*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawnin keskustelualue 10 vuotta!

Kirjoittaja Teemu Pärssinen @ 2.4.2011 22:12 Kommentteja (42)

AfterDawnin keskustelualue 10 vuotta! Päivälleen 10 vuotta sitten näki päivänvalon ensimmäinen viesti suomenkielisellä keskustelualueellamme. Sittemmin viestejä on kertynyt jo lähes 1,5 miljoonaa ja kiitos tästä hienosta saavutuksesta kuuluu kaikille AfterDawnin käyttäjille, niin uusille kuin vanhoille, "titteliin" katsomatta. Suuri kiitos!
-AfterDawn.comin ylläpito

P.S. Suoritamme parhaillaan varaston tyhjennystä ja sen johdosta lähetämme seuraavan kahden viikon aikana AfterDawn-brändättyä tavaraa, mm. pyyhkeitä, satunnaisesti valituille käyttäjille. Älä siis hämmästy jos juuri sinun postiluukkuusi tupsahtaa arvontavoitto meiltä :-)

Arvonnassa voittaneet:
2.4.2011 - IlmoPJ
3.4.2011 - TUHKANE
4.4.2011 - retiisi69
5.4.2011 - Yytinen
6.4.2011 - jartar
7.4.2011 - Kimiiii
8.4.2011 - miksuh2
9.4.2011 - djjari
10.4.2011 - RatCon
11.4.2011 - bb10
12.4.2011 - Ferqus
13.4.2011 - Nikotiko
14.4.2011 - Tnoi
15.4.2011 - McTre

Voittajiin on otettu yhteyttä yksityisviestitse.

Tägit: AfterDawn
Edellinen Seuraava  

42 kommenttia

12.4.2011 22:15

Mistä te mun osoitteen tiedätte??? Mäkin haluun AD kamaa!!!

22.4.2011 22:21

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JuhaW:
Mistä te mun osoitteen tiedätte??? Mäkin haluun AD kamaa!!!
Mehän tiedetään kaikesta kaikki. No ei vaan, osoite kysytään toki yksityisviestillä arvonnan kohteeksi päätyneiltä ;-)

Teemu Pärssinen
Administrator, Web Designer
http://www.AfterDawn.com http://twitter.com/tparssinen

32.4.2011 22:24

No kaikkea sitä. Sehän ois hyvä syy pitää bileet taas. :)

42.4.2011 22:28

Mullekki saa toki ilmaista tavaraa laitella tulemaan! :)


https://ragequiit.wordpress.com/

"Hyvä pointti. Joo aivan totta. Tuo on kyllä hyvä näkökulma asiaan. Ite olin kyllä vähän muuta ajatellu, mutta tosi hyvä vastaus kyllä."

52.4.2011 22:41

Eipä nuo arvonnat koskaan osu kohdalle oikeen... Löytyskö torrent-linkkiä mistä noit kamoi vois ladat... - oh, wait...

62.4.2011 22:52

Onnea AD!

72.4.2011 22:54

Onnittelut. Onhan täällä jo muutama vuosi tullut oltua.


Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600

82.4.2011 22:57

Onnea! Minäkin haluan Afterdawn kamaa! :)

92.4.2011 23:21

Onneksi olkoon aD =)

EDIT: Enää kahdeksan vuotta baari-ikään!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 5.4.2011 @ 23:46

102.4.2011 23:47

eipä tullu lotossa ku 3+1.. jos tässä sit parempi onni :)



113.4.2011 1:46

Paljon onnea vesseli-ikäiselle!

123.4.2011 1:48

Toivottavasti jatkaa vielä toisetkin kymmenen :)

133.4.2011 2:51

Onnittelut tältäkin suunnalta! :)

Ja kamaa mulle! Antakaa, antakaa, antakaa! :D

143.4.2011 7:36

Onnea vaan AD:lle. Mukavahan täällä on keskustella ollut, vaikka en ihan sitä kymmentä vuotta olekkaan ollut :) Toivon mukaan seuraavat kymmenen kuitenkin olen.


MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2

153.4.2011 8:11

Jatkoja täältäkin 2007 liittynyt...


iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.

163.4.2011 12:31

Onnitelut munkin puolesta, vaikken munkki olekkaan...

olipas huono, mut joo toivottavasti jaksatte pitää tätä yllä vielä pidemmänkin aikaa. Parhaita sivustoja mitä tiedän. :)


Asus P8Z77-V LX2, i5-3570K, Corator DS, Asus HD7870, 8GB 1600 Mhz DDR3, 120GB Agility 3 + F3 1TB, SAGA II 500W, NZXT Hades, 24" Full HD.

173.4.2011 13:31

Joo onneksi olkoo. Äkkiä se aika rientää. Melkein alusta astihan sitä on foorumia onki luettu vaikka rekisteröidyin vasta 2003.


Tietokone; Emo=AsRock 970 Extreme4, Prosessori=FX-8350 8x4,7Ghz, Nayttis=Gigabyte AMD Radeon HD 7850 OC 2GB, Muisti=16gb 1600Mhz DDR3, Kovalevytila=250gb SSD/5TB normaali.

183.4.2011 13:39

Onneks olkoon. :)

193.4.2011 15:39

Kyllähän tämä AD aukeaa selaimeen melkein joka päivä :p, AD-kamaa olisi kiva saada...ja onnea taas myös ylläpitäjille.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.4.2011 @ 15:40

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

203.4.2011 16:17

Onnea ja kiitos. Täältä on löytäny ite apua ja saanu mielihyvää muita auttaessa. :)

Jos sattus omalle kohalle vaikka AD:n pyyhe ;) Voin vaan kuvitella kavereiden ilmeet salilla käynnin jälkeen kun kaivan laukusta AfterDawnin pyyhkeen ja painun suihkuun. :D

213.4.2011 20:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Thor1993:
Onnea ja kiitos. Täältä on löytäny ite apua ja saanu mielihyvää muita auttaessa. :)

Jos sattus omalle kohalle vaikka AD:n pyyhe ;) Voin vaan kuvitella kavereiden ilmeet salilla käynnin jälkeen kun kaivan laukusta AfterDawnin pyyhkeen ja painun suihkuun. :D

Pyyheestä olen itsekin haaveillut useamman vuoden. Muki (yksi tai kaksi), kynä ja pari t-paitaa löytyy jo ennestään.

223.4.2011 20:46

Onnea! AfterDawn sais olla kyllä seuraavat kymennen vuotta ja sitäkin seuraavat jne...

Ite en oo ollu täällä kirjautuneena käyttäjänä kun alle vuoden mutta oon kylläkin käyttänyt AD:ta pidempään ilman tunnuksia. Päivittäin täällä tulee käytyä. Loistava sivusto ja siitä siis kiitokset ylläpitäjille!!

Milloinkas muuten arvonta pidetään?


BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi

233.4.2011 21:00

@21 Itellä ei oo mitään :( Siispä kaikki kelpais, mut toki pyyhe silti 1. :D

243.4.2011 21:52

Noniin! Sehä on pyöree luku! :) Onnea!! Ja tavaraa jaossa :o KÄY!


3DMark05: 27858, 06: 21477, Vantage: 18882 | Intel core i7 860 3.22GHz | G.Skill 8Gb 1600MHz | Nvidia GeForce GTX 295 | Asus P7P55D Deluxe | LC Power 850W | 2TB Seagate, LaCie | Logitech G19 | Roccat Kone [+] | Roccat Kave 5.1 Headset | BenQ 24"+ LG 19" | Thermaltake Soprano Dx | JVC-RX-5060 @5.1 | Boston Acoustics 12", Pioneer, Philips |

254.4.2011 2:17

Adminit tietää sinun kalsareidenkin värin =P

264.4.2011 10:05

mitä ne ei tiedä sitä ei tarvitsekkaan tietää :)


http://prkl.org/ | En ole puolesta, enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin.

275.4.2011 10:37

Onnea hienosta rajapyykistä! Todella hyödyllinen sivusto!


Sirkkelstrand

285.4.2011 13:37

Juu onnittelut täältäkin. Paljon on tullut omaksuttua tietoa täältä eri ihmisiltä. Loistava sivusto, ja asiallinen meininki mielestäni kaikinpuolin. Jatkukoon tämä ainakin vielä seuraavat 10 vuotta.

-vuodesta 2005 seurannut, vuonna 2007 liittynyt :)

296.4.2011 9:15

Onnittelut vaan täältäkin. Millonkas se arvonta päättyy?


1. 6700K | GTX 1070 | 16GB DDR4 | 240GB SSD
2. FX-6300 | GTX 660 DCII OC | 8GB DDR3 1600Mhz | 1TB HHD

306.4.2011 11:55

Hienoa! Toivotaan että vielä 10vuoden päästäkin saadaan "juhlia" sivuston pyöreitä vuosipäiviä! :)


Bazinga!

ASRock 890GX Pro 3 / Phenom II X4 955 @3,7Ghz / Arctic Cooling Freezer 13 Pro / 2x4GB G.Skill 1333Mhz / AMD Radeon HD 6870/1x2TB 2x1TB 1x640GB

316.4.2011 12:05

Eikös AD vois lanseerata jonkun, oman energiajuoman iha kauppoihin asti? Sen verran hieno saavutus tuo 10v on!



326.4.2011 12:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bodomed:
Eikös AD vois lanseerata jonkun, oman energiajuoman iha kauppoihin asti? Sen verran hieno saavutus tuo 10v on!
Todellakin! Mitä täällä on käviöitä viikossa, joku parisataatuhatta?
AD:n lanseeramalle juomalle olis hyvä markkinarako, ostajakuntakin jo omasta takaa! ;) EI VOI KUIN VOITTAA! "AfterDawn Energy!"

Bazinga!

ASRock 890GX Pro 3 / Phenom II X4 955 @3,7Ghz / Arctic Cooling Freezer 13 Pro / 2x4GB G.Skill 1333Mhz / AMD Radeon HD 6870/1x2TB 2x1TB 1x640GB

336.4.2011 23:08

Onneksi olokoon! Toivottavasti jatkuu vielä toisenkin kymmenvuotisen! :)


Kovo: 1TB SpinPoint F3 Emo: Gigabyte GA-890FXA-UD5
Näyttis: iCooler HD 5870 RAM: HyperX DDR3 1600MHz 4Gb
Kotelo: Fractal Define R3 Prossu: Phenom II X6 1055T @3,64GHZ

347.4.2011 16:59

Onnea Ad:lle taas yhdestä merkkipaalusta!
'Arpokaas' mulle yksi Ad kahvikuppi. Olen aina halunnut sellaisen.


las ballenas son el camino

358.4.2011 11:22

Puolet afterdawnin iästä täälä oltu..;) aika tarkalleen 5 vuotta sitten sivustolle ensimmäisen viestini laitoin! onnea AD! Samalla voi syyttää että teidän takia minusta tuli tämmöinen säälittävä datanomi..^^ tälle sivustolle kun rekisteröityi niin paluuta ei enään ollut!



368.4.2011 17:38

Ei näytä hyvältä arvonnan suhteen..

btw toi energiajuoma olis kyllä mahtava :D
AD>ED

378.4.2011 18:37

onnea vaan kovasti. :)


Tarviiko toistaa?

388.4.2011 18:58

Onneksi olkoon Afterdawn. Huikea saavutus jo senkin takia että
ylläpitäjät ovat jaksaneet näin kauan.
Moni muu on jo kuollut tässä ajassa, siis tarkoitan muita fooru-
meita.

3910.4.2011 11:29

Lainaus:
btw toi energiajuoma olis kyllä mahtava :D
AD>ED
Kyllä :D

Kovo: 1TB SpinPoint F3 Emo: Gigabyte GA-890FXA-UD5
Näyttis: iCooler HD 5870 RAM: HyperX DDR3 1600MHz 4Gb
Kotelo: Fractal Define R3 Prossu: Phenom II X6 1055T @3,64GHZ

4018.4.2011 12:05

Kaikki voittajat on nyt arvottu ja heihin on otettu yhteyttä.

Jos arpaonni ei tällä kertaa suosinut niin kannattaa pitää sivustoamme ja Facebook-fanisivuamme silmällä myös jatkossa. Uusia arvontoja saatetaan järjestää yllättävänkin pian.


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

4118.4.2011 15:03

Jeij! AD-muki olis siisti 8)


Niin se keksi kompuroi.

Tsekkaa Flickr:ni! http://bit.ly/tQU0Iq | Vieraile nettisivuillani: http://bit.ly/xvn8GL

4226.5.2011 15:59

Palkinnot postitettiin voittajille viime viikon loppupuolella. Jos voitit, etkä ole vielä lähetystä saanyt, ota allekirjoittaneeseen yhteyttä yksityisviestitse.


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto