*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

PlusTV lisää valikoimaansa

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 29.8.2008 12:06 Kommentteja (21)

PlusTV lisää valikoimaansa Antenniverkossa maksukanavia kaupitteleva PlusTV lisää syyskuun alussa valikoimiinsa kaksi uutta kanavaa, KinoTV:n ja Disney Channelin.
PlusTV kertoo tiedotteessaan lanseeraavansa samalla uuden palvelupaketin, jonka sisältö on vapaasti asiakkaan valittavana. Uudenlaista muokattavaa maksutelevisiopalvelua on yrityksen mukaan toivottu toistuvasti asiakastyytyväisyystutkimuksissa.

"Nyt voimme tarjota entistä monipuolisempaa ohjelmasisältöä saadessamme PlusTV-valikoimaan uusina kanavina sekä KinoTV:n että Disney Channelin. Ohjelmatarjontaamme on toivottu lisää vaihtoehtoja nuorille perheille. Uskomme, että sekä KinoTV että Disney Channel täydentävät tarjontaamme suurimmalle osalle asiakaskunnastamme, PlusTV:n toimitusjohtaja Vesa Mars kertoo.

Disney Channelin ja KinoTV:n kanssa allekirjoitettujen kanavasopimusten myötä PlusTV:n kautta näkyy syyskuun alusta lähtien yhteensä 13 kanavaa.

Vanhoille asiakkaille uusien kanavien luvataan näkyvän ilmaiseksi syyskuun ajan.


Myös ParempiTV-palvelu PlusTV:lle

Myös lokakuun alussa tapahtuu muutoksia, sillä PlusTV:n ja Canal Digitalin välisessä liikeotimintakaupassa siirretään ParempiTV-kanavapaketin kanavien hallinnointi kokonaisuudessaan PlusTV:lle. Aiemmin yritykset hoitivat kanavien (Discovery Channel, Nickelodeon, Eurosport ja MTV) hallinnoinnin yhdessä. Uudistuksien myötä Canal Digitalin myymät ParempiTV- ja Disney Channel -tilaukset siirtyvät PlusTV:lle.

"Sopimusten siirtyminen ei vaadi asiakkailta toimenpiteitä, sillä itse palvelu, sopimusehdot ja hinnat säilyvät ennallaan. PlusTV huolehtii asiakaspalvelusta ja laskutuksesta 1. lokakuuta 2008 alkaen", lehdistötiedotteessa (PDF) kerrotaan.

"Tehdyn järjestelyn ansiosta voimme nyt keskittyä palvelemaan asiakkaitamme entistä tehokkaammin sekä tarjoamaan heille parasta kanavasisältöä ja maan laajimman teräväpiirtokanavavalikoiman sekä satelliitin kautta että maanpäällisessä digi-tv-verkossa", sanoo Canal Digital Finland Oy:n toimitusjohtaja Jyri Timonen.

"Canal Digitalin kanssa tehty liiketoimintakauppa vahvistaa asemiamme johtavana suomalaisena antenniverkon maksu-tv-palveluntarjoajana. Nyt voimme tarjota entistä monipuolisempia maksu-tv-paketteja saadessamme PlusTV-valikoimaan uusina kanavina sekä KinoTV:n että Disney Channelin. Myös Disney Channel ja ParempiTV-asiakkaat saavat lisää vaihtoehtoja PlusTV-kanavavalikoimasta, jossa on nyt yhteensä 13 kanavaa", Vesa Mars iloitsee.

Edellinen Seuraava  

21 kommenttia

129.8.2008 13:09

Aika ihme, ettei sopimusasiakkaalla ole vaihtoehtona purkaa sopimusta kun sopimus siirtyy toiselle palveluntarjoalle. Näin ainakin kerrottiin C+:n aspasta.

Ainoa mahdollisuus pysyä erossa PlusTv:sta on pysyminen Canalin asiakkaana on vaihtaminen C+ Totaliin..

229.8.2008 14:15

"Vanhoille asiakkaille uusien kanavien luvataan näkyvän ilmaiseksi syyskuun ajan"
Tuon takia aikoinani lopetin kanvapaketin tilauksen.Halusin katsoa pelkästään alkuperäisen 4 kanavan pakettia silloisella edullisella hinnalla.Mutta kokoajan alkoi tulla uusia kanavia ja hinta nousi samalla.Suoraan sanoen tautista kusetusta.Pitää olla totaalinen nolife ihminen tai muuten vain ylimääräistä rahaa että kerkiäisi saada jotain hyötyä valtavasta kanavamäärästä.

