*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Welhon uudessa kanavapaketissa kanavat saa valita itse

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 14.9.2009 16:48 Kommentteja (11)

Welhon uudessa kanavapaketissa kanavat saa valita itse Maksukanavien tilaamisessa on monien kuluttajien kohdalla ongelmakohtana se, että kuluttajat eivät yleensä saa valita vapaasti ainoastaan niitä kanavia joita he haluavat katsoa, vaan heidän pitää tilata jokin valmis kanavapaketti, jossa on usein "turhia" kanavia.
Pääkaupunkiseudulla operoiva Welho on kuitenkin tuomassa asiaan muutoksen, kun yritys lanseeraa huomenna uuden Welho Mix -kanavapaketin, jossa asiakkaat saavat itse valita paketin sisältämät kahdeksan maksukanavaa.

Welho Mixin kuukausimaksu on 24,90 euroa ja valittavien kanavien joukko pitää sisällään yli 60 kanavaa, joihin kuuluvat mm. MTV3:n (MTV3 Fakta, MTV3 AVA jne.), Discoveryn (Discovery Science, Discovery World jne.), Eurosportin, Disneyn, BBC:n ja SVT:n maksukanavia.

"Asiakkaat haluavat itse valita omassa televisiossaan tarjolla olevan viihteen. Welho Mix on enemmän kuin osuva vastaus näihin toiveisiin, sillä päätimme tehdä Mixistä täysin vapaasti asiakkaan oman mielen mukaan koottavan paketin. Ja kun mieli muuttuu, kanavasisällön voi helposti muokata uudeksi Welhon verkkopalvelussa", kertoo Welhon liiketoimintajohtaja Johan Flykt yrityksen tiedotteessa.

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

114.9.2009 16:55

viimeksi kun katselin kanavapakettien tarjontaa lumotv:ltä niin itseä kiinnostavien kanavien suhdeluku taisi olla 4:10 jokaisessa paketissa. että jospa lumokin tajuaisi joskus lanseerata tällaisen paketin niin voisin miettiä tilaamista uudemman kerran.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 14.9.2009 @ 16:58

214.9.2009 17:07

No oho!:O.Tämähän pitää hankkia.

314.9.2009 17:44

Huomenna julkistetaan kaikki 60 kanavaa joista valita. Luultavasti menee hankintaan nykyisen Maikkarin Kanavapaketin tilalle.

414.9.2009 18:18

Taas paketillinen jämäkanavia. Jos saisi valita pelkästään esim. Canalilta ja Viasatilta urheilukanavat niin tää vois olla jo ihan hyvä diili.

514.9.2009 18:33

Vielä kun onnistuis tilata noita kanavia yksittäin... Tuolta listalta löytyisi kolme kanavaa jotka ottaisin, mutta en ala maksamaan niistä ja viidestä kanavasta joita en halua 25 euroa kuukaudessa.

614.9.2009 19:51

Listasta suurin osa on juurikin näitä "jämäkanavia" joita kukaan ei halua. Täysin vapaa valinta olisi paras, ihan kaikista kanavista. Viasat ja Canal vaan eivät taida antaa myydä kanaviaan erikseen, niin minkäs teet. Voisin maksaa sen 25 eur/kk, jos saisin valita täysin vapaasti vaikkapa sen kahdeksan kanavaa.

714.9.2009 21:12

Anvia ottakkaa mallia!!!!

814.9.2009 23:15

Ja nämä jämä kanavat ovat niitä lähes ilmais kanavia mut kun ne tuketaan johonkin kanava pakettiin niin hintaa voidaan lisätä hintaan 10€

varmaakin noihin hyviin paketteihin tulee jokin ala raja että et saa jotain kanavaa 5€ kk


914.9.2009 23:17

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti itago:
Taas paketillinen jämäkanavia. Jos saisi valita pelkästään esim. Canalilta ja Viasatilta urheilukanavat niin tää vois olla jo ihan hyvä diili.

Ei taida lähteä Canal+ eikä Viasat mukaan tähän soppaan, koska haluavat saada omastaan täyden hinnan eli koko paketin myytyä kerralla, mieluiten vielä 6-12 kk sopimuksella (vrt. URHOtv 12 kk sopimus vaikka ohjelmistossa ainoastaan SM-Liiga ilman Playoffseja + tulossa Veikkausliiga).
Eikä varmaan kaikki kanava-/ohjelmayhtiötkään suostu tähän, koska tällainen vapaa paketointi ei takaa myyntiä verrattuna kiinteään pakettiin jossa yhtiöt saisivat jokaisesta tilauksesta kanavistaan tuottoa...

1015.9.2009 23:37

Hehhehe, todella naurettavaa ja asiakkaiden aliarvioimista Welholta. Listalta ehkä pari-kolme kanvavaa voisin katsoa mutten ala lähteä makselee 25e/kk ja loput noista kanavista en katsele vaikka ilmaiseksi saisi. Joku keskituloinen perheen isi/äiti voisi kompastua/innostua tähän "tarjoukseen".

1116.9.2009 0:33

Ei tuosta listasta löydy 8 kanavaa joita katsoisi edes ilmaiseksi saati sitten alkaisi maksamaan. Jos kympillä saa valita 4, otan.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tankkipelin kehittäjä osti suomalaisen pelistartupin Tankkipelin kehittäjä osti suomalaisen pelistartupin (2.12.2016 13:01)
PC-pelikehittäjät ovat viime aikoina laajentuneet mobiilipelimarkkinoille ostamalla sektorilla jo markkinaosuuksia kahmineita yrityksiä. Esimerkiksi Activision Blizzard osti Candy Crush -pelejä ....
Omistatko Huawein puhelimen? Tarkista saatko Android Nougat -päivityksen Omistatko Huawein puhelimen? Tarkista saatko Android Nougat -päivityksen (2.12.2016 12:26)
Huawei aikoo päivittää ensi vuoden alussa kaikkiaan kuusi puhelinmallia Android 7.0 Nougatiin. Näin kertovat HDBlog.it- ja Android Central -sivustot, jotka eivät kuitenkaan paljasta tietojensa lähdettä. ....
Pelaajat poikkeavat massasta – Joka toinen päivittänyt Windows 10:een Pelaajat poikkeavat massasta – Joka toinen päivittänyt Windows 10:een (2.12.2016 11:16)
Steamin marraskuisten tilastotietojen mukaan lähes puolet pelaajista on siirtynyt Windows 10:een. Satunnaisotantaan perustuvien lukemien mukaan 48,37 prosenttia PC-pelaajista käyttää 64-bittistä ....
2 kommenttia
Älykaiuttimet tulevat – Amazon ja Intel sopivat yhteistyöstä Älykaiuttimet tulevat – Amazon ja Intel sopivat yhteistyöstä (2.12.2016 10:53)
Vielä pari vuotta sitten Internet of Things oli hyvin epämääräinen käsite, jota käytettiin lähes kaikissa pöhinäpuheissa, mutta kukaan ei oikein tuntunut käsittävän mitä se käytännössä oikein ....
Lumioista tuttu ominaisuus tulossa Androidille – MediaTek esitteli uudet piirit Lumioista tuttu ominaisuus tulossa Androidille – MediaTek esitteli uudet piirit (2.12.2016 10:32)
Taiwanilainen mobiilipiirikehittäjä MediaTek on esitellyt kaksi uutta suorituskykyisiin älypuhelimiin suunnattua järjestelmäpiiriä. Helio X23 ja Helio X27 ovat muun Helio X20 -malliston mukaisesti ....

Uutisarkisto