*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

-testiryhmä: "..hankkimisen arvoinen, mikäli etsii tablettia parhaimmalla mahdollisella näytöllä."

Pirate Baysta Beijing Bay

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 19.8.2008 15:14 Kommentteja (17)

Pirate Baysta Beijing Bay Maailman ehkä kiistanalaisin torrentsivusto The Pirate Bay on jälleen vaihtanut logoaan. Sivusto kapinoi logon muutoksella Olympiakomitean ja Ruotsin valtion yritystä saada olympiavideoita pois TPB:n listoilta.
Kansainvälisen Olympiakomitean mukaan sivustolta on ladattu yli miljoona kertaa olympiavideoita, joista suurin osa on kisojen avausseremoniasta. Ruotsin valtio on asettanut TPB:n jälleen syytteeseen, mutta aikaa oikeuskäsittelylle ei ole vielä määritetty. Nämä toimet eivät luonnollisesti hätkäytä The Pirate Bayn kokenutta ylläpitotiimiä, eivätkä he aio poistaa trackereiltä Pekingin Olympialaisiin liittyviä torrentteja.

Saattaa hyvinkin olla, että tälläkin kertaa The Pirate Bayn syyttäminen kohentaa sivuston kävijämääriä, sillä kun Italian valtio aiemmin tässä kuussa esti pääsyn kansalaisiltaan ruotsalaissivustolle, niin sen italialaiskävijämäärä kasvoi viidellä prosentilla.

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

119.8.2008 15:46

HAIL TPB! TPB tulee voittamaan niin kuin viimeksikin.

E: EKA! =)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.8.2008 @ 15:47

219.8.2008 15:58

Kaikki lataamaan!!! :)

319.8.2008 16:04

Voi noita tyhmia ihmisia. Milloin ne tajuaa etta aina vaan tapahtuu 2 asiaa. 1. Kaikki nauravat naille vastustajille, 2. TPB suosio kasvaa...

419.8.2008 16:11

Jeps, eihän mikään taho voi TPB:n toimille mitään vaikka kuinka on yritetty, sivusto jatkaa toimintaansa niin kauan kuin sen ylläpito sitä jaksaa pyörittää. Ja kyllähän TPB:n ylläpidolla munaa on jatkaa byrokraattien ja virkavallan vastustamista!


GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

519.8.2008 16:19

Lainaus:

ladattu yli miljoona kertaa olympiavideoita

ei tämän pitäisi olla ...
Lainaus:

yli miljoona kertaa olympiavideo torrentteja?

Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.

619.8.2008 16:26

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti syrtek66:
Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

719.8.2008 16:41

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti syrtek66:
Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?
syrtek66 taroitti, ettei itse TPB:n palvelimilla ole lainkaan video-tiedostoja, vaan ne sisältävät pelkästään torrent-tiedostoja. Hiustenhalkomista, mutta on hauskaa, että jollakulla on hauskaa :P.

819.8.2008 16:43

Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

919.8.2008 16:45

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti syrtek66:
Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?
Luulisin että kyseessä on idea verrata torrent tiedostoa varsinaiseen .aviin, eli ei TPB sisällä videoita samalla tapaan kuin youtube, halpa ku halpa.

-Täytyy kyl sanoo et on TPB pojilla on kyllä munaa, hyvä vaan meijän kaikkien puolesta :)

1019.8.2008 16:50

Hyvää mainontaa tämäkin on =)

1119.8.2008 17:13
zonezzz
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!

1219.8.2008 17:25

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!
Senkin sairas p*ska... ei se mikään rikos ole, kaikkea sitä kans kuulee.

Lainaus:
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?
Millähän sivuilla sä olet vieraillut? Pistäppä linkkiä tulemaan.

1319.8.2008 17:25

Lainaus:
syrtek66 taroitti, ettei itse TPB:n palvelimilla ole lainkaan video-tiedostoja, vaan ne sisältävät pelkästään torrent-tiedostoja. Hiustenhalkomista, mutta on hauskaa, että jollakulla on hauskaa :P.
JooNoOkei, taisi mennä ohi kun päällä sattui olee aivan ihana hedari :) Mutta oikeassa on, periaatteessahan TPB ei sisällä laitonta materiaalia, kysehän on todellakin vain torrenteista ja kun Ruotsissa näitä koskeva lakihan on suorastaan nerokas =)

Kyllä sieltä Ruotsista tulee jotain hyvääkin, hattua nostaisin TPB:lle jos sellaista käyttäisin!

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

1419.8.2008 17:51

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zonezzz:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!
Oli tuokin kuvaelma rikos vielä 70- luvulla. Maailma muuttuu ja lait toivottavasti sen mukana.

1519.8.2008 18:08

En yhtään ihmettele jos esim avajaisia ladataan. Itsekin latasin jälkeenpäin tuon 720p version aivan vain kotsoakseni laadun ja nähdäkseni lopun ilotulituksen (joka ikävästi jäi ylen kautta näkemättä). Tuo torrent-latausten määrähän vain osoittaa ihmisten mielenkiintoa olympialaisiin.

1619.8.2008 18:58

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zonezzz:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!
Jep ja lait on mun tietääkseen ihmisten väsäämiä, aina enemmän tai vähemmän isojen jenkki firmojen painostuksen takia muutettuja. http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/13712.cfm kysyn vaan että pelaako sinun mielestä Warneri tossa rehellisesti? Mene itteesi.

1720.8.2008 18:58

Heja Sverige! Heja TPB!!!!

On aina ilo kuulla tällaisia ilouutisia!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Hintavertailun suosituimmat

Tuoreimmat uutiset

Gmail ei enää riitä? Google julkaisi uuden sähköpostisovelluksen Gmail ei enää riitä? Google julkaisi uuden sähköpostisovelluksen (23.10.2014 10:24)
Mitä tulee kun yhdistää Google Now'n ja Gmailin toisiinsa? Googlen Gmail-tiimin näkemyksen mukaan se on ajanhallinnassa auttava sähköpostisovellus Inbox, jonka internetjätti on nyt esitellyt. ....
Mitä iPad Air 2:n sisältä löytyy? iFixit otti selvää Mitä iPad Air 2:n sisältä löytyy? iFixit otti selvää (23.10.2014 03:00)
IFixit on tapansa mukaan taas käynyt ostoksilla, kaivanut työkalunsa esiin ja ottanut selvää mitä Applen iPad Air 2 on tarkalleen ottaen syönyt sisälleen. Mitään järisyttävän uutta artikkeli ....
1 kommentti
Opettajien painajainen käymässä toteen, kamerasovellus laskee laskutehtävät Opettajien painajainen käymässä toteen, kamerasovellus laskee laskutehtävät (22.10.2014 18:43)
Photomath on sovellus, jonka idea on varsin yksinkertainen. Se tunnistaa kamerakuvasta laskun ja laskee sen. Videon perusteella sovellus osaa ratkoa myös yhtälöitä ja kertoa laskun vaiheet, ....
6 kommenttia
Spotify tarjoaa uutta perhepakettia: Edullisempi kuin yksittäistilaukset Spotify tarjoaa uutta perhepakettia: Edullisempi kuin yksittäistilaukset (22.10.2014 17:46)
Spotify on avaamassa lähiaikoina uuden Family-tilausluokan: yhdellä tilauksella palvelun saa tilattua yhteensä viiden henkilön käyttöön. Vaikka perheohjelma yhdistääkin Spotify-tilien laskutuksen, ....
Taipuiko iPhonesi? Tästä video-oppaasta kenties ratkaisu? Taipuiko iPhonesi? Tästä video-oppaasta kenties ratkaisu? (22.10.2014 16:06)
Onko uusi iPhone 6 tai iPhone 6 Plus taipunut? Oletko kyllästynyt jatkuvaan taipuilemiseen ja haluat konstin, jolla puhelimesi pysyy suorassa taivuttelusta huolimatta? Tällä ylläolevalla videolla ....
3 kommenttia

Uutisarkisto