*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Elisa Viihde korvaa SaunaVision

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 30.3.2009 17:57 Kommentteja (27)

Elisa Viihde korvaa SaunaVision Elisa on ilmoittanut tänään, että se lopettaa Saunalahden SaunaVisio-tuotteen ja lanseeraa tilalle Elisa Viihde -paketin. Nykyisten SaunaVisio- ja KotiTotaali-asiakkaiden palvelut toimivat kuitenkin edelleen ja sopimukset jatkuvat ennallaan.
Elisa Viihde -pakettiin kuuluvat ADSL-laajakaistaliittymä ja -modeemi (24/1Mbit), digitaalinen TV-tallennepalvelu ja digiboksi (ent. SaunaVisio) sekä Elisa Tietoturvapalvelu. Hintaa palvelulla on 39,90e/kk ja sen saatavuuden voi tarkistaa Elisan sivuilta.

Uutena ominaisuutena Elisa Viihde tuo maksutelevisiopaketit suoraan digiboksista tilattaviksi. Elisa tarjoaa neljää pakettia - Elisa S, Elisa M, Elisa L ja MTV3 Kanavapaketti. Hinnat paketeille ovat 9,90e/kk, 24,90e/kk, 29,90e/kk ja 14,95e/kk.

Elisan pienimmässä S-paketissa ovat mukana viisi vakiokanavaa ja yksi vapaavalintainen kanava, keskimmäisessä M-paketissa 15 kanavaa ja viisi vapaavalintaista kanavaa ja suurimmassa L-paketissa 28 kanavaa. MTV3 Kanavapaketilla näkyvät MTV3 MAX, Leffa, Fakta, Juniori, AVA, Sarja ja Scifi.

Elisa ei toistaiseksi mahdollista SaunaVision tai KotiTotaalin vaihtoa Elisa Viihde -paketiksi, mutta myöhemmin keväällä tämäkin mahdollistetaan.

"Tiedotamme vaihtomahdollisuudesta erikseen ja teemme kevään aikana vanhoille asiakkaille houkuttelevan vaihtotarjouksen", kerrotaan Elisan tiedotteessa.

Elisa Viihteeseen voi käydä tutustumassa osoitteessa http://www.elisa.fi/viihde ja tarkemmat tiedot muun muassa maksukanavista löydät täältä.

Edellinen Seuraava  

27 kommenttia

130.3.2009 18:40

Ihan hyvä että Elisalta moinen palvelu tulee. Mutta sais ne jo korjata tuota saatavuuskyselyään.. Prhna, kun ei näytä olevan saatavuutta, vaikka Elisan laajakaista käytössä!

230.3.2009 19:13

Ei oo palvelua ainakaa hinnalla pilattu.

330.3.2009 19:15

Lainaus:
_
Ihan hyvä että Elisalta moinen palvelu tulee. Mutta sais ne jo korjata tuota saatavuuskyselyään.. Prhna, kun ei näytä olevan saatavuutta, vaikka Elisan laajakaista käytössä!

Sama vika, vai onkoos se lainkaan varsinainen ongelma. Kun nyt toi elisan sivu näyttää et tänne pelkkä 24/1 laajakaista maksais 49.90 € et tiedä hänestä.
Tarvii kyllä soitella elisalle ja tiedustella asiasta

430.3.2009 19:52
jarppa151
Inactive

Ei saatavana meikäläiselle,että se siitä.

530.3.2009 20:02

Pistin tulikivenkatkuista palautetta elisalle meidän "syrjäkylien" asukkien syrjimisestä. Pistäkää kaikki muutkin palautetta, jos ne saa tarpeeks kiukkusta palautetta, niin ehkä ne vois (joskus) tehdä asialle jotain!

630.3.2009 20:09

eipä saa tännekkään kyselynmukaan vaikka on ollut elisanlaajakaista joskus.

730.3.2009 20:18

Ei saa tännekkään (oulun lääni), ja mulla on käytössä Elisan 24/1M ja Saunavisio. PRKL!

EDIT: Ja pistin Elisalle palautetta.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.3.2009 @ 20:24

830.3.2009 23:21

Saas nähdä onko hinta sama jos muuttaa nykyisen Elisa 24/1 + Saunavision tuohon uuteen pakettiin. Tietenkin olisi hienoa vanhoja asiakkaita kohtaan ja hinnatkin tippuisi nykyisestä. Nyt maksan 49€/kk + 15€/kk samasta paketista.

931.3.2009 2:52

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpinen:
Pistin tulikivenkatkuista palautetta elisalle meidän "syrjäkylien" asukkien syrjimisestä. Pistäkää kaikki muutkin palautetta, jos ne saa tarpeeks kiukkusta palautetta, niin ehkä ne vois (joskus) tehdä asialle jotain!
Mitä järkeä investoida kymmeniä tuhansia euroja että Erkki ja Pena saa nopeemman netin ja maksaa siitä 35€/kk? Ei mitään.

Lähettele sinä kirjeitä...

1031.3.2009 8:16

"Ei saatavana"

1131.3.2009 9:09

Mihin tämä on saatavana?

1231.3.2009 13:51

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mhvmat:
Mihin tämä on saatavana?
Hyvä kysymys.

1331.3.2009 14:32

@poppah:
Niin, pääasia että mä saan, paskat muista vai? Säälin kavereitasi, jos tollanen omaan napaan tuijottaja semmosia on pystyny hommaamaan.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 31.3.2009 @ 14:34

1431.3.2009 14:39

Jos löytyisi Canal+, niin hankkisin.

1531.3.2009 17:27

Käytössä Elisa 24/1 ja ei saatavilla....just joo.

1631.3.2009 17:35

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti samiboy:
Käytössä Elisa 24/1 ja ei saatavilla....just joo.
Pitää ehkä yrittää huomenna vaivautua soittamaan Elisalle, jos vaikka saatavuushaku ei pelitä (vai onko sitten vaan suppea tarjouskampanja tietylle alueelle)..
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 31.3.2009 @ 17:37

1731.3.2009 23:09

Poistettu

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 21.11.2009 @ 01:09

181.4.2009 9:21

Toivotaan että Elisan (luultavasti sama tiimi kuin saunavisiossa) digiboxin kehittäjät ottavat huomioon aiemmin toivottuja ominaisuuksia firmistä kehittäessä. Paljon olisi mahdollista tolla laitteella, mutta kovin vähän ominaisuuksista käytössä.

191.4.2009 12:10

Kävin kysymässä Elisa Shopit:issä (Turussa), soittivat Elisalle, sieltä sanottiin ensin saatavuudeksi "kaikkialle mihin saa Elisan laajakaistan", myyjä sanoi että ei kyllä saatavuushaun mukaan, siinä vaiheessa Elisalta muistettiin mainita että vain pääkaupunkiseudulle..

201.4.2009 13:00

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mhvmat:
Kävin kysymässä Elisa Shopit:issä (Turussa), soittivat Elisalle, sieltä sanottiin ensin saatavuudeksi "kaikkialle mihin saa Elisan laajakaistan", myyjä sanoi että ei kyllä saatavuushaun mukaan, siinä vaiheessa Elisalta muistettiin mainita että vain pääkaupunkiseudulle..

Helekutin nysväystä tuokin. Laittasivat vain tekstin että: vain pääkäupunkiseudulle. Vaikka noin, soitan sinne ja kysyn josko olisi mahdollista saada tämä myöt itselle..

Power corrupts

215.7.2009 22:19

Ilmeisimmin Elisa Viihteen käyttöönotto ei ole monellakaan Saunavisio-asiakkaalla onnistunut tällä viikolla nettikeskustelupalstojen kommenttien perusteella arvioiden? Ainakaan Saunavisio-digiboxini ei ollut päivittynyt 2.7. Elisa Viihteeksi, mutta kesäloman vuoksi en ole ehtinyt selvittelemään mikä maksaa...

225.7.2009 22:19

Ilmeisimmin Elisa Viihteen käyttöönotto ei ole monellakaan Saunavisio-asiakkaalla onnistunut tällä viikolla nettikeskustelupalstojen kommenttien perusteella arvioiden? Ainakaan Saunavisio-digiboxini ei ollut päivittynyt 2.7. Elisa Viihteeksi, mutta kesäloman vuoksi en ole ehtinyt selvittelemään mikä maksaa...

2319.8.2009 11:16

Aika heikkoa näyttää olevan edelleen ton saatavuus, jopa pääkaupunkiseudulla. Huvittavinta näyttää olevan se, että toi vaatii oikeasti paikan, johon saa ADSL-liittymän. Eli Elisa Laajakaista Heti (kaapelitv) ja Laajakaista Super (kiinteistökuitu) käyttäjät on unohdettu kokonaan. Nopeus riittäisi kirkkaasti, mutta tota ei voi ottaa muulla liittymällä kun tolla ADSL:llä.

Toki näin nopsaan voisi myös ajatella että, vaikka ton saisikin pääkaupunkiseudulla, joka paikkaan, niin tuskinpa moni haluaa vaihtaa esim. 100/10M kiinteistö-liittymänsä (verkkopiuha seinään) 24/1M ADSL-liittymäksi (modeemi).

2429.10.2009 13:05

Saunavisio päivittyi vihdoin 25.10.09 Elisaviihteeksi. Aiemmin videosignaalin siirto Wippiesads-modeemista Saunavision digiboxiin onnistui wlanin kautta, mutta Elisaviihteessä tämä ei enää pelaa vaan pätkii. M-kanavapaketti ei toimi wlanin kautta ollenkaan. Ethernetpiuhan välityksellä ei ongelmaa.
Pitäisikö yhteys jotenkin tunneloida vai onko koko homma täysin tuhoon tuomittu yritys.
Siis Wippies -päätelaitteesta wlanin kautta Airport Expressiin ja expressista Ethernet -piuhalla Saunavision digiboxiin.

2529.10.2009 14:27

Ei kenelläkään ole tietoa Elisa Viihteen laajenemisesta? Näyttää olevan jo pääkaupunkiseudulta levinnyt ulos, mutta Turkuun kaipailisin saatavuutta. Jos oman operaattorin nopeauden haluaa nostaa halvalla, joutuu ottamaan määräaikaisen. Olen Viihdettä odotellut, mutta ei loputtomiin jaksaisi odotellakaan..

2629.10.2009 15:08

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mhvmat:
Ei kenelläkään ole tietoa Elisa Viihteen laajenemisesta? Näyttää olevan jo pääkaupunkiseudulta levinnyt ulos, mutta Turkuun kaipailisin saatavuutta. Jos oman operaattorin nopeauden haluaa nostaa halvalla, joutuu ottamaan määräaikaisen. Olen Viihdettä odotellut, mutta ei loputtomiin jaksaisi odotellakaan..

onko tässä nyt niin kovin paljon erityistä uutta Saunavisioon verrattuna?

2729.10.2009 15:09

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mhvmat:
Ei kenelläkään ole tietoa Elisa Viihteen laajenemisesta? Näyttää olevan jo pääkaupunkiseudulta levinnyt ulos, mutta Turkuun kaipailisin saatavuutta. Jos oman operaattorin nopeauden haluaa nostaa halvalla, joutuu ottamaan määräaikaisen. Olen Viihdettä odotellut, mutta ei loputtomiin jaksaisi odotellakaan..

onko tässä nyt niin kovin paljon erityistä uutta Saunavisioon verrattuna?
Ei vaan tavalliseen kaistaan verrattuna =)

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Omistatko Huawein puhelimen? Tarkista saatko Android Nougat -päivityksen Omistatko Huawein puhelimen? Tarkista saatko Android Nougat -päivityksen (2.12.2016 12:26)
Huawei aikoo päivittää ensi vuoden alussa kaikkiaan kuusi puhelinmallia Android 7.0 Nougatiin. Näin kertovat HDBlog.it- ja Android Central -sivustot, jotka eivät kuitenkaan paljasta tietojensa lähdettä. ....
Pelaajat poikkeavat massasta – Joka toinen päivittänyt Windows 10:een Pelaajat poikkeavat massasta – Joka toinen päivittänyt Windows 10:een (2.12.2016 11:16)
Steamin marraskuisten tilastotietojen mukaan lähes puolet pelaajista on siirtynyt Windows 10:een. Satunnaisotantaan perustuvien lukemien mukaan 48,37 prosenttia PC-pelaajista käyttää 64-bittistä ....
1 kommentti
Älykaiuttimet tulevat – Amazon ja Intel sopivat yhteistyöstä Älykaiuttimet tulevat – Amazon ja Intel sopivat yhteistyöstä (2.12.2016 10:53)
Vielä pari vuotta sitten Internet of Things oli hyvin epämääräinen käsite, jota käytettiin lähes kaikissa pöhinäpuheissa, mutta kukaan ei oikein tuntunut käsittävän mitä se käytännössä oikein ....
Lumioista tuttu ominaisuus tulossa Androidille – MediaTek esitteli uudet piirit Lumioista tuttu ominaisuus tulossa Androidille – MediaTek esitteli uudet piirit (2.12.2016 10:32)
Taiwanilainen mobiilipiirikehittäjä MediaTek on esitellyt kaksi uutta suorituskykyisiin älypuhelimiin suunnattua järjestelmäpiiriä. Helio X23 ja Helio X27 ovat muun Helio X20 -malliston mukaisesti ....
Asensitko iPhone-päivityksen ja akku loppuu yllättäen? Asensitko iPhone-päivityksen ja akku loppuu yllättäen? (1.12.2016 23:13)
Note7 ei toden totta ole aikamme ainoa puhelin, joka kärsii akkuongelmista. Applella on ollut omat ongelmansa akkujen kanssa tänä vuonna, mutta tiedot iOS-päivityksen jälkeen kertovat, että ....
1 kommentti

Uutisarkisto