*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Canal+:lta jalkapalloa ilmaiseksi

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 4.9.2008 12:22 Kommentteja (18)

Canal+:lta jalkapalloa ilmaiseksi Uusi maksuton tv-kanava tuo Suomen A-maajoukkueen jalkapallo-ottelut ilmaiseksi The Voice -kanavalle. TV Viisi aloittaa 10. syyskuuta lähetykset The Voicen kanavapaikalla. Uudella kanavalla nähdään illalla, klo 18.00 - 24.00 välisenä aikana, ohjelmaa TV Viisi kanavalta ja muuna aikana toimintaa jatkaa The Voice.
Samaan konserniin kuuluva Canal+ tuottaa tv-lähetykset ja sen studio-osuudet nähdään myös TV Viisi -kanavalla. Jalkapallon MM-karsintaotteluiden lisäksi TV Viisi tulee tarjoamaan A-maajoukkueen maaottelut. Ensimmäisessä ottelussa Suomi kohtaa lohkon vahvimman voittajasuosikin. Suomi-Saksa nähdään ensi keskiviikkona 10.9. klo 20.30 alkaen.

Canal+, TV Viisi ja The Voice TV kuuluvat saksalaiseen ProSiebenSat.1 Media AG -medikonserniin.

Edellinen Seuraava  

18 kommenttia

14.9.2008 12:51

johan juhlat lykkäs, fudis suomessa kun on samalla tasolla kun suomen rap! haha

24.9.2008 13:00

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti trevil:
johan juhlat lykkäs, fudis suomessa kun on samalla tasolla kun suomen rap! haha

Ime mun melaa maalaisjuntti.

Aivan loistava juttu, ei tarvitse enään lähteä baariin katsoon A-maajoukkueen pelejä.

34.9.2008 13:23

Litmanen sairastaa. Niin johan alkaa näkyä pelit ilmaiseksi. Kun ei ketään kiinnosta. Nami nami.

44.9.2008 13:52

hyvä juttu kun itekki just lopetin canel+ tilauksen ihan kustanus syistä. kai tämä näkyy kaapeliverkossa kanssa

54.9.2008 16:37

ProSieben myi Canal+:n ruotsalaiselle Bonnierille jo kesäkuussa.
http://www.iht.com/articles/2008/06/16/business/prosieben.php

64.9.2008 17:25

Ihan hyvä juttu.

74.9.2008 20:37

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti trevil:
johan juhlat lykkäs, fudis suomessa kun on samalla tasolla kun suomen rap! haha

Ime mun melaa maalaisjuntti.

Aivan loistava juttu, ei tarvitse enään lähteä baariin katsoon A-maajoukkueen pelejä.
loistavaa profilointia, tosin kerroit enemmän itestäs tuolla kommentilla.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 4.9.2008 @ 20:38

84.9.2008 22:17

Höh, ihan pyllystä. Voicelta tulee parhaat biisit juuri tuohon aikaan.

95.9.2008 15:24

Mitenköhän, näkyykö tämä vain kaapelissa vai myös antennitalouksissa? Luulisi näkyvän kun kerta Voicen kanvapaikalle tulossa.

106.9.2008 18:07

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MrToil:
Mitenköhän, näkyykö tämä vain kaapelissa vai myös antennitalouksissa? Luulisi näkyvän kun kerta Voicen kanvapaikalle tulossa.
Luultavasti näkyy kaapelissa.

Outoa muuten ettei täällä Turussa ole näkynyt tuota The Voice:a kaapelissa, mutta kuulin, että 10. syyskuuta se alkaa näkyä myös täällä.
Katsos prkle vielä samana päivänä kuin tuo ottelu tulee...jos vähän katsoisikin tuota potkupalloa :/

Lainaus:
TV Viisi aloittaa 10. syyskuuta lähetykset The Voicen kanavapaikalla.
Eikös tuon niminen kanava ollut joskus, muistaakseni antenniverkossa?
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.9.2008 @ 18:09

118.9.2008 13:03

Siis tulee näkumään myös turunkaapeliverkossa vai, kun toi the voice kanava ei ainakaan näy mutta hyvä juttu on kyllä jos TV5 näkymään myös tääl

128.9.2008 16:05

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jouni2007:
Siis tulee näkumään myös turunkaapeliverkossa vai, kun toi the voice kanava ei ainakaan näy mutta hyvä juttu on kyllä jos TV5 näkymään myös tääl
Niin, eli The Voice aloittaa siis 10. syyskuuta ja tuo TV Viisi näyttää ohjelmaa The Voicen kanavapaikalla tiettyyn aikaan vuorokaudesta, muulloin näkyy Voice...

