*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Ilmaisia Spotify-kutsuja jälleen jaossa (päivitetty)

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 1.3.2010 12:07 Kommentteja (116)

Ilmaisia Spotify-kutsuja jälleen jaossa (päivitetty) Musiikkipalvelu Spotifyn ilmaisversion käyttöönotto vaatii tällä hetkellä kutsun, joita yleensä saa vain palvelusta maksavilta premium-asiakkailta. Nyt kutsun voi kuitenkin saada itselleen pienellä vaivalla, sillä energiayhtiö Statoil jakaa kutsuja, ilmeisesti osana nuoria artisteja tukevaa Heroes of tomorrow -kampanjaa tai musiikkiteollisuuden by:Larm-seminaaria.
Spotify-kutsuja on jaettu jo ainakin viime kuun puolivälistä, eikä verkkosivuilla kerrota kampanjan mahdollisista aika- tai määrärajoituksista. Siispä mikäli et ole vielä kokeillut tätä erinomaista musiikkipalvelua, muttet halua suoraan siirtyä maksullisen palvelun käyttäjäksi, nyt on aikasi toimia.

Spotify-tilin saa aktivoitua osoitteesta http://www.statoil.com/heroes/en/byLarm2010/Pages/default.aspx. Sivu on norjankielinen, mutta toimenpiteet ovat yksinkertaisia eikä homma varmasti kaadu kielitaidon puutteeseen. Varmuuden vuoksi teimme kuitenkin pienen oppaan, jossa operaatio käydään kohta kohdalta läpi. Oppaseen pääset siirtymään tästä.

Norjankielisen sivun alareunasta löytyy vihreä "Register deg nå!"-nappi, jonka painaminen tuo sivun keskelle näkyviin uuden vihreän napin (samalla tekstillä). Kun nappia painaa, pyytää sivusto syöttämään joukon merkkejä (huomioi isot ja pienet kirjaimet). Merkkien onnistuneen syöttämisen jälkeen sivusto tarjoaa mahdollisuutta kopioida kutsulinkki myöhempää käyttöä varten tai siirtyä saman tien Spotifyn sivustolle rekisteröimään tunnuksen.

Statoilin kampanja tarjoaa Spotifyn nykyisille käyttäjille mahdollisuutta osallistua kilpailuun, jossa voi voittaa maksullisen premium-tilin itselleen vuodeksi. Ehtona on, että kutsuu ystäviään Spotifyn käyttäjiksi.

Kutsut toimivat maissa, joissa Spotify on jo "virallisesti" käytössä. Koska Suomi lukeutuu näihin maihin, pitäisi operaation onnistua ongelmitta, eikä mitään ongelmia esiintynyt ainakaan parilla testikerralla.

Kiitos käyttäjillemme juuSOS ja -JF-, jotka lähettivät vinkin tästä menetelmästä!

Päivitys: Valitettavasti kampanjan koodit loppuivat nopeasti. Jos sinulla on kutsukoodeja, joita haluat jakaa muiden kanssa, kirjoita kommentti tähän uutiseen!

Edellinen Seuraava  

116 kommenttia

11.3.2010 15:12

Mahtavaa! Toimi ihan niinku pitikin, kiitos tästä!

21.3.2010 15:39
salva
Vahvistamaton

lapset pääsevät tutustumaan musiikin ihmeelliseen maailmaan

31.3.2010 17:43

Kiitokset ! Loistavaa !

41.3.2010 22:00

Kiitos. toimii komiasti

52.3.2010 10:05

Eipäs toimi enään. Näköjään kutsut on loppu... Varmaan kaikki afterdawnilaiset meni mahdollisiman nopeasti rekisteröimään mahdollisimman monta tunnusta myöhempää käyttöä varten... Kaikki meni perkele yhessä päivässä. Saa nähdä, että tuleeko lisää kutsuja..

