*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

LG esitteli sähköistä paperiaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 7.6.2009 13:29 Kommentteja (10)

LG esitteli sähköistä paperiaan LG Display on esitellyt Texasissa juuri päättyneessä SID 2009 -seminaarissa 11,5-tuumaista taipuisaa näyttöään. Kyseessä on niin sanottu e-paper-näyttö, joka on tuloillaan esimerkiksi Amazonin Kindle-laitteen tapaisiin kojeisiin.
LG ei kertonut SID 2009 -tapahtumassa paljoa tietoa sähköisestä paperistaan, mutta kosketusominaisuus siitä kerrotaan kuitenkin löytyvän. Selvää on, että myös tarkkuuden ja virrankulutuksen on oltava kohdillaan, mikäli näytöllä ollaan tähtäämässä vakavasti otettaviin sähköisiin lukulaitteisiin.


The Korea Timesin mukaan tänä vuonna sähköisten kirjojen myynnin oletetaan ylittävän jo yli miljoonan myydyn laitteen rajan. Alalla on siis selvää kasvupotentiaalia, kunhan näyttötekniikan kehitys pysyy mukana.


Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

17.6.2009 14:12

Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D

27.6.2009 15:23

Mitä vielä keksitään:D.Kohta mielikuvitus ei oo raja.

37.6.2009 20:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D


Olishan se kiva kun ois ollu tuolla tapahtumassa ja niistäny nenänsä tohon!

47.6.2009 21:00

Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.

57.6.2009 21:02

Mitä seuraavaks tulee? Sähköisiä puita joita voit istuttaa takapihalle?

67.6.2009 23:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti humpuuki:
Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

77.6.2009 23:34

Lainaus:
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

et ihan oikeasti tajunnut?

813.6.2009 0:44

80-luvun agentti leffoissa ja harry potterissa ja minorty reportissa nähnyt "sähköisen sanoma lehden"

monesti itekkin haaveillut että ois siistii jos olis A5 tai A4 kokoinen näyttö jossa N95 kiinni

suurempi kuin A4 olis jo liian iso mobiili näytöksi ja pinempi kuin A5 olis liian pieni koska känny näytöt jo melkein sen kokoisia

ehkö tämä olisi loogisin seuraava laite joltakin känny valmistajalta alla kuva

913.6.2009 22:05

Semmonen ei olisi paha!


Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

103.6.2011 18:00
hTZaUzsiFHXqEHfV
Vahvistamaton

Your answer was just what I nedeed. ItÂ’s made my day!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Kotimainen Seriously julkaisi suosittuihin Best Fiends -peleihin perustuvan lyhytelokuvan Kotimainen Seriously julkaisi suosittuihin Best Fiends -peleihin perustuvan lyhytelokuvan (27.5.2017 15:03)
Seriously julkaisi tällä viikolla suosittuihin Best Fiends -ötökkäpeleihin perustuvan lyhytelokuvan. Seriously on tähän mennessä julkaissut Best Fiends- (2014) ja Best Fiends Forever -pelit ....
Xiaomi esitteli Mi Max 2 -älypuhelimen: Iso näyttö, valtava akku Xiaomi esitteli Mi Max 2 -älypuhelimen: Iso näyttö, valtava akku (27.5.2017 14:12)
Xiaomi Mi Max 2 on suunnattu isoa näyttöä ja hyvää akunkestoa kaipaaville. Xiaomin mukaan Mi Max 2:n akku kestää kaksi päivää. Pikalatauksella akun voi ladata tunnissa nollasta 68 prosenttiin ....
Apple kehittää uutta prosessoria tekoälylaskentaa varten Apple kehittää uutta prosessoria tekoälylaskentaa varten (27.5.2017 09:23)
Apple on syventänyt tekoälylaskennan tutkimusta myös mikropiirien puolelle. Bloombergin saamien tietojen mukaan IT-jätti kehittäisi Apple Neural Engine -nimistä mikropiiriä, jonka avulla yhtiö ....
Aktiivisuusrannekkeiden tarkkuus testattiin – Tämä ranneke kertoo tarkimmin todellisen pulssin Aktiivisuusrannekkeiden tarkkuus testattiin – Tämä ranneke kertoo tarkimmin todellisen pulssin (26.5.2017 11:51)
Journal of Personalized Medicinessä julkaistussa uudessa tutkimuksessa on selvitetty markkinoilla olevine älykellojen mittaustarkkuutta niin pulssin kuin palaneiden kaloreiden mittauksessa. ....
Androidin perustajan uutuuspuhelin esitellään aivan pian Androidin perustajan uutuuspuhelin esitellään aivan pian (26.5.2017 11:05)
Androidin perustajan Andy Rubinin pystyyn polkaisema Essential-kasvuyritys on paljastanut aikovansa esitellä ensimmäisen älypuhelimensa toukokuun 30. päivänä. Julkaistujen kiusoittelukuvien ....
1 kommentti

Uutisarkisto