*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

X-Men Origins: Wolverinen arvostellut sai potkut

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 6.4.2009 21:32 Kommentteja (14)

X-Men Origins: Wolverinen arvostellut sai potkut X-Men Origins: Wolverine -elokuvan internetiin vuotaneiden henkilöiden etsiminen on vielä kesken, mutta elokuva on jo aiheuttanut yhdet potkut, kun elokuva-arvostelija Roger Friedman sai lähteä julkaistuaan lyhyen arvostelun X-Men Origins: Wolverine -elokuvasta.
Elokuvateattereihin ensi kuun alussa ilmaantuvan elokuvan työversio levisi netissä viime viikolla todella vauhdikkaasti, vaikka se ei vastaa elokuvan lopullista versiota esim. erikoistehosteiden osalta. Friedman kertoi FoxNews.com-sivuston kolumnissaan oman arvionsa elokuvasta ja samalla hän myös kertoi, kuinka helppoa kyseisen elokuvan luvaton lataaminen ja katselu oli.

Friedmanin teksti ei saanut kiitosta elokuvastudio 20th Century Foxin suunnalta, vaan studion tiedotteessa moititaan Friedmanin kirjoituksia. Fox News ryhtyi välittömästi toimiin ja yhtiö poisti Friedmanin tekstin nettisivuiltaan. Yritys päätti lopulta erottaa Friedmanin hänen tekemänsä tekstin takia.

Sekä Fox News että 20th Century Fox kuuluvat News Corporation -yrityksen sateenvarjon alle. News Corporationia johtaa liikemies Rupert Murdoch, joka on aiemmin todennut, ettei yritys suvaitse lainkaan piratismia.

Cinema Blend -sivuston Josh Tylerin mukaan tapaus osoittaa sen, ettei elokuvien luvatonta nettikopiointia voi estää. "Jos Fox ei voi estää edes omien työntekijöidensä harrastamaa luvatonta lataamista, niin mitä hyötyä on taistella jatkuvasti kasvavaa lataajajoukkoa vastaan?" kirjoitti Tyler.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

16.4.2009 21:37

tyhmä äijä.... *facepalm*

26.4.2009 21:40

Epic Fail

36.4.2009 21:50

Lainaus:
"Jos Fox ei voi estää edes omien työntekijöidensä harrastamaa luvatonta lataamista, niin mitä hyötyä on taistella jatkuvasti kasvavaa lataajajoukkoa vastaan?"
Owned?
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.4.2009 @ 21:50

46.4.2009 22:01

Aivan... *facepalm*

56.4.2009 23:56

No mutta siis mies raportoi tosielämän arkisesta tapahtumasta ja saa siitä potkut? Aivan kuin raportoisi, että Kehä III:lla ajetaan ylinopeutta. Ei kai se nyt vittu sen äijän syy ole että netissä on laiton kopio ja sen on ladannut ja katsonut "miljonat"?

67.4.2009 0:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti poppah:
Ei kai se nyt vittu sen äijän syy ole että netissä on laiton kopio ja sen on ladannut ja katsonut "miljonat"?

plus hän itse.

77.4.2009 0:56

Epäilen vahvasti, että kyseinen arvostelija tiesi hyvin mitä oli tulossa, mutta teki arvostelun siitä huolimatta. varmaan löytää tuolla asenteella uuden työpaikan alta aikayksikön :)

87.4.2009 1:19

Ei tainnu tykätä leffasta?

97.4.2009 7:46

Fox ilmeisesti pelännee, että on käymässä Terminator 3:t eli piraattiversio haukutaan ja se vaikuttaa elokuvan teatterikatsojien määrään? Tekisivät parempia elokuvia, siis.

107.4.2009 11:08

kaikkien idea ei ole olla ruskeakielisiä yes miehiä ja mennä piiloon sängyn alle kun ulkona salamoi...

117.4.2009 12:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Alwari:
Fox ilmeisesti pelännee, että on käymässä Terminator 3:t eli piraattiversio haukutaan ja se vaikuttaa elokuvan teatterikatsojien määrään? Tekisivät parempia elokuvia, siis.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti parazitez:
kaikkien idea ei ole olla ruskeakielisiä yes miehiä ja mennä piiloon sängyn alle kun ulkona salamoi...

*facepalm*
Kommentoitte omianne vaikka ette edes lukenut uutista...?
Ei arvostelija haukkunut elokuvaa missään vaiheessa. Itseasiassa jos luette linkin niin huomaatte että hän itseasiassa kehui leffan maasta taivaisiin. Mutta se ei ollut uutisen pointti.

127.4.2009 12:47

Tuntui arvostelija tykänneen todella paljon mut ei se nyt niin hyvä ollut.. Vai mitä mieltä yleisö on?

1310.4.2009 3:40
Hybridi
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti parazitez:
kaikkien idea ei ole olla ruskeakielisiä yes miehiä ja mennä piiloon sängyn alle kun ulkona salamoi...
Hehehehe... repesin tälle! :D ;D

"Jos Fox ei voi estää edes omien työntekijöidensä harrastamaa luvatonta lataamista, niin mitä hyötyä on taistella jatkuvasti kasvavaa lataajajoukkoa vastaan?"

Kas siinäpä meillä pulma! :O APUA!

1425.4.2009 22:34

"Jos Fox ei voi estää edes omien työntekijöidensä harrastamaa luvatonta lataamista, niin mitä hyötyä on taistella jatkuvasti kasvavaa lataajajoukkoa vastaan?"

Fiksuin pätkä uutisessa...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa (28.4.2017 17:42)
Odotetut Android-älypuhelimet saapuivat tänään myymälöihin. Helmikuussa MWC-messuilla esitelty LG G6 tuodaan myyntiin yhteistyössä Gigantin kanssa, minkä lisäksi puhelimen voi löytää operaattorien ....
Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin (28.4.2017 17:11)
Bitcoinin arvo kävi eilen uusissa ennätyslukemissa. Kirjoitushetkellä Bitcoinin arvo on noin 1300 dollaria eli noin 1200 euroa. Eilen yhden Bitcoinin arvo oli korkeimmillaan noin 1340 dollaria. ....
iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan (28.4.2017 14:04)
Apple on päättänyt korottaa App Storessa myytävien mobiilisovellusten hintaa. Alhaisin hintaluokka nousee 0,99 eurosta 1,09 euroon. Vastaava hintakorotus tehdään myös Meksikossa ja Tanskassa. ....
2 kommenttia
Apple Music uudistuu jälleen – Tänä vuonna siitä tulee videopalvelu Apple Music uudistuu jälleen – Tänä vuonna siitä tulee videopalvelu (28.4.2017 12:34)
Apple Music -suoratoistopalvelu uudistuu jälleen tänä vuonna kun Applen iOS-mobiilikäyttöjärjestelmästä esitellään uusi versio. Asia tuli ilmi Bloombergin tekemästä henkilökuva-artikkelista, ....
Vaasa pääsi jatkoon – Jättimäinen akkutehdashanke etenee Vaasa pääsi jatkoon – Jättimäinen akkutehdashanke etenee (28.4.2017 10:15)
Pohjolaan jättimäisen akkutehtaan rakentamista suunnitteleva Northvolt-kasvuyritys on keventänyt tehtaan potentiaalisten sijoituspaikkojen listaa. Jatkoon pääsi yhteensä 10 paikkakuntaa, joista ....
2 kommenttia

Uutisarkisto