*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Firefox v3.6 ladattavissa nyt

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 21.1.2010 21:18 Kommentteja (20)

Firefox v3.6 ladattavissa nyt Firefoxin uusin vakaa versio, v3.6, on ladattavissa nyt. Ohjelma löytyy luonnollisesti sekä Mozillan omilta virallisilta sivuilta, että download.fi:stä. Tässäpä hätäisimmille suorat linkit kunkin version lataussivulle download.fi:ssä:
Englanninkieliset versiot Suomenkieliset versiot Siitä, mitä Firefoxin uusi versio tuo mukanaan, on juttua aiemmassa uutisessamme, josta löytyvä video valottaa myös asiaa omalta osaltaan.

Edellinen Seuraava  

20 kommenttia

121.1.2010 22:03

Tuntuu siltä että sivustojen aukeamiseen menee hetken verran entistä kauammin mutta sivustot toimivat todella sulvasti ja nopeasti. Kiitos latauslinkeistä ja uutisesta :)

221.1.2010 22:46

Kun saisivat vielä kaatumis ja jumittelu bugit loppumaan.

Nuo teemat ovat ihan hienoja, mut en tiedä onko ilmestynyt jo jossakin aikasemmassa versiossa.

http://www.getpersonas.com/

321.1.2010 23:26

Personas teemat saa kyllä 3.5.*:iinkin kunhan asentaa Personas addonin. Tiedä sitten miksi ovat juuri 3.6:sen yhteydessä ruvenneet sitä hehkuttamaan.

421.1.2010 23:32

Kauampa siinä sitten meni, nyt tuli eka krässi. :(

522.1.2010 0:37
vierahas
Vahvistamaton

Ei vieläkään ekaa kaatumista, liekö käyttäjästä johtuvaa moinen. Vanhempaan verrattuna nopeampi tietyissä hommissa, sivut aukeaa samaa tahtia kuin edellisessä ja kylmiltään päälle lyöminen ei ole totuttua nopeampaa, mutta muuten tuntuu toimivan nopeammin (valikot, sivulla selaaminen...). Parempaan päin tämäkin päivitys tulikettua vie :-)

622.1.2010 2:21

Ollut jo betasta asti käytössä ja harvinaisen hyvä on ollut. Eipä oo itselläni ilmennyt mitään ongelmia alku betojen jälkeen.

722.1.2010 7:02

Mulla on mozilla kaatunut vuosien saatossa aivan muutaman kerran. Nekin melkein aina kun olen mennyt paypalin sivuille. Aika vakaa tämä mozilla on verrattuna muihin jos on kunnon kone ;)

822.1.2010 7:17

Jaahas itellä tää on paljon hitaampi kuin vanha. Pitää sitten ehkä siirtyä Operaan :(

922.1.2010 8:40
hanski78
Vahvistamaton

yle-elävä arkisto ei näy..mitä teen??

1022.1.2010 8:46
hanski78
Vahvistamaton

yle-elävä arkisto ei näy..mitä teen??

1122.1.2010 9:54

uuh teemat oli aika hianoja

1222.1.2010 9:58

Jotenkin tuntuu että tää ei toimi kunnolla. Noh pari päivää niin eiköhän se tulla toteemaan.

1322.1.2010 10:48
damdem
Vahvistamaton

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pihlis12:
Jotenkin tuntuu että tää ei toimi kunnolla. Noh pari päivää niin eiköhän se tulla toteemaan.
Eipä ole Firefoxia tullut ikävä Chromeen vaihdon jälkeen. Kaatuilut & jatkuvat bugailut historiaa.

1422.1.2010 11:29

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ergopad:
Kauampa siinä sitten meni, nyt tuli eka krässi. :(
Missä tilanteessa sulla oikeen kaatuu? Mulla ei oo Firefoxi kaatunut muistaakseni 3.0 versiosta lähtien ollenkaan. Taitaa olla koneesi ja käyttis, ku kaataa selaimen. En usko itse FF:stä johtuvan.

1522.1.2010 12:22

Laajennukset ja plugarit voivat kaataa Firefoxin helposti. Eli niistä kannattaa lähteä aluksi liikkeelle.
http://ffextensionguru.wordpress.com/200...k-plus-crashes/

1622.1.2010 18:29

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Jaahas itellä tää on paljon hitaampi kuin vanha. Pitää sitten ehkä siirtyä Operaan :(
Itse siirryin Operaan myös, kun EDES Youtube ei pyörinyt kunnolla (jouduin odottelemaan ennen kuin pääsin nauttimaan viedosta). Nyt Operan käyttäjänä saan katsoa youtubesta videoita ja selata !5! eri ikkunaa samaa aikaa ilman ongelmia! Ei ollut mahdollista Mozzillalla.

1722.1.2010 19:04

Itsellä keveni selkeästi scrollaukset ja muut esim. sivuilla jossa on miljuuna kuvaa. Näemmä tosiaan piti paikkansa tuo, että FF hyppäsi pitkälti GPU:n riesaksi paremmalla enginellä. Teemoista en niinkään jaksa innostua.

1823.1.2010 15:05

Kyllä tää Firefox 3.6 on mielestäni hieman nopeampi kuin aiemmat versiot.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.1.2010 @ 15:06

1925.1.2010 10:11

Ei tuossa uudessa Firefoxissa näyttänyt olevan mitään uutta. Tällaistahan siinä piti tullakin: Tuki kämmentietokoneille älypuhelimille tarkoitetun version jakelulle, Windows 7 -integrointi, parannuksia reagoivuuteen.

Mozilla Firefox 4 onkin sitten ulkoasultaan jo erilainen.

2026.1.2010 11:56

Toimii tosi nätisti ja nopeasti tämä Firefox niinkuin aina. Ei kyllä ole mitään intoa edes kokeilla muita selaimia, kun tuo Adblock tekee netin käytöstä niin mukavaa.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Google-kalenterin nettisivut lakkasivat toimimasta Google-kalenterin nettisivut lakkasivat toimimasta (30.6.2016 17:56)
Googlen kalenterisivuilla on palveluhäiriö. Google pyrkii puoli seitsemään mennessä julkaisemaan tietoa, koska ongelman arvellaan ratkeavan. Kalenterisivut ovat olleet poissa käytöstä jo yli tunnin. ....
AMD hankki HiAlgo-kehittäjän – Dynaaminen resoluutiotuki tulossa Radeoneihin? AMD hankki HiAlgo-kehittäjän – Dynaaminen resoluutiotuki tulossa Radeoneihin? (30.6.2016 17:32)
AMD:n Radeon RX 480:n julkaisun yhteydessä Radeon Technolgies Groupin pääjehu Raja Koduri ilmoitti myös hankkineensa RTG:n alle uuden ohjelmistokehittäjän. HiAlgo on varmasti tuttu joillekin ....
PlayStation 3:sta poistettu ominaisuus voi tulla Sonylle kalliiksi – Kärsijöille luvataan korvaus PlayStation 3:sta poistettu ominaisuus voi tulla Sonylle kalliiksi – Kärsijöille luvataan korvaus (30.6.2016 12:47)
Sony voi joutua maksamaan miljoonien dollareiden edestä korvauksia PlayStation 3:n omistajille, jotka käyttivät konsolin sisältämää OtherOS-ominaisuutta. Kiistaa aiheuttanut ominaisuus oli käytettävissä ....
Facebookin uutisvirta uudistuu – Nettimediat pelkäävät Facebookin uutisvirta uudistuu – Nettimediat pelkäävät (30.6.2016 10:33)
Facebookin uutisvirrasta on tullut iso temmellyskenttä, jossa kaikki sisällöntuottajat kilpailevat kiivaasti käyttäjien huomiosta ja tykkäyksistä. Yhteisöpalvelun mielestä kilpailu on ajautunut ....
HTC erottautuu Vive-laseista – Kehitys jatkuu omassa yhtiössä HTC erottautuu Vive-laseista – Kehitys jatkuu omassa yhtiössä (30.6.2016 10:13)
HTC aikoo kehittää Vive-virtuaalitodellisuuslaseja erillisen tytäryhtiön kautta. Yritysjärjestely on merkki siitä, että HTC näkee Viven pärjäävan paremmin itsenäisenä kokonaisuutena kuin emoyhtiöön ....

Uutisarkisto