*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Hyvää Joulua AfterDawn.com:n puolesta!

Kirjoittaja Jari Ketola @ 23.12.2010 19:58 Kommentteja (23)

Hyvää Joulua AfterDawn.com:n puolesta! AfterDawn.com:n ylläpito siirtyy joulun viettoon ystävien ja läheisten kanssa.
Toivotamme kaikille lukijoillemme ja kävijöillemme rauhallista ja hyvää joulua!

-AfterDawn.com:in porukka

Tägit: AfterDawn
Edellinen Seuraava  

23 kommenttia

123.12.2010 20:10

Juu hyvää joulua ja onnelista uuttavuotta täältäkin!


MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2

223.12.2010 20:25

Hyvää joulua täältäkin suunnalta.

323.12.2010 20:28

Hyvää joulua kaikille.


423.12.2010 20:38

Hyvää joulua täältäkin, pistetäänhän monitorit hetkeksi kiinni ja keskitytään vaikka niihin läheisiin..

523.12.2010 20:49

Jouluja kaikille.




AMD Phenom II X4 955 Black Edition @ 3.8Ghz W/Scythe Mugen 2 Rev.B|Nvidia GeForce GTX 560Ti 448 cores W/DirectCU II|Asus M3A76-CM|4gb Kingston HyperX 1066MHz|Chieftec 550W|Nexus Clodius|Windows 7 Home Premium 64Bit

623.12.2010 20:53
AfterDawn Addict

Jouluja täältäkin ylläpidolle ja kaikkille muillekin.

Lainaus:
Hyvää joulua täältäkin, pistetäänhän monitorit hetkeksi kiinni ja keskitytään vaikka niihin läheisiin..
Viisas neuvo, sen teenkin kohta ja en avaa hetkeen.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.12.2010 @ 20:53

890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones

723.12.2010 21:38
ssh
Vahvistamaton

En ymmärrä uutista, jouluhan on vasta huomenna? Ja miksi pukki lähtee aina päivää aikasemmin matkaan?

824.12.2010 0:21

Tässä iässä voi avata paketin jo nyt. iPadin kanssa Joulu on oikea Joulu.

924.12.2010 5:55

Rauhallista joulua kaikille.

1024.12.2010 10:26

Rauhallista joulua vaan kaikille Afterdawn sivuston tekijöille/lukijoille täältä Savosta.

1124.12.2010 10:37

Hyvää joulua kaikille.

1224.12.2010 11:27
neon8
Inactive

Hyvää joulua vaan kaikille.. Ja suuret kiitokset AfterDawn.com:in poppoolle tämänkin vuoden laadukkasta sisällöstä..

1324.12.2010 11:41

Hyvää joulua ja tilulilu.

1424.12.2010 12:52

Onnellista Joulua ylläpidolle!

1524.12.2010 13:59

Hyvää ja onnellista joulua kaikille!

1624.12.2010 15:03

Rauhaisaa joulua kaikille täältä Pohjois-karjalasta.

1724.12.2010 23:45

Hyvää joulua kaikille minunkin puolestani. Lähes puolivuotta kokonaan poissa AD:sta työkiireiden takia. Nyt TAKAS! :)


Bazinga!

ASRock 890GX Pro 3 / Phenom II X4 955 @3,7Ghz / Arctic Cooling Freezer 13 Pro / 2x4GB G.Skill 1333Mhz / AMD Radeon HD 6870/1x2TB 2x1TB 1x640GB

1825.12.2010 0:51

Hyvät Joulut kaikille ja vielä parempaa Uutta Vuotta!


Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

1925.12.2010 12:09

Hyvää Joulua! Vaikka menikin jo :D

No, hyvää uutta vuotta sitten!



2025.12.2010 14:58

Hyvää joulua ja uutta vuotta myös.


Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.

2127.12.2010 7:08
Dollarinen
Vahvistamaton

Hyvää Joulua kaikille!

2227.12.2010 18:28
Dollarinen
Vahvistamaton

@21
Joulu meni jo. Trollit pois.

2327.12.2010 20:21
Dollarinen
Vahvistamaton

Hyvää Joulua täältäkin!!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset (9.12.2016 16:51)
Uutisvahtipalvelu HIGH.FI:hin on tänään lisätty uusi sisältökategoria. Vaikka päivitys on periaatteessa pieni, saattaa siitä olla keskimääräistä enemmän iloa palvelun käyttäjille. Palvelun ....
Näin estät henkilöitä WhatsAppissa Näin estät henkilöitä WhatsAppissa (9.12.2016 14:01)
Mikäli et halua enää vastaanottaa puheluita tai tekstiviestejä WhatsApp-kontaktiltasi, voit estää yhteystiedon erittäin helposti. Kun asetat henkilölle eston WhatsAppissa, hän ei enää näe viimeksi ....
Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa (9.12.2016 11:58)
Jos WhatsAppissa estämältäsi henkilöltä alkaa tulla häirikköpuheluita ja -tekstiviestejä tai olet joutunut esimerkiksi aggressiivisen telemarkkinoinnin maalitauluksi, voi omaa arkea helpottaa ....
Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle (9.12.2016 10:08)
Suomalaisen Fingersoftin kehittämä Hill Climb Racing 2 -mobiilipeli on julkaistu iPhonelle ja iPadille. Peli julkaistiin Andridille jo viime viikolla. Androidilla Hill Climb Racing 2 on menestynyt ....
Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen (9.12.2016 09:37)
Kun markkinoille pääsee mahdollisesti vaarallisia laitteita, pyritään kaikki myydyt tuotteet tietysti kutsumaan takaisin. Entä jos kaikkia myytyjä laitteita ei saadakaan kerättyä takaisin, vaan ....
3 kommenttia

Uutisarkisto