*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Viritä PlusTV:n kanavat näkyviin ilmaiseksi

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 30.3.2010 14:29 Kommentteja (18)

Viritä PlusTV:n kanavat näkyviin ilmaiseksi PlusTV tarjoaa pääsiäisen aikaan antennikodeille mahdollisuuden tutustua 13 maksukanavan tarjontaan ilmaiseksi. MTV3 MAX -kanavaa lukuun ottamatta kaikki PlusTV-paketin kanavat ovat vapaasti katsottavissa 1.4. klo 18.00 - 6.4. klo 08.00 välisenä aikana.
PlusTV-paketin kanavien lisäksi myös SM-liigan pudotuspelit näyttävä URHOtv on mukana vapaassa katselussa.

Kanavat, jotka näkyvät kampanjan aikana ilmaiseksi:
  • MTV3 Fakta
  • Sub Leffa
  • Sub Juniori
  • KinoTV
  • Disney Channel
  • Nickelodeon
  • Music Television
  • Eurosport
  • Discovery Channel
  • Nelonen Sport Pro
  • SVT World
  • DIGIVIIHDE
  • URHOtv
Mikäli digisovitin ei hae kanavia automaattisesti, voi haun tehdä manuaalisesti. PlusTV:n asiakaspalvelu lupaa auttaa ongelmatilanteissa puhelimitse. Eri kanavanippujen näkyvyysalueet voi tarkastaa DigiTV-sivustolta.

Edellinen Seuraava  

18 kommenttia

130.3.2010 14:49
WumWum
Inactive

mistä löytää urhotv:n streamit netissä?

230.3.2010 15:45

Itellä on ollut niin paljon hankaluuksia tuon PlusTV:n kanssa että pysyn erossa koko firmasta.

Meinasivat väkisin maksattaa kerran.

330.3.2010 17:21

Meiä on plustv eikä oo mitn ongelmia, kerran pätki muutaman sekunnin kun isä katto formuloita :\

430.3.2010 17:28

No perkele just tilasin PlusTV:n pääsiäistä varten.

530.3.2010 18:02

Sub leffalta tulee samat elokuvat koko viikonajan ja yhtään kahtomisen arvosta kyllä ole joukossa... :(

630.3.2010 21:45
Joo-o
Vahvistamaton

JEEES!! Digiviihdetta torstaista lähtien ihan kypällä :D

71.4.2010 21:31

eipä näy muut ku sub leffa ja juniori. Muilla kanavilla äänet kuuluu mutta ruutuun ilmestyy vain teksti "salattu kanava". Missä vika?

81.4.2010 23:16

Jjooh jotai häikkää on, itellä näkyy vaan Sub Leffa. Toivottavasti huomenna jo toimis niinku on luvattu että vois lätkää katella.

92.4.2010 0:40
jjj
Vahvistamaton

Milloin kaapelissa näkyy maksukanavat ??

102.4.2010 1:04

katoin 5min klo 1 yöllä ja voin sanoo jo nyt et petyin plus kanavien tarjontaan :(

112.4.2010 2:03

Oikeastaan ainoa kanava joka näistä kiinnostaa on Discovery Channel. Muilla kanavilla ei tule mitään mielenkiintoista. Ehkä MTV3 MAX:lla voisi tulla myös jotain katsottavaa.

Mutta näitten kanavien perusteella en itse lähtisi PlusTV:tä ostamaan.

Mutta sinänsä hienoa, että tarjoavat pääsiäisen ajaksi ilmaiseksi nämä kanavat, niin on mahdollisuus tutustua kanaviin.

122.4.2010 13:22

Omasta televisiostani ei näy myöskään kuin Sub Leffa ja Juniori, mutta olohuoneen tv:stä näkyy kaikki, mitkä pitikin. Olen koittanut kanavien virittelyä, mutta mikään ei tunnu tepsivän...

132.4.2010 14:16

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jampaa6:
Omasta televisiostani ei näy myöskään kuin Sub Leffa ja Juniori, mutta olohuoneen tv:stä näkyy kaikki, mitkä pitikin. Olen koittanut kanavien virittelyä, mutta mikään ei tunnu tepsivän...
Hmm, itsellä näkyy tv-kortilla kaikki muu paitsi Sub-leffa. Vähän aikaa katselin niin en viitsinyt digiboxiin kanavia virittää. Meinaan en todella noista maksaisi kuin 1ekun kuussa.

142.4.2010 15:40

Minä en saanu kanavia näkymään anyseen omalla ohjelmistolla, mutta Windows Mediacenterin kautta näkyy kaikki niinkuin pitää. Eli kannattaa kokeilla sillä, jos on samoja ongelmia.

152.4.2010 20:07

No olipa hauskaa. Taisi olla kaikissa paitsi mtv3 leffa kanavalla iso laatikko SIGNAL SCRAMBLE ja kuva+ääni normaalisti taustalla. Boxina Digifox.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 2.4.2010 @ 20:08

163.4.2010 22:26

Joo eipä toimi kuin talouden kakkosboksilla (Philipsin pieni halpisboksi). Ykkösboksi näyttää Sub Leffan ja olikohan jonkun muun kanavan, muiden kohdalla tulee ilmoitus "Sinulla ei ole oikeutta katsoa tätä ehdollisen käytön ohjelmaa" tms. Tämä talouden ykkösboksi boksi on Sonyn RDR-HXD895. Ei auta, vaikka tein uuden kanavahaun.

Mikähän tässäkin on taas niin &%&#*§:n vaikeaa? Tämä digiaika on kyllä monessa mielessä aika syvältä, kun tämä on aina niin tätä!

1711.4.2010 13:11
ihmettelee..
Vahvistamaton

meillä on semmone ongelma että plus tv:n disney channel ei näy vaikka meillä on kortti. just tolloin pääsiäisenä se näky ku se oli ilmane mut heti ku se tarjous meni nii ei vaan näy enää. Ku kirjauduin plus tv:n sivuille niillä tunnuksilla niin sielläkin on sen disney channelin kans muutama kanava jokka ei oo näkyvyysalueella mutta kyllä ne muut näkyy mutta ei vaan toi disney.

1813.4.2010 3:12
kyllästynyt
Vahvistamaton

Hmm... Ompa mielen kiintoista että noiden hemmetin plustv korttien kaa on nuin paljon jokaisella ongelmii... meillä on 1lisä kortti joka ei näy vaik pääl seisois kaikki on tehty niin asiakas palveluksessa kehoitetaan mutta silti...Ei vaan näy ja silti siit laskutetaan hemmetti... olen myös tullut siihen tulokseen et tää digiaika voidaan työntää niin syvälle mihin aurinkokaan ei paista...ja eritoteen plustv:n väki joka ei itekkään oikeen hokaa tätä juttuu...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto