*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Ilmainen Battlefield Heroes nyt pelattavissa

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 26.6.2009 12:44 Kommentteja (17)

Ilmainen Battlefield Heroes nyt pelattavissa Kerroimme viime vuoden alkupuolella mainosrahoitteisesta Battlefield Heroes -pelistä, jonka piti valmistua jo viime kesänä. Noin vuoden kestäneiden myöhästymisten jälkeen peli on nyt vihdoin kaikkien pelattavissa.
Pelin pelaaminen onnistuu Windows XP- tai Windows Vista -käyttöjärjestelmällä varustetulla tietokoneella, josta löytyy vähintään gigahertsin kellotaajuudella tikittävä Pentium 4- tai AMD Athlon -suoritin, 512 megatavua keskusmuistia (Vistan kanssa minimi on 1 gigatavu), 64 megatavun muistilla varustettu Pixel shader 2.0 -yhteensopiva näytönohjain ja gigatavun verran kiintolevytilaa pelin asentamista varten.

Pelin pelaamista varten ladattava selainlaajennos toimii ainoastaan Firefox- ja Internet Explorer -selaimilla, mutta pelin muuta materiaalia, kuten videoita ja top-listoja voi tarkistella myös muiden internet-selaimien avulla.

Mainoksien lisäksi pelin julkaisusta sekä kehittämisestä vastanneet EA ja Dice rahoittavat peliä erilaisilla mikro-transaktioilla, joten pelaajat voivat tarvittaessa ostaa hahmolleen esim. uusia vaatteita, esineitä ja kokemuksen keräämistä nopeuttavia boosteja. Ostokset suoritetaan Battlefunds-pisteillä, joita voi ostaa luottokortin tai PayPal-maksun avulla. 700 Battlefunds-pisteestä veloitetaan tällä hetkellä 5 euroa.

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

126.6.2009 13:55

Kaipa tuota voi koittaa.

226.6.2009 14:38
JeanTula
Inactive

Ihan pelaamisen arvoinen peli. Olin mukana suljetussa betassa. Maksulliset hommat ei sinänsä kauheesti haittaa, ku ne on lähinnä ulkonäkösälää ja kehittymisen nopeuttamista. Ilmankin pärjää hyvin = )

326.6.2009 16:06

Koitin, ja tämän jälkeen jätin sikseen.


Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 26.6.2009 @ 16:07

426.6.2009 16:52

Joo Hyvä peli jos toimis paremmin!!! Ei oo viel kunnolla servuja ja muutenkin yhteys on huono

526.6.2009 18:18

EA:lla on tikku tässäkin p*skassa, jättäkää suosiolla väliin. Pelin tukeminen loppuu heti kun tarpeeksi virtuaaliroinaa on myyty.

626.6.2009 18:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Betrayed:
EA:lla on tikku tässäkin p*skassa, jättäkää suosiolla väliin. Pelin tukeminen loppuu heti kun tarpeeksi virtuaaliroinaa on myyty.

No palkkaappa sitten ite tekemään joku peli, ja älä yritä mistään saada tuottoja. Raha se on joka puhuu eikä sitä voi olla koskaan liikaa..

726.6.2009 19:49

Kai tätäkin on kokeiltava...

826.6.2009 20:26

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EeroKakko:
Koitin, ja tämän jälkeen jätin sikseen.



Rekisteröi ja loggaa itsesi sisään ja kokeile uudestaan.

926.6.2009 22:25

Poistettu

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.11.2009 @ 00:43

1027.6.2009 15:43

muuten hyvä mutta. servuja on melko vähän. koskahan se ihan ''LIVE'' Alkaa?

112.7.2009 0:23

Kertokaas mulle miten tämä peli saadaan alulle? Pitääkö aluksi rekisteröityä, ja tuleeko sitten joku play now kuvake? Kertokaahan muutenkin mielipiteitä pelistä.


Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

122.7.2009 1:11

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tiimoo:
Kertokaas mulle miten tämä peli saadaan alulle? Pitääkö aluksi rekisteröityä, ja tuleeko sitten joku play now kuvake?
Rekisteröidy, kirjaudu sisään, paina puolen ruudun kokoista "Play Now!" -nappulaa, ja lataa hieman yli neljän gigan kokoinen selainlaajennus.

132.7.2009 12:12

Selvä, kiitos!


Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

142.7.2009 13:08

Eipä ole kovin kummoinen peli omasta mielestäni.

Odotin peliltä paljon enemmän, luulin että vastaisi joten kuten edes team fortress 2. Mutta ei. :(

Ideana on loistava, mutta toteutus saisi olla parempi!

152.7.2009 15:03

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EeroKakko:
Koitin, ja tämän jälkeen jätin sikseen.


Tuohon ongelmaan löytyy bfh foorumilta vastaus :)

Ja onhan tuo ihan mukava pelata silloin tällöin. Mukana closed betasta lähtien.

169.7.2009 17:35

Onko tietoa kun laitan et ''Play Now'' niin se ikkuna aukeaa, mutta on valkoinen ja tulee että ''Ohjelma ei vastaa'', onko mitään millä pelin saisi toimimaan?

1718.7.2009 13:03

Aika jännä. Mullakin tuli, että olisi pitänyt ladata 4gt, jotain latas muutaman minuuttia ja sitten peli käynnistyi. Ihan hyvä ettei tarvinnut ladata mitään 4gt. Ketkä muuten pelaavat ja millä nimimerkeillä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Näin Netflixin kallistuminen vaikuttaa sinuun Näin Netflixin kallistuminen vaikuttaa sinuun (20.10.2017 14:48)
Netflix on lähettänyt suomalaisille asiakkaille sähköpostia, jossa tiedotetaan suoratoistopalvelun tulevasta hintakorotuksesta. AfterDawn uutisoi Netflixin kuukausimaksun nousemisesta kaksi viikkoa sitten. ....
Applen toimitusjohtaja ampuu huhut alas – Mac minillä on vielä tulevaisuutta Applen toimitusjohtaja ampuu huhut alas – Mac minillä on vielä tulevaisuutta (20.10.2017 13:10)
Kuluvalla viikolla tuli kuluneeksi kolme viikkoa siitä kun Apple on viimeksi päivittänyt pienikokoisen Mac mini -tietokoneen. Päivitysten puuttumisen takia Applen on kuviteltu jo lopettaneen ....
Lukkomarkkinat murroksessa – Maineikas Assa Abloy osti älykotiosaamista Lukkomarkkinat murroksessa – Maineikas Assa Abloy osti älykotiosaamista (20.10.2017 11:24)
IoT ei ole selvästikään jäämässä pelkäksi markkinatrendiksi, vaan se näyttäisi ainakin joillakin aloilla olevan kasvua kiihdyttävä voima. Näin näyttäisi käyvän ainakin lukkomarkkinoilla, sillä ....
Android-sovellusten uusi aikakausi alkaa – Google esittelee Instant Appseja Android-sovellusten uusi aikakausi alkaa – Google esittelee Instant Appseja (20.10.2017 10:39)
Ajatus suoratoistettavista sovelluksista kuulostaa äärimmäisen houkuttelevalta: ohjelmia voisi käyttää lennossa kuin ne olisi asennettu omaan puhelimeen, mutta kuitenkin ilman tarvetta käydä ....
LG:n V30-lippulaivamalli kestävyystestissä: Muuten kestävässä laitteessa yksi murheenkryyni LG:n V30-lippulaivamalli kestävyystestissä: Muuten kestävässä laitteessa yksi murheenkryyni (19.10.2017 22:59)
YouTuben älypuhelinten kestävyystestaaja Zach Nelson, aka. JerryRigEverything, on ottanut testiin jo jonkin aikaa sitten esitellyn LG:n lippulaivamalli V30:n. Huipputekniikalla täytetty V30 ....

Uutisarkisto