*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Youtube lisäsi videoihin vuvuzela-napin

Kirjoittaja Jari Ketola @ 24.6.2010 11:05 Kommentteja (11)

Youtube lisäsi videoihin vuvuzela-napin Jalkapallon MM-kisoissa kenties eniten keskustelua aiheuttanut ilmiö, vuvuzela-torvien pärinä, on löytänyt nyt tiensä myös Youtube-videopalveluun. Jokaisen videon alareunasta löytyy nyt jalkapalloikoni, jota klikkaamalla video kuin video siirtyy suoraan MM-kisatunnelmaan vuvuzelan säestämänä.
Innokkaimmat harrastelijat luonnollisestikin kytkevät taustaäänen ensin päälle ja tämän jälkeen suodattavat torven pörinän jälleen pois.

Katso ja kuuntele esimerkiksi Veikkausliigan kauden 2008 top 20 maalit uusin korvin:

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

124.6.2010 11:33

olisivat tehneet toimivalla loopilla..

224.6.2010 11:36

Jepjep.. Paskasti tehty. Loop liian lyhyt ja pätkäisee kivasti.

vittumitapaskaa.jpg

324.6.2010 12:00

eikö yhtään turhempaa lisää keksitty? Se joka tämän idean keksi päiväkahvi pöydässä tulisi potkia firmasta pihalle.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 24.6.2010 @ 12:01

424.6.2010 12:03

Siis mikä vitsi tämä on?? voisin itsekkin tehdä tuon 10 kertaa paremmin tunnin aikana ja tämä on kuitenkin Youtuben kehittämä... Pelleilyä..

524.6.2010 13:06

Päivän naurut. Melkein.

624.6.2010 14:37

Onhan tuo ihan hauska :)

724.6.2010 16:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86:
eikö yhtään turhempaa lisää keksitty? Se joka tämän idean keksi päiväkahvi pöydässä tulisi potkia firmasta pihalle.
Mitä se nappi siinä sua haittaa? Eihän sitä ole pakko painaa!

824.6.2010 20:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86:
eikö yhtään turhempaa lisää keksitty? Se joka tämän idean keksi päiväkahvi pöydässä tulisi potkia firmasta pihalle.
Mitä se nappi siinä sua haittaa? Eihän sitä ole pakko painaa!
No jotakuta näkyy ainakin haittaavan kun toisten mielipiteeseen pitää puuttua :D

Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

926.6.2010 1:43

Ei vaan löydy jokaisen videon alareunasta tuo vaan pelkästään urheilu osastossa olevista pätkistä... :smoke:

1014.7.2010 16:59

Ei edes toiminu miulla :(

112.8.2010 14:57

Mihin se Vuvuzela-painike on nyt hävinnyt? X(

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
3 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
1 kommentti
VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun (6.12.2016 10:26)
Kyytipalvelu Uber on omalla esimerkillään osoittanut, että sijoittajapiireissä liikkuu paljon rahaa toimivien liikennepalveluiden kehittäjille ja kaupunkien liikennöinnin uudistaminen voi olla ....
Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua (6.12.2016 09:42)
Viime keväänä Microsoft esitteli tekoälyosaamistaan Tay-nimisellä Twitter-botilla, jonka luvattiin kykenevän keskustelemaan luontevasti muiden mikroblogipalvelun käyttäjien kanssa. Internet ....

Uutisarkisto