*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

MTV3:n jääkiekkolähetystä häirittiin tahallaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 20.11.2008 19:25 Kommentteja (11)

MTV3:n jääkiekkolähetystä häirittiin tahallaan Eilen MTV3-kanavalla televisioitu Champions Hockey League -ottelu kärsi ilkivallan seurauksena pahoista kuva- ja ääniongelmista. Tietoviikon mukaan Metallurg Magnitogorskin ja Oulun Kärppien välisen ottelun televisiolähetys oli yli kaksi erää käytännössä kelvotonta katsottavaa.
MTV3:n tiedotteen mukaan Moskovasta kuvaa eteenpäin jaellut Eurovisio yritti selvittää ongelmaa pelin aikana. Lopulta syy kelvottomaan kuvaan selvisi - joku häiritsi luvatta taajuutta, jolla ottelu siirrettiin Moskovaan. Kolmannen erän alussa ongelma saatiin ratkaistua ja lähetys toimimaan.

MTV3:lle on luvattu, että semifinaali- ja finaalipeleissä televisiolähetykset varmistetaan varayhteyksin, jolloin mahdollisuus ongelman uusiutumiseen saadaan poistettua.

MTV3 pahoittelee heistä riippumatonta häiriötekijää.

Aiheet DigiTV
Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

120.11.2008 20:14

Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2008 @ 20:20

220.11.2008 21:58

hemmetin "lyssät" >:o

320.11.2008 22:08
zsammy
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Divisor:
hemmetin "lyssät" >:o

voi pelkele mita nee nyt peidaa

420.11.2008 22:30

2+10min jäähylle tekijä.

521.11.2008 0:35

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Who cares ?

621.11.2008 4:28

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Who cares ?
Niin who cares pääseekö venäjä mm kisoihin ei minua ainakaan =)
Pääasia minulle on että suomi pääsee mutta enimmikseen seuraan anaheim juokkuetta.

721.11.2008 9:54

Venäjä on jokaisen warettajan paratiisi ja ihannevaltio.

Muistuttaisin myös että Kanadan MM-kisojen alkupelit olivat myös käytännössä kelvotonta katsottavaa, joten demokraattinen länsi on jo sekaisin.

821.11.2008 13:52
jarppa151
Inactive

Ähäkutti.tähän pääsen kuittaan maikkarille.Kattelin meinaan karjalaturnauksen ottelun suomi-ruotsi netin kautta ja maksoin viela 5e siitä ja se vasta oli paskaa,kuva pysähteli ja kuvan laatu oli aivan surkeeta.Kukahan sitä mahto häiritä.

921.11.2008 16:35
berethiel
Inactive

Sehän oli taas se joku muu. Kyllä näitä selityksiä aina löytyy, kun jokin asia ei toimi. Digi tv toimi meillä todella surkeasti ja luovuin tästä syystä koko roskasta. Sitä ainaista pätkimistä ei viitsi katsoa.

1021.11.2008 21:40

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti berethiel:
Sehän oli taas se joku muu. Kyllä näitä selityksiä aina löytyy, kun jokin asia ei toimi. Digi tv toimi meillä todella surkeasti ja luovuin tästä syystä koko roskasta. Sitä ainaista pätkimistä ei viitsi katsoa.
Näinhän se on. Eipähän tarvi urheilua seurata ku kattoo tietokonee ruutua.

1124.11.2008 10:29

Minulla on ollut paljon enemmän ongelmia tietokoneen kuin digi-tv:n käytössä.


KOVO tarkoittaa HARDWAREA

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Joko vanha emolevy kuristaa uusia näytönohjaimia? Joko vanha emolevy kuristaa uusia näytönohjaimia? (31.10.2014 21:37)
Nvidian uusi näytönohjainsukupolvi julkaistiin vastikään GTX 980:n muodossa, ja sitäkin tehokkaampia näytönohjaimia on tulossa huhujen mukaan jo ensi vuoden alkupuolella, mutta samaan aikaan ....
2 kommenttia
Muutamassa vuodessa 40 miljardin dollarin yhtiöksi: Kiinan Apple hakee lisää rahaa Muutamassa vuodessa 40 miljardin dollarin yhtiöksi: "Kiinan Apple" hakee lisää rahaa (31.10.2014 17:47)
Maailman kolmanneksi suurin älypuhelinmerkki Xiaomi suunnittelee nostavansa sijoittajilta rahaa yli 40 miljardin dollarin arvostuksella, kertoo talousjulkaisu Forbes. Viime vuoden kesällä ....
3 kommenttia
Miniopas: Näin paritat PlayStation-peliohjaimen Xperia Z3 -laitteen kanssa Miniopas: Näin paritat PlayStation-peliohjaimen Xperia Z3 -laitteen kanssa (31.10.2014 16:31)
Toivoisitko parempia kontrolleja Sony Xperia Z3 -laitteellasi pelaamiisi peleihin? Löytyykö sinulta myös PlayStation 3 tai 4 -pelikonsoli? Mikäli vastasit kyllä, ongelmaan on helppo ratkaisu: ....
3 kommenttia
Lumia 930:n hinta putosi 100 euroa – Oikea huippupuhelin irtoaa nyt edullisesti Lumia 930:n hinta putosi 100 euroa – Oikea huippupuhelin irtoaa nyt edullisesti (31.10.2014 14:46)
Elisa Saunalahti on laskenut kesällä Suomeen saapuneen Nokia Lumia 930:n hintaa sadalla eurolla, joten Microsoftin tuoreimman lippulaivan saa omakseen nyt 399 eurolla. Mainossähköpostissa ....
9 kommenttia
Suomalainen hittipeli Best Fiends päivittyi Suomalainen hittipeli Best Fiends päivittyi (31.10.2014 12:47)
Suomalaisen peliyhtiö Seriouslyn lokakuun alussa App Storeen ilmestyneelle Best Fiends -pulmapelille on julkaistu päivitys, jonka mukana tulee uutta pelattavaa 20 tason verran lisää. Best ....

Uutisarkisto