*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Sony listasi PSN-katkosta hyvitettävät pelit

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 17.5.2011 09:49 Kommentteja (19)

Sony listasi PSN-katkosta hyvitettävät pelit Sonyn PSN-verkkopalvelun palaaminen toimintaan on miellyttänyt monia pelaajia, ja nyt yritys on myös paljastanut listan niistä peleistä, joita pelaajat voivat ladata itselleen hyvityksenä.
Pelaajien onneksi Sony tarjoaa ladattavaksi nimekkäitä tekeleitä, sillä PlayStation 3 -pelaajille tarjolla ovat LittleBigPlanet, Infamous, Wipeout HD/Fury, Ratchet and Clank: Quest for Booty ja Dead Nation. Saksassa väkivaltaa sisältävät Infamous ja Dead Nation ovat vaihtuneet maan lainsäädännön takia Super Stardust HD - ja Hustle Kings -peleihin.

PSP-käsikonsolin osalta valittavina ovat LittleBigPlanet PSP, ModNation PSP, Pursuit Force ja Killzone Liberation. Saksassa sama linja jatkuu myös PSP:n osalta, joten Pursuit Force ja Killzone Liberation vaihtuvat siellä Everybody’s Golf 2 - ja Buzz Junior Jungle Party -peleihin.

Yhdellä PSN-tilillä voi ladata kaksi peliä, ja PSN-tilin pitää olla avattu ennen huhtikuun 20. päivää, jotta hyvitykset voi lunastaa. Pelien lataaminen tulee mahdolliseksi siinä vaiheessa, kun PlayStation Store palaa linjoille, ja latausmahdollisuutta tarjotaan kuukauden ajan.

Lisäksi PSN-tilit saavat PlayStation Plus -tilausaikaa ilmaiseksi kuukauden verran, ja katkon takia omaa PlayStation Plus -aikaa menettäneet saavat hyvitykseksi vielä toisen kuukauden verran ilmaista aikaa.

Sony kertoo myöhemmin vielä lisätietoja PlayStation Homen erillisistä hyvityksistä.

Edellinen Seuraava  

19 kommenttia

117.5.2011 10:19

onneks etten oo saksalainen :)
infamous ja little big planet matkaan!!

217.5.2011 11:29

tyytyväinen oon peleihin, saat anteeks sony ;)
ainoa vaan että vaikea päättää mitkä ottaa

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 17.5.2011 @ 11:31

HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95

317.5.2011 11:57

Oho, yllättävän kovia pelejä valittavissa! Ehkä $ony sittenkin yrittää pitää pienen yksilön tyytyväisenä :)


417.5.2011 12:18

Voi saksalaisia...

Ja itse mietin, että kyllä nyt yritetään ostaa halvalla käyttäjien anteeksianto, mutta ilmeisesti toimii :D

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 17.5.2011 @ 12:20

517.5.2011 12:20

Eli kun itseltä löytyy 3 PSN-tiliä joista yksi jenkki, niin saan ladattua kaikki 6 peliä (jenkkilässä näköjään Super Stardust HD Ratchet and Clankin tilalla). Harmi sinänsä kun 3 noista peleistä löytyy jo, mutta kaksi niistä ladattuna kaverin accountilla niin samantienhän ne sit omalle laittaa.


PC: Fractal Design Define R4, i7-4790K@4.5GHz+NH-D14, 2x8GB G.Skill Ripjaws X, Asus Maximus VII Ranger,
EVGA GTX 1080 SC, Corsair HX650, ASUS Xonar DGX, Samsung 830 + 840 EVO SSD, 2x2TB HDD Lisälaitteet: Acer Predator XB271H + Dell UltraSharp U2312HM, Logitech G810 Orion Spectrum, Logitech G502 Proteus Spectrum, SteelSeries Siberia 800, Kingston HyperX Mousepad Fury (XL), Creative Labs GigaWorks T40 Series II
Konsolit: NES, NGC, Wii 4.3e softmod, Sega Mega Drive II, Modattu PS1, PS2, PSP-1000 CFW 5.00 m33-6, PS3 80GB->500GB, PSVita, PS4+VR
Puhelin: iPhone 5S 32GB Tabletti: Apple iPad Air 2 64GB TV: LG 47LB630V Kotiteatteri: Yamaha YHT-394

617.5.2011 16:01

No hyvä, että sentäs jotain :)
Pitänee rottaklänkki ja infamous latailla.

717.5.2011 16:54

R&C ja infamous lähtee, r&c ei ole ja infamouksen vein gamestoppiin ja kun kerta muut pelit on niin näillä mennään.


817.5.2011 21:36

Huippua!! Luulin että jakoon tulee jotain ihme minipelejä mutta Sony näköjään tosiaan yrittää hyvittää sotkunsa.


BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi

917.5.2011 22:12

oho ei ois uskonu kyl iha heti $onysta! Saako nuo kaikki siis ladata itselleen? Vai onko tuossa joku kpl määrä per tili?



1017.5.2011 22:56

@9
Siinähän lukee että kaksi (2) peliä viidestä (5).
Siis kaksi peliä PSN tiliä kohden.


BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi

1118.5.2011 18:54

Onko näissä joku aikaraja miten pitkään toimii?
Fiddu kun tuli Quest For Booty jo ostettua itselleen tietämättä kuinka lyhyt se kaikenlisäksi on.

1218.5.2011 20:07

Onko se auki vai ei? Juuri koetin ja salasanan sain vaihdettua mutta store remontin alla vieläkin?