1310.9.2008 22:15

Ei ainakaan vielä TV5 näy tai jalkapallo peli miltään muultakaan kanavalta, ottaa päähän!!!

E:siis turun kaapeliin kuuluvalla alueella

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.9.2008 @ 22:18

1410.9.2008 22:52

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti matrix82:
Ei ainakaan vielä TV5 näy tai jalkapallo peli miltään muultakaan kanavalta, ottaa päähän!!!

E:siis turun kaapeliin kuuluvalla alueella
Teitkö edes uutta kanavahakua?

1511.9.2008 10:13

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti matrix82:
Ei ainakaan vielä TV5 näy tai jalkapallo peli miltään muultakaan kanavalta, ottaa päähän!!!

E:siis turun kaapeliin kuuluvalla alueella
Teitkö edes uutta kanavahakua?
Kahdesti ei vaan näy uusia kanavia :(

1611.9.2008 11:23

Siis tuo Tv5 näkyy tuolla voice kanavalla.

Ote uutisesta Suomeen pukkaa uutta kanavaa.

Lainaus:
..TV5 näkyy The Voice TV:n kanssa samalla kanavapaikalla. Lähetyksiä on luvassa aikavälillä 18.00-24.00, muulloin näkyy Voice.

ja ote tästä uutisesta johon tämä keskustelu liittyy.

Lainaus:
Uudella kanavalla nähdään illalla, klo 18.00 - 24.00 välisenä aikana, ohjelmaa TV Viisi kanavalta ja muuna aikana toimintaa jatkaa The Voice.

Eli virityksiä ei tarvitse tehdä.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.9.2008 @ 11:32

1711.9.2008 18:23

Sitten täytyy virittää, jos Voice ei ennestään näy(eikä näy vieläkään).

1811.9.2008 18:25

..niin jos se Voice ei näy, niin ei se nyt sitten ole alkanut näkymäänkään.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa Karu muistutus – Säätiedoilla sinusta tehdään kauppatavaraa (23.8.2017 10:31)
Huippusuosittu AccuWeather-sääsovellus on jäänyt kiinni käyttäjän sijainnin paikannuksen mahdollistavan datan keräämisestä, vaikka sovellusta on erikseen kielletty pääsemästä paikkatietoon käsiksi. ....
Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla Ostitko tämän kopterin? Se on pakko päivittää viimeistään ensi viikolla (23.8.2017 09:00)
Kopteriyhtiö DJI on julkaisee uudelle Spark-minikopterilleen pakollisen ohjelmistopäivityksen, jolla pyritään korjaamaan laitteen virranhallinnassa havaitut virheet. DJI:n mukaan se julkaisee ....
Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä Apple kehittää itsestään ajavaa bussia – Omat työntekijät pääsevät matkustamaan sillä (23.8.2017 08:32)
Apple ei tavoittele ainakaan tällä hetkellä oman itsestään ajavan auton kehittämistä, kertoo The New York Times. Sen sijaan yhtiö keskittyy autojen autonomisen liikkumisen mahdollistavan järjestelmän ....
Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy Netflixin katselu väheni yllättäen 10 prosentilla – Tässä syy (22.8.2017 11:43)
Luonnonilmiöillä voi olla yllättävän isoja seurauksia verkkopalveluiden toimintaan. Ne voivat häiritä niitä tai jossain tapauksissa jopa lisätä palveluiden käyttöä. Netflixin kohdalla Yhdysvalloissa ....
5 kommenttia
WhatsAppiin tuli Facebookista tuttu ominaisuus WhatsAppiin tuli Facebookista tuttu ominaisuus (22.8.2017 10:20)
WhatsAppin Oma tila -ominaisuus saa uusia ominaisuuksia, kun Facebook on lisännyt siihen mahdollisuuden luoda värikkäitä tekstimuotoisia tilapäivityksiä. Alun perin tilapäivitys oli lähinnä ....

Uutisarkisto