*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn Oy:lle Nordean yrittäjäpalkinto

Kirjoittaja Jari Ketola @ 3.11.2008 14:19 Kommentteja (43)

AfterDawn Oy:lle Nordean yrittäjäpalkinto AfterDawn Oy:n toimitusjohtaja Petteri Pyyny valittiin perjantaina Nordean Nuori Yrittäjä -palkinnon saajaksi Oulun seudulla 2008. Nuori Yrittäjä -palkinnon suuruus on 2.000 euroa. Lisäksi yrittäjä saa kunniakirjan ja vuodeksi haltuunsa Tervatynnyri-kiertopalkinnon. Tervatynnyri-kiertopalkinto kuvaa yrittäjyyttä ja yrittämisen historiaa Oulun seudulla sekä yrittämisessä tarvittavaa sitkeyttä.
Palkinnon myötä halutaan edistää myönteistä kuvaa yrittäjyydestä ja tuoda esille yrittäjyyttä mahdollisuutena myös nuorille. Palkittavalla yrittäjällä tulee olla näyttöä onnistumisesta yrittämisen saralla.

Nordea kertoo ehdokkaita vuoden Nuoreksi Yrittäjäksi oli aiempien vuosien tavoin paljon. Palkintoraati perusteli valintaansa seuraavasti: "Petteri Pyynyn ja AfterDawn Oy:n valintaa puolsivat yrityksen innovatiivinen ja ennakkoluuloton toiminta kansainvälisillä markkinoilla. Lisäksi yhtiön tunnettuvuus toimialansa verkkojulkaisijana on huomionarvoista."

Palkittavan valinta toteutettiin yhteistyössä yrittäjäjärjestöjen, yrittäjien sekä yrittäjyyttä edustavien tahojen kanssa. Palkinto jaetaan tänä vuonna viidennen kerran.

Suomenkielinen versio AfterDawn.com -sivustosta on TNS Gallupin mittausten mukaan Suomen suurin IT/Tietotekniikka -ryhmän sivusto, joka tavoittaa viikoittain yli 170 000 suomalaista (lähde: TNS Metrix, vko 43/2008). Englanninkielinen versio AfterDawn.com -sivustosta on luokiteltu maailman suurimmaksi digitaalisen videotekniikan tietosivustoksi (lähde: Alexa).

AfterDawn Oy onnittelee toimitusjohtajaansa palkinnosta ja esittää kiitokset valinnasta sekä Nordealle että palkintoraadille.

Erityiskiitos jälleen myös kaikille teille, arvoisat käyttäjämme!

AfterDawn Oy:n puolesta,

Jari Ketola
Hallituksen puheenjohtaja

Edellinen Seuraava  

43 kommenttia

13.11.2008 14:22

Onneksi olkoon!

23.11.2008 14:49

Onnee!

33.11.2008 14:50

Lainaus:
"Petteri Pyynyn ja AfterDawn Oy:n valintaa puolsivat yrityksen innovatiivinen ja ennakkoluuloton toiminta kansainvälisillä markkinoilla. Lisäksi yhtiön tunnettuvuus toimialansa verkkojulkaisijana on huomionarvoista."
Onnea Petterille laadukkaasta työstä! Ja kiitosta myös muille sivuston työntekijöille!

43.11.2008 14:53

Onnea vaan täältäkin suunnalta!

53.11.2008 15:00

Afterdawn on ku9in suuret levy-yhtiöt. PAHA! Jos tekee rahaa niin on PAHA! Kaikkien pitäisi elää onnellisina kommunismissa ja musiikin pitäisi olla ilmaista.

63.11.2008 15:10

Ihan hyvä juttu että palkinto tuli, syystäkin tuli.
eli siis minunkin puolestani onnittelut!

73.11.2008 15:24

onneksi olkoon! ^_^

83.11.2008 15:32

Tämä on ansaittua! Onnittelut.

93.11.2008 15:36

Onnittelut koko henkilökunnalle!

103.11.2008 15:42

wohoo! Winner! :D

113.11.2008 15:49

Hienoa ! Onnea täältäkin suunnalta :-p.

123.11.2008 15:49

Onneksi olkoon =)

133.11.2008 15:50

Onneks olkoon :D

143.11.2008 15:52

Lämpimät onnittelut myös täältä!

153.11.2008 15:54

Onnittelut minunkin puolestani niin Petterille kuin muullekkin tiimille. Hienoa työtä.

163.11.2008 15:59

Oikeaan suuntaan meni! Onnea täältäkin.

173.11.2008 16:00

Onnittelut

183.11.2008 16:08
Empe
Inactive

ONNEE!

193.11.2008 16:12

Onnittelut, ja toivottavasti afterdawnin tiimi ja Petteri Pyyny jatkavat varsin upeaa työtä sivustojen kanssa!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.11.2008 @ 16:14

203.11.2008 16:52

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti divety:
Afterdawn on ku9in suuret levy-yhtiöt. PAHA! Jos tekee rahaa niin on PAHA! Kaikkien pitäisi elää onnellisina kommunismissa ja musiikin pitäisi olla ilmaista.
Repesin :D

Noh, kaikilla omat ajattelutapansa..


Niin ja onneks olkoon Afterdawn!

213.11.2008 17:26

Onnittelut ja hatun nosto! =)

223.11.2008 17:34

AfterDawn on kyllä sivusto, jolla löytää todella helposti tarvitsemansa tiedot. Paras suomalainen sivusto ikinä!

Onnittelut Afterdawnin ylläpidolle. ;)


Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050

233.11.2008 17:51

Onnittelut täältäpäin myös!

243.11.2008 18:38
Rukari
Inactive

Yhdyn mielipiteeseen Afterdawnin ylittämättömästä laadusta, tämä sivusto on itsessään jo selvä merkki porukan ammattitaidosta.

Onneksi olkoon & Keep on rocking.

253.11.2008 19:59

Onnea Afterdawnille!

263.11.2008 20:08

Onneksi olkoon, ja skål!


PS3+2xDs3+Kauko-ohjain+7peliä+750Gt
Wii+pari kaveria+koppa kaljaa
HP Pavilion Dv7-2080eo

273.11.2008 20:10

Onnea ja korkki auki.

283.11.2008 20:14

Onnea !!!

293.11.2008 20:17

Onnittelut hienosta saavutuksesta. Petteri ainakin tietää mistä voi hakea lainaa seuraavaan isoon investointiin.

303.11.2008 20:45

Paljon onnea täältäkin suunnalta, kyllä on mies saanu hienoo tulosta aikaseksi ja täällä on aina ilo käydä vierailemassa.

313.11.2008 21:54

Kaipa multakin vois tulla lämpimät onnittelut!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 3.11.2008 @ 21:56

323.11.2008 23:00

Onneksi olkoon Petteri ja kaikki muutkin AfterDawnilaiset! AD on paras!!!

333.11.2008 23:26

Hienoa tämmöinen tunnustus! Onnea Petterille ja koko AD tiimille!!

344.11.2008 1:06

Varmaankin kuohuviini virtaa AD:n toimistolla :) Onnea!

354.11.2008 7:58

Onnittelut koko Afterdawn poppoolle!

364.11.2008 8:42

jopas, tämähän nosti jo palkinnonkin huomioarvoa :)

onnittelut!

374.11.2008 13:00

Grattis!

384.11.2008 13:25

Onnea! \,,/

394.11.2008 21:24

Onnittelut täältäkin päin! :)

404.11.2008 22:06
Happy
Vahvistamaton

Onnea vaan minunki puolesta. ;)

Hyvää työtä!

415.11.2008 0:10

ONNEA '')b

425.11.2008 14:58
_MiCe_
Inactive

GG AD

4323.11.2008 17:33

Yhtä hyvin palkinto olisi voitu myötää innovatiivisuudesta. Kun tietää , millisesta joukosta ehdokkaita AF ja Petteri nousi voittajaksi ei voi muuta kuin nostaa hattua... ja korkealle. Palkinnon myöntäjä on osoittanut ennakkoluulottomuuttaan ja avarakatseisuutta. Ehkä juuri ämänkaltaisista syistä Oulun seurtu on aikoinaan päässyt kohoamaan teknologia keskukseksi. Nythän on nousemassa verkkokauppakeskuskin...
Afterdawn on tien näyttäjä HYVÄ TE.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....
Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
1 kommentti
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
4 kommenttia

Uutisarkisto