*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Maikkarilta jääkiekkoa teräväpiirtona

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 17.10.2008 14:16 Kommentteja (15)

Maikkarilta jääkiekkoa teräväpiirtona MTV Oy aloittaa ensimmäiset teräväpiirtolähetykset 6. marraskuuta. Suomen jääkiekkomaajoukkueen otteita Karjala-turnauksessa voi seurata teräväpiirtona uudelta MTV3 MAX HD -testikanavalta. Ilmaista testikanavaa välitetään kaapelitalouksiin suurimpien kaapelioperaattoreiden toimesta sekä osaan Etelä-Suomen antennitalouksista yhteistyössä Digitan ja PlusTV:n kanssa.
MTV Oy hakee Hockey Tourin Karjala-turnauksen yhteydessä testattavalla HD-kanavalla kokemuksia teräväpiirtolähetysten tuottamisesta ja välittämisestä antenni- ja kaapeliverkkoon.

Ilmaisen kanavan saa näkyviin HD-valmiilla digiboksilla, HD-virittimen sisältävällä televisiolla tai tietokoneeseen liitettävällä HD-virittimellä. Kanavan katsominen ei vaadi maksu-tv-korttia.

Tämän hetkisten tietojen mukaan MTV3 MAX HD -kanavalla nähdään kolme Suomen ottelua sekä kaksi muuta Karjala-turnauksen ottelulähetystä 6.-9. marraskuuta. Kaapelioperaattorit ilmoittavat erikseen mikäli lähettävät MAX HD -kanavaa.

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

117.10.2008 15:48

Mahtavaa! Toivottavasti Dna Rauman seudulla on mukana!

217.10.2008 15:57

Mahtavaa tosiaan, mutta milloin tulee myös keskisuomeen tälläinen.

317.10.2008 18:56

Sitä kans että tulis vain keskisuomeen tämmöistä. Ainakun vain sattuu oleen kaapeliin tai pääkaupunki seudulle :(

417.10.2008 20:16

Mmmahtavaa!
Tämän takia jo melkeen kannatti muuttaa
pääkaupunkiseudulle ;)

517.10.2008 21:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yussef:
Mmmahtavaa!
Tämän takia jo melkeen kannatti muuttaa
pääkaupunkiseudulle ;)
enpä kyllä jonku hd kanavien takia muuttais pääkaupunkiseudulle, vaikka saishan nuo hd kanavat muuallakin näkyä.

617.10.2008 22:30

Oijoi tää oli kyllä ilahduttava uutinen jotta piti oikein avautaua tän verran :)

717.10.2008 23:04

Hieno juttu!Sais myös tulla Urheilu+Kanava HD että NBA tulis teräväpiirtona

817.10.2008 23:50

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sampe73:
Mahtavaa! Toivottavasti Dna Rauman seudulla on mukana!
tätä voi vain toivoa tänne kädet ristissä ja varpaat perseessä.

eli samaa odotellaan samalla suunnalla.

919.10.2008 21:55

Puskisivat nyt materiaalia myös satelliittiin. Suomenssa on aika monta kanavapakettia sat vastaanotossa.

1021.10.2008 11:58

voi hel**tn kaapeli. welkam tö vireless vinland.

1122.10.2008 20:29
oh2eki
Inactive

Hieno veto maikkarilta, kun markkinoilla on jo paljon töllöjä joissa on hd virittimet, lisää vaan kokeiluja ja käyttöön vakituisesti, kun ollaan selvillä vesillä sekä homma toimii! Eki ;)

1223.10.2008 8:59

Onkos tämä nyt sitten 1080p vaiko 720p?

1323.10.2008 10:52
oh2eki
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rkan:
Onkos tämä nyt sitten 1080p vaiko 720p?
720p!Eki :)

1423.10.2008 15:50

"Saimme olympialaisten HD-lähetyksistä erittäin hyvää palautetta. Siksi olemme mielellämme mukana nyt, kun MTV lähettää jääkiekkoa maksukanavallaan ja välitämme ottelulähetykset kaikille asiakkaillemme koko Suomeen", sanoo yksikön päällikkö Mikko Saarentaus DNA:sta.

http://www.dnaoy.fi/DNA-konserni/Media/T...kaapelissa.aspx




-All work and no internet makes sampe73 a dull boy-
Windows 7 64-bit Pro / Panosta kysymykseesi

1527.10.2008 19:48

Mitens Welho?
Onko tietoa näyttääkö welho tätä kaapelilla?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa (28.4.2017 17:42)
Odotetut Android-älypuhelimet saapuivat tänään myymälöihin. Helmikuussa MWC-messuilla esitelty LG G6 tuodaan myyntiin yhteistyössä Gigantin kanssa, minkä lisäksi puhelimen voi löytää operaattorien ....
Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin (28.4.2017 17:11)
Bitcoinin arvo kävi eilen uusissa ennätyslukemissa. Kirjoitushetkellä Bitcoinin arvo on noin 1300 dollaria eli noin 1200 euroa. Eilen yhden Bitcoinin arvo oli korkeimmillaan noin 1340 dollaria. ....
iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan (28.4.2017 14:04)
Apple on päättänyt korottaa App Storessa myytävien mobiilisovellusten hintaa. Alhaisin hintaluokka nousee 0,99 eurosta 1,09 euroon. Vastaava hintakorotus tehdään myös Meksikossa ja Tanskassa. ....
2 kommenttia
Apple Music uudistuu jälleen – Tänä vuonna siitä tulee videopalvelu Apple Music uudistuu jälleen – Tänä vuonna siitä tulee videopalvelu (28.4.2017 12:34)
Apple Music -suoratoistopalvelu uudistuu jälleen tänä vuonna kun Applen iOS-mobiilikäyttöjärjestelmästä esitellään uusi versio. Asia tuli ilmi Bloombergin tekemästä henkilökuva-artikkelista, ....
Vaasa pääsi jatkoon – Jättimäinen akkutehdashanke etenee Vaasa pääsi jatkoon – Jättimäinen akkutehdashanke etenee (28.4.2017 10:15)
Pohjolaan jättimäisen akkutehtaan rakentamista suunnitteleva Northvolt-kasvuyritys on keventänyt tehtaan potentiaalisten sijoituspaikkojen listaa. Jatkoon pääsi yhteensä 10 paikkakuntaa, joista ....
2 kommenttia

Uutisarkisto