*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

-testiryhmä: "..hankkimisen arvoinen, mikäli etsii tablettia parhaimmalla mahdollisella näytöllä."

LG esitteli sähköistä paperiaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 7.6.2009 13:29 Kommentteja (10)

LG esitteli sähköistä paperiaan LG Display on esitellyt Texasissa juuri päättyneessä SID 2009 -seminaarissa 11,5-tuumaista taipuisaa näyttöään. Kyseessä on niin sanottu e-paper-näyttö, joka on tuloillaan esimerkiksi Amazonin Kindle-laitteen tapaisiin kojeisiin.
LG ei kertonut SID 2009 -tapahtumassa paljoa tietoa sähköisestä paperistaan, mutta kosketusominaisuus siitä kerrotaan kuitenkin löytyvän. Selvää on, että myös tarkkuuden ja virrankulutuksen on oltava kohdillaan, mikäli näytöllä ollaan tähtäämässä vakavasti otettaviin sähköisiin lukulaitteisiin.


The Korea Timesin mukaan tänä vuonna sähköisten kirjojen myynnin oletetaan ylittävän jo yli miljoonan myydyn laitteen rajan. Alalla on siis selvää kasvupotentiaalia, kunhan näyttötekniikan kehitys pysyy mukana.


Aiheet Teknolelut
Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

17.6.2009 14:12

Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D

27.6.2009 15:23

Mitä vielä keksitään:D.Kohta mielikuvitus ei oo raja.

37.6.2009 20:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D


Olishan se kiva kun ois ollu tuolla tapahtumassa ja niistäny nenänsä tohon!

47.6.2009 21:00

Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.

57.6.2009 21:02

Mitä seuraavaks tulee? Sähköisiä puita joita voit istuttaa takapihalle?

67.6.2009 23:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti humpuuki:
Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

77.6.2009 23:34

Lainaus:
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

et ihan oikeasti tajunnut?

813.6.2009 0:44

80-luvun agentti leffoissa ja harry potterissa ja minorty reportissa nähnyt "sähköisen sanoma lehden"

monesti itekkin haaveillut että ois siistii jos olis A5 tai A4 kokoinen näyttö jossa N95 kiinni

suurempi kuin A4 olis jo liian iso mobiili näytöksi ja pinempi kuin A5 olis liian pieni koska känny näytöt jo melkein sen kokoisia

ehkö tämä olisi loogisin seuraava laite joltakin känny valmistajalta alla kuva

913.6.2009 22:05

Semmonen ei olisi paha!


Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

103.6.2011 18:00
hTZaUzsiFHXqEHfV
Vahvistamaton

Your answer was just what I nedeed. ItÂ’s made my day!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Gmail ei enää riitä? Google julkaisi uuden sähköpostisovelluksen Gmail ei enää riitä? Google julkaisi uuden sähköpostisovelluksen (23.10.2014 10:24)
Mitä tulee kun yhdistää Google Now'n ja Gmailin toisiinsa? Googlen Gmail-tiimin näkemyksen mukaan se on ajanhallinnassa auttava sähköpostisovellus Inbox, jonka internetjätti on nyt esitellyt. ....
Mitä iPad Air 2:n sisältä löytyy? iFixit otti selvää Mitä iPad Air 2:n sisältä löytyy? iFixit otti selvää (23.10.2014 03:00)
IFixit on tapansa mukaan taas käynyt ostoksilla, kaivanut työkalunsa esiin ja ottanut selvää mitä Applen iPad Air 2 on tarkalleen ottaen syönyt sisälleen. Mitään järisyttävän uutta artikkeli ....
1 kommentti
Opettajien painajainen käymässä toteen, kamerasovellus laskee laskutehtävät Opettajien painajainen käymässä toteen, kamerasovellus laskee laskutehtävät (22.10.2014 18:43)
Photomath on sovellus, jonka idea on varsin yksinkertainen. Se tunnistaa kamerakuvasta laskun ja laskee sen. Videon perusteella sovellus osaa ratkoa myös yhtälöitä ja kertoa laskun vaiheet, ....
6 kommenttia
Spotify tarjoaa uutta perhepakettia: Edullisempi kuin yksittäistilaukset Spotify tarjoaa uutta perhepakettia: Edullisempi kuin yksittäistilaukset (22.10.2014 17:46)
Spotify on avaamassa lähiaikoina uuden Family-tilausluokan: yhdellä tilauksella palvelun saa tilattua yhteensä viiden henkilön käyttöön. Vaikka perheohjelma yhdistääkin Spotify-tilien laskutuksen, ....
Taipuiko iPhonesi? Tästä video-oppaasta kenties ratkaisu? Taipuiko iPhonesi? Tästä video-oppaasta kenties ratkaisu? (22.10.2014 16:06)
Onko uusi iPhone 6 tai iPhone 6 Plus taipunut? Oletko kyllästynyt jatkuvaan taipuilemiseen ja haluat konstin, jolla puhelimesi pysyy suorassa taivuttelusta huolimatta? Tällä ylläolevalla videolla ....
3 kommenttia

Uutisarkisto