*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

PS3 firmware päivittyi 3D Blu-ray tuella

Kirjoittaja Panu Roivas (Google+) @ 21.9.2010 11:14 Kommentteja (8)

PS3 firmware päivittyi 3D Blu-ray tuella Sony on päivittänyt aikataulun mukaisesti Playstation 3 -konsolin firmwaren versioon 3.50, joka tuo mukanaan luvatun 3D Blu-ray tuen.
Jenkkiläisen Official US Playstation blogin mukaan 3D-tuen lisäksi ainakin Facebook-integraatiota on lisätty ja ongelmatilanteiden raportointia helpotettu.

Verkkosivusto Engadget on kerinnyt jo testaamaan Blu-ray 3D -tukea ja saanut sen toimimaan ilman suurempia ongelmia. HDMI-asetus on täytynyt laittaa "Auto"-asentoon jotta konsoli löytää 3DTV:n ja vaihtaa 3D-moodiin samaan tapaan kuin peleissä. Kuvia päivitetystä PS3-valikosta löytyy Engadgetin sivuilta.

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

121.9.2010 13:06
221.9.2010 14:21

Ei paljon 3D kiinnosta ennen kuin päästään laseista eroon.

321.9.2010 21:34

Minulla on ongelma kirjautua sisään psn:ässään salasana ei toimi ilmoittaa ettei ole olemassa sitten yritän luoda uuden käyttäjän en voi rekisteröityä kun se ilmoittaa "error 80023017" ? toimiiko muilla psn? ja psn foruumilla valitetaan samasta ongelmasta... sanoisin että sony on huolimaton...

421.9.2010 21:42
zimbe0
Vahvistamaton

juu ei toimi mullakaan tällä hetkellä kirjautuminen!

521.9.2010 21:58

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zimbe0:
juu ei toimi mullakaan tällä hetkellä kirjautuminen!
Se voi olla valitettavasti ongelma jota ei ehkä voi korjata, eli kaikki trophyt ja muut hommat.. alust

621.9.2010 22:02
zimbe0
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gh546:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zimbe0:
juu ei toimi mullakaan tällä hetkellä kirjautuminen!
Se voi olla valitettavasti ongelma jota ei ehkä voi korjata, eli kaikki trophyt ja muut hommat.. alust
olis kyl aika paskamainen homma.. toivotaan parasta!

721.9.2010 22:32

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zimbe0:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gh546:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zimbe0:
juu ei toimi mullakaan tällä hetkellä kirjautuminen!
Se voi olla valitettavasti ongelma jota ei ehkä voi korjata, eli kaikki trophyt ja muut hommat.. alust
olis kyl aika paskamainen homma.. toivotaan parasta!
Totta on sony hoitanu suurempiiki ongelmii esim. se sisä kello katastrofi

822.9.2010 20:18

Montakos 3d br julkaisua olikaan kaupoissa tällä hetkellä?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto