*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Ilmainen X-teevee aukeaa kohta

Kirjoittaja Matti Vähäkainu (Google+) @ 28.7.2008 16:54 Kommentteja (8)

Ilmainen X-teevee aukeaa kohta Suomalainen X-teevee.net -videopalvelu avaa kohta ovensa. Extreme-urheiluun keskittyvä sivusto avaa alkavan kuukauden ensimmäinen päivä videopalvelun, josta voi ilmaiseksi katsoa ja ladata sekä extreme-urheiluun liittyviä tallenteita että muusikoiden keikka- ja musiikkivideoita.
Sisältöä luvataan monipuolisesti kaikenlaisista extreme-lajeista ja -tapahtumista. X-teeveen ylläpidon lisäämien videoiden lisäksi käyttäjät voivat jakaa omia taidonnäytteitään ja vaihtaa ajatuksia omista ja toisten tuotoksista. Ylläpitäjien mukaan ainakin skeittaus-, lumilautailu-, bmx-, parcour-, motocross-, drifting-, tuning-, ja stunttivideot ovat tervetulleita.

YouTuben tyyliin videot voi katsoa vaatimattomalla resoluutiolla suoraan selaimessa, mutta myös ladata parhaimmillaan HD-tasoisena ja 5.1-äänellä varustettuna.

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

128.7.2008 17:57

Ja onhan se hyvä saada suomalainenki jouuutuub...
Mut hyvähän tämä on ku näitä tulee, pitää käydä tarkastaan laatu kun aukee.

228.7.2008 19:48

Yummy, keikka ja musavideot HooDeenä pyörimään tykiltä ja päälle monikanava.. Peukut pystyyn yritykselle.!

328.7.2008 20:03

Aika jännä ;P

Omat parkourvideot ainakin lähtee tuonne.

428.7.2008 20:39
hentriz
Inactive

Mukavalta kuullostaa ainakin, jos saa HD-laatua ja 5.1 ääntä... Mutta moniko kotivideokamera tuottaa tuota ääntä?! Tosin en harrasta Extream-urheilua, joten käyttö taitaa jäädä vähäiseksi :D

528.7.2008 21:46

Jos tulee filmii X-Gameseista niin kyllä kai niitä kattelee ihan mielellään. Joskus hyvinä aikoina niitä tuli Eurosportilta. Nyt on ajat muuttunu kanava maksullinen ja ei taida näyttää ollenkaan kyseistä tapahtumaa?

628.7.2008 23:15

Asiaa! Varmasti tulee katottua, koska tulee harrastettua skeittausta ja snoukkausta.

729.7.2008 14:30

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tomba_76:
Ja onhan se hyvä saada suomalainenki jouuutuub...
Mut hyvähän tämä on ku näitä tulee, pitää käydä tarkastaan laatu kun aukee.
YouTube on ollut alunperin suomalainen.....

Tästä taitaa tullakkin jotain suurta :) En malta odottaa että pääsen käymään tuolla :P

830.7.2008 15:17

suomalainen?!?

ei ainakaan tämän linkin mukaan: http://www.digitoday.fi/tyo-ja-ura/2006/...ta/200618432/66

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto