*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Apple: Huominen on yksi niistä unohtumattomista päivistä

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 15.11.2010 19:17 Kommentteja (13)

Apple: Huominen on yksi niistä unohtumattomista päivistä Applen markkinointikoneisto on jälleen lyönyt rattaat pyörimään, sillä yhtiön kotisivuilla hehkutetaan huomiselle osuvaa jännittävää tuotejulkistusta, jota emme unohda koskaan.
Applen muiden vastaavien tempauksien tavoin huomisen varsinaisesta sisällöstä ei kerrota mitään tarkkaa, vaan ainoa varsinainen vihje kertoo julkistuksen liittyvän iTunesiin. Ennakkoarvausten mukaan Apple esittelee huomenna vihdoin ja viimein musiikkia tarjoavan kuukausimaksullisen streaming-palvelun, jonka myötä Spotify ja muut vastaavat suoratoistopalvelut saavat kehäänsä todellisen haastajan.

Tarkempia tietoja on luvassa huomenna iltapäivällä

Edellinen Seuraava  

13 kommenttia

115.11.2010 19:21

Applen oma Spotify?

215.11.2010 19:26

Niin kauan kun se ei tarjoa ilmaiseksi sitä musiikkia mainoksilla striimattuna, on se mielestäni vain samanlainen palvelu kuin muut kuukausimaksulliset. Siis jos tästä edes on kyse. Toki tarjonta on melko laaja.

Ja sen verran vielä lisättäkööt, että nämä kutsut ja ilmoitukset on ollu tällaisia vihjailevia jo ikuisuuden, okei se toimii (mutta kuinka kauan), kyllä porukka kiinnostuu, mutta toistaa vähän jo itseään. Ja tuo ihan ylihypetys, "päivä jota et unohda..." huoh.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 16.11.2010 @ 04:06

315.11.2010 19:48
Karkkimaahinen
Vahvistamaton

Steven ilmoittaa, että applen ping-palvelu lopetetaan, koska se oli täysin typerä idea jo alkujaan.
Mutta mitään ilmaista applelta ei todellakaan tule, eikä se sitten voisi kilpailla spotifyn kanssa.

415.11.2010 20:06
Tnoi
Inactive

Joo on varmaan ihan tosi unohtumaton.. "Vähän" taas Apple hypettää.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 15.11.2010 @ 20:07

515.11.2010 20:52

En halua herätä huomiseen.

615.11.2010 20:54

Kas kun Spotifyllä on ollut hankalaa päästä Amerikan markkinoille, mutta selvis se syykin... Ei siellä muut kuin Amerikkailaiset firmat saa jalansijaa.

715.11.2010 22:35

iTunes 11 julkaisu, Ja Apple-fanit hurraavat.

816.11.2010 6:33

omg en voi mennä tänää töihi varmaa!

916.11.2010 9:05

Lainaus:
Mutta mitään ilmaista applelta ei todellakaan tule, eikä se sitten voisi kilpailla spotifyn kanssa.

Älä aliarvioi apple fanboyta.. Varmasti taas miljoonat ja miljoonat idiootit heittää rahansa tuohon kaivoon. Oli se julkasu sitten mikä tahansa..


1016.11.2010 10:07

Apple on julkistamassa tänään ison diilin, jonka ansiosta The Beatlesin musiikkia saisi vihdoinkin iTunesista.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2277982

1116.11.2010 11:17

Taas yksi päivä jota en unohda. Jee, oli ne muutkin päivät niin ikimuistoisia. Ei hitto.

1216.11.2010 17:03

Ja Biitlesithän ne oli, jotka iTunesiin tulivat.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 16.11.2010 @ 17:04

1316.11.2010 17:09

[BShit]JEES!! Tää on mun unelmien täyttymys! En ikinä tuu unohtamaan päivää, kun maailman paras firma sai maailman parhaaseen musiikkikauppaan Beatlesin![/Bshit]

Jooh.. Ei pahasti ylihypetystä? Noh.. Ehkä joku tästäkin maailmasta löytyy joka tollasta musiikkia haluaisi kuunnella, mutta ei ole voinut, koska ei Apple ole sitä tarjonnut.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tuleeko Bingistä vihdoin kunnollinen hakukone? Microsoft siirtyy tekoälyyn Tuleeko Bingistä vihdoin kunnollinen hakukone? Microsoft siirtyy tekoälyyn (14.12.2017 10:46)
Suomalaisille Bing on tuttu lähinnä julkisen hallinnon tietokoneista, joissa se on Microsoftin oman selaimen oletushakukoneena ja sen kautta on kätevä hakea Googlen hakukonetta. Microsoft yrittää ....
HS saa Googlelta rahaa kuplattoman suosittelujärjestelmän kehittämiseen HS saa Googlelta rahaa kuplattoman suosittelujärjestelmän kehittämiseen (14.12.2017 09:56)
Netissä on iät ja ajat tottu näkemään erilaisia suositteluosioita, joiden ajatuksena on tarjota verkkopalvelun käyttäjälle uutta sisältöä hänen mieltymysten perusteella. Tätä tekevät kaikki ....
Nokia 5 sai Android Oreo -beetan, pian tarjolla myös Nokia 6:lle Nokia 5 sai Android Oreo -beetan, pian tarjolla myös Nokia 6:lle (13.12.2017 18:45)
Android-laitteiden fragmentaatio on edelleen eittämättä yksi Googlen alustan suurimmista ongelmista, mutta Nokia-puhelimia valmistava HMD Global sentään pyrkii minimoimaan ongelmaa. Yhtiö tuo ....
Nyt se tulee mahdolliseksi – sormenjälkilukija uppoaa näyttöön Nyt se tulee mahdolliseksi – sormenjälkilukija uppoaa näyttöön (13.12.2017 18:24)
Vuosi sitten input-ratkaisuita tietokone- ja älypuhelinvalmistajien käyttöön kehittävä Synaptics kertoi kehittäneen sormenjälkilukijan, joka osaisi tunnistaa käyttäjän millimetrin paksuisen ....
1 kommentti
OnePlus juhlii syntymäpäivää tarjouksilla, arvonnalla ja yllätyspaketilla OnePlus juhlii syntymäpäivää tarjouksilla, arvonnalla ja yllätyspaketilla (13.12.2017 18:17)
Kiinalaisvalmistaja OnePlus on yksi tämän päivän suosituimmista Android-valmistajista, erityisesti Suomessa, mutta yhtiön taival on vielä melkoisen lyhyt. Yritys perustettiin joulukuussa 2013, ....

Uutisarkisto