*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

MTV3:n jääkiekkolähetystä häirittiin tahallaan

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 20.11.2008 19:25 Kommentteja (11)

MTV3:n jääkiekkolähetystä häirittiin tahallaan Eilen MTV3-kanavalla televisioitu Champions Hockey League -ottelu kärsi ilkivallan seurauksena pahoista kuva- ja ääniongelmista. Tietoviikon mukaan Metallurg Magnitogorskin ja Oulun Kärppien välisen ottelun televisiolähetys oli yli kaksi erää käytännössä kelvotonta katsottavaa.
MTV3:n tiedotteen mukaan Moskovasta kuvaa eteenpäin jaellut Eurovisio yritti selvittää ongelmaa pelin aikana. Lopulta syy kelvottomaan kuvaan selvisi - joku häiritsi luvatta taajuutta, jolla ottelu siirrettiin Moskovaan. Kolmannen erän alussa ongelma saatiin ratkaistua ja lähetys toimimaan.

MTV3:lle on luvattu, että semifinaali- ja finaalipeleissä televisiolähetykset varmistetaan varayhteyksin, jolloin mahdollisuus ongelman uusiutumiseen saadaan poistettua.

MTV3 pahoittelee heistä riippumatonta häiriötekijää.

Aiheet DigiTV

Lisää uutisotsikoita

Edellinen Seuraava

Muita aiheeseen liittyviä uutisia

 

11 kommenttia

120.11.2008 20:14

Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2008 @ 20:20

220.11.2008 21:58

hemmetin "lyssät" >:o

320.11.2008 22:08
zsammy
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Divisor:
hemmetin "lyssät" >:o

voi pelkele mita nee nyt peidaa

420.11.2008 22:30

2+10min jäähylle tekijä.

521.11.2008 0:35

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Who cares ?

621.11.2008 4:28

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjk:
Hyvä venäjä niin sitä pitää ! Putin käski poikien pikkuisen häiritä jotta saataisiin demokraattinen länsi sekaisin .... russia sucks!

Niin kaippa tuolla venäjällä on myös niitä idiootteja joita nyt löytyy joka maasta. Tuollainen tempaus ei ole kuitenkaan mikään hyvä juttu koska se saattaa vaikuttaa esim: venäjän hakiessa mm-kisoja yms joten tuomitaan tuo teko kaheleiden (lue juoppojen) tai vastaavien tahojen järjestämänä.

Who cares ?
Niin who cares pääseekö venäjä mm kisoihin ei minua ainakaan =)
Pääasia minulle on että suomi pääsee mutta enimmikseen seuraan anaheim juokkuetta.

721.11.2008 9:54

Venäjä on jokaisen warettajan paratiisi ja ihannevaltio.

Muistuttaisin myös että Kanadan MM-kisojen alkupelit olivat myös käytännössä kelvotonta katsottavaa, joten demokraattinen länsi on jo sekaisin.

821.11.2008 13:52
jarppa151
Inactive

Ähäkutti.tähän pääsen kuittaan maikkarille.Kattelin meinaan karjalaturnauksen ottelun suomi-ruotsi netin kautta ja maksoin viela 5e siitä ja se vasta oli paskaa,kuva pysähteli ja kuvan laatu oli aivan surkeeta.Kukahan sitä mahto häiritä.

921.11.2008 16:35
berethiel
Inactive

Sehän oli taas se joku muu. Kyllä näitä selityksiä aina löytyy, kun jokin asia ei toimi. Digi tv toimi meillä todella surkeasti ja luovuin tästä syystä koko roskasta. Sitä ainaista pätkimistä ei viitsi katsoa.

1021.11.2008 21:40

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti berethiel:
Sehän oli taas se joku muu. Kyllä näitä selityksiä aina löytyy, kun jokin asia ei toimi. Digi tv toimi meillä todella surkeasti ja luovuin tästä syystä koko roskasta. Sitä ainaista pätkimistä ei viitsi katsoa.
Näinhän se on. Eipähän tarvi urheilua seurata ku kattoo tietokonee ruutua.

1124.11.2008 10:29

Minulla on ollut paljon enemmän ongelmia tietokoneen kuin digi-tv:n käytössä.


KOVO tarkoittaa HARDWAREA

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Toisen sukupolven 64-bittiset piirit tekevät jo tuloa puhelimiin Toisen sukupolven 64-bittiset piirit tekevät jo tuloa puhelimiin (25.7.2014 18:37)
Mikroarkkitehtuurikehittäjä ARM paljasti osavuosituloksensa julkistamisen yhteydessä, että yhtiö on jo aloittanut toisen sukupolven 64-bittisten suoritinytimien lisensoinnin. Ensimmäisen sukupolven ....
1 kommentti
The Expendables 3 -elokuva vuoti nettiin viikkoja ennen ensi-iltaa The Expendables 3 -elokuva vuoti nettiin viikkoja ennen ensi-iltaa (25.7.2014 15:10)
Toimintaelokuva The Expendables 3 on TorrentFreakin saamien tietojen mukaan vuotanut lähes DVD-laatuisena nettiin. Toimintaelokuvatähtiä vilisevä The Expendables 3 vuoti verkkoon viime yönä ....
6 kommenttia
Google aloittaa ihmiskokeet: Haluaa tehdä ihmisistä terveempiä Google aloittaa ihmiskokeet: Haluaa tehdä ihmisistä terveempiä (25.7.2014 12:31)
Google perusti viime vuonna vanhenemiseen liittyvien sairauksien hoitoon keskittyvän Calico-yhtiön. Tämän jälkeen internet-jätti esitteli maailmalle piilolinssiin integroidun verensokerimittarin. ....
Applen OS X Yosemiten avoin beta-testaus alkoi Applen OS X Yosemiten avoin beta-testaus alkoi (25.7.2014 10:35)
Apple on avannut syksyllä julkaistavan OS X Yosemiten julkisen beta-testauksen. Käyttöjärjestelmän kehitysversiota pääsevät testaamaan miljoona ensimmäistä kiinnostunutta. Beta-testaukseen ....
The Pirate Baystä julkaistiin älypuhelinversio – tulossa myös uusia sivustoja The Pirate Baystä julkaistiin älypuhelinversio – tulossa myös uusia sivustoja (25.7.2014 09:29)
The Pirate Bay on hypännyt uuteen aikaan näkyvimmällä uudistuksella pitkään aikaan: palvelu on avannut sivustostaan mobiililaitteille optimoidun version. The Pirate Bay on käyttöliittymältään ....
3 kommenttia

Uutisarkisto