*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Pirate Baysta Beijing Bay

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 19.8.2008 15:14 Kommentteja (17)

Pirate Baysta Beijing Bay Maailman ehkä kiistanalaisin torrentsivusto The Pirate Bay on jälleen vaihtanut logoaan. Sivusto kapinoi logon muutoksella Olympiakomitean ja Ruotsin valtion yritystä saada olympiavideoita pois TPB:n listoilta.
Kansainvälisen Olympiakomitean mukaan sivustolta on ladattu yli miljoona kertaa olympiavideoita, joista suurin osa on kisojen avausseremoniasta. Ruotsin valtio on asettanut TPB:n jälleen syytteeseen, mutta aikaa oikeuskäsittelylle ei ole vielä määritetty. Nämä toimet eivät luonnollisesti hätkäytä The Pirate Bayn kokenutta ylläpitotiimiä, eivätkä he aio poistaa trackereiltä Pekingin Olympialaisiin liittyviä torrentteja.

Saattaa hyvinkin olla, että tälläkin kertaa The Pirate Bayn syyttäminen kohentaa sivuston kävijämääriä, sillä kun Italian valtio aiemmin tässä kuussa esti pääsyn kansalaisiltaan ruotsalaissivustolle, niin sen italialaiskävijämäärä kasvoi viidellä prosentilla.

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

119.8.2008 15:46

HAIL TPB! TPB tulee voittamaan niin kuin viimeksikin.

E: EKA! =)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.8.2008 @ 15:47

219.8.2008 15:58

Kaikki lataamaan!!! :)

319.8.2008 16:04

Voi noita tyhmia ihmisia. Milloin ne tajuaa etta aina vaan tapahtuu 2 asiaa. 1. Kaikki nauravat naille vastustajille, 2. TPB suosio kasvaa...

419.8.2008 16:11

Jeps, eihän mikään taho voi TPB:n toimille mitään vaikka kuinka on yritetty, sivusto jatkaa toimintaansa niin kauan kuin sen ylläpito sitä jaksaa pyörittää. Ja kyllähän TPB:n ylläpidolla munaa on jatkaa byrokraattien ja virkavallan vastustamista!


GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

519.8.2008 16:19

Lainaus:

ladattu yli miljoona kertaa olympiavideoita

ei tämän pitäisi olla ...
Lainaus:

yli miljoona kertaa olympiavideo torrentteja?

Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.

619.8.2008 16:26

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti syrtek66:
Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

719.8.2008 16:41

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti syrtek66:
Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?
syrtek66 taroitti, ettei itse TPB:n palvelimilla ole lainkaan video-tiedostoja, vaan ne sisältävät pelkästään torrent-tiedostoja. Hiustenhalkomista, mutta on hauskaa, että jollakulla on hauskaa :P.

819.8.2008 16:43

Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

919.8.2008 16:45

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti syrtek66:
Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?
Luulisin että kyseessä on idea verrata torrent tiedostoa varsinaiseen .aviin, eli ei TPB sisällä videoita samalla tapaan kuin youtube, halpa ku halpa.

-Täytyy kyl sanoo et on TPB pojilla on kyllä munaa, hyvä vaan meijän kaikkien puolesta :)

1019.8.2008 16:50

Hyvää mainontaa tämäkin on =)

1119.8.2008 17:13
zonezzz
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!

1219.8.2008 17:25

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!
Senkin sairas p*ska... ei se mikään rikos ole, kaikkea sitä kans kuulee.

Lainaus:
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?
Millähän sivuilla sä olet vieraillut? Pistäppä linkkiä tulemaan.

1319.8.2008 17:25

Lainaus:
syrtek66 taroitti, ettei itse TPB:n palvelimilla ole lainkaan video-tiedostoja, vaan ne sisältävät pelkästään torrent-tiedostoja. Hiustenhalkomista, mutta on hauskaa, että jollakulla on hauskaa :P.
JooNoOkei, taisi mennä ohi kun päällä sattui olee aivan ihana hedari :) Mutta oikeassa on, periaatteessahan TPB ei sisällä laitonta materiaalia, kysehän on todellakin vain torrenteista ja kun Ruotsissa näitä koskeva lakihan on suorastaan nerokas =)

Kyllä sieltä Ruotsista tulee jotain hyvääkin, hattua nostaisin TPB:lle jos sellaista käyttäisin!

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

1419.8.2008 17:51

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zonezzz:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!
Oli tuokin kuvaelma rikos vielä 70- luvulla. Maailma muuttuu ja lait toivottavasti sen mukana.

1519.8.2008 18:08

En yhtään ihmettele jos esim avajaisia ladataan. Itsekin latasin jälkeenpäin tuon 720p version aivan vain kotsoakseni laadun ja nähdäkseni lopun ilotulituksen (joka ikävästi jäi ylen kautta näkemättä). Tuo torrent-latausten määrähän vain osoittaa ihmisten mielenkiintoa olympialaisiin.

1619.8.2008 18:58

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zonezzz:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!
Jep ja lait on mun tietääkseen ihmisten väsäämiä, aina enemmän tai vähemmän isojen jenkki firmojen painostuksen takia muutettuja. http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/13712.cfm kysyn vaan että pelaako sinun mielestä Warneri tossa rehellisesti? Mene itteesi.

1720.8.2008 18:58

Heja Sverige! Heja TPB!!!!

On aina ilo kuulla tällaisia ilouutisia!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Suoratoistomusiikki tuplannut suosion Yhdysvalloissa – ilman Apple Musicia Suoratoistomusiikki tuplannut suosion Yhdysvalloissa – ilman Apple Musicia (4.7.2015 15:36)
Vuoden ensimmäisen puoliskon aikana suoratoistomusiikin suosio on kasvanut 92 prosenttia Yhdysvalloissa. Voikin sanoa, että viimeistään nyt Apple Musicin oli tultava, ettei se jää täysin junasta. ....
Haluatko tietää mitä musiikkia Beats1 soittaa? Täältä se selviää Haluatko tietää mitä musiikkia Beats1 soittaa? Täältä se selviää (4.7.2015 14:20)
Applen uusi musiikkipalvelu Apple Music ei välttämättä mullistanut musiikkibisnestä, mutta yksi sen ominaisuuksista on erityisesti puhuttanut. Radioasema Beats1 soittaa musiikkia koko maailmalle ....
1 kommentti
Esittelyssä Windows 10: monipuolisempi sähköposti ja uusittu Ihmiset-sovellus Esittelyssä Windows 10: monipuolisempi sähköposti ja uusittu Ihmiset-sovellus (4.7.2015 12:13)
Sähköpostisovellus lienee yksi puhelimen käytetyimmistä ominaisuuksista – ainakin Microsoft jaksaa sitä tiuhaan mainostaa. Windows 10 uusii Outlook-sähköpostiohjelman täysin ja uusi ilme mukailee ....
1 kommentti
Piraattien Netflixiä syytetään Norjassa piratismin kasvun räjähtämisestä Piraattien Netflixiä syytetään Norjassa piratismin kasvun räjähtämisestä (3.7.2015 19:45)
Torrent Freakin mukaan piratismin määrä on kasvanut hurjasti Norjassa. Tilanteesta syytetään piraattien Netflixiksi kutsuttua Popcorn Time -sovellusta. Viime vuoden alussa ilmestynyt Popcorn ....
9 kommenttia
Gmail sai satoja uusia teemoja ja uudistetut emoji-merkit Gmail sai satoja uusia teemoja ja uudistetut emoji-merkit (3.7.2015 19:00)
Google kertoo virallisessa Gmail-blogissaan lisänneensä Gmail-sähköpostiin runsaasti uusia teemoja ja uudistaneensa emoji-merkkejä. Aiemmin Gmailin valikoimasta on löytynyt vain muutamia ....
1 kommentti

Uutisarkisto