62.3.2010 21:48

dAPWPt9T4ssPNS34
aLLte94TdYELwdqH

Tuossa pari kutsua nopeimmille. Laittakaa joku viesti tähän alle, kun koodit on käytetty niin ei tarvitse kaikkien erikseen kokeilla.

72.3.2010 22:15

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hape:
dAPWPt9T4ssPNS34
aLLte94TdYELwdqH

Tuossa pari kutsua nopeimmille. Laittakaa joku viesti tähän alle, kun koodit on käytetty niin ei tarvitse kaikkien erikseen kokeilla.
Ylempi käytetty

82.3.2010 22:48
Prutus
Inactive

myös alempi on käytetty

92.3.2010 22:55
Humppapulla
Inactive

Ei kellään sattuis olemaan enempää noita koodeja? : d

103.3.2010 10:02

Voi kökkö kun nämä tällaiset menee aina ohi :(.

Mulla on kaveri jolla on kyllä tunnukset Spotifyyn mutta hän ei kuitenkaan kutsuja pysty jakamaan. Millä periaatteella näitä kutsuja/koodeja voidaan oikeen jakaa, kuka sen määrittelee? Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä.

113.3.2010 10:22

Lainaus:
Mulla on kaveri jolla on kyllä tunnukset Spotifyyn mutta hän ei kuitenkaan kutsuja pysty jakamaan. Millä periaatteella näitä kutsuja/koodeja voidaan oikeen jakaa, kuka sen määrittelee? Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä.

Tähän mennessä noita kaverikutsuja on kai lähinnä jaettu maksaville asiakkaille.
"You receive two new invitations each time your Premium account is renewed (yearly or monthly, depending on your payment method)."
http://www.spotify.com/en/help/faq/#premium

123.3.2010 15:22

Tämä mesta jakanut jo näitä inviteja kuukauden päivät, ite josku pari kolme vk sitten tämän kautta reggasin kun etin invitea.. mut josko ne sit ny loppuneet tjs...
Miettinyt josko joskus kokeilis maksullisena...

133.3.2010 17:16

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tomba_76:
Tämä mesta jakanut jo näitä inviteja kuukauden päivät, ite josku pari kolme vk sitten tämän kautta reggasin kun etin invitea.. mut josko ne sit ny loppuneet tjs...
Miettinyt josko joskus kokeilis maksullisena...

Hei
Ehdin saada Statoilin kutsun ja Spotify on todella ihana eikä mainokset haittaa. Valitettavasti äiti ja ystävätär eivät olleet tarpeeksi nopeita.
Kävin lukemassa Spotifyn sivuja. Sain käsityksen, että kun maksaa, niin ensinnäkin saa kaksi kutsua. Toiseksi, että kun lopettaa maksullisen, jatkaa kuitenkin mainosrahotteisena. En ole katsonut mikä on lyhin maksullinen periodi, mutta jos se olisi vain kuukausi niin kuukauden maksulla tavallaan saisi kolme freetä. Jos ne kolme vielä jakavat sen maksun, niin aika halvalla saa. Sanokaa viisaammat, olenko ymmärtänyt väärin.

Tässä lainaus Spotfyn helpistä:

What happens if I cancel my premium subscription?
If you purchased a Spotify Premium subscription and then decide to cancel, your account will automatically revert to a Spotify Free account after that month’s subscription period expires. You can find out more about Spotify’s paid for services in our Terms & Conditions.


143.3.2010 17:32

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kata13:

Hei
Ehdin saada Statoilin kutsun ja Spotify on todella ihana eikä mainokset haittaa. Valitettavasti äiti ja ystävätär eivät olleet tarpeeksi nopeita.
Kävin lukemassa Spotifyn sivuja. Sain käsityksen, että kun maksaa, niin ensinnäkin saa kaksi kutsua. Toiseksi, että kun lopettaa maksullisen, jatkaa kuitenkin mainosrahotteisena. En ole katsonut mikä on lyhin maksullinen periodi, mutta jos se olisi vain kuukausi niin kuukauden maksulla tavallaan saisi kolme freetä. Jos ne kolme vielä jakavat sen maksun, niin aika halvalla saa. Sanokaa viisaammat, olenko ymmärtänyt väärin.

