*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

LG esitteli sähköistä paperiaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 7.6.2009 13:29 Kommentteja (10)

LG esitteli sähköistä paperiaan LG Display on esitellyt Texasissa juuri päättyneessä SID 2009 -seminaarissa 11,5-tuumaista taipuisaa näyttöään. Kyseessä on niin sanottu e-paper-näyttö, joka on tuloillaan esimerkiksi Amazonin Kindle-laitteen tapaisiin kojeisiin.
LG ei kertonut SID 2009 -tapahtumassa paljoa tietoa sähköisestä paperistaan, mutta kosketusominaisuus siitä kerrotaan kuitenkin löytyvän. Selvää on, että myös tarkkuuden ja virrankulutuksen on oltava kohdillaan, mikäli näytöllä ollaan tähtäämässä vakavasti otettaviin sähköisiin lukulaitteisiin.


The Korea Timesin mukaan tänä vuonna sähköisten kirjojen myynnin oletetaan ylittävän jo yli miljoonan myydyn laitteen rajan. Alalla on siis selvää kasvupotentiaalia, kunhan näyttötekniikan kehitys pysyy mukana.


Aiheet Teknolelut
Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

17.6.2009 14:12

Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D

27.6.2009 15:23

Mitä vielä keksitään:D.Kohta mielikuvitus ei oo raja.

37.6.2009 20:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D


Olishan se kiva kun ois ollu tuolla tapahtumassa ja niistäny nenänsä tohon!

47.6.2009 21:00

Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.

57.6.2009 21:02

Mitä seuraavaks tulee? Sähköisiä puita joita voit istuttaa takapihalle?

67.6.2009 23:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti humpuuki:
Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

77.6.2009 23:34

Lainaus:
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

et ihan oikeasti tajunnut?

813.6.2009 0:44

80-luvun agentti leffoissa ja harry potterissa ja minorty reportissa nähnyt "sähköisen sanoma lehden"

monesti itekkin haaveillut että ois siistii jos olis A5 tai A4 kokoinen näyttö jossa N95 kiinni

suurempi kuin A4 olis jo liian iso mobiili näytöksi ja pinempi kuin A5 olis liian pieni koska känny näytöt jo melkein sen kokoisia

ehkö tämä olisi loogisin seuraava laite joltakin känny valmistajalta alla kuva

913.6.2009 22:05

Semmonen ei olisi paha!


Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

103.6.2011 18:00
hTZaUzsiFHXqEHfV
Vahvistamaton

Your answer was just what I nedeed. ItÂ’s made my day!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Käyttäjien mielestä Suomen paras Android-uutissovellus päivittyi - lisää material designia Käyttäjien mielestä Suomen paras Android-uutissovellus päivittyi - lisää material designia (1.8.2015 13:35)
Android-versio HIGH.FI Uutisvahdista lähenee pikkuhiljaa vuoden ikää. Siitä, kun viimeksi uutisoimme sovelluksen päivityksistä, onkin tullut kuluneeksi jo reilut pari kuukautta, vaikka väliin ....
BMW ja Apple voivat vielä aloittaa yhteistyön autoissa BMW ja Apple voivat vielä aloittaa yhteistyön autoissa (1.8.2015 10:12)
Apple ja BMW saattavat palata uudelleen neuvottelupöytiin sähköauton kehittämiseksi, kertoo uutistoimisto Reutersille puhunut sisäpiirilähde. Yhtiöt kävivät neuvotteluita jo viime vuoden ....
Kalifornialainen yritys aloitti bitcoineilla ostettavan kannabiksen myynnin – toimitukset lennokeilla Kalifornialainen yritys aloitti bitcoineilla ostettavan kannabiksen myynnin – toimitukset lennokeilla (31.7.2015 16:20)
San Franciscon alueella toimiva Trees aloitti droneilla eli lennokeilla toimitettavan kannabiksen myynnin, kertoo CoinDesk. Perinteisten maksutapojen lisäksi Trees hyväksyy myös bitcoinit. ....
4 kommenttia
Sony julkaisee uuden Xperian 3. elokuuta Sony julkaisee uuden Xperian 3. elokuuta (31.7.2015 15:50)
Sony paljasti eilen Twitterissä julkaisevansa uuden Xperia-puhelimen 3. päivä elokuuta. Kyseessä on todennäköisesti Xperia C5 Ultra, joka tunnettiin aiemmin koodinimellä Lavender. Huhuissa ....
HBO: Game of Thrones jatkunee odotettua pidempään – myös esiosat mahdollisia HBO: Game of Thrones jatkunee odotettua pidempään – myös esiosat mahdollisia (31.7.2015 14:58)
Television Critics Association -tapahtumassa äänessä ollut HBO-pomo Michael Lombardo kertoi The Guardianin haastattelussa suositun Game of Thrones -sarjan tulevaisuudesta. Lombardon mukaan ....
2 kommenttia

Uutisarkisto