*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Viikon TV-muistutus: The Pirate Bay - varkautta vai vallankumousta

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 18.3.2009 16:29 Kommentteja (18)

Viikon TV-muistutus: The Pirate Bay - varkautta vai vallankumousta Tämän kuun alussa The Pirate Bayn (TPB) ylläpitäjiä vastaan käytävä oikeustaistelu jäi jännittävään kohtaan, kun oikeuslaitos ilmoitti antavansa ratkaisunsa ylläpitäjien syyllisyydestä vasta ensi kuun 17. päivä.
Pitkää odottelua voi kuitenkin lievittää aukaisemalla tänään television kello 21.00 FST5-kanavalle, jossa esitetään The Pirate Bay - varkautta vai vallankumousta -niminen ohjelma. FST5:n oma ohjelmaopas kuvaa ohjelman sisältöä seuraavasti: "The Pirate Bay on maailman suurin tiedostojenjakosivusto. Se on ollut piikki viihdeteollisuuden lihassa perustamisvuodestaan 2004 asti. Mutta sivusto on myös vahva symboli tekijänoikeuskriittiselle ideologialle, joka peräänkuuluttaa vapaampaa suhtautumistapaa kulttuuriin. Toimittaja: Tomas Lindh."

Jos ohjelmaa ei ehdi katsella tänään, eikä taloudesta löydy tallentavaa digiboksia, voi ohjelman katsoa uudelleen lauantaina, jolloin se uusitaan kello 16.30

PÄIVITYS:
Ohjelman voi katsoa myös Yleisradion Areena-palvelun kautta.

Edellinen Seuraava  

18 kommenttia

118.3.2009 18:11

Lainaus:
Jos ohjelmaa ei ehdi katsella tänään, eikä taloudesta löydy tallentavaa digiboksia, voi ohjelman katsoa uudelleen lauantaina, jolloin se uusitaan kello 16.30

Tai lataa The Pirate Baysta :)

218.3.2009 18:22

Jotenkin ei yllätä, että juuri Afterdawn.com mainostaa tätä ohjelmaa.

318.3.2009 18:33

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jake1912:
Jotenkin ei yllätä, että juuri Afterdawn.com mainostaa tätä ohjelmaa.
Oletko ajatellut etsivätoimiston perustamista Lontoon Baker Streetille?

418.3.2009 18:34

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jake1912:
Jotenkin ei yllätä, että juuri Afterdawn.com mainostaa tätä ohjelmaa.

Niin ja sata muuta (tieto-)tekniikkaan liittyvää sivustoa. Miks siitä sitten pitäis olla yllättynyt? En ihan keksi mitä ajat takaa...

518.3.2009 19:04

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jake1912:
Jotenkin ei yllätä, että juuri Afterdawn.com mainostaa tätä ohjelmaa.
Captain Obvious strikes back.

Eniveis, lienee luvassa aikamoista tuubaa itse sivustosta. Useimmiten töllöttimestä tulevat tietotekniikkaan liittyvät ohjelmat yksinkertaistavat asioita niin paljon, että itse asia vääristyy...

618.3.2009 19:57

Lainaus:
maailman suurin tiedostojenjakosivusto
Siis häh? Koska TBP on mennyt Googlen edelle?

718.3.2009 21:03

"Tallentavaa digi-boksia"

Meillä käytetään vielä VHS:iä \o/

818.3.2009 21:59

Hyvä dokkari meni aivan pilalle kun yllättäen tekstit ei toiminu. Ainakin joka toinen lause jäi puuttumaan. Ettei olisi vain ollut Yleltä tarkoitus peräistä :)
Onneksi on muitakin keinoja katsela ;)

918.3.2009 22:05

Vahongossa tuli katsottua ja tekstit toimivat moitteetta. Muutamia mielenkiintoisia ja hauskojakin yksityiskohtia oli mukana... Pääpiirteisiin ei dokumentti sinänsä uutta tietoa tuonutkaan, mutta koosti ihan mukavasti kyseisen ajanjakson yhteen pakettiin.

1018.3.2009 22:05

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Plasticma:
Hyvä dokkari meni aivan pilalle kun yllättäen tekstit ei toiminu. Ainakin joka toinen lause jäi puuttumaan. Ettei olisi vain ollut Yleltä tarkoitus peräistä :)
Onneksi on muitakin keinoja katsela ;)

Antenniverkosta katsottaessa ei minulla ainakaan ollut ongelmia tekstien kanssa.

Hyvä dokkari oli...

1118.3.2009 22:31

Ohjelman voi katsoa myös Yle areenassa.

1218.3.2009 22:32

Kerrankin kun katsoin jotain televisiosta, niin sitten tekstit ei toiminut tai / ja puoliakaan ei edes kerinnyt lukemaan ½!"#¤%&

1318.3.2009 22:34

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Plasticma:
Hyvä dokkari meni aivan pilalle kun yllättäen tekstit ei toiminu. Ainakin joka toinen lause jäi puuttumaan. Ettei olisi vain ollut Yleltä tarkoitus peräistä :)
Onneksi on muitakin keinoja katsela ;)

Antenniverkosta katsottaessa ei minulla ainakaan ollut ongelmia tekstien kanssa.

Hyvä dokkari oli...
Antenniverkossa juurikin ei itselläni toiminut. Tallentavalla ei tullut ollenkaan tekstejä näkyviin ja tv:n omalla pätki. Onneksi on mm tuo Arena.

1418.3.2009 22:51

älkää yleä syyttäkö jos ostitte paskan digivirittimen

1519.3.2009 10:38

eniten tässä naurattaa nämä kommentit :)

1619.3.2009 15:08

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tubbana:
älkää yleä syyttäkö jos ostitte paskan digivirittimen
Juuri näin, ei ollut mitään vikaa tekstien kanssa täälläkään.

1720.3.2009 21:50

Video löytyy näköjään Youtubesta myös:

http://www.youtube.com/watch?v=5kECwblPQYk

1821.3.2009 19:06
pernite
Inactive

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jake1912:
Jotenkin ei yllätä, että juuri Afterdawn.com mainostaa tätä ohjelmaa.
Oletko ajatellut etsivätoimiston perustamista Lontoon Baker Streetille?
hah haha hah haaa päivän paras.. sain hyvät naurut tuost kommentista. Mutta vakavempaa asiaa.. onko kukaan miettinyt miksi suomessa ajettiin läpi tämä lex nokiaksi kutsuttu urkinta laki?? onko kellään ajatuksia, itselläni on kyllä mut kommenntei kaipaan kyseiseen asiaan..

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
1 kommentti
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....
Meneekö sormi suuhun iOS 11:n kanssa? Näin otat kaiken irti uudesta moniajosta Meneekö sormi suuhun iOS 11:n kanssa? Näin otat kaiken irti uudesta moniajosta (18.8.2017 11:11)
Applen tuotteita on kehuttu monesti siitä syystä, että niiden käyttölogiikan omaksuminen ei vaadi ohjekirjaa, vaan kaikki "vaan toimii". Monessa tapauksessa Applen tuotteet ovat varmasti hyvin ....
Nintendo Switch jyräsi myydyimmäksi konsoliksi heinäkuussa Nintendo Switch jyräsi myydyimmäksi konsoliksi heinäkuussa (18.8.2017 11:04)
Nintendolla voidaan olla tyytyväisiä kuluvasta vuodesta. Yhtiön tuorein konsoli, Nintendo Switch, on kärsinyt aiemmin kroonisista toimitusvaikeuksista, mutta tilanne helpotti vihdoin heinäkuussa. ....

Uutisarkisto