*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Firefox v3.1 alpha 2

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 7.9.2008 19:16 Kommentteja (7)

Firefox v3.1 alpha 2 Firefoxin seuraavan virallisen version, v3.1:n, valmistuminen etenee pikkuhiljaa. Tällä viikolla julkaistiin Firefox v3.1:n (koodinimeltään Shiretoko) toinen ns. alpha-versio vähän Google Chromen julkistuksen jälkeen.
Firefox v3.1 tuo mukanaan mm. tuen HTML5 -kielestä löytyvälle

Aiheet Tietokoneet

Lisää uutisotsikoita

Edellinen Seuraava

Muita aiheeseen liittyviä uutisia

 

7 kommenttia

17.9.2008 19:32

Kyllä minä ainakin olen voinut vaihtaa niiden välilehtien paikkaa jo ties kuinka kauan, foxin versio tällä hetkellä 3.0.1. Vai johtuisiko muka sitten Vistasta? Eikä ole mitään välilehtilisäosia asennettuna.

27.9.2008 19:35

Tuota vähän itekkin ihmettelin. Uudistus on siinä että voi siirtää välimerkin toiseen firefox ikkunaan. Eli välimerkkien paikkojen muuttelu yhden ikkunan sisällä on jo pitkään onnistunut, mutta tuo toiseen ikkunaan vaihto ei. Pitää vaan kummassakin ikkunassa olla välilehtiä että onnistuu. En ainakaan huomannut mitään tapaa lisätä jos ei tabit ollut näkyvillä.

Lainaus:
You can now drag and drop tabs between browser windows
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.9.2008 @ 19:39

37.9.2008 19:36

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti minipossu:
Kyllä minä ainakin olen voinut vaihtaa niiden välilehtien paikkaa jo ties kuinka kauan, foxin versio tällä hetkellä 3.0.1. Vai johtuisiko muka sitten Vistasta? Eikä ole mitään välilehtilisäosia asennettuna.
Samoin ja käyttiksenihän on Kubuntu Linux, joten ei tuosta Vistasta johdu.

47.9.2008 19:37

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Xaboom:
Tuota vähän itekkin ihmettelin. Uudistus on siinä että voi siirtää välimerkin toiseen firefox ikkunaan. Eli välimerkkien paikkojen muuttelu yhden ikkunan sisällä on jo pitkään onnistunut, mutta tuo toiseen ikkunaan vaihto ei.
Vähän epäilinkin, hieman harhaanjohtavaa uutisointia.

57.9.2008 19:47

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti minipossu:
Kyllä minä ainakin olen voinut vaihtaa niiden välilehtien paikkaa jo ties kuinka kauan, foxin versio tällä hetkellä 3.0.1. Vai johtuisiko muka sitten Vistasta? Eikä ole mitään välilehtilisäosia asennettuna.
My bad, tuli luettua puolihuolimattomasti release notet, korjailen.

67.9.2008 23:42

Lainaus:
Tuota vähän itekkin ihmettelin. Uudistus on siinä että voi siirtää välimerkin toiseen firefox ikkunaan. Eli välimerkkien paikkojen muuttelu yhden ikkunan sisällä on jo pitkään onnistunut, mutta tuo toiseen ikkunaan vaihto ei. Pitää vaan kummassakin ikkunassa olla välilehtiä että onnistuu. En ainakaan huomannut mitään tapaa lisätä jos ei tabit ollut näkyvillä.

Lainaus:
You can now drag and drop tabs between browser windows


Eikö muka nykyään onnistu tuo ikkunasta toiseen välilehden vetäminen? Omalla Vista 64bit & FX 3.0.1 yhdistelmällä ainakin saan vedettyä toisesta FX-ikkunasta välilehden toiseen FX-ikkunaan. Se tosin lataa sivun uudestaan, eli siirtyisiköhän se nyt sitten suoraan ilman sivun uudelleenlatausta? Eli ilman että esim. tekstikentät tyhjenevät.

78.9.2008 8:35

No niin näyttäis tässä työkoneessakin toimivan jossa 3.0.1 ja Xp. Kotona oli FX 3.0.1 ja Vista 32bit, eikä ainakaan pikaisella kokeilulla toiminut. Oisko tuossa sitten ollut lisäksi jotain häikkää tietyissä kokoonpanoissa.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Massiivista Windows-pommia ei ole, eikä sitä tule "Massiivista Windows-pommia" ei ole, eikä sitä tule (23.7.2014 16:20)
Microsoftin toimitusjohtaja Satya Nadella väläytti viime yönä pidetyssä sijoittajapuhelissa, että yhtiö työstää parhaillaan "Yksi Windows" -nimistä projektia. "Massiivisen Windows-pommin" nähtiin ....
2 kommenttia
Kumpi kannattaa valita, Nokia Lumia 530 vai Lumia 520? Kumpi kannattaa valita, Nokia Lumia 530 vai Lumia 520? (23.7.2014 13:28)
Microsoft esitteli tänään seuraajan Lumia 520:lle. Tuoteselosteen tarkemmalla silmäilyllä kuitenkin valkenee pian karu todellisuus: Vaikka Lumia 530:n onkin Lumia 520:n seuraaja, on se monilla ....
1 kommentti
Microsoft esitteli jatkoa huippusuositulle nokialaiselle: Lumia 530 Microsoft esitteli jatkoa huippusuositulle nokialaiselle: Lumia 530 (23.7.2014 11:25)
Microsoft on esitellyt seuraajan huippsuosituksi osoittautuneelle Lumia 520:lle. Uutuus kantaa odotetusti nimeä Lumia 530. Puhelimessa on Qualcommin neliytiminen 1,2 gigahertsin Snapdragon-suoritin, ....
Pian on vain yksi Windows, joka toimii kaikilla laitteilla puhelimista pöytäkoneisiin Pian on vain yksi Windows, joka toimii kaikilla laitteilla puhelimista pöytäkoneisiin (23.7.2014 10:48)
Microsoft on vahvistanut kauan eläneen huhun siitä, että tulevaisuudessa yhtiöllä ei ole kuin yksi Windows, joka toimii kaikilla laitteilla. Sovelluskehittäjien keskuudessa tätä tietoa on odotettu kuin kuuta nousevaa.
1 kommentti
Broadcom ei löytänyt ostajaa: Modeemiliiketoiminta loppuu Broadcom ei löytänyt ostajaa: Modeemiliiketoiminta loppuu (23.7.2014 09:25)
Yhdysvaltalainen langattomaan viestintään erikoistunut Broadcom aikoo ajaa alas modeemibisneksessä, minkä seurauksena 2500 henkilöä menettää työpaikkansa. Suomessa Broadcomilla on 600 työntekijää, ....

Uutisarkisto