*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Apple: Huominen on yksi niistä unohtumattomista päivistä

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 15.11.2010 19:17 Kommentteja (13)

Apple: Huominen on yksi niistä unohtumattomista päivistä Applen markkinointikoneisto on jälleen lyönyt rattaat pyörimään, sillä yhtiön kotisivuilla hehkutetaan huomiselle osuvaa jännittävää tuotejulkistusta, jota emme unohda koskaan.
Applen muiden vastaavien tempauksien tavoin huomisen varsinaisesta sisällöstä ei kerrota mitään tarkkaa, vaan ainoa varsinainen vihje kertoo julkistuksen liittyvän iTunesiin. Ennakkoarvausten mukaan Apple esittelee huomenna vihdoin ja viimein musiikkia tarjoavan kuukausimaksullisen streaming-palvelun, jonka myötä Spotify ja muut vastaavat suoratoistopalvelut saavat kehäänsä todellisen haastajan.

Tarkempia tietoja on luvassa huomenna iltapäivällä

Edellinen Seuraava  

13 kommenttia

115.11.2010 19:21

Applen oma Spotify?

215.11.2010 19:26

Niin kauan kun se ei tarjoa ilmaiseksi sitä musiikkia mainoksilla striimattuna, on se mielestäni vain samanlainen palvelu kuin muut kuukausimaksulliset. Siis jos tästä edes on kyse. Toki tarjonta on melko laaja.

Ja sen verran vielä lisättäkööt, että nämä kutsut ja ilmoitukset on ollu tällaisia vihjailevia jo ikuisuuden, okei se toimii (mutta kuinka kauan), kyllä porukka kiinnostuu, mutta toistaa vähän jo itseään. Ja tuo ihan ylihypetys, "päivä jota et unohda..." huoh.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 16.11.2010 @ 04:06

315.11.2010 19:48
Karkkimaahinen
Vahvistamaton

Steven ilmoittaa, että applen ping-palvelu lopetetaan, koska se oli täysin typerä idea jo alkujaan.
Mutta mitään ilmaista applelta ei todellakaan tule, eikä se sitten voisi kilpailla spotifyn kanssa.

415.11.2010 20:06
Tnoi
Inactive

Joo on varmaan ihan tosi unohtumaton.. "Vähän" taas Apple hypettää.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 15.11.2010 @ 20:07

515.11.2010 20:52

En halua herätä huomiseen.

615.11.2010 20:54

Kas kun Spotifyllä on ollut hankalaa päästä Amerikan markkinoille, mutta selvis se syykin... Ei siellä muut kuin Amerikkailaiset firmat saa jalansijaa.

715.11.2010 22:35

iTunes 11 julkaisu, Ja Apple-fanit hurraavat.

816.11.2010 6:33

omg en voi mennä tänää töihi varmaa!

916.11.2010 9:05

Lainaus:
Mutta mitään ilmaista applelta ei todellakaan tule, eikä se sitten voisi kilpailla spotifyn kanssa.

Älä aliarvioi apple fanboyta.. Varmasti taas miljoonat ja miljoonat idiootit heittää rahansa tuohon kaivoon. Oli se julkasu sitten mikä tahansa..


1016.11.2010 10:07

Apple on julkistamassa tänään ison diilin, jonka ansiosta The Beatlesin musiikkia saisi vihdoinkin iTunesista.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2277982

1116.11.2010 11:17

Taas yksi päivä jota en unohda. Jee, oli ne muutkin päivät niin ikimuistoisia. Ei hitto.

1216.11.2010 17:03

Ja Biitlesithän ne oli, jotka iTunesiin tulivat.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 16.11.2010 @ 17:04

1316.11.2010 17:09

[BShit]JEES!! Tää on mun unelmien täyttymys! En ikinä tuu unohtamaan päivää, kun maailman paras firma sai maailman parhaaseen musiikkikauppaan Beatlesin![/Bshit]

Jooh.. Ei pahasti ylihypetystä? Noh.. Ehkä joku tästäkin maailmasta löytyy joka tollasta musiikkia haluaisi kuunnella, mutta ei ole voinut, koska ei Apple ole sitä tarjonnut.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Microsoft kehitti uuden piirin – Reaaliaikaista tekoäly palvelimiin Microsoft kehitti uuden piirin – Reaaliaikaista tekoäly palvelimiin (23.8.2017 14:54)
Microsoft esitteli Hot Chips -symposiumissa tekoälylaskentaan suunnitellun laskentakortin. Project Brainwave -nimellä tunnetun kehityshankkeen tavoitteena on luoda piiri, jonka avulla voidaan ....
Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa (23.8.2017 10:31)
Huippusuosittu AccuWeather-sääsovellus on jäänyt kiinni käyttäjän sijainnin paikannuksen mahdollistavan datan keräämisestä, vaikka sovellusta on erikseen kielletty pääsemästä paikkatietoon käsiksi. ....
2 kommenttia
Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla (23.8.2017 09:00)
Kopteriyhtiö DJI on julkaisee uudelle Spark-minikopterilleen pakollisen ohjelmistopäivityksen, jolla pyritään korjaamaan laitteen virranhallinnassa havaitut virheet. DJI:n mukaan se julkaisee ....
Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä (23.8.2017 08:32)
Apple ei tavoittele ainakaan tällä hetkellä oman itsestään ajavan auton kehittämistä, kertoo The New York Times. Sen sijaan yhtiö keskittyy autojen autonomisen liikkumisen mahdollistavan järjestelmän ....
Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy (22.8.2017 11:43)
Luonnonilmiöillä voi olla yllättävän isoja seurauksia verkkopalveluiden toimintaan. Ne voivat häiritä niitä tai jossain tapauksissa jopa lisätä palveluiden käyttöä. Netflixin kohdalla Yhdysvalloissa ....
5 kommenttia

Uutisarkisto