*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

MTV3:n jääkiekkolähetystä häirittiin tahallaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 20.11.2008 19:25 Kommentteja (11)

MTV3:n jääkiekkolähetystä häirittiin tahallaan Eilen MTV3-kanavalla televisioitu Champions Hockey League -ottelu kärsi ilkivallan seurauksena pahoista kuva- ja ääniongelmista. Tietoviikon mukaan Metallurg Magnitogorskin ja Oulun Kärppien välisen ottelun televisiolähetys oli yli kaksi erää käytännössä kelvotonta katsottavaa.
MTV3:n tiedotteen mukaan Moskovasta kuvaa eteenpäin jaellut Eurovisio yritti selvittää ongelmaa pelin aikana. Lopulta syy kelvottomaan kuvaan selvisi - joku häiritsi luvatta taajuutta, jolla ottelu siirrettiin Moskovaan. Kolmannen erän alussa ongelma saatiin ratkaistua ja lähetys toimimaan.

MTV3:lle on luvattu, että semifinaali- ja finaalipeleissä televisiolähetykset varmistetaan varayhteyksin, jolloin mahdollisuus ongelman uusiutumiseen saadaan poistettua.

MTV3 pahoittelee heistä riippumatonta häiriötekijää.

Aiheet DigiTV

Lisää uutisotsikoita

Edellinen Seuraava

Muita aiheeseen liittyviä uutisia

 

11 kommenttia

120.11.2008 20:14

Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2008 @ 20:20

220.11.2008 21:58

hemmetin "lyssät" >:o

320.11.2008 22:08
zsammy
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Divisor:
hemmetin "lyssät" >:o

voi pelkele mita nee nyt peidaa

420.11.2008 22:30

2+10min jäähylle tekijä.

521.11.2008 0:35

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Who cares ?

621.11.2008 4:28

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Who cares ?
Niin who cares pääseekö venäjä mm kisoihin ei minua ainakaan =)
Pääasia minulle on että suomi pääsee mutta enimmikseen seuraan anaheim juokkuetta.

721.11.2008 9:54

Venäjä on jokaisen warettajan paratiisi ja ihannevaltio.

Muistuttaisin myös että Kanadan MM-kisojen alkupelit olivat myös käytännössä kelvotonta katsottavaa, joten demokraattinen länsi on jo sekaisin.

821.11.2008 13:52
jarppa151
Inactive

Ähäkutti.tähän pääsen kuittaan maikkarille.Kattelin meinaan karjalaturnauksen ottelun suomi-ruotsi netin kautta ja maksoin viela 5e siitä ja se vasta oli paskaa,kuva pysähteli ja kuvan laatu oli aivan surkeeta.Kukahan sitä mahto häiritä.

921.11.2008 16:35
berethiel
Inactive

Sehän oli taas se joku muu. Kyllä näitä selityksiä aina löytyy, kun jokin asia ei toimi. Digi tv toimi meillä todella surkeasti ja luovuin tästä syystä koko roskasta. Sitä ainaista pätkimistä ei viitsi katsoa.

1021.11.2008 21:40

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti berethiel:
Sehän oli taas se joku muu. Kyllä näitä selityksiä aina löytyy, kun jokin asia ei toimi. Digi tv toimi meillä todella surkeasti ja luovuin tästä syystä koko roskasta. Sitä ainaista pätkimistä ei viitsi katsoa.
Näinhän se on. Eipähän tarvi urheilua seurata ku kattoo tietokonee ruutua.

1124.11.2008 10:29

Minulla on ollut paljon enemmän ongelmia tietokoneen kuin digi-tv:n käytössä.


KOVO tarkoittaa HARDWAREA

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Tältä näyttää Orange is the New Black -sarjan toisen tuotantokauden traileri Tältä näyttää Orange is the New Black -sarjan toisen tuotantokauden traileri (17.4.2014 20:24)
Netflix on juuri julkaissut kaksi videota mainostaakseen tuottamaansa palkittua vankiladraamaa. Netflixin tuottama alkuperäissarja Orange is the New Black kiusoittelee fanejaan uudella toisen ....
PlayStation 4 -pelikonsolin myynti ylittänyt jopa Sonyn odotukset PlayStation 4 -pelikonsolin myynti ylittänyt jopa Sonyn odotukset (17.4.2014 18:58)
Sony julkaisi eilen lehdistötiedotteen, jossa se paljasti viimeisimmät tiedot PlayStation 4:n ja sen pelien myynnistä. Sonyn mukaan PlayStation 4 -pelikonsolia on myyty maailmanlaajuisesti ....
The Verge: Tältä näyttää autoihin tänä vuonna saapuva Apple CarPlay The Verge: Tältä näyttää autoihin tänä vuonna saapuva Apple CarPlay (17.4.2014 17:43)
Apple on esitellyt New York International Auto Showssa autoihin tarkoitettua mediajärjestelmää, jota se kutsuu CarPlayksi. Pitkään työnalla ollut järjestelmä on integroitu osaksi Hyundain, Volvon ....
Google hakkeroi oman turvallisuusjärjestelmänsä, joutui päivittämään uuteen uskoon Google hakkeroi oman turvallisuusjärjestelmänsä, joutui päivittämään uuteen uskoon (17.4.2014 17:37)
Googlen kehittämä teknologia osoittautuikin tehokkaaksi keinoksi ohittaa yhtiön omistama ja käyttämä reCAPTCHA-kuvavarmennus. Google julkisti eilen blogikirjoituksen, jossa se kertoi karttapalveluidensa ....
Phone Arena: Tässä maaliskuun parhaat uudet Android-, Windows Phone- ja iOS-sovellukset Phone Arena: Tässä maaliskuun parhaat uudet Android-, Windows Phone- ja iOS-sovellukset (17.4.2014 16:24)
Phone Arena -toimitus on jälleen listannut sivuillaan mielenkiintoisimpia maaliskuussa julkaistuja uusia mobiilisovelluksia. Toimitus poimi 27 sovelluksen joukosta Androidin uuden Javelin-selaimen, ....
1 kommentti

Uutisarkisto

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.