*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

LG esitteli sähköistä paperiaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 7.6.2009 13:29 Kommentteja (10)

LG esitteli sähköistä paperiaan LG Display on esitellyt Texasissa juuri päättyneessä SID 2009 -seminaarissa 11,5-tuumaista taipuisaa näyttöään. Kyseessä on niin sanottu e-paper-näyttö, joka on tuloillaan esimerkiksi Amazonin Kindle-laitteen tapaisiin kojeisiin.
LG ei kertonut SID 2009 -tapahtumassa paljoa tietoa sähköisestä paperistaan, mutta kosketusominaisuus siitä kerrotaan kuitenkin löytyvän. Selvää on, että myös tarkkuuden ja virrankulutuksen on oltava kohdillaan, mikäli näytöllä ollaan tähtäämässä vakavasti otettaviin sähköisiin lukulaitteisiin.


The Korea Timesin mukaan tänä vuonna sähköisten kirjojen myynnin oletetaan ylittävän jo yli miljoonan myydyn laitteen rajan. Alalla on siis selvää kasvupotentiaalia, kunhan näyttötekniikan kehitys pysyy mukana.


Aiheet Teknolelut
Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

17.6.2009 14:12

Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D

27.6.2009 15:23

Mitä vielä keksitään:D.Kohta mielikuvitus ei oo raja.

37.6.2009 20:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D


Olishan se kiva kun ois ollu tuolla tapahtumassa ja niistäny nenänsä tohon!

47.6.2009 21:00

Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.

57.6.2009 21:02

Mitä seuraavaks tulee? Sähköisiä puita joita voit istuttaa takapihalle?

67.6.2009 23:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti humpuuki:
Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

77.6.2009 23:34

Lainaus:
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

et ihan oikeasti tajunnut?

813.6.2009 0:44

80-luvun agentti leffoissa ja harry potterissa ja minorty reportissa nähnyt "sähköisen sanoma lehden"

monesti itekkin haaveillut että ois siistii jos olis A5 tai A4 kokoinen näyttö jossa N95 kiinni

suurempi kuin A4 olis jo liian iso mobiili näytöksi ja pinempi kuin A5 olis liian pieni koska känny näytöt jo melkein sen kokoisia

ehkö tämä olisi loogisin seuraava laite joltakin känny valmistajalta alla kuva

913.6.2009 22:05

Semmonen ei olisi paha!


Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

103.6.2011 18:00
hTZaUzsiFHXqEHfV
Vahvistamaton

Your answer was just what I nedeed. ItÂ’s made my day!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

WordPressistä löydetty vakava haavoittuvuus, päivitä heti WordPressistä löydetty vakava haavoittuvuus, päivitä heti (21.11.2014 08:55)
Viestintäviraston kyberturvallisuuskeskus kertoo haavoittuvuudesta, joka on löydetty suositusta WordPress-sisällönhallintajärjestelmästä. Haavoittuvuus koskee kaikkia WordPress 3 -versioita ....
Delliltä edullisia 4K IPS-näyttöjä Delliltä edullisia 4K IPS-näyttöjä (20.11.2014 18:38)
Toistaiseksi markkinoilla olevat 4K-näytöt ovat joko n. 500 euron tienoilla liikkuvia TN-paneeleja, tai huomattavasti kalliimpia IPS-malleja. Dell on kuitenkin tuomassa asiaan muutoksen uusilla ....
Kaikki Samsungin uudet 4K-näytöt tukevat jatkossa AMD:n FreeSynciä Kaikki Samsungin uudet 4K-näytöt tukevat jatkossa AMD:n FreeSynciä (20.11.2014 18:09)
AMD:n Future of Compute -tapahtumassa Singaporessa Samsung on vihdoin julkistanut, että kaikki yrityksen tulossa olevat 4K-näytöt tulevat tukemaan FreeSynciä. Samsung on ensimmäinen yritys, ....
Kestääkö Gorilla-lasi? Myytinmurtajat ottivat käsittelyyn lasin Kestääkö Gorilla-lasi? Myytinmurtajat ottivat käsittelyyn lasin (20.11.2014 16:26)
Juuri uuden ja paremman Gorilla-lasin julkistanut Corning haluaa tuoda julki sanomaa paremmasta lasista – erityisesti safiirin hengittäessä niskaan. Ja me autamme, koska tämä sanoma on toteutettu ....
12 kommenttia
Älypuhelimien näytöt rikkoontuvat pudotusten takia: Uusi Gorilla Glass 4 yrittää korjata tilanteen Älypuhelimien näytöt rikkoontuvat pudotusten takia: Uusi Gorilla Glass 4 yrittää korjata tilanteen (20.11.2014 15:39)
Corningin valmistamaa Gorilla Glass -lasia käytetään älypuhelimissa jo niin yleisesti, että tuotteesta on tullut lähes synonyymi kestävälle näyttölasille. Vaikka Gorilla Glass kestääkin jo ....
2 kommenttia

Uutisarkisto