*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

LG esitteli sähköistä paperiaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 7.6.2009 13:29 Kommentteja (10)

LG esitteli sähköistä paperiaan LG Display on esitellyt Texasissa juuri päättyneessä SID 2009 -seminaarissa 11,5-tuumaista taipuisaa näyttöään. Kyseessä on niin sanottu e-paper-näyttö, joka on tuloillaan esimerkiksi Amazonin Kindle-laitteen tapaisiin kojeisiin.
LG ei kertonut SID 2009 -tapahtumassa paljoa tietoa sähköisestä paperistaan, mutta kosketusominaisuus siitä kerrotaan kuitenkin löytyvän. Selvää on, että myös tarkkuuden ja virrankulutuksen on oltava kohdillaan, mikäli näytöllä ollaan tähtäämässä vakavasti otettaviin sähköisiin lukulaitteisiin.


The Korea Timesin mukaan tänä vuonna sähköisten kirjojen myynnin oletetaan ylittävän jo yli miljoonan myydyn laitteen rajan. Alalla on siis selvää kasvupotentiaalia, kunhan näyttötekniikan kehitys pysyy mukana.


Aiheet Teknolelut
Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

17.6.2009 14:12

Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D

27.6.2009 15:23

Mitä vielä keksitään:D.Kohta mielikuvitus ei oo raja.

37.6.2009 20:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D


Olishan se kiva kun ois ollu tuolla tapahtumassa ja niistäny nenänsä tohon!

47.6.2009 21:00

Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.

57.6.2009 21:02

Mitä seuraavaks tulee? Sähköisiä puita joita voit istuttaa takapihalle?

67.6.2009 23:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti humpuuki:
Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

77.6.2009 23:34

Lainaus:
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

et ihan oikeasti tajunnut?

813.6.2009 0:44

80-luvun agentti leffoissa ja harry potterissa ja minorty reportissa nähnyt "sähköisen sanoma lehden"

monesti itekkin haaveillut että ois siistii jos olis A5 tai A4 kokoinen näyttö jossa N95 kiinni

suurempi kuin A4 olis jo liian iso mobiili näytöksi ja pinempi kuin A5 olis liian pieni koska känny näytöt jo melkein sen kokoisia

ehkö tämä olisi loogisin seuraava laite joltakin känny valmistajalta alla kuva

913.6.2009 22:05

Semmonen ei olisi paha!


Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

103.6.2011 18:00
hTZaUzsiFHXqEHfV
Vahvistamaton

Your answer was just what I nedeed. ItÂ’s made my day!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Dark Souls II tulee sittenkin uusille konsoleille - mukanaan hukatut trailerigrafiikat Dark Souls II tulee sittenkin uusille konsoleille - mukanaan hukatut trailerigrafiikat (25.11.2014 20:53)
Dark Souls II julkaistiin viime keväänä, ja sen kolmiosainen DLC-paketti syksystä. Nyt Namco Bandai on paljastunut suunnitelmat julkaista remasteroidun Dark Souls II: Scholar of the First Sin ....
1 kommentti
Googlen paikka iPhonessa on katkolla – Yahoo ja Microsoft haluavat oletushakukoneen paikan Googlen paikka iPhonessa on katkolla – Yahoo ja Microsoft haluavat oletushakukoneen paikan (25.11.2014 20:25)
Applen mobiililaitteiden Safari-selaimen oletushakukoneen paikka on herättänyt Microsoftin ja Yahoon kiinnostuksen, kirjoittaa The Information. Tällä hetkellä selaimessa käytetään Googlen hakukonetta, ....
2 kommenttia
Jurassic Worldin traileri julkaistiin - mukana Samsungin piilomainontaa Jurassic Worldin traileri julkaistiin - mukana Samsungin piilomainontaa (25.11.2014 20:09)
Steven Spielberg palaa dinosaurusten pariin uuden Jurassic Worldin myötä kesällä 2015, tällä kertaa tosin vain tuottajan roolissa. Jurassic World sijoittuu ensimmäisen elokuvan Isla Nublar -saarelle, ....
Arvostelu: Apple iPhone 6 Plus - Isompi, parempi ja rumempi Arvostelu: Apple iPhone 6 Plus - Isompi, parempi ja rumempi (25.11.2014 18:15)
Apple taipui kuluttajien tahtoon ja toi myyntiin myös puhletti-kokoisen version uudesta iPhonesta. Miten uutukainen pärjää Androideja vastaan? Arvostelumme iPhone 6 Plussasta kertoo kaiken.
2 kommenttia
Uuden työkalun avulla voit katkaista laitteelta pääsyn Google-tilillesi Uuden työkalun avulla voit katkaista laitteelta pääsyn Google-tilillesi (25.11.2014 16:59)
Google on avannut uuden tietoturvatyökalun, jonka avulla voi hallita oman Google-tilin käyttöoikeuksia laitekohtaisesti. Työkalua voi käyttää täällä. Devices & activity -näkymässä näkyy kaikki ....

Uutisarkisto