*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Kymppitonnin uudet jaksot kiinnostavat

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 21.12.2009 16:29 Kommentteja (14)

Kymppitonnin uudet jaksot kiinnostavat Viime perjantaina toimintansa aloittanut ilmainen SuomiTV-televisiokanava houkutteli ensimmäisenä iltana vastaanottimien ääreen lähes puoli miljoonaa uteliasta suomalaista.
Valtakunnallisen SuomiTV:n suosituin ohjelma perjantaina oli Riitta Väisäsen juontama Kymppitonni. Ohjelmaa seurasi MTV3:n mukaan 106 000 katsojaa. Kymppitonnin uudet jaksot pyörivät SuomiTV:llä joka arkipäivä.

SuomiTV tarjoaa ohjelmaa DNA:n kaapeliverkon kautta myös teräväpiirtotasoisena. Antenniverkossa kanava löytyy kanavanippu E:n näkyvyysalueella kanavapaikalta 33. E-kanavanipun peittoalueet voi tarkastaa esimerkiksi DigiTV-sivuston karttapalvelun avulla. Uutuuskanavan ohjelmisto koostuu muun muassa lastenohjelmista, elokuvista, uutisista ja dokumenteista.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

121.12.2009 16:56

Toivottavasti sais tuo SuomiTV tuulta siipien alle :)
Mielestäni tosin tuo nimi "SuomiTV" kuulostaa aika juntilta... Mutta ei se nimi miestä pahenna!

221.12.2009 18:07

"Valtakunnallisen SuomiTV:n"

Ja hitsinpimpulat ole mikään valtakunnallinen! Ei näy eikä kuulu täällä Ivalon suunnalla! Olisi kyllä kiva nähdä tuo kanava, kun kerran tv-lupakin maksetaan!

"E-kanavanipun peittoalueet voi tarkastaa esimerkiksi DigiTV-sivuston karttapalvelun avulla."

Tarkastettu on ja ei tuonkaan mukaan näy täällä. Joten voiko tätä sanoa valtakunnalliseksi?

321.12.2009 19:44

Eipä näy vieläkään Soneran kaapelitv verkossa Loimaalla, Varsinais-Suomessa.

422.12.2009 11:54

Eikös toi oo kristillinen kanava?

522.12.2009 13:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Eikös toi oo kristillinen kanava?

Ei sen ainakaan pitäisi olla. Mitä vähää oon tota kanavaa kattonu niin mitään kristilliseen viittaavaa en ite ole huomannut.

622.12.2009 20:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Eikös toi oo kristillinen kanava?
Eikö tuo kristillisyys tullut jo toisaalla selväksi?

722.12.2009 21:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Eikös toi oo kristillinen kanava?
Eikö tuo kristillisyys tullut jo toisaalla selväksi?
Oon saattanu asiaa miettiä tai siitä lukea aikasemmin mutta ajatukset vähän harhailee joten en ole varma.

Tais mennä niin että perustaja on harrastanu tommosta kristillisiessä mielessä aikaisemmin mutta väittää nyt ettei se liittys tähän tällä kertaa mitenkään tai jotain?
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.12.2009 @ 21:05

822.12.2009 21:18

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Eikös toi oo kristillinen kanava?
Eikö tuo kristillisyys tullut jo toisaalla selväksi?
Oon saattanu asiaa miettiä tai siitä lukea aikasemmin mutta ajatukset vähän harhailee joten en ole varma.

Tais mennä niin että perustaja on harrastanu tommosta kristillisiessä mielessä aikaisemmin mutta väittää nyt ettei se liittys tähän tällä kertaa mitenkään tai jotain?
Siis kanava on painottanut olevansa kokoperheen kanava, ei kristillinen. Noh, okey. Voi liipata läheltä toisiaan, mutta ei se silti ole missään vaiheessa koettanut olla nimen omaan kristillinen. Ei äkkiä katsottuna ole yhtäkään jumalanpalvelusta tullut, eikä tulossa.

923.12.2009 12:06

Voi kyllä jäädä tarjonta aika pieneksi mikäli väkivalta ja tissit jätetään pois. Kukaan ei jaksa katsella loputtomiin luontodokumentteja ja tv-visailuja.

Voisiko joku perustaa tälle tasapainottavan antikanavan? Jokaisessa ohjelmassa alastomalta naiselta irtoaa pää? :)
Voisi käydä aina muutaman tunnin välein raivoisasti purkamassa suomi-tv:n aiheuttaman halinalle-syndrooman.

1023.12.2009 12:09

otsikko kuulostaa sarkastiselta


HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95

1123.12.2009 23:06

bfr lähtee perustaa mun kanssa, sit heitetää ekana päivänä vähintää Hostelit pyörii sinne ;)

vitsi vitsi mutta olis kyl ihan kiva nähdä kunnon kauhuleffaa töllöstäkin, vai oliskohan noi hostelit jopa sadistista kauhua?

1224.12.2009 8:23

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bfr:
Voi kyllä jäädä tarjonta aika pieneksi mikäli väkivalta ja tissit jätetään pois. Kukaan ei jaksa katsella loputtomiin luontodokumentteja ja tv-visailuja.

Voisiko joku perustaa tälle tasapainottavan antikanavan? Jokaisessa ohjelmassa alastomalta naiselta irtoaa pää? :)
Voisi käydä aina muutaman tunnin välein raivoisasti purkamassa suomi-tv:n aiheuttaman halinalle-syndrooman.

Niin, kukaanhan ei varsinaisesti ole sanonut, ettei _mitään_ väkivaltaa kanavalta tule. Kanava on _kokoperheen kanava_ ei tv-visailu tai dokkarikanava ainoastaan. Ainakin jotain elokuvia tuolta tulee, sekä uutisia ym.

Esimerkiksi JIM on melkein ainoastaan "dokkarikanava", jossa pyörii ala-arvoiset jenkkipaskat kokoajan. Ei ole kanavalla todennäköisesti pitkä tulevaisuus. Hetken jaksoi katsoa itsekkin, mutta parin päivän alkuinnostuksen jälkeen kanava on jäänyt kohdaltani täysin syrjään pysyvästi.

1324.12.2009 11:05

Lainaus:
kukaanhan ei varsinaisesti ole sanonut, ettei _mitään_ väkivaltaa kanavalta tule

paitsi kanavan toimitusjohtaja

1424.12.2009 11:25

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Michelola:
Lainaus:
kukaanhan ei varsinaisesti ole sanonut, ettei _mitään_ väkivaltaa kanavalta tule

paitsi kanavan toimitusjohtaja
Väkivaltaa on aika monenlaista olemassa. Lähinnä tuolla varmasti meinattiin, ettei Die Hardeja tulla kanavalla näkemään.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Yksi Pixarin tykätyimmistä animaatioista palaa valkokankaalle, kakkososasta julkaistiin ensimmäinen traileri Yksi Pixarin tykätyimmistä animaatioista palaa valkokankaalle, kakkososasta julkaistiin ensimmäinen traileri (18.11.2017 19:46)
Animaatiostudioista se kuuluisin, Pixar, on julkaissut historiansa aikana valtaisasti huippusuosittuja elokuvia, joista osalle, kuten yhtiön huippusuosioon johdattaneelle Toy Storylle, on julkaistu ....
Kumpi kannattaa ostaa, OnePlus 5T vai Huawei Honor 9 Premium? Kumpi kannattaa ostaa, OnePlus 5T vai Huawei Honor 9 Premium? (18.11.2017 14:06)
Huippupuhelinten hinta alkaa Samsungin ja Applen ykköslaitteissa päästä toiselle tuhannelle, joten on selvää, että tilaa hieman näitä heikommin varustelluille malleille on entistä enemmän. Itseasiassa ....
6 kommenttia
Testissä ketjutettava Wi-Fi-kaiutin Creative Omni Testissä ketjutettava Wi-Fi-kaiutin Creative Omni (18.11.2017 12:37)
Aiemmin kirjoitimme Creativen ensimmäisestä pelinäppäimistöstä. Tällä kertaa testissämme on jälleen jotakin Creativen ensimmäistä, mutta ehkä jotain vähemmän yllättävää, nimittäin kannettava ....
Applen uutuustuote missaa täysin joulusesongin – Myyntiin vasta ensi vuoden alussa Applen uutuustuote missaa täysin joulusesongin – Myyntiin vasta ensi vuoden alussa (17.11.2017 21:18)
Apple aikoo viivästyttää kesällä WWDC-kehittäjätapahtumassa esitellyn HomePod-älykaiuttimen julkaisua ensi vuoden alkuun. Alkuperäisen aikataulun mukaan HomePodin olisi pitänyt tulla myyntiin ensi kuussa. ....
Netflixiltä Star Wars -tähden supersankarielokuva Netflixiltä Star Wars -tähden supersankarielokuva (17.11.2017 19:20)
Kuten monet varmasti ovat huomanneet, niin Netflix pitää kovasti supersankareista. Yhtiöllä on varsin lämmin suhde Marvelin sankareihin, ja Netflixissä onkin tänään julkaistun uuden The Punisher ....

Uutisarkisto