329.8.2008 14:23

Supo, nythän on mahdollista kasata oma paketti kanavista, joita todella haluaa katsoa, ja jättää tarpeettomat pois. Mielestäni hyvä uudistus, meiltä ainakin lähtee Subtv Juniori ja Nickelodeon jne. lastenkanavat kun ei niitä kukaan katso.

429.8.2008 14:46

Kiesus ku toi tulis welholle kanssa että sais valita noi kanavat. Toi on raivostuttavaa maksaa 30eur/kk paketista minkä sisältö on pääosin sontaa.

529.8.2008 16:10
hentriz
Inactive

Nyt alkoi itseäkin kiinnostaa maksu-tv, jos kerran saa itse kasata paketin.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Finnisher:
Supo, nythän on mahdollista kasata oma paketti kanavista, joita todella haluaa katsoa, ja jättää tarpeettomat pois. Mielestäni hyvä uudistus, meiltä ainakin lähtee Subtv Juniori ja Nickelodeon jne. lastenkanavat kun ei niitä kukaan katso.

Toivottavasti hinta laskee myös :-)

629.8.2008 19:22

Mahtaako näkyä Turun näkyvyysalueella vai viekö Turku-Tv vieläki kanvapaikat? Aivan turha kanava koko Turku-Tv.

729.8.2008 23:15

Lainaus:
Nyt alkoi itseäkin kiinnostaa maksu-tv, jos kerran saa itse kasata paketin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Finnisher:
Supo, nythän on mahdollista kasata oma paketti kanavista, joita todella haluaa katsoa, ja jättää tarpeettomat pois. Mielestäni hyvä uudistus, meiltä ainakin lähtee Subtv Juniori ja Nickelodeon jne. lastenkanavat kun ei niitä kukaan katso.

Toivottavasti hinta laskee myös :-)
tuollahan ne plustv:n sivuilla lukee, eli "PlusTV PikkuPaketissa asiakas saa valita 6 kanavaa 11 kanavan joukosta. Tämän paketin palvelumaksu on 14,90 euroa kuukaudessa. PlusTV OmaPaketissa asiakas voi valita 9 mieleisintä kanavaa, paketin palvelumaksu on 19,90 euroa kuukaudessa ja PlusTV KokoPaketti sisältää kaikki PlusTV:n valikoimissa olevat 13 kanavaa. PlusTV KokoPaketin palvelumaksu on 24,90 euroa kuukaudessa."
http://www.plustv.fi/site/etusivu.jsp?id=106687&location1=1&sl2=1

829.8.2008 23:52

No vihdoinkin!

Tätä paketin räätälöintiä olen jo odottanut. Olen toistaiseksi pysynyt visusti näistä erossa kun suuri osa kanavista suoltaa mulle tarpeetonta sontaa. Jos nyt sitten tilaisi custom-paketin...


GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

930.8.2008 18:49

Kuten jo aiemmin todettukkin, niin räätälöidyt kanavaniput on kyllä toivottua tavaraa täälläkin.

Mielenkiintoista tässä on vain se, että asiakaspalvelu muinoin väitti valikoidun kanavapaketin olevan mahdotonta toteuttaa. PlusTV on siis tehnyt nyt mahdottomasta mahdollista.

Pitää nyt vain tutustua miten valikoiminen onnistuu, kun näyttäisi siltä, että halvemmissa paketeissa (custom) ei ole mahdollista valita kaikista kanavista pakettia, vaan valikoima mistä valitaan, onkin suppeampi.

101.9.2008 16:36

Hienohan juttu toi on. Toisaalta mun mielestä sais se NBA viel tulla vähintään 3kertaa viikossa.

HD kanavat eivät myöskään sattuisi, mutta siihen menee vielä varmaan 1.5 vuotta.

111.9.2008 17:58

luulin jo että hinta tippuu, kun 6 kanavaa rittää,

yllättävästi 6 kanavan pakettiin ei saa mtv3 maxia...

taidampa sanoa irti koko perhanan plussan!

121.9.2008 22:26

Lainaus:
yllättävästi 6 kanavan pakettiin ei saa mtv3 maxia...

Mistä ongit tämän tiedon?

132.9.2008 12:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mainoskes:
luulin jo että hinta tippuu, kun 6 kanavaa rittää,

yllättävästi 6 kanavan pakettiin ei saa mtv3 maxia...

Yllätyitkö?

142.9.2008 13:00

Lainaus:
Lainaus:
yllättävästi 6 kanavan pakettiin ei saa mtv3 maxia...

