*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Firefox v3.6 ladattavissa nyt

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 21.1.2010 21:18 Kommentteja (20)

Firefox v3.6 ladattavissa nyt Firefoxin uusin vakaa versio, v3.6, on ladattavissa nyt. Ohjelma löytyy luonnollisesti sekä Mozillan omilta virallisilta sivuilta, että download.fi:stä. Tässäpä hätäisimmille suorat linkit kunkin version lataussivulle download.fi:ssä:
Englanninkieliset versiot Suomenkieliset versiot Siitä, mitä Firefoxin uusi versio tuo mukanaan, on juttua aiemmassa uutisessamme, josta löytyvä video valottaa myös asiaa omalta osaltaan.

Lisää uutisotsikoita

Edellinen Seuraava

Muita aiheeseen liittyviä uutisia

 

20 kommenttia

121.1.2010 22:03

Tuntuu siltä että sivustojen aukeamiseen menee hetken verran entistä kauammin mutta sivustot toimivat todella sulvasti ja nopeasti. Kiitos latauslinkeistä ja uutisesta :)

221.1.2010 22:46

Kun saisivat vielä kaatumis ja jumittelu bugit loppumaan.

Nuo teemat ovat ihan hienoja, mut en tiedä onko ilmestynyt jo jossakin aikasemmassa versiossa.

http://www.getpersonas.com/

321.1.2010 23:26

Personas teemat saa kyllä 3.5.*:iinkin kunhan asentaa Personas addonin. Tiedä sitten miksi ovat juuri 3.6:sen yhteydessä ruvenneet sitä hehkuttamaan.

421.1.2010 23:32

Kauampa siinä sitten meni, nyt tuli eka krässi. :(

522.1.2010 0:37
vierahas
Vahvistamaton

Ei vieläkään ekaa kaatumista, liekö käyttäjästä johtuvaa moinen. Vanhempaan verrattuna nopeampi tietyissä hommissa, sivut aukeaa samaa tahtia kuin edellisessä ja kylmiltään päälle lyöminen ei ole totuttua nopeampaa, mutta muuten tuntuu toimivan nopeammin (valikot, sivulla selaaminen...). Parempaan päin tämäkin päivitys tulikettua vie :-)

622.1.2010 2:21

Ollut jo betasta asti käytössä ja harvinaisen hyvä on ollut. Eipä oo itselläni ilmennyt mitään ongelmia alku betojen jälkeen.

722.1.2010 7:02

Mulla on mozilla kaatunut vuosien saatossa aivan muutaman kerran. Nekin melkein aina kun olen mennyt paypalin sivuille. Aika vakaa tämä mozilla on verrattuna muihin jos on kunnon kone ;)

822.1.2010 7:17

Jaahas itellä tää on paljon hitaampi kuin vanha. Pitää sitten ehkä siirtyä Operaan :(

922.1.2010 8:40
hanski78
Vahvistamaton

yle-elävä arkisto ei näy..mitä teen??

1022.1.2010 8:46
hanski78
Vahvistamaton

yle-elävä arkisto ei näy..mitä teen??

1122.1.2010 9:54

uuh teemat oli aika hianoja

1222.1.2010 9:58

Jotenkin tuntuu että tää ei toimi kunnolla. Noh pari päivää niin eiköhän se tulla toteemaan.

1322.1.2010 10:48
damdem
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pihlis12:
Jotenkin tuntuu että tää ei toimi kunnolla. Noh pari päivää niin eiköhän se tulla toteemaan.
Eipä ole Firefoxia tullut ikävä Chromeen vaihdon jälkeen. Kaatuilut & jatkuvat bugailut historiaa.

1422.1.2010 11:29

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ergopad:
Kauampa siinä sitten meni, nyt tuli eka krässi. :(
Missä tilanteessa sulla oikeen kaatuu? Mulla ei oo Firefoxi kaatunut muistaakseni 3.0 versiosta lähtien ollenkaan. Taitaa olla koneesi ja käyttis, ku kaataa selaimen. En usko itse FF:stä johtuvan.

