*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn laajentaa tarjontaansa ruokaresepteihin

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 1.4.2009 09:10 Kommentteja (51)

AfterDawn laajentaa tarjontaansa ruokaresepteihin Käyttäjiltä tulleiden palautteiden johdosta on sivustolle lisätty uusi opas, jossa neuvotaan kanan paistamista ja riisin keittämistä. Oppaassa tutustutaan mm. Pannu- ja Kattila-laitteiden käyttöön, joten oppaasta saattaa olla hyötyä myös muissa kokkaustilanteissa.
Kuinka paistan kanaa

Opas käynnistää AfterDawn.com:n uuden ruokareseptien sarjan, joka tulee käsittelemään niin perunan keittämistä kuin sipulin pilkkomistakin. Alkuun lähdetään kuitenkin yksinkertaisista asioista, kuten banaanin kuorimisesta.

"Olemme huolestuneina seuranneet uusavuttomuuden kehittymistä viime vuosina, ja päätimmekin siksi kantaa kortemme kekoon. Tekniikkaa seuraavia henkilöitä ei juuri TV:n kokkausohjelmat tai netin ruokasivustot kiinnosta, joten näin tavoitamme ihan uuden, tähän saakka unohdetun lukijakunnan," kommentoi AfterDawnin tekninen johtaja Jari Ketola.

"Tulemme käyttämään oppaissa teknisesti orientoituneille ihmisille tuttuja lauserakenteita ja sanavalintoja, joten aloituskynnyksen pitäisi olla mahdollisimman matalan," Ketola jatkaa ja kannustaa lopuksi kaikkia tarttumaan rohkeasti kattilan kahvaan. "Vaikka uudet asiat voivatkin tuntua alkuun pelottaviltakin, ei kannata lannistua alkumetreillä. Jos mummosi on aktiivinen Facebookin käyttäjä, kyllä sinultakin riisinkeitto onnistuu!"


AfterDawnin ohjeilla valmistettu kana-annos
Maistuis varmaan sullekin!


Sivustolle lisätään lähiaikoina mm. pitsin nypläystä ja kuviokelluntaa käsittelevät oppaat. Lisäksi luvassa on laitevertailu Heinolan yökerhoista löytyvistä peliautomaateista, joten pysykää kuulolla.

Edellinen Seuraava  

51 kommenttia

11.4.2009 8:24

:3

21.4.2009 8:29

1.4 ;-)

31.4.2009 8:31

:D Varsinkin laaduntarkastuksen kissa-juttu! Kissat vaan on parhaita IMO :)

41.4.2009 8:32

Hahhah, loistava opas :D

51.4.2009 8:36


61.4.2009 8:39

Rip allia ;) onneks varauduin jo eilen :D

71.4.2009 8:40

HYVÄ, HYVÄ

81.4.2009 8:41

Nyt tämä sivusto on täydellinen :)

91.4.2009 8:51

1.4 ;) hihiih. no hyvä opas kyllä.

101.4.2009 8:57


111.4.2009 9:04

Ui, en kyllä malta odottaa tuota kuviokellunta-artikkelia :)

121.4.2009 9:13


131.4.2009 9:18

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sampe73:



aagggg...nojoo kuravelliä jne..:p

141.4.2009 9:37
neon8
Inactive
151.4.2009 9:59

Eikös tähän päivään sopisi hyvin joku silli resepti ja ruokajuomaksi kuravesi.

161.4.2009 10:01

Mielenkiintoista...Mitäs mieltä tästä?

171.4.2009 10:02

;)

181.4.2009 10:17

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 6630nokia:
Mielenkiintoista...Mitäs mieltä tästä?
Sopisivat hyvin turkuun :-p

191.4.2009 10:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti toope:
Eikös tähän päivään sopisi hyvin joku silli resepti ja ruokajuomaksi kuravesi.
Kieltämättä tuo olisi ollut myös hyvä vaihtoehto. Täällä Oulun korkeudella sää meni pakkasen puolelle, joten kuraveden saatavuus oli heikkoa. Ehkä Kaarlolta raaka-aineiden hankinta olisi onnistunutkin. Välitän idean eteenpäin!

201.4.2009 10:21

Tipahdin tuolilta ja hajotin perseen tätä lukiessa :DDD

211.4.2009 10:23

Vaikka tää pilaa ny onki, ni mullehan tää ois just hyvä juttu. Meinaan oon paritkin kerrat jo joutunut IRC:n kautta kysymään jtn riisinkeitto ohjeita.. Mies kun olen =)

221.4.2009 10:47
Kellopeli
Inactive

Lainaus:
Sivustolle lisätään lähiaikoina mm. pitsin nypläystä ja kuviokelluntaa käsittelevät oppaat.
HAhahahahahahahahahhahahahahahaha

Täytyy väijyä kyllä nää oppaat :D

231.4.2009 11:19
pezkuu
Inactive

koht foormut täynnä naisii...

241.4.2009 11:38

"Seuraavaksi aloitetaan kanan polttaminen."

-Kyllä... tämä aiheutti lukijassaan hillitöntä ohjelmiston korruptoitumista jonka jälkeen FAT32-yhteensopiva liukaste vaihdettiin toiseen vastaavasti toimivaan, ohjelmoinnin vakauttamisen toivossa.

251.4.2009 12:40

Tarjotaakos noita erilaisia kuraveden reseptejä ruokaresepteissä?

261.4.2009 12:40

Siis tässähän olisi oikeasti oikea "kultasuoni"-idea :D

Miettikääpä nyt esim. kuinka onnelliseksi AfterDawnin käyttäjien tyttö/naisystävät/vaimot tulisivat, kun huomaisivat, että heidän tekniikasta kiinnostuneet uroot osaavat loihtia mitä maittavimpia aterioita.

Jonkin ajan kuluttua nörttien stereotypiatkin saisivat uusia puolia.. Nainen kertoo ystävättärelleen: "Mun miesystävä on nörtti" johon ystävätär: "Ai hitsi mä oon kateellinen, miedän ukko se ei osaa edes perunoita keittää."

271.4.2009 12:54

Tämähän on hyvä idea! Ei muuta kun lisää reseptejä tuonne..

281.4.2009 13:13

Höh,tämä pitää uutinen pilkkaa pirkan valmisaterioita

291.4.2009 13:41

VAU mikä opas. Linkki singahti heti nörttikissakavereilleni. Lisää näitä!

301.4.2009 13:47

;D;D Loistava idea olis :D

311.4.2009 14:11

Aivan loistava aprillipila, oottekos huomannu jo irc-gallerian aprillipilan:D

321.4.2009 14:15

Tai eztv..

331.4.2009 14:28

Paras aprillipila minkä olen tänään lukenut!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.4.2009 @ 14:28

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star

341.4.2009 14:53

Aivan loistava veto!


Koska saadaan ohjeet hernekeiton tekoon?

351.4.2009 15:00

:DDDDDD

361.4.2009 15:07

Kyl noihin ohjeihin repee.Hienosti kyl AfterDawn heitti pilat tänään, kuten monet muut sivut.Gallerias tietoturva, salkkarit turkuun, youtube videot on ylösalaisin:D

371.4.2009 15:35

:DDDDDD Tää on kyllä päivän paras heitto...
***täydellinen repeäminen****

GO AD GO!!!!


381.4.2009 15:50

Hyvö ettö ad uskaltaa laajentua uusille osa-alueille! Peliautomaattivertailua odotellessa.

391.4.2009 15:54

Lopun kissoille iso peukku. Hahhah.

401.4.2009 15:58

Hyvää aprillipäivää!

411.4.2009 16:07

Noniin, hyvää aprillipäivää! :D

421.4.2009 16:50

Jes! Vihdoin, tätä on kaivattu! Legojen rakennusohjeitakin olen ettinyt niin nekin olisi kiva.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.4.2009 @ 16:51

Kotelo: Antec Sonata 3, emo: P5Q Pro, CPU: e8400 dual core with Noctua NH-U12P, GPU: HD 4870 1GB sonic, Hiiri: MX518, RAM: 3GB, Käyttis: Win7 32-bit ultimate Näyttö: Acer V233H
Logitech Z-3e 2.1

431.4.2009 16:52

Loistava ohje.
Ennenkuin useampi ottaa ohjeen käytännön asteelle ja pilaa sen ainoan teflonpannun mikä kaapista löytyy niin huomauttaisin että minulle ainakin on opetettu aikanaan ettei teflonpannua saisi käyttää juurikaan korkeammilla kuin 4x-polttonopeuksilla.

441.4.2009 17:08

Todella hyvä ohje! Kiitos paljon.

451.4.2009 17:30
pezkuu
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yesse:
youtube videot on ylösalaisin:D
mitkäköhä videot? ite ainakaa nähny yhtää videoo ylösalasin... taitaa olla silmät väärinpäin sul

461.4.2009 17:53

Tää oli kyllä loistava ;)

471.4.2009 17:56

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pezkuu:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yesse:
youtube videot on ylösalaisin:D
mitkäköhä videot? ite ainakaa nähny yhtää videoo ylösalasin... taitaa olla silmät väärinpäin sul

Kyllä ne on. Mene etusivun kautta katsomaan joku video niin näet.

Millonkas tätä tarjontaa näiden ruokareseptien kohdalla aletaan laajentamaan? Vedätte semmoisen sivun pyystyyn mihin kukin voi käydä kirjoittelemassa reseptejään, ei tämä huono idea olisi :)

E: Luin koko jutun läpi ja kyllä se oli totaalinen repeämimen!
Lainaus:
Tämä onnistuu parhaiten Veitsi- tai Sakset-ohjelmien avulla, mutta nykyisen tekijänoikeuslainsäädännön takia emme voi valitettavasti antaa tarkempia ohjeita operaation suorittamiseen.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 1.4.2009 @ 18:02

Power corrupts

481.4.2009 21:23

Ohjeet ovat muultoin mainiot mutta fat32:n käyttö huolestuttaa. Fat32 ei käsittääkseni tuo kuin tämän päivän standardit täyttäviä kattila - lisälaitteita jolloin suuremmalle käyttäjämäärälle kanan valmistaminen tuottaisi 4 gt:n ylittävien fileiden kohdalla virheilmoituksen. Suosittelisin päivittämään ohjen hyödyntämään NTFS tiedostojärjestelmää jotta ylisuurten kanojen polttaminenkin onnistuisi kitkattomasti.

491.4.2009 21:26

Ei tämä näin toimi, pitää päästä telkkariin.

Afterdawnin keittiössä

After Pata dawn

501.4.2009 22:04

Poistettu

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2009 @ 23:53

511.4.2009 22:33

Saisko ohjeet silliin ja kuraveteen? :)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....
Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
1 kommentti
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
4 kommenttia

Uutisarkisto