*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Maikkarilta jääkiekkoa teräväpiirtona

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 17.10.2008 14:16 Kommentteja (15)

Maikkarilta jääkiekkoa teräväpiirtona MTV Oy aloittaa ensimmäiset teräväpiirtolähetykset 6. marraskuuta. Suomen jääkiekkomaajoukkueen otteita Karjala-turnauksessa voi seurata teräväpiirtona uudelta MTV3 MAX HD -testikanavalta. Ilmaista testikanavaa välitetään kaapelitalouksiin suurimpien kaapelioperaattoreiden toimesta sekä osaan Etelä-Suomen antennitalouksista yhteistyössä Digitan ja PlusTV:n kanssa.
MTV Oy hakee Hockey Tourin Karjala-turnauksen yhteydessä testattavalla HD-kanavalla kokemuksia teräväpiirtolähetysten tuottamisesta ja välittämisestä antenni- ja kaapeliverkkoon.

Ilmaisen kanavan saa näkyviin HD-valmiilla digiboksilla, HD-virittimen sisältävällä televisiolla tai tietokoneeseen liitettävällä HD-virittimellä. Kanavan katsominen ei vaadi maksu-tv-korttia.

Tämän hetkisten tietojen mukaan MTV3 MAX HD -kanavalla nähdään kolme Suomen ottelua sekä kaksi muuta Karjala-turnauksen ottelulähetystä 6.-9. marraskuuta. Kaapelioperaattorit ilmoittavat erikseen mikäli lähettävät MAX HD -kanavaa.

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

117.10.2008 15:48

Mahtavaa! Toivottavasti Dna Rauman seudulla on mukana!

217.10.2008 15:57

Mahtavaa tosiaan, mutta milloin tulee myös keskisuomeen tälläinen.

317.10.2008 18:56

Sitä kans että tulis vain keskisuomeen tämmöistä. Ainakun vain sattuu oleen kaapeliin tai pääkaupunki seudulle :(

417.10.2008 20:16

Mmmahtavaa!
Tämän takia jo melkeen kannatti muuttaa
pääkaupunkiseudulle ;)

517.10.2008 21:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yussef:
Mmmahtavaa!
Tämän takia jo melkeen kannatti muuttaa
pääkaupunkiseudulle ;)
enpä kyllä jonku hd kanavien takia muuttais pääkaupunkiseudulle, vaikka saishan nuo hd kanavat muuallakin näkyä.

617.10.2008 22:30

Oijoi tää oli kyllä ilahduttava uutinen jotta piti oikein avautaua tän verran :)

717.10.2008 23:04

Hieno juttu!Sais myös tulla Urheilu+Kanava HD että NBA tulis teräväpiirtona

817.10.2008 23:50

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sampe73:
Mahtavaa! Toivottavasti Dna Rauman seudulla on mukana!
tätä voi vain toivoa tänne kädet ristissä ja varpaat perseessä.

eli samaa odotellaan samalla suunnalla.

919.10.2008 21:55

Puskisivat nyt materiaalia myös satelliittiin. Suomenssa on aika monta kanavapakettia sat vastaanotossa.

1021.10.2008 11:58

voi hel**tn kaapeli. welkam tö vireless vinland.

1122.10.2008 20:29
oh2eki
Inactive

Hieno veto maikkarilta, kun markkinoilla on jo paljon töllöjä joissa on hd virittimet, lisää vaan kokeiluja ja käyttöön vakituisesti, kun ollaan selvillä vesillä sekä homma toimii! Eki ;)

1223.10.2008 8:59

Onkos tämä nyt sitten 1080p vaiko 720p?

1323.10.2008 10:52
oh2eki
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rkan:
Onkos tämä nyt sitten 1080p vaiko 720p?
720p!Eki :)

1423.10.2008 15:50

"Saimme olympialaisten HD-lähetyksistä erittäin hyvää palautetta. Siksi olemme mielellämme mukana nyt, kun MTV lähettää jääkiekkoa maksukanavallaan ja välitämme ottelulähetykset kaikille asiakkaillemme koko Suomeen", sanoo yksikön päällikkö Mikko Saarentaus DNA:sta.

http://www.dnaoy.fi/DNA-konserni/Media/T...kaapelissa.aspx




-All work and no internet makes sampe73 a dull boy-
Windows 7 64-bit Pro / Panosta kysymykseesi

1527.10.2008 19:48

Mitens Welho?
Onko tietoa näyttääkö welho tätä kaapelilla?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

LG:n V30-lippulaivamalli kestävyystestissä: Muuten kestävässä laitteessa yksi murheenkryyni LG:n V30-lippulaivamalli kestävyystestissä: Muuten kestävässä laitteessa yksi murheenkryyni (19.10.2017 22:59)
YouTuben älypuhelinten kestävyystestaaja Zach Nelson, aka. JerryRigEverything, on ottanut testiin jo jonkin aikaa sitten esitellyn LG:n lippulaivamalli V30:n. Huipputekniikalla täytetty V30 ....
Netflixin uusi The Punisher -sarja sai julkaisupäivän ja trailerin Netflixin uusi The Punisher -sarja sai julkaisupäivän ja trailerin (19.10.2017 21:45)
Netflixistä on tullut Marvelin yksi tärkeimmistä yhteistyökumppaneista ja viimeisten vuosien aikana suoratoistopalveluun on tullut yksi toisensa jälkeen uusia supersankarisarjoja. Nyt mm. ....
USA:n ja Japanin jättiläisrobottien huvittava kaksintaistelu YouTube-videolla USA:n ja Japanin jättiläisrobottien huvittava kaksintaistelu YouTube-videolla (19.10.2017 18:59)
Twitchissä aiemmin tällä viikolla esitetty robottitaistelu on julkaistu myös YouTubessa. Japanilais- ja yhdysvaltalaistiimien massiiviset monen tonnin robotit ottivat mittaa toisistaan vanhalla ....
WhatsApp lisäsi reaaliaikaisen paikannuksen pikaviestimeensä WhatsApp lisäsi reaaliaikaisen paikannuksen pikaviestimeensä (19.10.2017 18:21)
WhatsApp kertoi pari päivää sitten lisänneensä uuden ominasuuden viestisovellukseensa. Maailman suosituimman pikaviestimen uusin ominaisuus ei kuitenkaan koske sinänsä itse viestejä paljoakaan, ....
Google Mapsiin lisättiin muita planeettoja ja avaruuden kohteita Google Mapsiin lisättiin muita planeettoja ja avaruuden kohteita (19.10.2017 18:03)
Googlen kartat ovat mahtava apu niin mobiililaitteissa kuin työpöytälaitteilla, mutta niiden avulla voi myös oppia uutta ympäristöstään tai vaikkapa maapallon toiselta puolen. Nyt hakujätti ....

Uutisarkisto