*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Kuvia ja tietoja Xbox 360:n syyspäivityksestä julkaistu

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 20.7.2009 14:11 Kommentteja (12)

Kuvia ja tietoja Xbox 360:n syyspäivityksestä julkaistu Syksyn lähestyessä Xbox 360:n omistajat odottavat kuumeisesti tietoja konsolin tulevasta syyspäivityksestä, josta Eurogamer-sivusto julkaisi onneksi runsaasti informaatiota.
Eurogamerin mukaan osa Xbox 360:n omistajista pääsee tutustumaan uudistuksiin jo tämän viikon aikana, kun valitut Xbox Live -tilit pääsevät lataamaan testiversion uudesta syyspäivityksestä. Koska kaikki eivät kuitenkaan saa uutta syyspäivitystä vielä käpisteltäväkseen, on sivusto julkaissut kuvagallerian, jossa uutuuksiin voi tutustua.

Syyspäivityksessä on keskitytty erityisesti uudistamaan ja parantamaan avatareita sekä Netflix-katseluun liittyviä asioita, jonka lisäksi se tuo kuluttajien ulottuville Games on Demand -palvelun, joka mahdollistaa kauppojen hyllyiltä löytyvien Xbox 360 -pelien ostamisen ja lataamisen Xbox Liven kautta.

Avatareille uudistus tuo mahdollisuuden ostaa eri vaatefirmojen trendivaatteita sekä mahdollisuuden saada uusia vaatteita ja esineitä omalle avatarille pelejä pelaamalla. Microsoft ei ole vielä paljastanut mistä peleistä pelaajat voivat saada itselleen vaatteita, mutta todennäköisesti asiasta saadaan pian lisätietoa.

Netflixin uudistukset eivät juuri Suomessa asuvia kuluttajia hetkauta, mutta Yhdysvalloissa asuvat kanssasisaret voivat jatkossa järjestää virtuaalisia elokuvajuhlia, joissa avatarit voivat katsella yhdessä Xbox Liven yli samaa elokuvaa. Katselutilassa olevat avatarit voivat elokuvan kommentoinnin lisäksi riehua katselutilassa mm. heittämällä muiden avatarien päälle popcorneja. Ystäväkatselun ohella päivitys helpottaa oman Netflix-katselulistan hallinnointia ja parantaa katseluelämystä niissä tilanteissa, joissa internet-yhteyden tiedonsiirtonopeus vaihtelee elokuvan katselun aikana.

Syyspäivityksen muita uudistuksia ovat mm. mahdollisuus arvioida pelejä ja muuta sisältöä 0-5 tähteä asteikolla, paremmat HDMI-säätöoptiot, jotka mahdollistavat esim. TV:n tarjoamien resoluutioasetusten ohittamisen, Xbox Live Community Gamesin uudelleennimeäminen Xbox Live Indie Gamesiksi, Gold-jäsenyyskuukausien määrän näyttävä kultainen pallo omassa profiilissa sekä parantuneet Achievement-saavutusten seurantaominaisuudet.

Syyspäivitys ei tuo näillä näkymin Xbox 360:lle vielä Facebook-, Twitter-, Last.fm- tai Zune Video -ominaisuuksia, vaan nämä julkaistaan vasta myöhemmin.

Edellinen Seuraava  

12 kommenttia

120.7.2009 14:55

Ja päivityksestä joutuukin sitten maksamaan 10€ kuukaudessa.

Onneksi oma Xboxini hajosi. Olisin muuten voinut jopa maksaa livestä!!

220.7.2009 15:54

Niin, siis noi päivityksethän on tarjolla myös ilmaisen Silver-tilin omistajille.
Mut joo ei mitään erikoista tossa uudessa päivityksessä näin suomalaisten näkökulmasta, ellei nyt jostain syystä oo hurahtanu noihin avatareihin.

320.7.2009 16:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Ja päivityksestä joutuukin sitten maksamaan 10€ kuukaudessa.

Onneksi oma Xboxini hajosi. Olisin muuten voinut jopa maksaa livestä!!

mistähän toi 10€ on revitty?

420.7.2009 16:09

Voinko nyt puskea HDMI:n kautta näytölleni 1920x1200-resoluutiota vai täytyykö vieläkin tyytyä 1920x1080-resoluutioon?

Ei siitä muuta haittaa ole mutta näyttö ei osaa itse jättää mustia palkkeja ylä- ja alareunaan, ja kuva venähtää hitusen pystysuunnassa.

520.7.2009 16:19

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Ja päivityksestä joutuukin sitten maksamaan 10€ kuukaudessa.

Onneksi oma Xboxini hajosi. Olisin muuten voinut jopa maksaa livestä!!

mistähän toi 10€ on revitty?

Siitä että Microsoft pyytää kaikesta mahdollisesta rahaa.

620.7.2009 16:35

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Ja päivityksestä joutuukin sitten maksamaan 10€ kuukaudessa.

Onneksi oma Xboxini hajosi. Olisin muuten voinut jopa maksaa livestä!!

mistähän toi 10€ on revitty?

Siitä että Microsoft pyytää kaikesta mahdollisesta rahaa.
Ilmeisesti sinua vain nakertaa Xboxisi hajoaminen. Takuun piikkiin se menisi, ellet ollut rikkonut takuutarroja.

Päivitykset Xbox 360-konsolille ovat aina olleet ilmaisia, ja myös silver-tilin omistajat ovat voineet ne ladata. Live Gold taasen maksaa huimat 50 euroa vuodessa, joka on selkeästi aivan liikaa sekin!

720.7.2009 17:01

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Ja päivityksestä joutuukin sitten maksamaan 10€ kuukaudessa.

Onneksi oma Xboxini hajosi. Olisin muuten voinut jopa maksaa livestä!!

mistähän toi 10€ on revitty?

Siitä että Microsoft pyytää kaikesta mahdollisesta rahaa.
Ilmeisesti sinua vain nakertaa Xboxisi hajoaminen. Takuun piikkiin se menisi, ellet ollut rikkonut takuutarroja.

Päivitykset Xbox 360-konsolille ovat aina olleet ilmaisia, ja myös silver-tilin omistajat ovat voineet ne ladata. Live Gold taasen maksaa huimat 50 euroa vuodessa, joka on selkeästi aivan liikaa sekin!

Minua ei todellakaan haittaa Xboxini hajoaminen. Takuuseen en jaksanut edes lähettää. Onko teidän mielestä reilua, että joudutte maksamaan normaalin nettimaksun ja sitten vielä jonkun p*rkeleen lisämaksun microsoftille netistä. Se ei ole reilua.

820.7.2009 18:06
Samriel
Inactive

"Takuuseen en jaksanut edes lähettää"??? Kuulostaa todella oudolta kun ne hakevat konsolin suoraan kotiovelta. Mutta siinä olet oikeassa etta live maksut kyrsii, maksan silti.

920.7.2009 18:10

Hakevatko siis kotiovelta, oli mikä vika tahansa?? Luulin, että oli joku tietty valmistusvirhevika.

1020.7.2009 21:45

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Ja päivityksestä joutuukin sitten maksamaan 10€ kuukaudessa.

Onneksi oma Xboxini hajosi. Olisin muuten voinut jopa maksaa livestä!!

mistähän toi 10€ on revitty?

Siitä että Microsoft pyytää kaikesta mahdollisesta rahaa.
Ilmeisesti sinua vain nakertaa Xboxisi hajoaminen. Takuun piikkiin se menisi, ellet ollut rikkonut takuutarroja.

Päivitykset Xbox 360-konsolille ovat aina olleet ilmaisia, ja myös silver-tilin omistajat ovat voineet ne ladata. Live Gold taasen maksaa huimat 50 euroa vuodessa, joka on selkeästi aivan liikaa sekin!

Minua ei todellakaan haittaa Xboxini hajoaminen. Takuuseen en jaksanut edes lähettää. Onko teidän mielestä reilua, että joudutte maksamaan normaalin nettimaksun ja sitten vielä jonkun p*rkeleen lisämaksun microsoftille netistä. Se ei ole reilua.

Mielelläni maksan sen huikean 3.5€ kuussa siitä että saan kunnollisen liven

1120.7.2009 22:18

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Ja päivityksestä joutuukin sitten maksamaan 10€ kuukaudessa.

Onneksi oma Xboxini hajosi. Olisin muuten voinut jopa maksaa livestä!!

mistähän toi 10€ on revitty?

Siitä että Microsoft pyytää kaikesta mahdollisesta rahaa.
Nii ketään muuta konsolinvalmistajaa ei raha kiinnosta? Iha ilon vuoksi tekee muille konsoleita.

1220.7.2009 22:36

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kikuu:
Ja päivityksestä joutuukin sitten maksamaan 10€ kuukaudessa.

Onneksi oma Xboxini hajosi. Olisin muuten voinut jopa maksaa livestä!!

mistähän toi 10€ on revitty?

Siitä että Microsoft pyytää kaikesta mahdollisesta rahaa.
Nii ketään muuta konsolinvalmistajaa ei raha kiinnosta? Iha ilon vuoksi tekee muille konsoleita.
Ollaampa sitä nyt hauskoja.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....
Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
1 kommentti
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
4 kommenttia

Uutisarkisto