*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Pirate Baysta Beijing Bay

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 19.8.2008 15:14 Kommentteja (17)

Pirate Baysta Beijing Bay Maailman ehkä kiistanalaisin torrentsivusto The Pirate Bay on jälleen vaihtanut logoaan. Sivusto kapinoi logon muutoksella Olympiakomitean ja Ruotsin valtion yritystä saada olympiavideoita pois TPB:n listoilta.
Kansainvälisen Olympiakomitean mukaan sivustolta on ladattu yli miljoona kertaa olympiavideoita, joista suurin osa on kisojen avausseremoniasta. Ruotsin valtio on asettanut TPB:n jälleen syytteeseen, mutta aikaa oikeuskäsittelylle ei ole vielä määritetty. Nämä toimet eivät luonnollisesti hätkäytä The Pirate Bayn kokenutta ylläpitotiimiä, eivätkä he aio poistaa trackereiltä Pekingin Olympialaisiin liittyviä torrentteja.

Saattaa hyvinkin olla, että tälläkin kertaa The Pirate Bayn syyttäminen kohentaa sivuston kävijämääriä, sillä kun Italian valtio aiemmin tässä kuussa esti pääsyn kansalaisiltaan ruotsalaissivustolle, niin sen italialaiskävijämäärä kasvoi viidellä prosentilla.

Edellinen Seuraava  

17 kommenttia

119.8.2008 15:46

HAIL TPB! TPB tulee voittamaan niin kuin viimeksikin.

E: EKA! =)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 19.8.2008 @ 15:47

219.8.2008 15:58

Kaikki lataamaan!!! :)

319.8.2008 16:04

Voi noita tyhmia ihmisia. Milloin ne tajuaa etta aina vaan tapahtuu 2 asiaa. 1. Kaikki nauravat naille vastustajille, 2. TPB suosio kasvaa...

419.8.2008 16:11

Jeps, eihän mikään taho voi TPB:n toimille mitään vaikka kuinka on yritetty, sivusto jatkaa toimintaansa niin kauan kuin sen ylläpito sitä jaksaa pyörittää. Ja kyllähän TPB:n ylläpidolla munaa on jatkaa byrokraattien ja virkavallan vastustamista!


GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

519.8.2008 16:19

Lainaus:

ladattu yli miljoona kertaa olympiavideoita

ei tämän pitäisi olla ...
Lainaus:

yli miljoona kertaa olympiavideo torrentteja?

Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.

619.8.2008 16:26

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti syrtek66:
Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

719.8.2008 16:41

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti syrtek66:
Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?
syrtek66 taroitti, ettei itse TPB:n palvelimilla ole lainkaan video-tiedostoja, vaan ne sisältävät pelkästään torrent-tiedostoja. Hiustenhalkomista, mutta on hauskaa, että jollakulla on hauskaa :P.

819.8.2008 16:43

Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

919.8.2008 16:45

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti syrtek66:
Mielestäni TPB ei sisällä video tiedostoja.
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?
Luulisin että kyseessä on idea verrata torrent tiedostoa varsinaiseen .aviin, eli ei TPB sisällä videoita samalla tapaan kuin youtube, halpa ku halpa.

-Täytyy kyl sanoo et on TPB pojilla on kyllä munaa, hyvä vaan meijän kaikkien puolesta :)

1019.8.2008 16:50

Hyvää mainontaa tämäkin on =)

1119.8.2008 17:13
zonezzz
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!

1219.8.2008 17:25

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!
Senkin sairas p*ska... ei se mikään rikos ole, kaikkea sitä kans kuulee.

Lainaus:
Ymmärsinköhän nyt jotain väärin? Millähän sivulla olet vieraillut jos et ThePirateBaysta ole video-tiedostoja löytänyt? Vai oliko kyseessä jokin sarkastinen läppä?
Millähän sivuilla sä olet vieraillut? Pistäppä linkkiä tulemaan.

1319.8.2008 17:25

Lainaus:
syrtek66 taroitti, ettei itse TPB:n palvelimilla ole lainkaan video-tiedostoja, vaan ne sisältävät pelkästään torrent-tiedostoja. Hiustenhalkomista, mutta on hauskaa, että jollakulla on hauskaa :P.
JooNoOkei, taisi mennä ohi kun päällä sattui olee aivan ihana hedari :) Mutta oikeassa on, periaatteessahan TPB ei sisällä laitonta materiaalia, kysehän on todellakin vain torrenteista ja kun Ruotsissa näitä koskeva lakihan on suorastaan nerokas =)

Kyllä sieltä Ruotsista tulee jotain hyvääkin, hattua nostaisin TPB:lle jos sellaista käyttäisin!

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

1419.8.2008 17:51

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zonezzz:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!
Oli tuokin kuvaelma rikos vielä 70- luvulla. Maailma muuttuu ja lait toivottavasti sen mukana.

1519.8.2008 18:08

En yhtään ihmettele jos esim avajaisia ladataan. Itsekin latasin jälkeenpäin tuon 720p version aivan vain kotsoakseni laadun ja nähdäkseni lopun ilotulituksen (joka ikävästi jäi ylen kautta näkemättä). Tuo torrent-latausten määrähän vain osoittaa ihmisten mielenkiintoa olympialaisiin.

1619.8.2008 18:58

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zonezzz:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lettas:
Ikuisuusvenkoilua. Jos marketin ilmoitustaulun kautta ostat varastetun mopon, syytätkö siitä markettia vai ilmoituksen tekijää?

tai jos isäsi panee enoasi, syytätkö siitä äitiäsi, ehkä

MUTTA piratismi on rikos!
Jep ja lait on mun tietääkseen ihmisten väsäämiä, aina enemmän tai vähemmän isojen jenkki firmojen painostuksen takia muutettuja. http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/13712.cfm kysyn vaan että pelaako sinun mielestä Warneri tossa rehellisesti? Mene itteesi.

1720.8.2008 18:58

Heja Sverige! Heja TPB!!!!

On aina ilo kuulla tällaisia ilouutisia!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

IS: Suomalaiset yllättyivät – Windows 10 päivittyy väkisin IS: Suomalaiset yllättyivät – Windows 10 päivittyy "väkisin" (24.5.2016 11:55)
Ilta-Sanomat kertoo yksityisyrittäjä Risto Pennaselle yllättäen eteen tulleesta sattumuksesta: Windows 10 asentui hänen tietokoneelleen itsestään. Lehti sai selville muitakin vastaavia tapauksia Suomesta. ....
2 kommenttia
Kiinalaiset haluavat enemmistön Supercellistä – Neuvottelut ovat käynnissä Kiinalaiset haluavat enemmistön Supercellistä – Neuvottelut ovat käynnissä (24.5.2016 10:31)
Kiinalainen verkkojätti Tencent on kiinnostunut ostamaan enemmistön suomalaisesta mobiilipeliyhtiö Supercellistä. Tencent on yrittänyt hieroa kauppoja japanilaisen SoftBankin kanssa. SoftBank ....
1 kommentti
Spotify pisti perhepaketin uusiksi – Hinta jopa puolittui Spotify pisti perhepaketin uusiksi – Hinta jopa puolittui (24.5.2016 09:57)
Spotify on yksinkertaistanut perhepakettiaan reilulla kädellä ja tarjoaa nyt maksimissaan kuudelle käyttäjälle tarkoitettua pakettia 14,99 euron kuukausihintaan (14,99 dollaria). Aiemmin ....
Netflixin ja Disneyn suursopimus tulossa voimaan – Uusia elokuvia palveluun Netflixin ja Disneyn suursopimus tulossa voimaan – Uusia elokuvia palveluun (24.5.2016 09:41)
Netflixin ja Disneyn vuonna 2012 allekirjoittama sisältökumppanuus astuu voimaan tulevana syksynä. Sopimuksen ansiosta Netflixistä tulee yksinoikeudella Disneyn maksu-TV-kumppani. Käytännössä ....
Video paljastaa lisää kiinalaisyhtiön quadrokopterista Video paljastaa lisää kiinalaisyhtiön quadrokopterista (23.5.2016 19:21)
Erityisesti Mi-älypuhelimistaan tuttu Xiaomi on tuomassa markkinoille omaa lennokkiaan. Mi Drone -nimellä todennäköisesti julkaistava laite paljastui ensi kertaa yhtiön >omasta kiusoittelukuvasta, ....

Uutisarkisto