Mistä ongit tämän tiedon?
plus teevee sivuilta tietenkin, noi paketit saatavissa 15.9 alkaen

152.9.2008 17:45

Lainaus:

plus teevee sivuilta tietenkin, noi paketit saatavissa 15.9 alkaen
Oisko tarjota suoraa linkkiä kun en itse löydä mitä kanavia saa valita paketteihin?

162.9.2008 20:08

pistin aamulla palautetta vesa marssille, ja nyt enää ei näy noita rajoituksia..

ihan selvästi luki että 6 kanvan pikkupakettiin ei voi valita maxia...



ihmettelijä

172.9.2008 20:12

itse asiassa lehdistoötiedoite pdf filessä lukee:

PlusTV:n uusia kanavapaketteja on kolmenkokoisia ja -hintaisia. PlusTV PikkuPaketissa
asiakas saa valita 6 kanavaa 11 kanavan joukosta. Tämän paketin palvelumaksu on 14,90

ja kanvavia on 13.. eli eilen luki: ei saa maxia eikä factaa..


ihmettelijä

182.9.2008 21:53

Joopa joo. Niinhän se taas on että Disney kanava ei näy Turun-alueella. Eikä muuten urheilukanava+ On se vaan kumma mihin ne katoo Turussa =(

192.9.2008 22:05

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mainoskes:
pistin aamulla palautetta vesa marssille, ja nyt enää ei näy noita rajoituksia..

ihan selvästi luki että 6 kanvan pikkupakettiin ei voi valita maxia...
Olisin kyllä itsekin laittanut palautetta välittömästi jos olisi vielä jossain lukenut ettei Maxia saa mukaan PikkuPakettiin.

202.9.2008 22:06

turussha näkky se paras turkku teevee, sehä näkky kummal puole jokke vaa, ja eikkai ny turkkulaisse muut kanavva tartte, lol

Täällä salossa voi kääntää antennin vapaasi fiskarssaiin, turkuun tai salon omaan olikose apu lähetin asemaan, ilmeisesti kopio fiskarssista, kun disney näkyy.

213.6.2011 16:33
xcTUpznwtZWrvbgC
Vahvistamaton

Your answer was just what I ndeeed. ItÂ’s made my day!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Skype hävisi sovelluskaupoista Kiinassa Skype hävisi sovelluskaupoista Kiinassa (21.11.2017 17:09)
Microsoftin suosittu Skype-viestipalvelu on poistettu Applen App Store -sovelluskaupan valikoimista. Applen mukaan poiston syynä on viranomaisten huomautus. Googlen virallinen Play-sovelluskauppa ....
Google narahti – Keräsi paikkatietoa Android-käyttäjistä ilman lupaa Google narahti – Keräsi paikkatietoa Android-käyttäjistä ilman lupaa (21.11.2017 16:00)
Google on jäänyt kiinni paikkatietodatan keräämisestä Android-puhelimista, vaikka sillä ei olisi puhelimen käyttäjältä edes lupaa siihen. Google on myöntänyt kyseenalaisen toiminnan ja lupaa ....
1 kommentti
Yle Areena alkaa näkyä ulkomailla – Tämä säädös mullistaa verkkopalvelut Yle Areena alkaa näkyä ulkomailla – Tämä säädös mullistaa verkkopalvelut (21.11.2017 14:46)
Geoblokkaus on kiusannut jo liian kauan pelien pelaajia, CD-levyjen kuuntelijoita ja suoratoistopalveluiden käyttäjiä. Tämä hulluus loppuu vihdoin EU:n alueella, sillä ensi vuonna on tulossa ....
1 kommentti
Oletko ostamassa uutta TV:tä? Varmista että siinä on tämä ominaisuus Oletko ostamassa uutta TV:tä? Varmista että siinä on tämä ominaisuus (21.11.2017 14:28)
Televisioiden tekniikka uudistuu tiuhaa tahtia, mutta pääasiassa muutokset tapahtuvat televisioiden näyttöpaneeleissa tai siihen lisätään uusia älykkäitä ominaisuuksia, kuten tuki sovelluksille. ....
Inteliltä iso askel mobiilipiireissä, tulossa ensimmäinen 5G-piiri Inteliltä iso askel mobiilipiireissä, tulossa ensimmäinen 5G-piiri (20.11.2017 22:54)
Maailman suurimpiin piirivalmistajiin kuuluva Intel tunnetaan erityisesti tietysti tietokoneiden suorittimistaan, mutta on pitkän aikaa yrittänyt löytää jalansijan myös mobiilimarkkinoille. ....

Uutisarkisto