*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

PlayStation 3:sta julkaistaan uusi versio

Kirjoittaja Manu Pitkänen (Google+) @ 20.6.2011 20:00 Kommentteja (10)

PlayStation 3:sta julkaistaan uusi versio Sonyn PlayStation-konsolin japaninkielisille verkkosivuille on ilmestynyt oma tuotesivu uudelle PlayStation 3 -versiolle. CECH-3000B on edeltäjäänsä nähden kevyempi ja vähävirtaisempi.
Kaikessa hiljaisuudessa julkaistu 3000B kuluttaa tehoa 200 wattia eli 30 wattia vähemmän kuin vanhempi CECH-2500B. Lisäksi 3000B painaa 2,6 kiloa eli 400 grammaa edeltäjäänsä vähemmän. Fyysiset mitat ovat muuten molemmissa Slim-malleissa samat.

Eko-pleikkari tulee myyntiin japanilaisille tämän kuun lopulla 320 GB:n kovalevyllä, mutta myöhemmin syyskuulla sen rinnalle julkaistaan Tales of Xilian X Edition -malli, josta löytyy puolet pienempi kovalevy. Kesäkuussa kauppoihin pitäisi ilmestyä myös "HDD Recorder Pack", jossa uuden PS3:n mukana tulee Tornen TV-viritin.

Sitä ei vielä tiedetä, että koska Sony aikoo julkaista uutuusmallinsa muilla markkina-alueilla.

Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

120.6.2011 20:11

Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.

220.6.2011 20:33
E
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdfqwert:
Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.
Entä sitten?

320.6.2011 20:54

Kohta käy ilmi että tää uus sisältää uuden FW:n, jota ei sitten saakkaan vanhalle konsolille. Eli kun alkavat tuota päivittää niin loppuu lopullisesti tuki myös Fat mallilta.

Tämänkö hakkerit saivat sitten teoillaan aikaiseksi? Onneksi eivät kuitenkaan sentään sitä PS4 tuoneet.... :D



420.6.2011 22:09
ZZZZZ1234
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti E:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdfqwert:
Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.
Entä sitten?
No sitä sitten, että kohta ei etes pysty runkkaamaan ilman, että siitäki menis tieto johonki vi_un rekisteriin...

520.6.2011 22:43

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti E:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdfqwert:
Kun lukee läpi Sonyn "privacy policyn", luulisi viimeisienkin ostajien kaikkoavan.

Niille jotka eivät sitä ole vielä lukeneet, ymmärrätte kai että joka kerta kun kirjaudutte Playstation Networkiin, sopimuksen mukaan PS3 selaimen sivuhistoria, käytetyt USB laitteet, toistettujen videoiden ja musiikkien nimi lähetetään Sonylle.
Entä sitten?
Tämä on taas tätä idioottien kommentointia. "Entä sitten, ei mulla ole mitään piiloteltavaa?"

Sun kaltaiset vajakit polkevat kansalaisten oikeuksia päivittäin tiedostamatta sitä.

620.6.2011 23:30

Mitä, uusi PS3-versio? Miksi? Toisivat ulos saman tien uuden konsolin!

720.6.2011 23:45

Jos hinta tippuu niin voisi harkita tuonkin ostamista, tässä taloudessa kahdelle olisi käyttöä

821.6.2011 0:11

Vois katella joulukuussa japaninmatkalla, missä hinnoissa pyörii tää uus malli ja mahdollisesti hankkiakin.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.6.2011 @ 00:12

921.6.2011 11:05
Asentaja123
Vahvistamaton

Ei minullakaan mitään salattavaa ole, mutta v...ttaa tällainen kansalaisten valvonta

1021.6.2011 13:51

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Asentaja123:
Ei minullakaan mitään salattavaa ole, mutta v...ttaa tällainen kansalaisten valvonta
Juu ja paskalle menoon pitää pyytää hanakoilta lupa että pääset pytylle :)....Sony iski jälleen, tosin näitä "infoja" lukemalla saa välillä vain ihmetellä että mitäs seuraavaksi.

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
3 kommenttia
Super Mario Runista tulossa uusi villitys? Peliä pääsee kokeilemaan Applen myymälöissä Super Mario Runista tulossa uusi villitys? Peliä pääsee kokeilemaan Applen myymälöissä (8.12.2016 12:23)
Nintendon on määrä julkaista odotettu Super Mario Run -mobiilipeli iPhonelle ja iPadille 15. joulukuuta. Esimakua uudesta pelistä on kuitenkin tulossa saataville jo tänään, paljasti Nintendon ....
Bluetoothista uusi versio – Nopeuteen ja kantomatkaan iso parannus Bluetoothista uusi versio – Nopeuteen ja kantomatkaan iso parannus (8.12.2016 11:40)
Bluetooth SIG on julkaissut kehittämästään langattomasta tiedonsiirtostandardista viidennen version, jonka luvataan mahdollistavan monipuolisemmat IoT-laitteet sekä niiden joustavamman käytön kotona. ....

Uutisarkisto