1318.5.2011 20:20

Lainaus:
Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period.
Koskeeko tämä tuota 30pv plustiliä vai myös näitä korvauksia?

1419.5.2011 13:09

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vempula:
Lainaus:
Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period.
Koskeeko tämä tuota 30pv plustiliä vai myös näitä korvauksia?
jep jep
heti vaa kun store aukee!!

1520.5.2011 23:39

InFamous ja Dead nation tänne päin kiitos!
Se, että joku hakkeri nyt sai tietää nimen ja osoitteen ei tunnu kauhean suurelta asialta, kun saa kaksi peliä ja vielä PSN Plus edut hyvitykseksi.
(Ja lähes sääliksi käy saksalaisia, parhaat otettiin pois... D:)

1621.5.2011 20:59

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti maksa84:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vempula:
Lainaus:
Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period.
Koskeeko tämä tuota 30pv plustiliä vai myös näitä korvauksia?
jep jep
heti vaa kun store aukee!!

Niin siis tarkoitan sitä että toimivatko nämä korvauspelit vielä 30 päivän jälkeenkin? Nyt vähän virkeemmillä silmillä luettuna totesin että tuo 30pv "Access to the free games" ehto koskee plustilin antamia ilmaispelejä, ei näitä korvauksia.

1724.5.2011 11:20

Joo mullakin kiinnostaa tämä... Suomenkielellä ehto menee näin :

"* Ilmaisten pelien ja eksklusiivisten ominaisuuksien käyttöoikeus loppuu 30 päivän tilausjakson päätyttyä. Eksklusiivisilla alennuksilla ostettu sisältö, dynaamiset teemat ja premium-avatarit jäävät käyttöösi."

Ei kuulosta hyvältä... Jos menee nuo pelit, niin täällä ainakin tulee mitta täyteen ja konsoli vaihtoon.


1824.5.2011 11:21

Joo mullakin kiinnostaa tämä... Suomenkielellä ehto menee näin :

"* Ilmaisten pelien ja eksklusiivisten ominaisuuksien käyttöoikeus loppuu 30 päivän tilausjakson päätyttyä. Eksklusiivisilla alennuksilla ostettu sisältö, dynaamiset teemat ja premium-avatarit jäävät käyttöösi."

Ei kuulosta hyvältä... Jos menee nuo pelit, niin täällä ainakin tulee mitta täyteen ja konsoli vaihtoon.


1924.5.2011 12:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anestic:
Joo mullakin kiinnostaa tämä... Suomenkielellä ehto menee näin :

"* Ilmaisten pelien ja eksklusiivisten ominaisuuksien käyttöoikeus loppuu 30 päivän tilausjakson päätyttyä. Eksklusiivisilla alennuksilla ostettu sisältö, dynaamiset teemat ja premium-avatarit jäävät käyttöösi."

Ei kuulosta hyvältä... Jos menee nuo pelit, niin täällä ainakin tulee mitta täyteen ja konsoli vaihtoon.
Luet nyt vissiin tuosta PSN plus kohdasta.
Eli jos lataat jonkin PSN plus tarjouksessa olevan ilmaisen pelin, niin se ei enään toimi sen jälkeen kun plus loppuu.
Plus alennuksella ostetut toimii myöskin plus ajan loputtua.
Toisin sanoen kaikki josta maksat viellä erikseen jotain niin toimivat plussan loputtuakin, toisin kuin ilmaiset jotka sisältyvät plussaan.
Ja viellä selvennykseksi, normi käyttäjät saavat 30pv plus aikaa kunhan store käynnistyy ja ennestään plus käyttäjät 60pv ilmaista aikaa. En oikein ymmärrä mikä tuossa vaikeata.

Mutta tämä taas ei koske noita "welcome back" pelejä, vaan ne pitää ladata 30pv:n sisällä kun tulevat saataville jos niitä haluaa, tämän jälkeen "welcome back" tarjous loppuu eikä pelit ole enään ilmaisia.

PC: Fractal Design Define R4, i7-4790K@4.5GHz+NH-D14, 2x8GB G.Skill Ripjaws X, Asus Maximus VII Ranger,
EVGA GTX 1080 SC, Corsair HX650, ASUS Xonar DGX, Samsung 830 + 840 EVO SSD, 2x2TB HDD Lisälaitteet: Acer Predator XB271H + Dell UltraSharp U2312HM, Logitech G810 Orion Spectrum, Logitech G502 Proteus Spectrum, SteelSeries Siberia 800, Kingston HyperX Mousepad Fury (XL), Creative Labs GigaWorks T40 Series II
Konsolit: NES, NGC, Wii 4.3e softmod, Sega Mega Drive II, Modattu PS1, PS2, PSP-1000 CFW 5.00 m33-6, PS3 80GB->500GB, PSVita, PS4+VR
Puhelin: iPhone 5S 32GB Tabletti: Apple iPad Air 2 64GB TV: LG 47LB630V Kotiteatteri: Yamaha YHT-394

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset (9.12.2016 16:51)
Uutisvahtipalvelu HIGH.FI:hin on tänään lisätty uusi sisältökategoria. Vaikka päivitys on periaatteessa pieni, saattaa siitä olla keskimääräistä enemmän iloa palvelun käyttäjille. Palvelun ....
Näin estät henkilöitä WhatsAppissa Näin estät henkilöitä WhatsAppissa (9.12.2016 14:01)
Mikäli et halua enää vastaanottaa puheluita tai tekstiviestejä WhatsApp-kontaktiltasi, voit estää yhteystiedon erittäin helposti. Kun asetat henkilölle eston WhatsAppissa, hän ei enää näe viimeksi ....