*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Maikkarilta jääkiekkoa teräväpiirtona

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 17.10.2008 14:16 Kommentteja (15)

Maikkarilta jääkiekkoa teräväpiirtona MTV Oy aloittaa ensimmäiset teräväpiirtolähetykset 6. marraskuuta. Suomen jääkiekkomaajoukkueen otteita Karjala-turnauksessa voi seurata teräväpiirtona uudelta MTV3 MAX HD -testikanavalta. Ilmaista testikanavaa välitetään kaapelitalouksiin suurimpien kaapelioperaattoreiden toimesta sekä osaan Etelä-Suomen antennitalouksista yhteistyössä Digitan ja PlusTV:n kanssa.
MTV Oy hakee Hockey Tourin Karjala-turnauksen yhteydessä testattavalla HD-kanavalla kokemuksia teräväpiirtolähetysten tuottamisesta ja välittämisestä antenni- ja kaapeliverkkoon.

Ilmaisen kanavan saa näkyviin HD-valmiilla digiboksilla, HD-virittimen sisältävällä televisiolla tai tietokoneeseen liitettävällä HD-virittimellä. Kanavan katsominen ei vaadi maksu-tv-korttia.

Tämän hetkisten tietojen mukaan MTV3 MAX HD -kanavalla nähdään kolme Suomen ottelua sekä kaksi muuta Karjala-turnauksen ottelulähetystä 6.-9. marraskuuta. Kaapelioperaattorit ilmoittavat erikseen mikäli lähettävät MAX HD -kanavaa.

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

117.10.2008 15:48

Mahtavaa! Toivottavasti Dna Rauman seudulla on mukana!

217.10.2008 15:57

Mahtavaa tosiaan, mutta milloin tulee myös keskisuomeen tälläinen.

317.10.2008 18:56

Sitä kans että tulis vain keskisuomeen tämmöistä. Ainakun vain sattuu oleen kaapeliin tai pääkaupunki seudulle :(

417.10.2008 20:16

Mmmahtavaa!
Tämän takia jo melkeen kannatti muuttaa
pääkaupunkiseudulle ;)

517.10.2008 21:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yussef:
Mmmahtavaa!
Tämän takia jo melkeen kannatti muuttaa
pääkaupunkiseudulle ;)
enpä kyllä jonku hd kanavien takia muuttais pääkaupunkiseudulle, vaikka saishan nuo hd kanavat muuallakin näkyä.

617.10.2008 22:30

Oijoi tää oli kyllä ilahduttava uutinen jotta piti oikein avautaua tän verran :)

717.10.2008 23:04

Hieno juttu!Sais myös tulla Urheilu+Kanava HD että NBA tulis teräväpiirtona

817.10.2008 23:50

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sampe73:
Mahtavaa! Toivottavasti Dna Rauman seudulla on mukana!
tätä voi vain toivoa tänne kädet ristissä ja varpaat perseessä.

eli samaa odotellaan samalla suunnalla.

919.10.2008 21:55

Puskisivat nyt materiaalia myös satelliittiin. Suomenssa on aika monta kanavapakettia sat vastaanotossa.

1021.10.2008 11:58

voi hel**tn kaapeli. welkam tö vireless vinland.

1122.10.2008 20:29
oh2eki
Inactive

Hieno veto maikkarilta, kun markkinoilla on jo paljon töllöjä joissa on hd virittimet, lisää vaan kokeiluja ja käyttöön vakituisesti, kun ollaan selvillä vesillä sekä homma toimii! Eki ;)

1223.10.2008 8:59

Onkos tämä nyt sitten 1080p vaiko 720p?

1323.10.2008 10:52
oh2eki
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rkan:
Onkos tämä nyt sitten 1080p vaiko 720p?
720p!Eki :)

1423.10.2008 15:50

"Saimme olympialaisten HD-lähetyksistä erittäin hyvää palautetta. Siksi olemme mielellämme mukana nyt, kun MTV lähettää jääkiekkoa maksukanavallaan ja välitämme ottelulähetykset kaikille asiakkaillemme koko Suomeen", sanoo yksikön päällikkö Mikko Saarentaus DNA:sta.

http://www.dnaoy.fi/DNA-konserni/Media/T...kaapelissa.aspx




-All work and no internet makes sampe73 a dull boy-
Windows 7 64-bit Pro / Panosta kysymykseesi

1527.10.2008 19:48

Mitens Welho?
Onko tietoa näyttääkö welho tätä kaapelilla?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Megasakot EU:lta – Näin paljon Google joutuu maksamaan Megasakot EU:lta – Näin paljon Google joutuu maksamaan (27.6.2017 14:01)
Euroopan komissio on määrännyt kilpailulainsäädäntötutkimustensa pohjalta Googlelle ennätykselliset 2,42 miljardin euron sakot. Komission mukaan sakko Google on väärinkäyttänyt hakukoneen markkina-asemaa ....
iPhonella voi mitata etäisyyttäkin tarkasti – Tähän ARKit pystyy iPhonella voi mitata etäisyyttäkin tarkasti – Tähän ARKit pystyy (27.6.2017 12:20)
iOS 11:n yksi suurimmista uusista ominaisuuksista on tuki ARKit-ohjelmointirajapinnalle, jonka avulla sovelluskehittäjät voivat luoda täysin uudenlaisia laajennettua todellisuutta hyödyntäviä ....
3 kommenttia
Elisa Viihteen tarjonta täydentyy – Sisältää nyt C Moren Elisa Viihteen tarjonta täydentyy – Sisältää nyt C Moren (27.6.2017 10:26)
Elisa Viihde -palvelun valikoimiin on lisätty operaattorin ja MTV:n välisen yhteistyön myötä myös C More -suoratoistopalvelu. Entuudestaan Elisa Viihteestä on löytynyt Aitio, Yle Areena, ....
Apple osti Oculus Riftissä käytetyn teknologian itselleen Apple osti Oculus Riftissä käytetyn teknologian itselleen (27.6.2017 09:36)
Apple on ostanut pöytälaatikkofirmansa kautta saksalaisen katsetunnistusta ja -seurantaa kehittävän SensoMotoric Instrumentsin. Yhtiön teknologiaa hyödynnetään niin lääketieteellisissä sovelluksissa ....
Super Nintendo tekee paluun! Tässä on SNES Classic Edition Super Nintendo tekee paluun! Tässä on SNES Classic Edition (26.6.2017 19:47)
Viime vuoden kesällä Nintendolta kuultiin jymyuutinen, sillä perinteikäs peliyhtiö kertoi tuovansa legendaarisen NES-pelikonsolin ja sille julkaistut pelit uudelleen saataville NES Classic Editionin ....
1 kommentti

Uutisarkisto