*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Fin-TV-sivusto perui nyt aiemman lopettamispäätöksen

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 21.2.2011 21:44 Kommentteja (34)

Fin-TV-sivusto perui nyt aiemman lopettamispäätöksen Fin-TV-sivuston tarina Suomessa on nähtävästi jatkumassa, sillä sivuston ylläpitäjät ilmoittivat tänään ettei sivustoa suljeta, vaikka he eilen ilmoittivat näin. Toimillaan Fin-TV haluaa ärsyttää rasistisia ihmisiä.
Okei, en halua kirjoittaa pitkää draamaa, haluan lopettaa sanani näin: Fin-tv.com ei sulje sivustoa, jos sulkisimme, niin rasistiset ihmiset olisivat iloisia, mutta lisäämmekin vain enemmän elokuvia tehdäksemme heidät sillä surulliseksi.


Sivuston toiminta ei tule muuttumaan tekstitysten osalta, vaan ylläpitäjät ovat ilmoittaneet hyödyntävänsä jatkossakin suomalaisten tekstityssivustojen tuottamia tekstityksiä palvelun kautta katsottavissa olevissa elokuvissa. Ylläpidon mukaan he eivät ole myöskään varastaneet mitään, vaan he vain jakavat muualta löydettyjä tekstityksiä Fin-TV-sivuston nimellä varustettuna.

Kirjoitamme elokuviimme www.fin-tv.com joka ei tarkoita että fin-tv olisi kääntänyt kaikki tekstitykset, se tarkoittaa sitä että fin-tv lataa elokuvia ja lisää ne sivustolle. Se on idioottimainen joka ajattelee, että täytyy laittaa muiden sivuja meidän elokuviimme.


Fin-TV:n mukaan monet muut sivustot ovat kateellisia heille, koska palvelu on Top 10 -sivustojen joukossa Suomessa. Internet-sivustojen suosiota mittaavan Alexan listoilla Fin-TV on Suomen 98. suosituin sivusto, joten tältä osin matkaa kärkikymmenikköön on vielä runsaasti.

Tägit: Fin-tv
Edellinen Seuraava  

34 kommenttia

121.2.2011 21:48
Nik0-91
Vahvistamaton

Tämä oli jotenkin odotettavissa. Saisi nyt ainakin pistää tekstitysten lähteet esille. :S

221.2.2011 22:15

Koin tarpeen tulla kommentoimaan ja avaamaan tilannetta:

Heipä hei vaan. Vois painua pehkuihin. "Et". Ok, en.

321.2.2011 22:15

Niin sais. Naurettavaa ottaa toisten tekstit, poistaa sieltä tekijät. Sama kuin alkaisit levittämään windows seiskaa wondous 7 nimellä omissa nimisissäsi ja esintyisit ko ohjelman tekijänä


MB: Z87X-D3H, CPU: i5-4670K 3.4Ghz, GPU: GB 770 Oc 4Gb, Ram: 4x4Gb DDR3 1600Mhz Cl9, HD: 256Gb 840 Pro SSD | 500Gb 850 Evo SSD | WD 1TB Caviar Blue , Case: Fractal Define R4 Black

421.2.2011 22:34

Nyt sai AD taas oman tasonsa mukaista uutisoitavaa. ;-) Suomalaiset tekstityssivustojen teini angstista kärsivät tekstittäjät saisivat miettiä pari kertaa mistä tässä oikein on kyse. On olemassa tekstittäjiä ja "tekstittäjiä" ja nämä lakkoilevat urpot taitavat olla niitä "tekstittäjiä"! Elämää tää vaan on, eikä mitään ruis puuroo... :-)

521.2.2011 22:35

Itse asiassa itse sain tietää vasta tästä fin-tv:stä ja pidän huolen, että kaikki tuttuni, puoli tuttuni ja varsinkin internet tuttuni pysyvät kaukana kyseiseltä sivustolta. Ja tarvittaessa opetan warettamaan kunnolla, ja vieläpä ihan täysin ilmaiseksi. Turhaa maksaa jollekkin fin-tv:lle paska laatusesta kuvasta, hitaista yhteyksistä ja vieläpä kun heillä EI VARMASTI ole oikeutta esittää elokuvia sivuillaan. Jos aiot maksaa elokuvasta niin maksa se edes laillisesta kopiosta/katseluoikeudesta ja kunnon kuvanlaadusta. Lol.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.2.2011 @ 00:16

621.2.2011 22:52

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti snaketus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti g666:
lapsellista tuo sivustolle hyökkäys.ja nuo kommentit,12-vuotiailla pitäis olla jotain kehittävämpiä leikkejä...
ja mitä saavutatte tolla?,ette mitään.se tekstittäjien lakko vaan kasvatti fintv:n katsojamäärää.alkeellista...

