*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

LG esitteli sähköistä paperiaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 7.6.2009 13:29 Kommentteja (10)

LG esitteli sähköistä paperiaan LG Display on esitellyt Texasissa juuri päättyneessä SID 2009 -seminaarissa 11,5-tuumaista taipuisaa näyttöään. Kyseessä on niin sanottu e-paper-näyttö, joka on tuloillaan esimerkiksi Amazonin Kindle-laitteen tapaisiin kojeisiin.
LG ei kertonut SID 2009 -tapahtumassa paljoa tietoa sähköisestä paperistaan, mutta kosketusominaisuus siitä kerrotaan kuitenkin löytyvän. Selvää on, että myös tarkkuuden ja virrankulutuksen on oltava kohdillaan, mikäli näytöllä ollaan tähtäämässä vakavasti otettaviin sähköisiin lukulaitteisiin.


The Korea Timesin mukaan tänä vuonna sähköisten kirjojen myynnin oletetaan ylittävän jo yli miljoonan myydyn laitteen rajan. Alalla on siis selvää kasvupotentiaalia, kunhan näyttötekniikan kehitys pysyy mukana.


Aiheet Teknolelut

Lisää uutisotsikoita

Edellinen Seuraava

Muita aiheeseen liittyviä uutisia

 

10 kommenttia

17.6.2009 14:12

Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D

27.6.2009 15:23

Mitä vielä keksitään:D.Kohta mielikuvitus ei oo raja.

37.6.2009 20:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D


Olishan se kiva kun ois ollu tuolla tapahtumassa ja niistäny nenänsä tohon!

47.6.2009 21:00

Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.

57.6.2009 21:02

Mitä seuraavaks tulee? Sähköisiä puita joita voit istuttaa takapihalle?

67.6.2009 23:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti humpuuki:
Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

77.6.2009 23:34

Lainaus:
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

et ihan oikeasti tajunnut?

813.6.2009 0:44

80-luvun agentti leffoissa ja harry potterissa ja minorty reportissa nähnyt "sähköisen sanoma lehden"

monesti itekkin haaveillut että ois siistii jos olis A5 tai A4 kokoinen näyttö jossa N95 kiinni

suurempi kuin A4 olis jo liian iso mobiili näytöksi ja pinempi kuin A5 olis liian pieni koska känny näytöt jo melkein sen kokoisia

ehkö tämä olisi loogisin seuraava laite joltakin känny valmistajalta alla kuva

913.6.2009 22:05

Semmonen ei olisi paha!


Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

103.6.2011 18:00
hTZaUzsiFHXqEHfV
Vahvistamaton

Your answer was just what I nedeed. ItÂ’s made my day!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Vaihda salasana heti: Nämä suomalaiset palvelut kärsivät Heartbleedistä Vaihda salasana heti: Nämä suomalaiset palvelut kärsivät Heartbleedistä (18.4.2014 09:59)
Kyberturvallisuuskeskus on lupaustensa mukaisesti avannut listan, jossa se kertoo Hearbleed-haavoittuvuudesta kärsineiden suomalaisten palveluntarjoajien nimet. Salasana on suositeltavaa vaihtaa, ....
3 kommenttia
Tältä näyttää Orange is the New Black -sarjan toisen tuotantokauden traileri Tältä näyttää Orange is the New Black -sarjan toisen tuotantokauden traileri (17.4.2014 20:24)
Netflix on juuri julkaissut kaksi videota mainostaakseen tuottamaansa palkittua vankiladraamaa. Netflixin tuottama alkuperäissarja Orange is the New Black kiusoittelee fanejaan uudella toisen ....
PlayStation 4 -pelikonsolin myynti ylittänyt jopa Sonyn odotukset PlayStation 4 -pelikonsolin myynti ylittänyt jopa Sonyn odotukset (17.4.2014 18:58)
Sony julkaisi eilen lehdistötiedotteen, jossa se paljasti viimeisimmät tiedot PlayStation 4:n ja sen pelien myynnistä. Sonyn mukaan PlayStation 4 -pelikonsolia on myyty maailmanlaajuisesti ....
The Verge: Tältä näyttää autoihin tänä vuonna saapuva Apple CarPlay The Verge: Tältä näyttää autoihin tänä vuonna saapuva Apple CarPlay (17.4.2014 17:43)
Apple on esitellyt New York International Auto Showssa autoihin tarkoitettua mediajärjestelmää, jota se kutsuu CarPlayksi. Pitkään työnalla ollut järjestelmä on integroitu osaksi Hyundain, Volvon ....
Google hakkeroi oman turvallisuusjärjestelmänsä, joutui päivittämään uuteen uskoon Google hakkeroi oman turvallisuusjärjestelmänsä, joutui päivittämään uuteen uskoon (17.4.2014 17:37)
Googlen kehittämä teknologia osoittautuikin tehokkaaksi keinoksi ohittaa yhtiön omistama ja käyttämä reCAPTCHA-kuvavarmennus. Google julkisti eilen blogikirjoituksen, jossa se kertoi karttapalveluidensa ....
1 kommentti

Uutisarkisto

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.