*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Verkkokauppa.com:lta ProCaster-televisioita

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 17.2.2009 15:11 Kommentteja (7)

Verkkokauppa.com:lta ProCaster-televisioita Muutama viikko sitten Verkkokauppa.com ilmoitti aloittavansa omien kännyköiden myynnin. Kiinalaisvalmisteiset Nu:fone-puhelimet tulevat myyntiin kenties jo ennen kesää. Hintaa puhelimilla on ainoastaan 19-39 euroa. Uusimmasta aluevaltauksesta kuitenkin kertoi tänään Kauppalehti, jonka mukaan Verkkokauppa.com alkaa myydä oman ProCaster-brändinsä alla myös televisiota.
Lehden mukaan kovassa noususuhdanteessa oleva ja laajennuksia suunnitteleva Verkkokauppa.com aikoo tuoda markkinoille "ProCaster -merkkisiä hd-virittimellä varustettuja tallentavia taulutelevisioita sekä uusia pieniä kodinkoneita."

Kun uudet tuotteet tulevat myyntiin on Verkkokauppa.com:lla omia tuotteita useassa tuotekategoriassa -- digibokseissa, navigaattoreissa, taulutelevisioissa, kännyköissä ja kodinkoneissa.

Edellinen Seuraava  

7 kommenttia

117.2.2009 16:36

Jees! Halpis(ja teknisesti hyvin varusteltuja) kännyköitä tänne Suomeenkin. Ei tarvii tilailla e-villeltä enää vaikka siellä palvelu on paras.

217.2.2009 17:57

Taitaa olla samanlaista p***** kuin muutkin P****casterin tuotteet.

317.2.2009 18:37

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temexi:
Taitaa olla samanlaista p***** kuin muutkin P****casterin tuotteet.
Ei mitään valittamista Procasterin tuotteissa. Oma digiboxi On Procasterin ja varmatoimisempaa boxia tuskin on.

417.2.2009 19:09

Omistanut DVD:n ja digiboksin, toinen kuraa ja toinen paukkui viikossa. Ominaisuuksiltaan näennäisesti hyviä. Aänen-/kuvan- sekä rakenteelliselta laadultaan kuitenkin juuri mitä voi tuosta hintaluokasta odottaa, halvinta. Ja varmatoimisempaa, et itsekkään tuohon varmasti usko?

517.2.2009 19:25

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temexi:
Omistanut DVD:n ja digiboksin, toinen kuraa ja toinen paukkui viikossa. Ominaisuuksiltaan näennäisesti hyviä. Aänen-/kuvan- sekä rakenteelliselta laadultaan kuitenkin juuri mitä voi tuosta hintaluokasta odottaa, halvinta. Ja varmatoimisempaa, et itsekkään tuohon varmasti usko?
menty yli takuuajan kolmatta vuotta jo pitkälle ilman ensimmäistäkään ongelmaa.. mitä nyt alkuaikoina oli ensimmäisten päivitysten kanssa.mutta puhunkin nyt vain ja ainoastaan digiboxista.

en tod.voi kun hyvää palautetta omakohtaisesti. ja itsekki tuli kokeiltua noita vastaavia kilpailevia boxeja ja niistä en löytänyt kun ongelmia joten mihin tästä päästään?

Mut mitä aiheeseen tulee en minä nyt tv:tä ja puhelinta kuitenkaa ihan ensimmäiseksi menisi K.o merkiltä hankkimaan. mutta boxin tulen tod.näk ostamaan seuraavankin samaa merkkiä ei epäilystäkään kun tarvis tulee.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 17.2.2009 @ 21:12

617.2.2009 20:54

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temexi:
Taitaa olla samanlaista p***** kuin muutkin P****casterin tuotteet.
Ei mitään valittamista Procasterin tuotteissa. Oma digiboxi On Procasterin ja varmatoimisempaa boxia tuskin on.
Boxeista en tiiä, mutta procaster dvd soittimessa ainaki oli paljon mainostettu hdmi liitäntä pelkkästään hypen takia kun skaalain oli niin luokaton, ettei hdmitä voinut käyttää..

718.2.2009 0:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti chatboy:
Jees! Halpis(ja teknisesti hyvin varusteltuja) kännyköitä tänne Suomeenkin. Ei tarvii tilailla e-villeltä enää vaikka siellä palvelu on paras.
Tilaa suoraan dealextremestä niin saat halvemmalla, sieltä se e-villekin tilaa tavaransa.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti (19.8.2017 12:15)
Tietokoneen tallennustila täynnä? Löydä oppaamme avulla mikä kovalevyltä vie eniten tilaa ja vapauta näin helposti ja ilmaiseksi lisää tilaa käyttöösi.
1 kommentti
Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
1 kommentti
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....
Meneekö sormi suuhun iOS 11:n kanssa? Näin otat kaiken irti uudesta moniajosta Meneekö sormi suuhun iOS 11:n kanssa? Näin otat kaiken irti uudesta moniajosta (18.8.2017 11:11)
Applen tuotteita on kehuttu monesti siitä syystä, että niiden käyttölogiikan omaksuminen ei vaadi ohjekirjaa, vaan kaikki "vaan toimii". Monessa tapauksessa Applen tuotteet ovat varmasti hyvin ....

Uutisarkisto