta:
AfterDawn.fi/+
Puhelinvertailu.com/+
Download.fi/+

Edellinen Seuraava  

7 kommenttia

110.11.2011 14:04

Edistyksen nopea juna puskee eteenpäin.


210.11.2011 16:00

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OneMember:
Edistyksen nopea juna puskee eteenpäin.
Joo. Mutta onneksi itse jäin asemalle.

Tietokone; Emo=AsRock 970 Extreme4, Prosessori=FX-8350 8x4,7Ghz, Nayttis=Gigabyte AMD Radeon HD 7850 OC 2GB, Muisti=16gb 1600Mhz DDR3, Kovalevytila=250gb SSD/5TB normaali.

310.11.2011 16:54

Kävin lisäämässä AD:n ja PV:n. Siihen, millaista sisältöä sieltä pitäisi virrata, en osaa sanoa. Luen uutiset yleensä suoraan täältä AD:sta, ja kommentoinkin harvoin Facebookin uutisiin, että minulle se uutisvirta on sinänsä "turha" asia. Voisihan tuolla olla jotain mallia: "Apple päättää lopettaa iPhonen valmistuksen: Hyvä vai huono asia?" ja linkki uutiseen. Tai joo, en tiedä.

411.11.2011 13:37

Hieman huolestuttava, eli jakaako AfterDawn tietoja Googlen kanssa. Eli onko Goooglella pääsy AfterDawn henkilötietokantaan?

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.11.2011 @ 13:38

511.11.2011 13:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lumikki:
Hieman huolestuttava, eli jakaako AfterDawn tietoja Googlen kanssa. Eli onko Goooglella pääsy AfterDawn henkilötietokantaan?

Ei

611.11.2011 14:08

No ei tuolla paljon väliä ole, eihän täällä ole varsinaisesti mitään oikeaa tietoa. Ellei toimivaa sähköpostiosoitetta siksi lasketa.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.11.2011 @ 14:08

712.11.2011 11:32
picassa
Inactive

Lähinnä toivon edelleen tyhmiin kysymyksiini viisaita vastauksianne.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto