*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn Oy:lle Nordean yrittäjäpalkinto

Kirjoittaja Jari Ketola @ 3.11.2008 14:19 Kommentteja (43)

AfterDawn Oy:lle Nordean yrittäjäpalkinto AfterDawn Oy:n toimitusjohtaja Petteri Pyyny valittiin perjantaina Nordean Nuori Yrittäjä -palkinnon saajaksi Oulun seudulla 2008. Nuori Yrittäjä -palkinnon suuruus on 2.000 euroa. Lisäksi yrittäjä saa kunniakirjan ja vuodeksi haltuunsa Tervatynnyri-kiertopalkinnon. Tervatynnyri-kiertopalkinto kuvaa yrittäjyyttä ja yrittämisen historiaa Oulun seudulla sekä yrittämisessä tarvittavaa sitkeyttä.
Palkinnon myötä halutaan edistää myönteistä kuvaa yrittäjyydestä ja tuoda esille yrittäjyyttä mahdollisuutena myös nuorille. Palkittavalla yrittäjällä tulee olla näyttöä onnistumisesta yrittämisen saralla.

Nordea kertoo ehdokkaita vuoden Nuoreksi Yrittäjäksi oli aiempien vuosien tavoin paljon. Palkintoraati perusteli valintaansa seuraavasti: "Petteri Pyynyn ja AfterDawn Oy:n valintaa puolsivat yrityksen innovatiivinen ja ennakkoluuloton toiminta kansainvälisillä markkinoilla. Lisäksi yhtiön tunnettuvuus toimialansa verkkojulkaisijana on huomionarvoista."

Palkittavan valinta toteutettiin yhteistyössä yrittäjäjärjestöjen, yrittäjien sekä yrittäjyyttä edustavien tahojen kanssa. Palkinto jaetaan tänä vuonna viidennen kerran.

Suomenkielinen versio AfterDawn.com -sivustosta on TNS Gallupin mittausten mukaan Suomen suurin IT/Tietotekniikka -ryhmän sivusto, joka tavoittaa viikoittain yli 170 000 suomalaista (lähde: TNS Metrix, vko 43/2008). Englanninkielinen versio AfterDawn.com -sivustosta on luokiteltu maailman suurimmaksi digitaalisen videotekniikan tietosivustoksi (lähde: Alexa).

AfterDawn Oy onnittelee toimitusjohtajaansa palkinnosta ja esittää kiitokset valinnasta sekä Nordealle että palkintoraadille.

Erityiskiitos jälleen myös kaikille teille, arvoisat käyttäjämme!

AfterDawn Oy:n puolesta,

Jari Ketola
Hallituksen puheenjohtaja

Edellinen Seuraava  

43 kommenttia

13.11.2008 14:22

Onneksi olkoon!

23.11.2008 14:49

Onnee!

33.11.2008 14:50

Lainaus:
"Petteri Pyynyn ja AfterDawn Oy:n valintaa puolsivat yrityksen innovatiivinen ja ennakkoluuloton toiminta kansainvälisillä markkinoilla. Lisäksi yhtiön tunnettuvuus toimialansa verkkojulkaisijana on huomionarvoista."
Onnea Petterille laadukkaasta työstä! Ja kiitosta myös muille sivuston työntekijöille!

43.11.2008 14:53

Onnea vaan täältäkin suunnalta!

53.11.2008 15:00

Afterdawn on ku9in suuret levy-yhtiöt. PAHA! Jos tekee rahaa niin on PAHA! Kaikkien pitäisi elää onnellisina kommunismissa ja musiikin pitäisi olla ilmaista.

63.11.2008 15:10

Ihan hyvä juttu että palkinto tuli, syystäkin tuli.
eli siis minunkin puolestani onnittelut!

73.11.2008 15:24

onneksi olkoon! ^_^

83.11.2008 15:32

Tämä on ansaittua! Onnittelut.

93.11.2008 15:36

Onnittelut koko henkilökunnalle!

103.11.2008 15:42

wohoo! Winner! :D

113.11.2008 15:49

Hienoa ! Onnea täältäkin suunnalta :-p.

123.11.2008 15:49

Onneksi olkoon =)

133.11.2008 15:50

Onneks olkoon :D

143.11.2008 15:52

Lämpimät onnittelut myös täältä!

153.11.2008 15:54

Onnittelut minunkin puolestani niin Petterille kuin muullekkin tiimille. Hienoa työtä.

163.11.2008 15:59

Oikeaan suuntaan meni! Onnea täältäkin.

173.11.2008 16:00

Onnittelut

183.11.2008 16:08
Empe
Inactive

ONNEE!

193.11.2008 16:12

Onnittelut, ja toivottavasti afterdawnin tiimi ja Petteri Pyyny jatkavat varsin upeaa työtä sivustojen kanssa!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.11.2008 @ 16:14

203.11.2008 16:52

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti divety:
Afterdawn on ku9in suuret levy-yhtiöt. PAHA! Jos tekee rahaa niin on PAHA! Kaikkien pitäisi elää onnellisina kommunismissa ja musiikin pitäisi olla ilmaista.
Repesin :D

Noh, kaikilla omat ajattelutapansa..


Niin ja onneks olkoon Afterdawn!

213.11.2008 17:26

Onnittelut ja hatun nosto! =)

223.11.2008 17:34

AfterDawn on kyllä sivusto, jolla löytää todella helposti tarvitsemansa tiedot. Paras suomalainen sivusto ikinä!

Onnittelut Afterdawnin ylläpidolle. ;)


Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050

233.11.2008 17:51

Onnittelut täältäpäin myös!

243.11.2008 18:38
Rukari
Inactive

Yhdyn mielipiteeseen Afterdawnin ylittämättömästä laadusta, tämä sivusto on itsessään jo selvä merkki porukan ammattitaidosta.

Onneksi olkoon & Keep on rocking.

253.11.2008 19:59

Onnea Afterdawnille!

263.11.2008 20:08

Onneksi olkoon, ja skål!


PS3+2xDs3+Kauko-ohjain+7peliä+750Gt
Wii+pari kaveria+koppa kaljaa
HP Pavilion Dv7-2080eo

273.11.2008 20:10

Onnea ja korkki auki.

283.11.2008 20:14

Onnea !!!

293.11.2008 20:17

Onnittelut hienosta saavutuksesta. Petteri ainakin tietää mistä voi hakea lainaa seuraavaan isoon investointiin.

303.11.2008 20:45

Paljon onnea täältäkin suunnalta, kyllä on mies saanu hienoo tulosta aikaseksi ja täällä on aina ilo käydä vierailemassa.

313.11.2008 21:54

Kaipa multakin vois tulla lämpimät onnittelut!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.11.2008 @ 21:56

323.11.2008 23:00

Onneksi olkoon Petteri ja kaikki muutkin AfterDawnilaiset! AD on paras!!!

333.11.2008 23:26

Hienoa tämmöinen tunnustus! Onnea Petterille ja koko AD tiimille!!

344.11.2008 1:06

Varmaankin kuohuviini virtaa AD:n toimistolla :) Onnea!

354.11.2008 7:58

Onnittelut koko Afterdawn poppoolle!

364.11.2008 8:42

jopas, tämähän nosti jo palkinnonkin huomioarvoa :)

onnittelut!

374.11.2008 13:00

Grattis!

384.11.2008 13:25

Onnea! \,,/

394.11.2008 21:24

Onnittelut täältäkin päin! :)

404.11.2008 22:06
Happy
Vahvistamaton

Onnea vaan minunki puolesta. ;)

Hyvää työtä!

415.11.2008 0:10

ONNEA '')b

425.11.2008 14:58
_MiCe_
Inactive

GG AD

4323.11.2008 17:33

Yhtä hyvin palkinto olisi voitu myötää innovatiivisuudesta. Kun tietää , millisesta joukosta ehdokkaita AF ja Petteri nousi voittajaksi ei voi muuta kuin nostaa hattua... ja korkealle. Palkinnon myöntäjä on osoittanut ennakkoluulottomuuttaan ja avarakatseisuutta. Ehkä juuri ämänkaltaisista syistä Oulun seurtu on aikoinaan päässyt kohoamaan teknologia keskukseksi. Nythän on nousemassa verkkokauppakeskuskin...
Afterdawn on tien näyttäjä HYVÄ TE.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Tässäkö Rovion seuraava hittipeli? Battle Bay tulossa saataville maailmanlaajuisesti Tässäkö Rovion seuraava hittipeli? Battle Bay tulossa saataville maailmanlaajuisesti (29.4.2017 21:42)
Rovion uusi Battle Bay -mobiilipeli tulee saataville maailmanlaajuisesti 5. toukokuuta. Battle Bay on reaaliaikainen moninpeli, jossa pelaajat kiitävät merellä viidestä pelaajasta koostuvassa ....
Hakkerit vuotivat jaksoja Netflixin kesäkuussa ensi-iltansa saavasta Orange is the New Black -tuotantokaudesta Hakkerit vuotivat jaksoja Netflixin kesäkuussa ensi-iltansa saavasta Orange is the New Black -tuotantokaudesta (29.4.2017 21:25)
TheDarkOverlord-hakkeriryhmä aikoo jatkaa vuotoja myös Orange is the New Black -sarjan jälkeen. Asiasta uutisoi TorrentFreak. TheDarkOverlord kertoo saaneensa Orange is the New Black -sarjan ....
Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa (28.4.2017 17:42)
Odotetut Android-älypuhelimet saapuivat tänään myymälöihin. Helmikuussa MWC-messuilla esitelty LG G6 tuodaan myyntiin yhteistyössä Gigantin kanssa, minkä lisäksi puhelimen voi löytää operaattorien ....
Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin (28.4.2017 17:11)
Bitcoinin arvo kävi eilen uusissa ennätyslukemissa. Kirjoitushetkellä Bitcoinin arvo on noin 1300 dollaria eli noin 1200 euroa. Eilen yhden Bitcoinin arvo oli korkeimmillaan noin 1340 dollaria. ....
iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan (28.4.2017 14:04)
Apple on päättänyt korottaa App Storessa myytävien mobiilisovellusten hintaa. Alhaisin hintaluokka nousee 0,99 eurosta 1,09 euroon. Vastaava hintakorotus tehdään myös Meksikossa ja Tanskassa. ....
3 kommenttia

Uutisarkisto