*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Jääkaappeja jonotettiin pakkasessa - katso kuvat!

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 20.11.2008 10:16 Kommentteja (27)

Jääkaappeja jonotettiin pakkasessa - katso kuvat! Verkkokauppa.com avasi uuden toimipisteen tänään Oulussa. Paikalle oli saapunut sadoittain ihmisiä katsomaan uutta liikettä ja varmistamaan itselleen tuotteita huimilla alennustarjouksilla.
Päivän selkeä hittituote kuitenkin lienee minijääkaappi, joita 200 ensimmäistä kantoi ulos myymälästä huokealla 2,90 euron hinnalla. Sanottakoon kuitenkin, että vaatii kärsivällisyyttä ja kylmäverisyyttä jonottaa seitsemän asteen pakkasessa. Liikkeestä poistuttuaan voikin olla, että olisi toivonut tarjoustuotteen olevan esimerkiksi usb-jalanlämmitin?

Koko Kaakkurinkulman alue, jossa Verkkokauppa.com:n myymälä sijaitsee, oli tupaten täynnä niin autolla kuin jalan jonottajia. Saattaa olla myös, että AfterDawn.com tekee oman pienen kierroksensa tänään Verkkokauppa.com uuteen myymälään. Jolloin on mahdollisesti lisää kuvamateriaalia luvassa niille, jotka eivät ehdi tänään jonottamaan.

Kuvia paikan päältä (klikkaa suuremmaksi):







Edellinen Seuraava  

27 kommenttia

120.11.2008 11:41

Hulluja nuo suomalaiset =)

220.11.2008 11:43

Aika läppä juttu tuo jääkaappi. Tuossa ei ole kuvia Ruoholahdesta, jossa varmasti oli vielä tuplaten ihmisiä (nimim. kokemusta on) :D

320.11.2008 11:47

Tulis vaan Kuopioonkin myymälä :D Tosin minijääkaappi ei kiinnosta, kun on tuo isompi jääkaappi metrin päässä koneelta :P

420.11.2008 11:49

Ruoholahti:

520.11.2008 11:56

Juu, kuvissa ei hirveän hyvin näy koko jonoa, jatkui auton mentävän välin jälkeen parkkipaikkojen läpi muutaman sata metriä. :)

620.11.2008 12:25

Pljonkohan tuollaisen minijääkaapin normaali ovh. on ?

720.11.2008 12:42

olisko se jääkaappi ehkä jotain 30€ about. Niitä vaan ei taideta myydä muuten!?

820.11.2008 12:48
AfterDawn Addict

Onneksi minä tilasin eilen aamulla web myynnistä ja noudin ruoholahden myymälästä sen sitten myöhemmin eilen päivällä jonottamatta;)

920.11.2008 12:56

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
Onneksi minä tilasin eilen aamulla web myynnistä ja noudin ruoholahden myymälästä sen sitten myöhemmin eilen päivällä jonottamatta;)

itsekin koitin tilata mutta kun olin valitsemassa millä maksan niin "BLING BLONG TUOTE ON LOPPUNUT" onneksi pettymys ei ole niin suuri koska monelle monelle ja monelle muulle tapahtui sama :D

1020.11.2008 13:11
AfterDawn Addict

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
Onneksi minä tilasin eilen aamulla web myynnistä ja noudin ruoholahden myymälästä sen sitten myöhemmin eilen päivällä jonottamatta;)

itsekin koitin tilata mutta kun olin valitsemassa millä maksan niin "BLING BLONG TUOTE ON LOPPUNUT" onneksi pettymys ei ole niin suuri koska monelle monelle ja monelle muulle tapahtui sama :D
Moneltako tilasit?

me tilattiin noin klo 8.00 aamulla;)

1120.11.2008 13:20

Kalevan kuvassa tuosta jonosta saa paremman kuvan. Onkohan moni saanut töistä vapaata ihan tuon takia =)

Verkkokauppa.comin ja Euronicsin avajaisissa ruuhkaa -Kaleva

1220.11.2008 13:32

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti chopper:
Hulluja nuo suomalaiset =)
Ja ylpeitä siitä !
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2008 @ 13:36

1320.11.2008 13:47

Jep jääkaappia ~3e hintaan piti käydä jonottaa mut tottakai se loppuu juuri nokan eteen :) No matkaan tarttui silti Kingston 8GB muistitikku hintaan ~13e.

1420.11.2008 14:07

Olin Ruoholahdessa jonottamassa 7:50 lähtien. 2h Koulust vapaat ;D Jonoa edessä jtn 30m. Ja kaappi tuli saatua räntäsateessa ja viileässä ilmassa. Sitä jonoa oli aivan tajuttomasti. Varmaan lähemmäs 200m.

1520.11.2008 15:25

Tulihan tuo kaappi haettua tuolta uudesta myymälästä, 25min jonottamisella irtosi :)

1620.11.2008 15:26

Minkä kokoinen toi jääkaappi on? Normaalin tölkin kokoinen? Tuolla Oulun liikkeessä tulee varmaan käytyä seuraavalla Oulunreissulla

1720.11.2008 15:27

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
Onneksi minä tilasin eilen aamulla web myynnistä ja noudin ruoholahden myymälästä sen sitten myöhemmin eilen päivällä jonottamatta;)

itsekin koitin tilata mutta kun olin valitsemassa millä maksan niin "BLING BLONG TUOTE ON LOPPUNUT" onneksi pettymys ei ole niin suuri koska monelle monelle ja monelle muulle tapahtui sama :D
Moneltako tilasit?

me tilattiin noin klo 8.00 aamulla;)

heräsin varta vaste 7:50 ja F5 hakkaillen ootin että kello tuli 8 :) oli saitti sitten niin jumissa ku olla ja voi, 8:06 pääsin vasta laittamaan millä maksan ja sittenhän ne olivat jo loppuneet :)

1820.11.2008 15:44

Tulee mieleen sopulilaumat Aku Ankasta.


KOVO tarkoittaa HARDWAREA

1920.11.2008 16:33

Pitihän se oulusta käydä hakee jääkaappi.. olin 6 viimeinen joka sai sen! ja jonotin puolituntia ennen avautumista! Kätevä paikka kyllä on :)

Näytti siltä, että ei ole toivoakaan saada o_O

2020.11.2008 18:20

Joo tänne keskisuomeen kans. Kuopio olis hyvä ;) Ja muitakin isoja kauppoja, muutakuin ruokakaupat.

2120.11.2008 20:15

Hauskaa oli Oulun verkkokauppaan jonottaessa. Kavereiden kanssa mentiin jonottamaan jo 6.30 jolloin edessä oli vain pari tyyppiä.

2220.11.2008 21:33

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aapeli95:
Minkä kokoinen toi jääkaappi on? Normaalin tölkin kokoinen? Tuolla Oulun liikkeessä tulee varmaan käytyä seuraavalla Oulunreissulla
Itsekin alunperin luulin että oisi pikkuisen reilu tölkin kokoinen, mutta koko onkin yllättävät 11 Litraa!! Aamulla tais olla verkkokaupan sivuilla bugi, sillä kysyttiin kappalemäärää kun tilasin..
Tietenkin laitoin 3 kappaletta, vaikka esitteessä luki että vain 1kpl / asiakas. No, pistin tilauksen kahdeksan aikoihin ja lähdin kiireen vilkkaa kouluun (koulu alko kahdeksalta, heh? :D) , ja kun tulin koulusta niin luin viestin verkkokaupalta että pahottelevat ''bugia''. Viestissä luki jotain näin : ''Hei! Pahoittelemme häiriötä (Kappalemäärän valitseminen, sitä ei olisi pitänyt näkyä), et voi tilata kolmea kappaletta minijääkaappeja. Tee uusi tilaus, nyt et voi valita kuin yhden kappaleen.''

Ja eihän niitä sielä enään ollut!
Noo, aattelin että annanpa nyt sitten olla... Ois voinu pahempaakin sattua :)

2320.11.2008 22:38

Juu tuossa vähän parempi kuva Oulusta.


2421.11.2008 18:14

Itse olin Helsingissä jonottamassa jo noin 12.00 aikaan. Muuten ihan jees juttu, mutta ihmisiä alkoi vasta saapua kuuden aikaan ja puoli kahdeksan aikaan olisi päässyt jo 70 joukkoon. Ekat oli jo tullut yhdeksän aikaan illalla :D

Jääkaappi kainalossa kotiin ja nukkumaan!

2521.11.2008 21:39

1:20 enenen avaamista oli mun kaverit odottamassa ja sai kaapit... Sillo mennyt ku ne tuli ~100 kuulin henkilökunnalt.

Eiks siin tullut kylmä ventatessa?

2621.11.2008 22:03

Tuulipukukansa kunnostautuu... :D


Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell

2722.11.2008 12:10

Kyllähän sitä tuli ajettua kärryillä rallia ja hypittyä hyppynarua jonotusnarulla. Itsellä oli ihan hyvin päällä niin ei kylmä yllättänyt, mutta muutamalla jantterilla oli normi kouluvaatteet päällä.

Onneksi pääsi seitsemän aikaan nukkumaan liikkeen eteen.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....
Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
1 kommentti
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
4 kommenttia

Uutisarkisto