*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Maikkarilta jääkiekkoa teräväpiirtona

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 17.10.2008 14:16 Kommentteja (15)

Maikkarilta jääkiekkoa teräväpiirtona MTV Oy aloittaa ensimmäiset teräväpiirtolähetykset 6. marraskuuta. Suomen jääkiekkomaajoukkueen otteita Karjala-turnauksessa voi seurata teräväpiirtona uudelta MTV3 MAX HD -testikanavalta. Ilmaista testikanavaa välitetään kaapelitalouksiin suurimpien kaapelioperaattoreiden toimesta sekä osaan Etelä-Suomen antennitalouksista yhteistyössä Digitan ja PlusTV:n kanssa.
MTV Oy hakee Hockey Tourin Karjala-turnauksen yhteydessä testattavalla HD-kanavalla kokemuksia teräväpiirtolähetysten tuottamisesta ja välittämisestä antenni- ja kaapeliverkkoon.

Ilmaisen kanavan saa näkyviin HD-valmiilla digiboksilla, HD-virittimen sisältävällä televisiolla tai tietokoneeseen liitettävällä HD-virittimellä. Kanavan katsominen ei vaadi maksu-tv-korttia.

Tämän hetkisten tietojen mukaan MTV3 MAX HD -kanavalla nähdään kolme Suomen ottelua sekä kaksi muuta Karjala-turnauksen ottelulähetystä 6.-9. marraskuuta. Kaapelioperaattorit ilmoittavat erikseen mikäli lähettävät MAX HD -kanavaa.

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

117.10.2008 15:48

Mahtavaa! Toivottavasti Dna Rauman seudulla on mukana!

217.10.2008 15:57

Mahtavaa tosiaan, mutta milloin tulee myös keskisuomeen tälläinen.

317.10.2008 18:56

Sitä kans että tulis vain keskisuomeen tämmöistä. Ainakun vain sattuu oleen kaapeliin tai pääkaupunki seudulle :(

417.10.2008 20:16

Mmmahtavaa!
Tämän takia jo melkeen kannatti muuttaa
pääkaupunkiseudulle ;)

517.10.2008 21:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yussef:
Mmmahtavaa!
Tämän takia jo melkeen kannatti muuttaa
pääkaupunkiseudulle ;)
enpä kyllä jonku hd kanavien takia muuttais pääkaupunkiseudulle, vaikka saishan nuo hd kanavat muuallakin näkyä.

617.10.2008 22:30

Oijoi tää oli kyllä ilahduttava uutinen jotta piti oikein avautaua tän verran :)

717.10.2008 23:04

Hieno juttu!Sais myös tulla Urheilu+Kanava HD että NBA tulis teräväpiirtona

817.10.2008 23:50

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sampe73:
Mahtavaa! Toivottavasti Dna Rauman seudulla on mukana!
tätä voi vain toivoa tänne kädet ristissä ja varpaat perseessä.

eli samaa odotellaan samalla suunnalla.

919.10.2008 21:55

Puskisivat nyt materiaalia myös satelliittiin. Suomenssa on aika monta kanavapakettia sat vastaanotossa.

1021.10.2008 11:58

voi hel**tn kaapeli. welkam tö vireless vinland.

1122.10.2008 20:29
oh2eki
Inactive

Hieno veto maikkarilta, kun markkinoilla on jo paljon töllöjä joissa on hd virittimet, lisää vaan kokeiluja ja käyttöön vakituisesti, kun ollaan selvillä vesillä sekä homma toimii! Eki ;)

1223.10.2008 8:59

Onkos tämä nyt sitten 1080p vaiko 720p?

1323.10.2008 10:52
oh2eki
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rkan:
Onkos tämä nyt sitten 1080p vaiko 720p?
720p!Eki :)

1423.10.2008 15:50

"Saimme olympialaisten HD-lähetyksistä erittäin hyvää palautetta. Siksi olemme mielellämme mukana nyt, kun MTV lähettää jääkiekkoa maksukanavallaan ja välitämme ottelulähetykset kaikille asiakkaillemme koko Suomeen", sanoo yksikön päällikkö Mikko Saarentaus DNA:sta.

http://www.dnaoy.fi/DNA-konserni/Media/T...kaapelissa.aspx




-All work and no internet makes sampe73 a dull boy-
Windows 7 64-bit Pro / Panosta kysymykseesi

1527.10.2008 19:48

Mitens Welho?
Onko tietoa näyttääkö welho tätä kaapelilla?

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto