*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Firefox v3.6 ladattavissa nyt

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 21.1.2010 21:18 Kommentteja (20)

Firefox v3.6 ladattavissa nyt Firefoxin uusin vakaa versio, v3.6, on ladattavissa nyt. Ohjelma löytyy luonnollisesti sekä Mozillan omilta virallisilta sivuilta, että download.fi:stä. Tässäpä hätäisimmille suorat linkit kunkin version lataussivulle download.fi:ssä:
Englanninkieliset versiot Suomenkieliset versiot Siitä, mitä Firefoxin uusi versio tuo mukanaan, on juttua aiemmassa uutisessamme, josta löytyvä video valottaa myös asiaa omalta osaltaan.

Edellinen Seuraava  

20 kommenttia

121.1.2010 22:03

Tuntuu siltä että sivustojen aukeamiseen menee hetken verran entistä kauammin mutta sivustot toimivat todella sulvasti ja nopeasti. Kiitos latauslinkeistä ja uutisesta :)

221.1.2010 22:46

Kun saisivat vielä kaatumis ja jumittelu bugit loppumaan.

Nuo teemat ovat ihan hienoja, mut en tiedä onko ilmestynyt jo jossakin aikasemmassa versiossa.

http://www.getpersonas.com/

321.1.2010 23:26

Personas teemat saa kyllä 3.5.*:iinkin kunhan asentaa Personas addonin. Tiedä sitten miksi ovat juuri 3.6:sen yhteydessä ruvenneet sitä hehkuttamaan.

421.1.2010 23:32

Kauampa siinä sitten meni, nyt tuli eka krässi. :(

522.1.2010 0:37
vierahas
Vahvistamaton

Ei vieläkään ekaa kaatumista, liekö käyttäjästä johtuvaa moinen. Vanhempaan verrattuna nopeampi tietyissä hommissa, sivut aukeaa samaa tahtia kuin edellisessä ja kylmiltään päälle lyöminen ei ole totuttua nopeampaa, mutta muuten tuntuu toimivan nopeammin (valikot, sivulla selaaminen...). Parempaan päin tämäkin päivitys tulikettua vie :-)

622.1.2010 2:21

Ollut jo betasta asti käytössä ja harvinaisen hyvä on ollut. Eipä oo itselläni ilmennyt mitään ongelmia alku betojen jälkeen.

722.1.2010 7:02

Mulla on mozilla kaatunut vuosien saatossa aivan muutaman kerran. Nekin melkein aina kun olen mennyt paypalin sivuille. Aika vakaa tämä mozilla on verrattuna muihin jos on kunnon kone ;)

822.1.2010 7:17

Jaahas itellä tää on paljon hitaampi kuin vanha. Pitää sitten ehkä siirtyä Operaan :(

922.1.2010 8:40
hanski78
Vahvistamaton

yle-elävä arkisto ei näy..mitä teen??

1022.1.2010 8:46
hanski78
Vahvistamaton

yle-elävä arkisto ei näy..mitä teen??

1122.1.2010 9:54

uuh teemat oli aika hianoja

1222.1.2010 9:58

Jotenkin tuntuu että tää ei toimi kunnolla. Noh pari päivää niin eiköhän se tulla toteemaan.

1322.1.2010 10:48
damdem
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pihlis12:
Jotenkin tuntuu että tää ei toimi kunnolla. Noh pari päivää niin eiköhän se tulla toteemaan.
Eipä ole Firefoxia tullut ikävä Chromeen vaihdon jälkeen. Kaatuilut & jatkuvat bugailut historiaa.

1422.1.2010 11:29

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ergopad:
Kauampa siinä sitten meni, nyt tuli eka krässi. :(
Missä tilanteessa sulla oikeen kaatuu? Mulla ei oo Firefoxi kaatunut muistaakseni 3.0 versiosta lähtien ollenkaan. Taitaa olla koneesi ja käyttis, ku kaataa selaimen. En usko itse FF:stä johtuvan.

1522.1.2010 12:22

Laajennukset ja plugarit voivat kaataa Firefoxin helposti. Eli niistä kannattaa lähteä aluksi liikkeelle.
http://ffextensionguru.wordpress.com/200...k-plus-crashes/

1622.1.2010 18:29

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Jaahas itellä tää on paljon hitaampi kuin vanha. Pitää sitten ehkä siirtyä Operaan :(
Itse siirryin Operaan myös, kun EDES Youtube ei pyörinyt kunnolla (jouduin odottelemaan ennen kuin pääsin nauttimaan viedosta). Nyt Operan käyttäjänä saan katsoa youtubesta videoita ja selata !5! eri ikkunaa samaa aikaa ilman ongelmia! Ei ollut mahdollista Mozzillalla.

1722.1.2010 19:04

Itsellä keveni selkeästi scrollaukset ja muut esim. sivuilla jossa on miljuuna kuvaa. Näemmä tosiaan piti paikkansa tuo, että FF hyppäsi pitkälti GPU:n riesaksi paremmalla enginellä. Teemoista en niinkään jaksa innostua.

1823.1.2010 15:05

Kyllä tää Firefox 3.6 on mielestäni hieman nopeampi kuin aiemmat versiot.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.1.2010 @ 15:06

1925.1.2010 10:11

Ei tuossa uudessa Firefoxissa näyttänyt olevan mitään uutta. Tällaistahan siinä piti tullakin: Tuki kämmentietokoneille älypuhelimille tarkoitetun version jakelulle, Windows 7 -integrointi, parannuksia reagoivuuteen.

Mozilla Firefox 4 onkin sitten ulkoasultaan jo erilainen.

2026.1.2010 11:56

Toimii tosi nätisti ja nopeasti tämä Firefox niinkuin aina. Ei kyllä ole mitään intoa edes kokeilla muita selaimia, kun tuo Adblock tekee netin käytöstä niin mukavaa.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Näin siirrät soittolistat Spotifysta YouTubeen Näin siirrät soittolistat Spotifysta YouTubeen (30.8.2015 13:11)
Jos käytät Spotifyta musiikin kuunteluun, mutta tykkäät aina välillä pyöräyttää YouTube-jukeboksin soimaan, niin aina välillä tulee tarvetta siirtää soittolistoja palvelusta toiseen. Tähän ....
Uutuussovellus mahdollistaa Netflixin katselun porukalla – ilmaiseksi Uutuussovellus mahdollistaa Netflixin katselun porukalla – ilmaiseksi (30.8.2015 11:40)
Japanilainen DeNA on useimmille länsimaisille kuluttajille tuntematon yhtiö, mutta Aasiassa sen kehittämät mobiilipelit ja -palvelut ovat olleet isoja hittejä – ehkäpä sen takia Nintendokin ....
Samsung lahjoo iPhonesta vaihtavia 200 dollarilla Samsung lahjoo iPhonesta vaihtavia 200 dollarilla (29.8.2015 00:09)
Samsungin mobiiliyksiköllä ei mene enää yhtä lujaa kuin vuosi pari sitten. Yksikön tulos heikkeni toisella neljänneksellä liki 40 prosenttia viime vuotisesta, vaikka kasvua uusien huippumallien ....
7 kommenttia
Apple lähettää lehdistötilaisuuden ensimmäistä kertaa myös Windows-käyttäjille Apple lähettää lehdistötilaisuuden ensimmäistä kertaa myös Windows-käyttäjille (28.8.2015 23:04)
Apple on aikaisemmin lähettänyt lehdistötilaisuutensa varsin tarkkaan rajatulle kohdeyleisölle. Tilaisuutta on voinut katsella OS X -käyttöjärjestelmän Safari-selaimella, iOS-laitteella tai ....
1 kommentti
Ensimmäinen Netflixin 4K UHD -jakso löytänyt tiensä piraattisivustoille Ensimmäinen Netflixin 4K UHD -jakso löytänyt tiensä piraattisivustoille (28.8.2015 20:44)
Netflix on aallonharjalla niin 4K UHD -sisällön esittämisessä kuin tuottamisessa. Luontodokumenttien lisäksi tarjolla on muutamia TV-sarjoja huipputarkkuudella. Koska sisältö on maksullista, ....

Uutisarkisto