Itse asiassa itse sain tietää vasta tästä fin-tv:stä ja pidän huolen, että kaikki tuttuni, puoli tuttuni ja varsinkin internet tuttuni pysyvät kaukana kyseiseltä sivustolta. Ja tarvittaessa opetan warettamaan kunnolla, ja vieläpä ihan täysin ilmaiseksi. Turhaa maksaa jollekkin fin-tv:lle paska laatusesta kuvasta, hitaista yhteyksistä ja vieläpä kun heillä EI VARMASTI ole oikeutta esittää elokuvia sivuillaan. Jos aiot maksaa elokuvasta niin maksa se edes laillisesta kopiosta/katseluoikeudesta ja kunnon kuvanlaadusta. Lol.
aika tekopyhää,ei sullakaan oo oikeutta warettaa!maksoin joskus aikoinaan sen 5e,oon kattonu jtn 30 leffaa,ei mun mielestä paha hinta.ja kuvanlaatu suurimmassa osassa on erittäin hyvä,ja joo lagaa se jos netin nopeus on ajalta suomen lätkämestaruus.ainut asia mikä tol sivustolla kusee on...yllätys yllätys karmeet suomennus virheet.

721.2.2011 23:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti g666:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti snaketus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti g666:
lapsellista tuo sivustolle hyökkäys.ja nuo kommentit,12-vuotiailla pitäis olla jotain kehittävämpiä leikkejä...
ja mitä saavutatte tolla?,ette mitään.se tekstittäjien lakko vaan kasvatti fintv:n katsojamäärää.alkeellista...

Itse asiassa itse sain tietää vasta tästä fin-tv:stä ja pidän huolen, että kaikki tuttuni, puoli tuttuni ja varsinkin internet tuttuni pysyvät kaukana kyseiseltä sivustolta. Ja tarvittaessa opetan warettamaan kunnolla, ja vieläpä ihan täysin ilmaiseksi. Turhaa maksaa jollekkin fin-tv:lle paska laatusesta kuvasta, hitaista yhteyksistä ja vieläpä kun heillä EI VARMASTI ole oikeutta esittää elokuvia sivuillaan. Jos aiot maksaa elokuvasta niin maksa se edes laillisesta kopiosta/katseluoikeudesta ja kunnon kuvanlaadusta. Lol.
aika tekopyhää,ei sullakaan oo oikeutta warettaa!maksoin joskus aikoinaan sen 5e,oon kattonu jtn 30 leffaa,ei mun mielestä paha hinta.ja kuvanlaatu suurimmassa osassa on erittäin hyvä,ja joo lagaa se jos netin nopeus on ajalta suomen lätkämestaruus.ainut asia mikä tol sivustolla kusee on...yllätys yllätys karmeet suomennus virheet.
En sanonukkaan etten warettais. Mutta en siitä myöskään kellekkään maksais. Oon kattonu kans ne 30 leffaa ja reippaasti ylikin, täydellä teräväpiirtolaadulla, kotiteatteriäänellä. Täysin ilmaiseksi. Hyllyni on myös täynnä ihan ostettuja DVD ja Blu-Ray elokuvia. Maksan kyllä aidosta, en piraatista.

EDIT: niin ja internet yhteyteni on vuodelta 2011, eli enemmän kuin riittävä streamaamaan hyvin pakattua 720p kuvaa, mutta laatu on laatua. Kumpa tulisi taas se lätkän maailmlanmestaruus.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.2.2011 @ 23:03

821.2.2011 23:11
43242324321
Vahvistamaton

Niin... Maksavatko nämä tekstittäjät elokuvastudiolle lataamistaan elokuvista joita tekstittävät?

921.2.2011 23:16

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ozss:
Nyt sai AD taas oman tasonsa mukaista uutisoitavaa. ;-) Suomalaiset tekstityssivustojen teini angstista kärsivät tekstittäjät saisivat miettiä pari kertaa mistä tässä oikein on kyse. On olemassa tekstittäjiä ja "tekstittäjiä" ja nämä lakkoilevat urpot taitavat olla niitä "tekstittäjiä"! Elämää tää vaan on, eikä mitään ruis puuroo... :-)
Älä itke, kun et mistään mitään tiedä. Hävettääkö? Jos rupeisit itsekin "tekstittämään", niin saisit nuo hävettävät kielioppivirheesi karsittua. Terveisin: Joitan Tautamelun.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.2.2011 @ 23:16

1021.2.2011 23:51

Vaikka dRD kovin kertoikin jossain postauksessaan subittamisen olevan 100 prosenttisen lainvastaista, niin väitän toista. Kovin lähellä oleva henkilö väittelee tekijänoikeuksista, ja sanoi ettei kukaan tiedä tossa olevan ainakaan Suomen lainsäädännön perusteella mitään tuomittavaa. Eli olis aika hankala tapaus kaikin puolin, toisin kuin tämä Fin-TV. Divxfinland toimii omillaan suomalaisittain, tää toinen kerää rahoja jonnein muualle. Kerääkö rahoja johonkin kahakkaan?

-R

1121.2.2011 23:52

Fin-Tv:n porukka on niin naurettavaa sakkia että oksat pois!

1222.2.2011 0:02
eiolepakkoei
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti snaketus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti g666:
lapsellista tuo sivustolle hyökkäys.ja nuo kommentit,12-vuotiailla pitäis olla jotain kehittävämpiä leikkejä...
ja mitä saavutatte tolla?,ette mitään.se tekstittäjien lakko vaan kasvatti fintv:n katsojamäärää.alkeellista...

Itse asiassa itse sain tietää vasta tästä fin-tv:stä ja pidän huolen, että kaikki tuttuni, puoli tuttuni ja varsinkin internet tuttuni pysyvät kaukana kyseiseltä sivustolta. Ja tarvittaessa opetan warettamaan kunnolla, ja vieläpä ihan täysin ilmaiseksi. Turhaa maksaa jollekkin fin-tv:lle paska laatusesta kuvasta, hitaista yhteyksistä ja vieläpä kun heillä EI VARMASTI ole oikeutta esittää elokuvia sivuillaan. Jos aiot maksaa elokuvasta niin maksa se edes laillisesta kopiosta/katseluoikeudesta ja kunnon kuvanlaadusta. Lol.
Siis tuolla sivulla voi katso ilmatteeksi sarjoja ja elokuvia! Ei siellä ole pakko maksaa

1322.2.2011 1:25

Yksi Ylilaudan käyttäjistä postasi tällaisen viestin:

""Aika usein hämäräpuuhat lähtevät selviämään rahan kautta ja niin tälläkin kertaa.

PayPalin VIP-maksu paljastaa tilin omistajan: Muhterem Atilla.

Gotcha!

Sähköpostikirjeenvaihto kaverin kanssa jää suppeahkoksi.

“hey, i understand that finnish people die for 5e, but not worry, that site
never will close, i open for finland 4 illagel site too. and i earn lot
money in months, go tell your dad, fucking idiot person. Envy gay“"
Nauroin""

http://ylilauta.fi/epic/res/10221.html

1422.2.2011 4:23

Ilmaista mainosta näköjään riittää tuolle niin paheksutulle sivustolle, taitaa olla jo kolmas uutinen aD:ssä parin päivän sisällä.
Kohta väite top10:stä voi jo pitääkin paikkaansa.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.2.2011 @ 04:25

1522.2.2011 7:47

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wipe2000:
Ilmaista mainosta näköjään riittää tuolle niin paheksutulle sivustolle, taitaa olla jo kolmas uutinen aD:ssä parin päivän sisällä.
Kohta väite top10:stä voi jo pitääkin paikkaansa.
Vähän samaa mietin. Jos jotain olen oppinut, niin moraalilla ei pitkälle pötkitä tosimaailmassa.

1622.2.2011 8:33

Nyt lukee etusivulla vain: I'll be back shortly!

1722.2.2011 9:40

Ja nyt etusivu on korvautunut ilmoituksella siitä, että serverin cPanel ja Apache toimii...

1822.2.2011 11:09

Eka kerta kun kuulen sivustosta, en ole kuitenkaan menemässä moiseen. Tyyppien käytös ja kirjoitustaito ovat (lainausten mukaan) sitä luokkaa, että parempi olla tietämätön asioista.

Mitä teksteihin tulee.. jos ottavat jotain pois, niin parempi olla lisäämättä/korvaamatta sitten mitään/millään. Ymmärrän vielä sen, että poistetaan nuo merkinnät, mutta se on kohtuutonta jos vielä väitetään omaksi sen jälkeen.

Tuskin hatemailin lähettäminen noita tyyppejä voi pysäyttää.



1922.2.2011 14:29

En nyt halua olla fin-tv tai kenenkään muunkaan puolella. Mutta muutaman sanaa voisin tuosta fin-tv kuvanlaadusta sanoa, kun moni sitä väittää täällä surkeaksi.

Mielesten kuvan laatu oli riittävä, mitä joskus muinoin ole pari elokuvaa sieltä katsonut. Vaikka itsekin arvostan HD laatua, mutta jos tlanne on se, että pitäis heti alkaa katsomaan joku vanhempikin leffa (mitä ei välttämättä heti saa muualta), niin tuo on ihan oiva paikka vain laittaa elokuva pyörymään ja mikä parasta, sen voi katsoa heti.

Itseltä löytyy kyllä tarpeaksi nopea netti, mutta kaikilla ei sellaista ole, eikä nopeakaan netti aina takaa sitä, että elokuva tulisi kohtuullisessa ajassa.

2022.2.2011 15:18

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nik0-91:
Tämä oli jotenkin odotettavissa. Saisi nyt ainakin pistää tekstitysten lähteet esille. :S
Katsoin juuri "V" sarjan kakkoskauden ensimmäisestä jaksosta alkupätkän ja vertasin divxfinlandin subeihin, niin kyllä se "divxfinland" oli siellä fin-tv:n subeissa, kuten alkuperäisissäkin.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.2.2011 @ 15:19

2122.2.2011 15:41

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti curacao1:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nik0-91:
Tämä oli jotenkin odotettavissa. Saisi nyt ainakin pistää tekstitysten lähteet esille. :S
Katsoin juuri "V" sarjan kakkoskauden ensimmäisestä jaksosta alkupätkän ja vertasin divxfinlandin subeihin, niin kyllä se "divxfinland" oli siellä fin-tv:n subeissa, kuten alkuperäisissäkin.
Ehkä siinä tapauksessa joku voisi ystävällisesti vihjata fin-tv:n ylläpidolle, että kyseisistä subeista on unohtunut korvata alkuperäiset suomentajat omalla nimellä.

2222.2.2011 16:17

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti fanwars:


Ehkä siinä tapauksessa joku voisi ystävällisesti vihjata fin-tv:n ylläpidolle, että kyseisistä subeista on unohtunut korvata alkuperäiset suomentajat omalla nimellä.
Samaa mieltä, ehkä ne pienen painostuksen vuoksi vielä suostuukin.

2322.2.2011 16:32

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eiolepakkoei:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti snaketus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti g666:
lapsellista tuo sivustolle hyökkäys.ja nuo kommentit,12-vuotiailla pitäis olla jotain kehittävämpiä leikkejä...
ja mitä saavutatte tolla?,ette mitään.se tekstittäjien lakko vaan kasvatti fintv:n katsojamäärää.alkeellista...

Itse asiassa itse sain tietää vasta tästä fin-tv:stä ja pidän huolen, että kaikki tuttuni, puoli tuttuni ja varsinkin internet tuttuni pysyvät kaukana kyseiseltä sivustolta. Ja tarvittaessa opetan warettamaan kunnolla, ja vieläpä ihan täysin ilmaiseksi. Turhaa maksaa jollekkin fin-tv:lle paska laatusesta kuvasta, hitaista yhteyksistä ja vieläpä kun heillä EI VARMASTI ole oikeutta esittää elokuvia sivuillaan. Jos aiot maksaa elokuvasta niin maksa se edes laillisesta kopiosta/katseluoikeudesta ja kunnon kuvanlaadusta. Lol.
Siis tuolla sivulla voi katso ilmatteeksi sarjoja ja elokuvia! Ei siellä ole pakko maksaa


Juu kävin kurkkaamassa ja en todellakaan katsoisi mitään tuollaisella laadulla ja tiedonsiirto kapasiteetilla.

