*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Kymppitonnin uudet jaksot kiinnostavat

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 21.12.2009 16:29 Kommentteja (14)

Kymppitonnin uudet jaksot kiinnostavat Viime perjantaina toimintansa aloittanut ilmainen SuomiTV-televisiokanava houkutteli ensimmäisenä iltana vastaanottimien ääreen lähes puoli miljoonaa uteliasta suomalaista.
Valtakunnallisen SuomiTV:n suosituin ohjelma perjantaina oli Riitta Väisäsen juontama Kymppitonni. Ohjelmaa seurasi MTV3:n mukaan 106 000 katsojaa. Kymppitonnin uudet jaksot pyörivät SuomiTV:llä joka arkipäivä.

SuomiTV tarjoaa ohjelmaa DNA:n kaapeliverkon kautta myös teräväpiirtotasoisena. Antenniverkossa kanava löytyy kanavanippu E:n näkyvyysalueella kanavapaikalta 33. E-kanavanipun peittoalueet voi tarkastaa esimerkiksi DigiTV-sivuston karttapalvelun avulla. Uutuuskanavan ohjelmisto koostuu muun muassa lastenohjelmista, elokuvista, uutisista ja dokumenteista.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

121.12.2009 16:56

Toivottavasti sais tuo SuomiTV tuulta siipien alle :)
Mielestäni tosin tuo nimi "SuomiTV" kuulostaa aika juntilta... Mutta ei se nimi miestä pahenna!

221.12.2009 18:07

"Valtakunnallisen SuomiTV:n"

Ja hitsinpimpulat ole mikään valtakunnallinen! Ei näy eikä kuulu täällä Ivalon suunnalla! Olisi kyllä kiva nähdä tuo kanava, kun kerran tv-lupakin maksetaan!

"E-kanavanipun peittoalueet voi tarkastaa esimerkiksi DigiTV-sivuston karttapalvelun avulla."

Tarkastettu on ja ei tuonkaan mukaan näy täällä. Joten voiko tätä sanoa valtakunnalliseksi?

321.12.2009 19:44

Eipä näy vieläkään Soneran kaapelitv verkossa Loimaalla, Varsinais-Suomessa.

422.12.2009 11:54

Eikös toi oo kristillinen kanava?

522.12.2009 13:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Eikös toi oo kristillinen kanava?

Ei sen ainakaan pitäisi olla. Mitä vähää oon tota kanavaa kattonu niin mitään kristilliseen viittaavaa en ite ole huomannut.

622.12.2009 20:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Eikös toi oo kristillinen kanava?
Eikö tuo kristillisyys tullut jo toisaalla selväksi?

722.12.2009 21:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Eikös toi oo kristillinen kanava?
Eikö tuo kristillisyys tullut jo toisaalla selväksi?
Oon saattanu asiaa miettiä tai siitä lukea aikasemmin mutta ajatukset vähän harhailee joten en ole varma.

Tais mennä niin että perustaja on harrastanu tommosta kristillisiessä mielessä aikaisemmin mutta väittää nyt ettei se liittys tähän tällä kertaa mitenkään tai jotain?
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.12.2009 @ 21:05

822.12.2009 21:18

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
Eikös toi oo kristillinen kanava?
Eikö tuo kristillisyys tullut jo toisaalla selväksi?
Oon saattanu asiaa miettiä tai siitä lukea aikasemmin mutta ajatukset vähän harhailee joten en ole varma.

Tais mennä niin että perustaja on harrastanu tommosta kristillisiessä mielessä aikaisemmin mutta väittää nyt ettei se liittys tähän tällä kertaa mitenkään tai jotain?
Siis kanava on painottanut olevansa kokoperheen kanava, ei kristillinen. Noh, okey. Voi liipata läheltä toisiaan, mutta ei se silti ole missään vaiheessa koettanut olla nimen omaan kristillinen. Ei äkkiä katsottuna ole yhtäkään jumalanpalvelusta tullut, eikä tulossa.

923.12.2009 12:06

Voi kyllä jäädä tarjonta aika pieneksi mikäli väkivalta ja tissit jätetään pois. Kukaan ei jaksa katsella loputtomiin luontodokumentteja ja tv-visailuja.

Voisiko joku perustaa tälle tasapainottavan antikanavan? Jokaisessa ohjelmassa alastomalta naiselta irtoaa pää? :)
Voisi käydä aina muutaman tunnin välein raivoisasti purkamassa suomi-tv:n aiheuttaman halinalle-syndrooman.

1023.12.2009 12:09

otsikko kuulostaa sarkastiselta


HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95

1123.12.2009 23:06

bfr lähtee perustaa mun kanssa, sit heitetää ekana päivänä vähintää Hostelit pyörii sinne ;)

vitsi vitsi mutta olis kyl ihan kiva nähdä kunnon kauhuleffaa töllöstäkin, vai oliskohan noi hostelit jopa sadistista kauhua?

1224.12.2009 8:23

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bfr:
Voi kyllä jäädä tarjonta aika pieneksi mikäli väkivalta ja tissit jätetään pois. Kukaan ei jaksa katsella loputtomiin luontodokumentteja ja tv-visailuja.

Voisiko joku perustaa tälle tasapainottavan antikanavan? Jokaisessa ohjelmassa alastomalta naiselta irtoaa pää? :)
Voisi käydä aina muutaman tunnin välein raivoisasti purkamassa suomi-tv:n aiheuttaman halinalle-syndrooman.

Niin, kukaanhan ei varsinaisesti ole sanonut, ettei _mitään_ väkivaltaa kanavalta tule. Kanava on _kokoperheen kanava_ ei tv-visailu tai dokkarikanava ainoastaan. Ainakin jotain elokuvia tuolta tulee, sekä uutisia ym.

Esimerkiksi JIM on melkein ainoastaan "dokkarikanava", jossa pyörii ala-arvoiset jenkkipaskat kokoajan. Ei ole kanavalla todennäköisesti pitkä tulevaisuus. Hetken jaksoi katsoa itsekkin, mutta parin päivän alkuinnostuksen jälkeen kanava on jäänyt kohdaltani täysin syrjään pysyvästi.

1324.12.2009 11:05

Lainaus:
kukaanhan ei varsinaisesti ole sanonut, ettei _mitään_ väkivaltaa kanavalta tule

paitsi kanavan toimitusjohtaja

1424.12.2009 11:25

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Michelola:
Lainaus:
kukaanhan ei varsinaisesti ole sanonut, ettei _mitään_ väkivaltaa kanavalta tule

paitsi kanavan toimitusjohtaja
Väkivaltaa on aika monenlaista olemassa. Lähinnä tuolla varmasti meinattiin, ettei Die Hardeja tulla kanavalla näkemään.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Twitch aloittaa pelien myynnin aivan pian Twitch aloittaa pelien myynnin "aivan pian" (29.3.2017 11:54)
Pelivideostriimejä välittävä Twitch alkaa tällä viikolla myydä myös pelejä, kertoo TechCrunch. Tarkka ajankohta ei ole vielä selvillä ja sivuston mukaan Twitch voi laajentua pelikauppiaaksi jo tänään. ....
Supercellin suuromistaja osti ison palasen Teslasta Supercellin suuromistaja osti ison palasen Teslasta (29.3.2017 11:17)
Supercellin osakekannasta enemmistöosuuden itselleen viime vuonna hankkinut kiinalainen Internet-jätti Tencent on ostanut viiden prosentin osuuden sähköautoyhtiö Teslasta. Kaupan arvo on yhteensä ....
Tinder toimii myös netissä: Ei enää tarvetta mobiilisovellukselle Tinder toimii myös netissä: Ei enää tarvetta mobiilisovellukselle (29.3.2017 09:51)
Suosittu deittipalvelu Tinder on toiminut toistaiseksi ainoastaan mobiililaitteilla, joiden kautta sovellus pystyy hankkimaan GPS:n ansiosta tarkkaa sijaintidataa etäisyyksien määrittämistä ....
1 kommentti
Käytätkö Lumiaa? Messenger lopettaa toimimisen tällä viikolla Käytätkö Lumiaa? Messenger lopettaa toimimisen tällä viikolla (28.3.2017 12:30)
Facebook on lähettänyt sähköpostia käyttäjilleen, jotka käyttävät yhtiön omistamaa Messenger-pikaviestintä Windows Phone 8.1 -laitteilla. Sähköpostisa kerrotaan, että sovellus lopettaa toiminnan ....
10 kommenttia
IL: Isoisä selvisi 8-vuotiaan takomasta luottokorttilaskusta – Google korvaa kaiken IL: Isoisä selvisi 8-vuotiaan takomasta luottokorttilaskusta – Google korvaa kaiken (28.3.2017 11:31)
Google on heltynyt korvaamaan 8-vuotiaan Clash Royale -pelissä tekemän 6400 euron luottokorttilaskun, kertoo Iltalehti. Pojan äidin mukaan ilman korvausta perhe olisi joutunut etsimään uuden asunnon. ....
1 kommentti

Uutisarkisto