*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Apple lähetteli salaperäisiä kutsuja median edustajille

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 18.1.2010 23:16 Kommentteja (9)

Apple lähetteli salaperäisiä kutsuja median edustajille Apple on lähettänyt median edustajille salaperäisiä kutsuja tapahtumaan, jossa paljastetaan yrityksen uusin luomus, CNET News kertoo.
"Tulkaa katsomaan uusinta luomustamme", kutsussa mainitaan. Julkaistavasta tuotteesta ei kuitenkaan puhuta mitään.

Vaikka Apple ei olekaan kertonut tulevasta tuotteesta mitään, ovat huhut olleet liikkeellä jo pitkään. Huhujen mukaan Apple olisi julkaisemassa tablet-tyylistä medialaitetta, jossa olisi 10-11 tuuman näyttö. Laitteesta on puhuttu tähän asti nimellä iSlate.

Tulemme uutisoimaan lisää Applen paljastuksesta viimeistään 27. tammikuuta, kun yritys järjestää tiedotustilaisuuden San Franciscossa.

Edellinen Seuraava  

9 kommenttia

118.1.2010 23:55
ghia
Vahvistamaton

uus Mac Pro. hahahah olis kova veto. siis luultavasti myös pro päivittyy taino syytä olisi.

toivon että legendaarisia one more thingejä olisi useampi.

One more thing 1: iSlate
One more thing 2: iPhone 4
One more thing 3: buying nokia "päästäs siitäkin lafkasta eroo"

219.1.2010 0:33

"One more thing 3: buying nokia "päästäs siitäkin lafkasta eroo""

Säälin teitä applefanaatikkoja ja ymmärryksen tasoanne.

319.1.2010 0:33

Se on MacBook Wheel!

419.1.2010 2:24

Nokia on lähettänyt samankaltaisia yhtä salaperäisiä kutsuja tälle viikolle.

Tässähän menee vatsa kuralle.

519.1.2010 7:01

Täällä on aina hirveät spekuloinnit :D Parempi lukea nämä uutiset ja ajatella että "aha" ja odottaa että itse tilaisuus tulee eikä alkaa miettimään mitä julkaistaan jne :D

619.1.2010 7:28

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bacard:
"One more thing 3: buying nokia "päästäs siitäkin lafkasta eroo""

Säälin teitä applefanaatikkoja ja ymmärryksen tasoanne.
Ja saatais suomeen lisää työttömiä?????

719.1.2010 8:07

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakewalk:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bacard:
"One more thing 3: buying nokia "päästäs siitäkin lafkasta eroo""

Säälin teitä applefanaatikkoja ja ymmärryksen tasoanne.
Ja saatais suomeen lisää työttömiä?????
Jep.

819.1.2010 12:45

Ei kiinnosta kyllä yhtään joku Omena. Nokia selvästi parempi.

919.1.2010 15:05
masa92
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aki_A:
Se on MacBook Wheel!
Kompaa. Se on se uus islate jossa on ipodeista tuttu pyörä näppiksen tilalla. Ja hintalappuna 2 500€

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto