*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

LG esitteli sähköistä paperiaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 7.6.2009 13:29 Kommentteja (10)

LG esitteli sähköistä paperiaan LG Display on esitellyt Texasissa juuri päättyneessä SID 2009 -seminaarissa 11,5-tuumaista taipuisaa näyttöään. Kyseessä on niin sanottu e-paper-näyttö, joka on tuloillaan esimerkiksi Amazonin Kindle-laitteen tapaisiin kojeisiin.
LG ei kertonut SID 2009 -tapahtumassa paljoa tietoa sähköisestä paperistaan, mutta kosketusominaisuus siitä kerrotaan kuitenkin löytyvän. Selvää on, että myös tarkkuuden ja virrankulutuksen on oltava kohdillaan, mikäli näytöllä ollaan tähtäämässä vakavasti otettaviin sähköisiin lukulaitteisiin.


The Korea Timesin mukaan tänä vuonna sähköisten kirjojen myynnin oletetaan ylittävän jo yli miljoonan myydyn laitteen rajan. Alalla on siis selvää kasvupotentiaalia, kunhan näyttötekniikan kehitys pysyy mukana.


Edellinen Seuraava  

10 kommenttia

17.6.2009 14:12

Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D

27.6.2009 15:23

Mitä vielä keksitään:D.Kohta mielikuvitus ei oo raja.

37.6.2009 20:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Tulevaisuudessa saunakin sytytetään digitaalisella paperilla ja savupiipusta nousee pikseleitä :D Tulee kauheasti tämmöisiä aivopieruja liittyen e-paperiin, mitä jos se repeää, voiko sillä pyyhkiä persettä ym ym... :D


Olishan se kiva kun ois ollu tuolla tapahtumassa ja niistäny nenänsä tohon!

47.6.2009 21:00

Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.

57.6.2009 21:02

Mitä seuraavaks tulee? Sähköisiä puita joita voit istuttaa takapihalle?

67.6.2009 23:14

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti humpuuki:
Apple tekee tämänkin paremmin. Kamalaa jälkijättöistä tekniikkaa kun applella on innovatiivista progressiivisuutta lyödä kehiin. Ajatushallinta! Hajun mukaan muuttuvat web-sivut! Käden käänteessä paistuvat pullat. Siltikään en luopuisi macbookistani. onhan se niin siinä. Palamaton e-paperi? Apple tekee itsestäänsyttyvää e-paperia, jos sitä tarvitaan.
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

77.6.2009 23:34

Lainaus:
kaikkeen näitä apple-fanboy-trolleja tarjotaankin. LG:n paperiuutiseen? hushus mees ny taistelemaan omppujesi puolesta vaikka microsoft&nokia uutisiin.

et ihan oikeasti tajunnut?

813.6.2009 0:44

80-luvun agentti leffoissa ja harry potterissa ja minorty reportissa nähnyt "sähköisen sanoma lehden"

monesti itekkin haaveillut että ois siistii jos olis A5 tai A4 kokoinen näyttö jossa N95 kiinni

suurempi kuin A4 olis jo liian iso mobiili näytöksi ja pinempi kuin A5 olis liian pieni koska känny näytöt jo melkein sen kokoisia

ehkö tämä olisi loogisin seuraava laite joltakin känny valmistajalta alla kuva

913.6.2009 22:05

Semmonen ei olisi paha!


Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

103.6.2011 18:00
hTZaUzsiFHXqEHfV
Vahvistamaton

Your answer was just what I nedeed. ItÂ’s made my day!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Huippusuosittu CCleaner meni myyntiin – Avast osti sen Huippusuosittu CCleaner meni myyntiin – Avast osti sen (21.7.2017 09:36)
Ilmaista virustorjuntaohjelmistoa kehittävä Avast on päättänyt ostaa huippusuosittua CCleaner-siivousohjelmaa kehittävän Piriformin. Tarkoituksena on tarjota CCleaneria jatkossakin omana tuotteenaan, ....
5 kommenttia
Applen ja akkuvalmistaja sopimukseen – Poikiiko tuotantoa Uudenkaupungin tehtaalle? Applen ja akkuvalmistaja sopimukseen – Poikiiko tuotantoa Uudenkaupungin tehtaalle? (21.7.2017 08:54)
Apple ja kiinalainen akkuvalmistaja Contemporary Amperex Technology (CATL) ovat solmineet salassapitosopimuksen, uutisoi Yicai Global . Mielenkiintoiseksi sopimuksen tekee suomalaisten näkökulmasta ....
Samsungin syksyn kovin julkistus nähdään elokuun 23. päivä Samsungin syksyn kovin julkistus nähdään elokuun 23. päivä (21.7.2017 08:26)
Ei tarvitse olla kovin kummoinen meedio arvatakseen, että Samsungin seuraava Note-malliston älypuhelin julkistetaan viime vuoden tapaan elokuussa. Vielä vähemmän selvännäkijän taitoja tarvitaan ....
2 kommenttia
OnePlussalta päivitys huippupuhelimelle, korjaa hätäpuheluongelman OnePlussalta päivitys huippupuhelimelle, korjaa hätäpuheluongelman (20.7.2017 23:10)
OnePlus on julkaissut päivityksen OnePlus 5 -huippupuhelimelleen. Oxygen OS 4.5.6 on kuitenkin vain minimaalinen päivitys, joka ainoastaan korjaa yhden, mutta mahdollisesti sitäkin kohtalokkaamman ongelman. ....
Windows levittäytyy kaikkialle – Tältä näyttää Windows termostaatissa Windows levittäytyy kaikkialle – Tältä näyttää Windows termostaatissa (20.7.2017 12:16)
Älypuhelinbuumin laantuessa teknologiayhtiöiden fokus on siirtynyt levittämään langattoman tiedonsiirron mahdollisuuksia arkipäiväisempiin laitteisiin, joissa tiedonkäsittelyllä saadaan aikaa ....
10 kommenttia

Uutisarkisto