1522.1.2010 12:22

Laajennukset ja plugarit voivat kaataa Firefoxin helposti. Eli niistä kannattaa lähteä aluksi liikkeelle.
http://ffextensionguru.wordpress.com/200...k-plus-crashes/

1622.1.2010 18:29

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Jaahas itellä tää on paljon hitaampi kuin vanha. Pitää sitten ehkä siirtyä Operaan :(
Itse siirryin Operaan myös, kun EDES Youtube ei pyörinyt kunnolla (jouduin odottelemaan ennen kuin pääsin nauttimaan viedosta). Nyt Operan käyttäjänä saan katsoa youtubesta videoita ja selata !5! eri ikkunaa samaa aikaa ilman ongelmia! Ei ollut mahdollista Mozzillalla.

1722.1.2010 19:04

Itsellä keveni selkeästi scrollaukset ja muut esim. sivuilla jossa on miljuuna kuvaa. Näemmä tosiaan piti paikkansa tuo, että FF hyppäsi pitkälti GPU:n riesaksi paremmalla enginellä. Teemoista en niinkään jaksa innostua.

1823.1.2010 15:05

Kyllä tää Firefox 3.6 on mielestäni hieman nopeampi kuin aiemmat versiot.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.1.2010 @ 15:06

1925.1.2010 10:11

Ei tuossa uudessa Firefoxissa näyttänyt olevan mitään uutta. Tällaistahan siinä piti tullakin: Tuki kämmentietokoneille älypuhelimille tarkoitetun version jakelulle, Windows 7 -integrointi, parannuksia reagoivuuteen.

Mozilla Firefox 4 onkin sitten ulkoasultaan jo erilainen.

2026.1.2010 11:56

Toimii tosi nätisti ja nopeasti tämä Firefox niinkuin aina. Ei kyllä ole mitään intoa edes kokeilla muita selaimia, kun tuo Adblock tekee netin käytöstä niin mukavaa.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Seuraavan iPhonen sisuskaluista julkaistu uusia kuvia Seuraavan iPhonen sisuskaluista julkaistu uusia kuvia (28.7.2014 19:17)
Syksyllä julkaistavat iPhonet ovat jo tuotannossa, tai ainakin se on hyvin lähellä sitä. Ei olekaan lainkaan ihme, että verkossa on alettu julkaista valokuvia uusien puhelimien komponenteista. ....
Varoittava esimerkki: Älä nuku puhelimesi kanssa Varoittava esimerkki: Älä nuku puhelimesi kanssa (28.7.2014 13:06)
Joka kesä kun ihmiset pitävät lomiaan ja maailma menee kiinni, mediat ympäri maailmaa huomaavat uutisvirran kuivuvan olemattomaksi. Viime vuosina suosituiksi täyteuutisiksi ovat nousseet viallisista ....
6 kommenttia
Apple ostaa lisää kuratointiin erikoistuneita sisältöpalveluita Apple ostaa lisää kuratointiin erikoistuneita sisältöpalveluita (28.7.2014 10:40)
Viikonlopun aikana on paljastunut kaksi uutta Applen tekemää yrityskauppaa. Ensiksi TechCrunch kertoi Applen ostaneen "kirjojen Pandoraksi" kutsutun BookLampin, minkä jälkeen Re/code kertoi ....
Lumioille tulossa kasa uusia ominaisuuksia ohjelmistopäivityksen mukana Lumioille tulossa kasa uusia ominaisuuksia ohjelmistopäivityksen mukana (28.7.2014 09:41)
Kaikkille Lumioille Windows Phone 8.1 ei ole ehtinyt vielä edes saapua, mutta Microsoft suunnittelee siitä huolimatta jo uuden ohjelmistopäivityksen julkaisua. Niin sanottu GDR1-päivitys ....
8 kommenttia
Vallankumouksellinen muistitekniikka tulossa: Älypuhelimiin jopa teratavun edestä tallennustilaa Vallankumouksellinen muistitekniikka tulossa: Älypuhelimiin jopa teratavun edestä tallennustilaa (27.7.2014 14:37)
Rice Universityn tutkijat ovat kehittäneet uuden menetelmän, jonka avulla uuden sukupolven RRAM-muisteja (Resistive Random Access Memory) voidaan valmistaa aiempaa edullisemmin ja yksinkertaisemmin. ....
4 kommenttia

Uutisarkisto