2422.2.2011 16:51

Vihaajat vihatkoon, Voddler > fin-tv.com

2522.2.2011 17:25

Eikö tuollainen täysin laiton sivu olisi helppo sulkea? Ei ne ainakaan poliisin juttusille ole menossa, jos DDOSia pukkaa :D

2622.2.2011 18:31

Kyllä se huutelu kohta loppuu kun supo kolkuttaa ovelle. Alkaa oleen sen verta julkisuutta ko. sivulla.

Suomi ei ole mikään Ruotsi.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.2.2011 @ 18:33

2726.2.2011 10:46
ASDASADDDS
Vahvistamaton

Mitä on DOSsaus?

2826.2.2011 11:09

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ASDASADDDS:
Mitä on DOSsaus?

wiki kertoo sen:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Palvelunestohy%C3%B6kk%C3%A4ys

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

2926.2.2011 13:54
Croft
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ozss:
Nyt sai AD taas oman tasonsa mukaista uutisoitavaa. ;-) Suomalaiset tekstityssivustojen teini angstista kärsivät tekstittäjät saisivat miettiä pari kertaa mistä tässä oikein on kyse. On olemassa tekstittäjiä ja "tekstittäjiä" ja nämä lakkoilevat urpot taitavat olla niitä "tekstittäjiä"! Elämää tää vaan on, eikä mitään ruis puuroo... :-)

Mannapuuro on kyllä ihanaa, mutta voisin kyllä maistaa ruispuuroakin. :3

3026.2.2011 14:09
Croft
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ozss:
Nyt sai AD taas oman tasonsa mukaista uutisoitavaa. ;-) Suomalaiset tekstityssivustojen teini angstista kärsivät tekstittäjät saisivat miettiä pari kertaa mistä tässä oikein on kyse. On olemassa tekstittäjiä ja "tekstittäjiä" ja nämä lakkoilevat urpot taitavat olla niitä "tekstittäjiä"! Elämää tää vaan on, eikä mitään ruis puuroo... :-)

Mannapuuro on kyllä ihanaa, mutta voisin kyllä maistaa ruispuuroakin. :3

3122.4.2011 20:41

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti snaketus:
Itse asiassa itse sain tietää vasta tästä fin-tv:stä ja pidän huolen, että kaikki tuttuni, puoli tuttuni ja varsinkin internet tuttuni pysyvät kaukana kyseiseltä sivustolta. Ja tarvittaessa opetan warettamaan kunnolla, ja vieläpä ihan täysin ilmaiseksi. Turhaa maksaa jollekkin fin-tv:lle paska laatusesta kuvasta, hitaista yhteyksistä ja vieläpä kun heillä EI VARMASTI ole oikeutta esittää elokuvia sivuillaan. Jos aiot maksaa elokuvasta niin maksa se edes laillisesta kopiosta/katseluoikeudesta ja kunnon kuvanlaadusta. Lol.
Joo ja säkö olet parempi kun waretat leffoja ja jeesustelet täällä

3222.4.2011 20:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 43242324321:

Niin... Maksavatko nämä tekstittäjät elokuvastudiolle lataamistaan elokuvista joita tekstittävät?
Aivan, nää on näitä samoja tyyppejä jotka lataavat monta gigaa musiikkia ja sitten perustelevat sitä sillä että levy yhtiö saa suuren osan rahoista ei artisti what a fuck? miten se littyy siihen lataako jotain laittomasti.Niin ja mihin tarvitaan si divxfinlandia laillisesti ladattuihin leffoihin vai jossa ei ole tekstitysatä vittu lopettakaa jo .Fintv on hyvä palvelu

3322.4.2011 20:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 43242324321:

Niin... Maksavatko nämä tekstittäjät elokuvastudiolle lataamistaan elokuvista joita tekstittävät?
Aivan, nää on näitä samoja tyyppejä jotka lataavat monta gigaa musiikkia ja sitten perustelevat sitä sillä että levy yhtiö saa suuren osan rahoista ei artisti what a fuck? miten se littyy siihen lataako jotain laittomasti.Niin ja mihin tarvitaan si divxfinlandia laillisesti ladattuihin leffoihin vai jossa ei ole tekstitysatä vittu lopettakaa jo .Fintv on hyvä palvelu

3416.9.2011 6:20

Kuvanlaatu on sitäluokkaa että minunpuolesta saa olla.


iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....
Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
1 kommentti
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
4 kommenttia

Uutisarkisto