Tässä lainaus Spotfyn helpistä:

What happens if I cancel my premium subscription?
If you purchased a Spotify Premium subscription and then decide to cancel, your account will automatically revert to a Spotify Free account after that month’s subscription period expires. You can find out more about Spotify’s paid for services in our Terms & Conditions.

En ole itse kokeillut, mutta joltain keskustelupalstalta lueskelin, että juurikin noin se toimii.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.3.2010 @ 17:33

153.3.2010 19:16

Sehän oli lyhyt riemu. No, hyvä tietää että uutisia luetaankin. ;)

Tässä yksi kutsukoodi:
WGWFWkUC5TXRNEPu

163.3.2010 19:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ankle:
Sehän oli lyhyt riemu. No, hyvä tietää että uutisia luetaankin. ;)

Tässä yksi kutsukoodi:
WGWFWkUC5TXRNEPu
Koodi käytetty, kiitos.

173.3.2010 21:50
miktia
Inactive

Otin muutaman talteen ja nyt näyttää olevan surullisia naamoja täällä joten tässä nyt näitä muutama.

MA8KRzW8a3MnApXC
U9fhpr86ECXLzCLy
p3pNJuN92pukuTCg

183.3.2010 22:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miktia:
Otin muutaman talteen ja nyt näyttää olevan surullisia naamoja täällä joten tässä nyt näitä muutama.

MA8KRzW8a3MnApXC
U9fhpr86ECXLzCLy
p3pNJuN92pukuTCg
Kiitos! Ylin on käytetty.

193.3.2010 22:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miktia:
Otin muutaman talteen ja nyt näyttää olevan surullisia naamoja täällä joten tässä nyt näitä muutama.

MA8KRzW8a3MnApXC
U9fhpr86ECXLzCLy
p3pNJuN92pukuTCg
Alin käytetty. Kiitos kovasti!

203.3.2010 23:57

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gasteri:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miktia:
Otin muutaman talteen ja nyt näyttää olevan surullisia naamoja täällä joten tässä nyt näitä muutama.

MA8KRzW8a3MnApXC
U9fhpr86ECXLzCLy
p3pNJuN92pukuTCg
Alin käytetty. Kiitos kovasti!
Ikävä kyllä se keskimmäinenkin oli käytetty, ottaja ei vain vaivautunut kertomaan. Tietenkin se olisi pitänyt arvata siitä, että alin ilmoitettiin käytetyksi.

214.3.2010 0:11

Ei satuis kellään ylimääräisiä kutsuja olemaan? Kiiiitooos jo etukäteen!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 4.3.2010 @ 00:39

224.3.2010 7:03
miktia
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kata13:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gasteri:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miktia:
Otin muutaman talteen ja nyt näyttää olevan surullisia naamoja täällä joten tässä nyt näitä muutama.

MA8KRzW8a3MnApXC
U9fhpr86ECXLzCLy
p3pNJuN92pukuTCg
Alin käytetty. Kiitos kovasti!
Ikävä kyllä se keskimmäinenkin oli käytetty, ottaja ei vain vaivautunut kertomaan. Tietenkin se olisi pitänyt arvata siitä, että alin ilmoitettiin käytetyksi.
Juu. Kaikki oli nimittäin käyttämättömiä.

234.3.2010 17:13

Minullekin vois joku lähettää yksityisviestillä kutsukoodin, jos omistaa ylimääräisiä. Kiitos!

244.3.2010 17:50

tännekkin kelpaisi koodi
kiitos jo etukäteen jos onnistaa

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:40

254.3.2010 19:53
Minä
Vahvistamaton

Meni multakin kampanja ohi. Jos joillakin olis ylimääräisiä kutsukoodeja niin lähettäkää. Kiitos etukäteen!

264.3.2010 22:32

Tässä vielä nopeimmalle yksi kutsu :)
feZRpZdCgp6tYK5N

275.3.2010 1:23

olis kiva saada tommonen kutsu kun himottas kokeilla tuota spotifyä. =) kertokaa toki jos niitä tulee lisää.

285.3.2010 15:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Humppapulla:
Ei kellään sattuis olemaan enempää noita koodeja? : d
cCrEB9FsFuwdCDWL

fG9ae6Yy3D94ZKDX

ja vähän epävirallisena muistutuksena, että ranskalaisten proxyjen kautta voipi luoda tunnuksia itselleen ihan miten huvittaa.

295.3.2010 15:24

Ylempi kuitattu ja kiitos !!!
:D


(:)

305.3.2010 15:26

eka edellisestä otettu=)

315.3.2010 15:32

hitto, en kerinny ottaa keytä :D. Noista proxeista vielä, että ne on aikalailla blokittu jo kaikki spotifyn toimesta :/ jos tiedät jonkun mikä toimii niin olis hyvä jos kertoisit =) kiitos.

325.3.2010 15:43

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti olkkiz:
hitto, en kerinny ottaa keytä :D. Noista proxeista vielä, että ne on aikalailla blokittu jo kaikki spotifyn toimesta :/ jos tiedät jonkun mikä toimii niin olis hyvä jos kertoisit =) kiitos.
Proxy: http://nofilter.eu/ (http://nofilter.eu/browse.php?u=czovL3d3dy5zcG90aWZ5LmNvbS9lbi9nZXQtc3RhcnRlZC8%3D&b=5&f=norefer)
url: https://www.spotify.com/en/get-started/
UK postal code IP123BS

tommosen tekstitiedoston löysin minkä joskus kirjottelin, että osaan itte luoda sitte näitä lisää. kokeile onneasi jos vielä toimii.

Intel E8500 @ 4.17ghz+Noctua NH-U12P, GTX260 , 4Gb DDR2 800mhz, Seagate 500gb, Antec Sonata III, BeQuiet 550w

335.3.2010 16:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ZingaZ:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti olkkiz:
hitto, en kerinny ottaa keytä :D. Noista proxeista vielä, että ne on aikalailla blokittu jo kaikki spotifyn toimesta :/ jos tiedät jonkun mikä toimii niin olis hyvä jos kertoisit =) kiitos.
Proxy: http://nofilter.eu/ (http://nofilter.eu/browse.php?u=czovL3d3dy5zcG90aWZ5LmNvbS9lbi9nZXQtc3RhcnRlZC8%3D&b=5&f=norefer)
url: https://www.spotify.com/en/get-started/
UK postal code IP123BS

tommosen tekstitiedoston löysin minkä joskus kirjottelin, että osaan itte luoda sitte näitä lisää. kokeile onneasi jos vielä toimii.
eipä toimi tuokaan enään. =) kiitoksia kumminki.

345.3.2010 17:25

voisko joku lähettää kutsun
niin purmonen palkitsee tämän jalon sankarin!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:40

355.3.2010 18:14

mullekkin saa toki lähettää kiitos etukäteen jos joku lähettää =))

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:40

365.3.2010 18:32

Edit: Kutsu saatu jo.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.3.2010 @ 09:01

375.3.2010 22:19

mulle ja!

Kiitos. :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:40

385.3.2010 23:11

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti p_s_3:
Minäkin olisin kiitollinen, jos joku pistäisi kutsun: . Kiitoksia etukäteen!
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:40

395.3.2010 23:50

Olisin todella kiitollinen kutsusta.

sepe :^)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:40

406.3.2010 6:33

Itse olisin myös erittäin kiitollinen kutsusta :)

- JesuZ

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

416.3.2010 11:05

Jos VIELÄ löytyy käyttämättömiä koodia niin yhden oisin halukas ottamaan tänne osoitteeseen:

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen tälle loisto tyypille joka ken ties laittaa koodin :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

427.3.2010 12:57

Ohi ehti mennä. Jos jollain vielä kutsuja käyttämättä niin ilolla ottaisin vastaan. Hyvää kevättä.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

437.3.2010 13:08

Täälläkin otettaisiin suurella ilolla kutsu vastaan =)



Kiitos jo etukäteen sinä ihana ihminen!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

447.3.2010 15:49

Kutsuja metsästetty jo kauan netistä hullun lailla yhdelle ystävälle ... jos joltain löytyy olisin kiitollinen!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

457.3.2010 17:16

Kutsuja kans metsästetty

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

467.3.2010 20:13
Thimmee
Vahvistamaton

oon jo yrittäny saada noit keyitä kiinni tän koko viikon aikana mut ei oo käyny tuuri vieläkään :P

Jos joku on vaikkapa hyvällä tuulella niin vois pistää sähköpostiosoitteeni sitten keyn:
Kiitos :D

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

479.3.2010 12:11

Ottaisin ilomielin vastaan kutsun! =)
Melko pitkään jo yrittäny metsästää, mut ei nappaa...


Kiitän ja kumarran.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

489.3.2010 15:33
radioedit
Vahvistamaton

pitkään oon yrittäny kutsua metsästää mutta eipä oo tullu vastaan..
joten jos ollain nyt sattuis oleen kutsu niin mailiin voi lähettää :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

499.3.2010 23:54

Juu,elikkäs jos mullekki joku viittis lähettää kutsun nii oisin kiitollinen! :)

Takk!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

5010.3.2010 1:57
deth
Vahvistamaton

jos olis mahollista saada kutsu niin olis jees

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:41

5110.3.2010 11:59
ulmami
Inactive

Keväinen tervehdys!

Kutsua olisin vailla itsekkin? Olen saanut kaverilla testaa Spotia ja hyvin tuntuu toimivan ja musaa löytyy.

Kiitos!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:39

5211.3.2010 16:50

jos jollakin on kutsuja jäljellä, niin minulle saa lähettää kiitos ja kumarrus.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:30

5313.3.2010 19:46
SSaaranen
Inactive

kutsuja saa lähettää

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:31

5414.3.2010 17:46

tuonnekki joku vois kutsun laitella

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:31

5514.3.2010 20:53

Jos joku vaan viittii kutsua laittaa. Voin palkita jalon sankarin jotenkin,muutama ege tjsp :)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:31

5616.3.2010 15:25

kutsua jos vain liikenee, kiitoksia

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:31

5716.3.2010 16:02

Onneksi ehdin tehdä monta accounttia silloin kun vielä pystyi menemään proxyn kautta...

5817.3.2010 14:47
ppp
Vahvistamaton

Spotifyn saa kyllä kayttöön ilman kutsuakin.

5917.3.2010 18:24

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ppp:
Spotifyn saa kyllä kayttöön ilman kutsuakin.
Kertoisitko vinkkejä miten? Useimmat kun eivät enää toimi... Kiitos etukäteen!!!

6018.3.2010 15:22
Gefi
Inactive

kutsun saa laittaa minulle sähköpostiini.

tai jos joku tietää mistä on mahdollisuus saada kutsuja niin vinkkiä voi laittaa

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:31

6118.3.2010 15:35

voisi melkeen jo sanoa, että ei saa. Melkeen kaikki proxy servut on blokittu ja jos toimivia on viel jäljellä niin ne on melko kiven alla.

6218.3.2010 15:42

Mulla on vielä 6kpl koodeja joita voin lähettää. Mutta vaikeeta sanoa että kenelle.

6318.3.2010 15:52

moi.
haluisin kutsun.
oon metsästänyt kaikkialta,mutta mistään en ole löytänyt.
toivo menetetty:)?


sgs3

6418.3.2010 16:12

Ei ole menetetty vielä. 6kpl mulla tuolla omilla sivuilla vielä näkyy.. Katsotaan kuka saa kutsun. :)

6518.3.2010 16:57

Jos sinulla vaan on ylimääräisiä kutsuja niin ottaisin ilomielin ja avosylin yhden vastaan, kuten tiedätkin niin ovat jo aika hakusassa..

6618.3.2010 16:59

tosiaan, sähköpostin osoite on.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:32

6718.3.2010 17:01

Olen etsinyt kutsuja kaikkialta mutta en ole löytänyt.
Voitko laittaa kutsun osoitteeseen

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:32

6818.3.2010 18:13

Ottaisin mielelläni vastaan spotify kutsun. :)

kiitoss.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.3.2010 @ 18:32

6919.3.2010 18:35

Lainaus:
8. Sähköpostiosoitteiden kirjoittaminen julkisiin foorumeihin on kielletty. Roskapostia lähettävät tahot keräävät osoitteita mielellään myös meidän keskustelufoorumistamme, emmekä halua ruokkia heitä enempää kuin on tarpeen.
Ilmeisesti uudet käyttäjät erittäin hakusessa säännön kanssa, huomautus on annettu ja toimenpiteisiin ryhdytään jos ei muutosta tule.

LUE: Keskustelualueiden säännöt


Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet

7019.3.2010 19:18
darthsiruli
Vahvistamaton

kutsu olis mahtava kiitos jo etukäteen!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.3.2010 @ 01:05

7119.3.2010 23:31
tankka
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti :


Jos viittit mulle lähettää, niin kiitos. =) Spotifya yritetty saaha jo about 4kk.

7219.3.2010 23:33
tana
Vahvistamaton

tarviis spotify kutsuu jos joku ystävällinen ihminen viittis semmoisen laittaa niin kiitos todella paljon. Tohon vaan

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.3.2010 @ 01:06

7320.3.2010 1:07

Eikö se quioten viestistä jo tullut harvinaisen selväksi, EI SÄHKÖPOSTIOSOITTEITA

-- kahden sivullisen verran mailien poiston jälkeen toteamme tämän ketjun suljetuksi toistuvien sääntörikkeiden vuoksi --


7420.3.2010 1:08
test
Vahvistamaton

test test

752.4.2010 11:40
alec100
Inactive

Taitaa olla aika vähissä noi kutsut. Itse en ainakaan googlettamalla löytänyt kun jotain vanhoja ohjeita. Jos jollain sattuisi olemaan yhtä ylimäärästä kutsua, niin olisin kiitollinen jos voisi sen mulle suunnata.

765.4.2010 15:13
kk-aro
Vahvistamaton

ei sattuis jollakin olemaan vielä noita kutsuja?

7710.4.2010 13:53
Daih
Inactive

Saisinko kutsun? Kutsun voi laittaa blogiini jonkun viestin kommentiksi tai suoraan sähköpostiini muuttamalla ensimmäinen piste @ merkiksi: blogi.daihworld.net

7810.4.2010 22:57

OLisiko joku niin kiltti et laittaisi minulle kutsun ku oon yeittäny ettii joka paikast

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.4.2010 @ 23:02

799.5.2010 18:09

olen todella pitkään koittanut metsästää kutsua, mutta tuloksetta!!! Voisiko joku antaa mulle kutsun? olisin enemmän kuin kiitollinen siitä!!!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 9.5.2010 @ 18:11

8010.5.2010 16:00

Tännekkii vois pistää kutsua jos saatuis olemaa ylimääräst.

8117.5.2010 15:37
daz17
Vahvistamaton

hei! olisin tosi kiitollinen kutsusta :)
daz@wippies.fi

825.10.2010 9:10

Hei kaikki spottifykutsujen janoiset. Moni varmasti on jo asian huomannu, mutta pistän viä tänne infoo.

Sonera jakaa nyt kutsuja spotify free versioon. (ei siis se tuntirajoitettu open.)

Mitä siis teet?

1. Mene ---> https://kauppa7.sonera.fi/rekisterointi?campaignId=SPOTIFY_FREE

Ja tee tunnus soneran kauppaan. Tunnus voi olla ihan mitä tahansa, laita kuitenkin SÄHKÖPOSTI oikein.

2. Kun tunnus on tehty sähköpostiin pamahtaa ilmotus "kiitos rekisteröinnistä ja tässä sinulle kutsu"

3. Kaahaa siis täysiä ---> http://www.spotify.com/fi/get-spotify/free/#top ja hakkaa saamasi kutsu ruutuun.

4. Tästä eteenpäin jokainen osaa varmaan hoitaa homman kotio ;)


Itselläni spotify toimii näin ongelmitta :) Mukavia kuunteluhetkiä myös muille =)

8314.10.2010 17:01

SIITÄ :) https://kauppa7.sonera.fi/Musiikki?s_kwcid=TC|6650|sonera%20spotify||S||6112005630

https://www.spotify.com/fi/invitation/

https://www.spotify.com/fi/download/windows/

847.11.2010 17:11
markzu
Vahvistamaton

Itse en saanut mitään kutsua Soneralta, vaikka tein tunnuksen, ja se näytti että kutsuja olisi vielä parikymmentätuhatta.
Kuka osaisi auttaa?

8525.11.2010 13:52
ljpjpojojnmonoophjpo
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti markzu:
Itse en saanut mitään kutsua Soneralta, vaikka tein tunnuksen, ja se näytti että kutsuja olisi vielä parikymmentätuhatta.
Kuka osaisi auttaa?
laitoitko emailin oikein? kokeele uudestaa

8628.11.2010 13:24
jankki81
Vahvistamaton

ite tein kanssa uusiksi ton soneran tarjoaman jutun kun ei ekalla kerralla kuulunut kutsua.nyt tuli kutsu samointein ja hyvin pelittää just rokki soi:)

8728.11.2010 16:12
Arzgahhh
Inactive

Hieno homma itsellä on tuo ilmaistili. Tuli tehtyä silloin julkaisun yhteydessä tuo. Nyt tein sitten uuden tilin jota maksan.


ASRock N68C-S UCC | Athlon II X2 250 | Winfast 8800gt + Setsugen | 2gb DDR3 1066mhz | Spinpoint F3 500gb Sata II | Razer Arctosa | Steel Series Kinzu Pro |


889.12.2010 0:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti markzu:
Itse en saanut mitään kutsua Soneralta, vaikka tein tunnuksen, ja se näytti että kutsuja olisi vielä parikymmentätuhatta.
Kuka osaisi auttaa?
ei tullu sähköpostiin?

8929.3.2011 13:42

Jos jollain olis kutsu heittää yksityisenä nin arvostaisin

9029.3.2011 13:49

ohooh, mitähän sitä tuli painettua, mutta 6 invitee olis tarjolla.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.3.2011 @ 13:50

9129.3.2011 14:20

Haluisin inviten jos jollain on...
osoitteeseen *edit ei maileja - Betrayed*

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.3.2011 @ 16:36

9229.3.2011 14:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haert:
Haluisin inviten jos jollain on...
osoitteeseen *edit ei maileja - Betrayed*
bzw2aK4Rp7rYgJBS
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.3.2011 @ 16:37

9329.3.2011 14:33

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samizka:
ohooh, mitähän sitä tuli painettua, mutta 6 invitee olis tarjolla.
Laitoin privana viestiä

9429.3.2011 16:57

Jos joku kysyy inviteä, laittakaa suoraan privaan. Sähköpostiosoitteet EIVÄT ole sallittuja julkisesti.


Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."

9530.3.2011 7:41

Tässäpä nopealle spotify Free-kutsu
yNCNwnYcU2F6RdEp

...ja tänne laitat kutsun...
https://www.spotify.com/fi/invitation/

täytät tiedot itsestäsi ja pääset lataamaan ohjelman.

961.4.2011 16:48

VOisko joku mullekki laittaa yksityisviestillä Kutsun?

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.4.2011 @ 17:34

971.4.2011 20:54

Täällä olisi halukkaille kutsuja... Rapiat 0
Halukkaat laittelee privaa, niin laitan kutsun tulemaan.

Edit.
Kusut löytäneet uudet omistajansa, toistaiseksi ei enää jaossa.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.4.2011 @ 08:15

- JesuZ -

9813.4.2011 18:34
SpottariYAY
Inactive

Täälläkin olis tarvetta kutsulle... joten jos jollakulla olis, niin laitappa privaa..

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.4.2011 @ 18:43

-Spottari-

9917.4.2011 0:59

Mullakin haluttas saaha sellanen kutsu. Laitappa yksityisviestinä

10017.4.2011 12:51

spottarille ja lakeoolle lähetetty

10117.4.2011 19:33

Mullakin olisi tarvetta kutsulle, joten saa lähettää privana mullekin.


Paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa

10217.4.2011 20:45

Toverille kun saisin onnentoivotuksien mukana lähettää spotify tilin, on näes oma hankittu jo varhain kun vielä ei invitejä tarvittu, ei näitä tunnu löytyvän edes googlesta. Kovin arvostusta jos koodia liikenee!

10316.5.2011 19:48
anniel
Inactive

Olisin kovin halukas saamaan kutsun!

10413.6.2011 15:27
Seppo (Nimi muutettu
Vahvistamaton

vNpNwnYcU1F4RcZp <- nopeimmalle ilmainen kooderi.

10513.6.2011 15:37

djsmaulle ja annielille lähetetty

10613.6.2011 17:30

Saiskos tännekkii...:)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.6.2011 @ 17:31

CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, AMD r9 290x directCU II 4GB ,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.

10716.6.2011 15:52
kapoteus
Inactive

Mahdollista saada kutsuja? :)

10816.6.2011 17:54

Tänään menin ja rekisteröidyin ilmaispalveluun suoraan spotin omilta sivuilta... Ilman mitään kutsuja?

10924.6.2011 15:12

Mullakin olisi tarvetta kutsulle, joten saa lähettää privana mullekin jos löytyy jostain. :)

11020.9.2011 16:55

Josko jollakin on vielä ylimääräinen koodi, niin olisin kiitollinen Privana voi laittaa.

11124.10.2011 23:07
anniel
Inactive

Moi! Mulla ois taas tarve kutsulle, liikeniskö joltain? Kiitos!

11225.10.2011 19:50

Mitenkä voi olla "taas" tarve kutsulle, eikö yksi tunnus riitä? ;)
Mutta tässä kuudelle nopeimmalle tai yhdelle ahneimmalle:

bWWkcanUN4LU3cHz
b7m8Fz3E2kaRW4wb
afwkB8kXswM4kKqp
cubZbGDGrKpnXngP
buMXyum4HLkmFxWJ
dex8EMqz6xnzDah9


- JesuZ -

11312.11.2011 11:40

Jos jollain on heittää nii tänne tai yv mulle :)

11412.11.2011 11:50

Tässä muutama koodi lisää:

fGnw5PYqadLtExUZ

c5unqxT5XzL42tsk

aw5NhsFMMSeNA7aq

Eikä sitten ahnedita kaikkia koodeja itselle, jotta muutkin saavat
mahdollisuuden.

OuliZ. sulle meni yksi koodi yv:nä

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.11.2011 @ 11:51

11519.11.2011 22:36
nettasi-
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hygos:
Tässä muutama koodi lisää:

fGnw5PYqadLtExUZ

c5unqxT5XzL42tsk

aw5NhsFMMSeNA7aq

Eikä sitten ahnedita kaikkia koodeja itselle, jotta muutkin saavat
mahdollisuuden.

OuliZ. sulle meni yksi koodi yv:nä
Hei voisitko laittaa mullekkin yhden koodin? Oisin tosi kiitollinen.

11626.2.2012 21:51

Jos jollain koodi ni yv:nä vois laittaa! Danke ja tack etukätehen.


Shalalaa, DEPC.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto