*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

iPhone 3G murtui muutamassa päivässä

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 16.7.2008 08:21 Kommentteja (38)

iPhone 3G murtui muutamassa päivässä Applen suojaukset eivät kestäneet kauaa tälläkään kertaa, sillä uutukaisen iPhone 3G -puhelimen ohjelmisto on murrettu. Myös iPhonen ja iPod touchin ohjelmistojen murtajana kunnostautunut iPhone Dev Team on julkaissut blogissaan videon SSH-yhteyden ottamisesta uuteen iPhone 3G:hen.
"Mitä tässä näette, on maailman ensimmäinen jailbreikattu iPhone 3G -puhelin, jossa pyörii meidän oma ohjelmistomme. Uskon, että tämä oli kaikkien mielestä odottamisen arvoista", julistetaan iPhone Dev Teamin blogiviestissä.

"Tämä ei ole vielä ohjelmistojulkaisu, mutta voin sanoa, että työskentelemme sen eteen todella kovasti ;-)."



Kuva uuden Pwnage Tool -ohjelman laitevalintanäytöstä.



Video SSH-yhteyden ottamisesta murrettuun iPhone 3G -puhelimeen.


Kannattaa tutustua myös oppaaseemme, jossa neuvotaan kuinka avata iPhonen ja iPod touchin suojaukset:

Applen iPod touchin ja iPhonen lukituksen avaaminen (Jailbreak)

Edellinen Seuraava  

38 kommenttia

116.7.2008 8:26

Nyt tuon voisi siis ostaakin, kun vielä toimivuus varmistuu. Mistähän tuo kannattaisi tilata/ostaa? Kimppatilauksia??

216.7.2008 10:49

Kyllähän tätä purkua jo odotellaankin. Itsekin tässä jo katselen jenkkilästä, että miten on tarjontaa siellä päin. Näyttäisi tällä erään ihan hyvin saavan huudettua itsellene iPhonea. Tämän nyt voi ostaa jo valmiiksi kun ei enää kauaa luulisi menevän tuon ohjelman julkaisuun.

316.7.2008 15:55

siis meinaako tämä että sim/operaattorilukitus on murrettu? toisaalta ei niitä puhelimia saa kovin halvalla ilman kytkyä vielä mistään eli ei toi niin kauheasti asiaa auta. Myis nyt sillä hehkutetulla 130dollarin hinnalla ilma kytkyä vaa :D

416.7.2008 16:48

No eikö noidenkin olisi kannattanut tulla ulos "kaapista" vasta,kun ohjelma on valmis?

516.7.2008 16:48
Drunkken
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Triaxis:
siis meinaako tämä että sim/operaattorilukitus on murrettu? toisaalta ei niitä puhelimia saa kovin halvalla ilman kytkyä vielä mistään eli ei toi niin kauheasti asiaa auta. Myis nyt sillä hehkutetulla 130dollarin hinnalla ilma kytkyä vaa :D

Se oli kylläkin 199 8gb ja 299 16gb :E

616.7.2008 18:49

Melko huono puhelin jos pitää erikseen murtaa jotta saa toimimaan. Omani Nokia ja Ericsonit ovat toimineet ilman murtamista aina.

Uusin Ericson jota olen käyttänyt on vuodelta 2001, niin aivan uusinta infoa ei niistä ole.

716.7.2008 20:00

Mjoo, aika hyviä hintoja ilman kytkyä kun ottaa huomioon iPod Touchin hinnan, jossa erona muutama komponentti.

Mutta jos jostain saisi vaikka kimppatilauksena johonkin 300-400€/kpl, niin voisi harkita.

816.7.2008 20:15

Halvimmat ilman kytkyä taitaa olla yli 500€ (siis 16gb mallista puhutaan), ja suomessakin saa minun sonera liittymällä sen jollain ~550€ muistaakseni. Mun mielestä se on ihan yks hailee et onko kytky vai ilman kytkyä jos ottaa sen minun sonera paketin ja siihen jonku 10€/kk liittymän. Eise kytkytön liittymä yhtään halvempi ole kuin mikään muukaan ja puheluista siinä kkmaksussa maksetaan, ei puhelimesta.

Ne valmiit paketit on kyll ihan ryöstöä, halvin 30€ per kk ja silti joutuu puhelimesta maksamaan maltaita. Miksei apple myy puhelimia itse omassa kaupassaan, eihän apple saa enää 3g luurista operaattoreilta mitään tuloja kytkyistä? Eli laittais hinnaksi 200€ ja myyntiin ilman kytkyä niin myyntimäärät olis kyl huomattavasti suurempia.

916.7.2008 20:19

Saahan se Apple kytkyistä rahaa. Sonera (tai mikä tahansa operaattori) ostaa puhelimen ja piilottaa kytkyn kuukausihintaan myöskin puhelimen kustannukset, jolloin ikäänkuin samalla maksat kuukausilyhennyksiä osamaksusta plus puheluista maksua.

1016.7.2008 20:34

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Triaxis:
Halvimmat ilman kytkyä taitaa olla yli 500€ (siis 16gb mallista puhutaan), ja suomessakin saa minun sonera liittymällä sen jollain ~550€ muistaakseni. Mun mielestä se on ihan yks hailee et onko kytky vai ilman kytkyä jos ottaa sen minun sonera paketin ja siihen jonku 10€/kk liittymän. Eise kytkytön liittymä yhtään halvempi ole kuin mikään muukaan ja puheluista siinä kkmaksussa maksetaan, ei puhelimesta.

Ne valmiit paketit on kyll ihan ryöstöä, halvin 30€ per kk ja silti joutuu puhelimesta maksamaan maltaita. Miksei apple myy puhelimia itse omassa kaupassaan, eihän apple saa enää 3g luurista operaattoreilta mitään tuloja kytkyistä? Eli laittais hinnaksi 200€ ja myyntiin ilman kytkyä niin myyntimäärät olis kyl huomattavasti suurempia.
No kukaan järkevä ei maksa soneran hintoja puheluista vaikka puhelinta myytäisiin "normaalisti" kaupassa.

1116.7.2008 21:36

USA:ssa jos alkavat myymään ilman liittymää niin tulee kyllä tilattua heti, tämän päivän kursseilla 199 dollaria on 125,2 euroa..

1216.7.2008 22:49

Uus puhelin olis haussa ja miksei sitten vaikka iPhone, mutta jos siihen on pakko ottaa soneran liittymä mukaan niin sitten on valittava Sony Ericsson. Soneralle en kaikkien sekoilujen jälkeen maksa latiakaan enkä ko. puljun kanssa enää asioi. Typeriä tommoset lukitukset.

1316.7.2008 22:54

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:
Saahan se Apple kytkyistä rahaa. Sonera (tai mikä tahansa operaattori) ostaa puhelimen ja piilottaa kytkyn kuukausihintaan myöskin puhelimen kustannukset, jolloin ikäänkuin samalla maksat kuukausilyhennyksiä osamaksusta plus puheluista maksua.
Totta tuokin, mutta lähinnä tarkoitin, että operaattorit ostavat iphonet kiinteällä hinnalla ja sen jälkeen ei enää tarvi pulittaa applelle TOISIN kuin oli ekan iphonen kohdalla, sillä ekan iphonen kohdalla operaattorit maksoivat myös kytkyliittymistä tulevista tuloista osan applelle.
Eli jos apple myy puhelimet vain kiinteällä hinnalla nyt, niin mikseivät myy niitä itse? Applellehän pitäisi tällä hetkellä olla kannattavampaa, että iphonen saa ilman kytkyä = mahd. halvalla, kun ne kytkyrahastukset menee vain operaattorien pussiin, ei applen.

Eli jos apple myy iphoneja X hintaan operaattoreille, niin miksei sillä X hinnalla vois suoraan myydä ihmisille? Halvempi hinta = enemmän kaupaksi = enemmän rahaa applelle = vähemmän rahaa operaattoreille :)

1416.7.2008 22:55

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Supo:
No eikö noidenkin olisi kannattanut tulla ulos "kaapista" vasta,kun ohjelma on valmis?
Eipä tuosta ole varmaan paljoa haittaakaan. Kukaan ei tiedä miten murto on tehty ja mainettahan tuosta tulee tolle tiimille ihan kiitettävästä.

1517.7.2008 0:59

Lainaus:

Eli jos apple myy iphoneja X hintaan operaattoreille, niin miksei sillä X hinnalla vois suoraan myydä ihmisille? Halvempi hinta = enemmän kaupaksi = enemmän rahaa applelle = vähemmän rahaa operaattoreille :)
Joo paitsi operaattoreiden ei kannata myydä suoraan ja Apple ei tällä hetkellä pysty liiallisen kysynnän takia. Ehkä sitten jossain vaiheessa.

1617.7.2008 4:47

Suojaukset murtu kun kananmunan kuori... Mutta kannattaa ulkomailta tilata. Siten murtaa täällä, tai ottaa suoraan lukitsemattoman version. Tiedä sitten, että kun oot murtanu lukituksen, ja kytket iTunessiin, niin hoksaakohan se jotain ja alkaa lukita puhelinta?

1717.7.2008 10:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote:
USA:ssa jos alkavat myymään ilman liittymää niin tulee kyllä tilattua heti, tämän päivän kursseilla 199 dollaria on 125,2 euroa..

Apple asetti operaattoreille ehdon, että iPhonen pitää maksaa kuluttajalle kerralla max $199 (/$299). Operaattorit joutuvat maksamaan tuota enemmän niistä iPhoneista, joten ne rahat otetaan kytkyliittymistä. Siksi sen verta korkeat kytkyt.
Ei taida ikipäivänä tulla myyntiin tuolla $199:llä ilman mitään sitoumusta.

Triaxis: Ehkä sitten joskus, mutta ei tämä kytky tunnu haittaavan ihmisiä, kun kerran se 10M kappaletta meni viikonlopussa. Sitten kun kysyntä laskee fanaatikkojen saatua iPhonet, niin ehkä sitten. Ei vielä, ei mitään järkeä operaattoreiden suhteen.

1817.7.2008 11:19

Jep jep, kun tosiaa se 199/299 ei ole sen puhelimen kokonaishinta, vaan "käsiraha" ja loput puhelimesta lunastetaan "osamaksuna" kuukausimaksuina. Siksihän se kytky on, että asiakkaalla on mahdollisuus maksaa osa tai koko puhelin osamaksulla, jossa operaattori on rahoittajana.

Suomessahan suurin perustelu kytkykauppojen sallimiselle ja 3G-puhelimien suosimisella kytkyissä oli nostattaa 3G-puhelimien määrää Suomessa, koska laitteet olivat suomalaisille liian kalliita.
Tavoite tuntuu aika hyvin edistyvän kytkyjen ansiosta.

1917.7.2008 13:23

Niin hiukan off topic, mutta onko kenelläkään tietoa halventuvatkohan normi iLuurien hinnat paljonkin?

2017.7.2008 14:19

Mahtaakohan operaattorit maksaa yhdestä iphonesta yli 199/299 ? kuulostaa aika paljolta. Toisaalta kytkyjen kanssa mennään yli tonnin, että kyllä ne siitä voittoa tekee silti.

Eikä tuo iphone kai vastaavien puhelimien kanssa juurikaan ole kalliimpi? Ihan samalla tavalla ne nokian luurit maksaa. Tulee vaan jostai syystä sellane ryöstetty olo kun vähän aikaa sitte luki et yks 3G iphone valmistuu 65€ - but business is business.

Tuo itse lukituksen murtaminen ei taida kyllä auttaa mitenkään muuten kuin, että voi asentaa muitten tekemiä ohjelmia. Kun ei sitä puhelinta ilman kytkyä oikeen saa - tai jos saa niin se on jo muuten niin kallis, että etu on vähän niin ja näin (pitäähän siihen italiasta hommattuun kytkyttömäänkin hommata liittymä missä on datasiirrot sun muut).

2117.7.2008 18:04

@ Triaxis

Kyllähän sen puhelimen saa ilman kytkyä, muttei Suomesta. Ebay on pullollaan jopa valmiiksi avattuja iPhoneja tai muuten vaan ilman Sim-lukitusta. Ne vaan maksaa "hieman" enempi kuin 199-299 dollaria. Rohkeasti ostamaan.

Muutenkin kannattaa jossittelu jättää ihan sikseen. Se 199-299 EI OLE sen puhelimen hinta, vaan "käsiraha". Ihan sama mitä selität. Saahan noita joitakin luureja euronkin "käsirahalla".

BTW. Luuletko han oikeasti että mikään elektroniikkalaite maksaa valmistaa edes liki sen mitä vähittäiskaupassa niitä kaupataan? Jos luulet, niin pyydän perehtymään komponenttien hintoihin 100 000-> määrissä.

2217.7.2008 19:19

Tuossa olisi tasan 300€..

http://www.ohmac.co.uk/iphone/iphone.php

&

http://www.welectronicsltd.com/product_info.php?products_id=339

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 17.7.2008 @ 19:23

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell

2318.7.2008 1:24

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
Tuossa olisi tasan 300€..

http://www.ohmac.co.uk/iphone/iphone.php

&

http://www.welectronicsltd.com/product_i..._id=339


Jeh, ekassa linkissä olevat olivat loppu (Onko koskaan ollutkaan) ja toisessa luki "Minimum purchase limit: 800 EUR".

Noh, jos otaa kimpassa tosta jälkimmäisestä niin mikä ettei. Tosin tiedä sitten vaikka tuossa jälkimmäisessäkin olisi luurit loppuneet jo...tai ei ole ikinä ollutkaan.

2418.7.2008 3:03

Valaiskaapa viisammat tyhmää, että mitä käytännön hyötyä on siitä, että jokin tälläinen laite saadaan "murrettua"?

2518.7.2008 13:21

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teku007:
Valaiskaapa viisammat tyhmää, että mitä käytännön hyötyä on siitä, että jokin tälläinen laite saadaan "murrettua"?
Voidaan käyttää minkä tahansa operaattorin simiä ja ajaa vaikka omia softia.

2619.7.2008 13:56

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:
@ Triaxis

Muutenkin kannattaa jossittelu jättää ihan sikseen. Se 199-299 EI OLE sen puhelimen hinta, vaan "käsiraha". Ihan sama mitä selität. Saahan noita joitakin luureja euronkin "käsirahalla".

BTW. Luuletko han oikeasti että mikään elektroniikkalaite maksaa valmistaa edes liki sen mitä vähittäiskaupassa niitä kaupataan? Jos luulet, niin pyydän perehtymään komponenttien hintoihin 100 000-> määrissä.
Siis en puhunutkaan, että puhelimen hinta olis 199/299 vaan, että operaattorit saisivat sen siihen hintaan (tai itseasiassa ihmettelin, että onko se operaattoreille noin kallis, joku muu niin väitti.). En suinkaan tarkoittanut että 199/299 pitäisi olla kuluttajalle tuleva puhelimen hinta, päinvastoin, 199/299 olisi tässä tapauksessa se hinta minkä päälle operaattorilaittaa oman katteensa.

En luule että valmistus maksaa edes liki sen mitä vähittäiskaupassa, väitinkö niin joskus? Ihan täällä AD:ssahan oli uutinen jokin aika sitten että iphone valmistuu 65eurolla (jossa ei oltu suunnittelukuluja huomioitu, mutta ne ei paljoa ole yhtä luuria kohti).

Tällä hetkellä varmaan paras tapa hankkia iphone on ostaa se minun sonera liittymällä, ja maksaa se 48€ 2vuoden aikana. Eli suomeksi ei ota liittymään mitään puheaikaa,viestejä tai datasiirtoa. Sitten vaa jokin halvempi liittymä käyttöön. TÄllöin 16gb malli oli jotain 500-600väliltä jos oikein muistan.

2719.7.2008 19:15

@ Triaxis

Huoh.

Jos nyt yhtään olisit kaupanalaa joskus käynyt (Mitä et ilmeisesti ole ikuna käynyt), niin tietäisit, ettei vähittäismyyjät tänalan laitteista saa voittoa juuri mitään. Eli iPhonen (Eikä sen puoleen muunkaan puhelimen) sisäänostohinta ole kovinkaan halpa suhteutettuna ulosmyyntiin. Eli voittoja ei synny satoja euroja, jos aina edes kymmeniä euroja.
Tietysti yksittäistapauksissa kauppias myy isoillakin tinkaamisilla elektroniikkaa sen mukaan miten muille on myyty enempi tai vähempi voitollisena. Sananlaskuhan menee "Myy minulle halvalla, jotta voit myydä muille kalliilla."

Joten Please, jätä luulottelu sikseen.

2820.7.2008 1:19

Suomessa saavat vähittäiskauppiaat 21-27% katteen iPhoneista. Miettikääpä sitä?


Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell

2920.7.2008 2:28

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
Suomessa saavat vähittäiskauppiaat 21-27% katteen iPhoneista. Miettikääpä sitä?

Sisäänostohinnan ja ulosmyyntihinnan välinen ero eli bruttokate ei lukuna kerro oikeastaan yhtikäs mitään jollei tunne tarkemmin kyseisen liikkeen tai edes alan liikkeiden keskimääräistä kulurakennetta...

3020.7.2008 4:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:
@ Triaxis

Huoh.

Jos nyt yhtään olisit kaupanalaa joskus käynyt (Mitä et ilmeisesti ole ikuna käynyt), niin tietäisit, ettei vähittäismyyjät tänalan laitteista saa voittoa juuri mitään. Eli iPhonen (Eikä sen puoleen muunkaan puhelimen) sisäänostohinta ole kovinkaan halpa suhteutettuna ulosmyyntiin. Eli voittoja ei synny satoja euroja, jos aina edes kymmeniä euroja.
Tietysti yksittäistapauksissa kauppias myy isoillakin tinkaamisilla elektroniikkaa sen mukaan miten muille on myyty enempi tai vähempi voitollisena. Sananlaskuhan menee "Myy minulle halvalla, jotta voit myydä muille kalliilla."

Joten Please, jätä luulottelu sikseen.
[/OT]

Varsinainen egojen mittely tämäkin... Onse kiva ruveta aggressiiviseksi noboille, joiden maailmankuva ei ole niin kuin se oma täydellinen, keskustelupalstalla ;)

Viattomien spekulointien tuhoamisten sijaan voisimme siirtyä itse asiaan:

Onko tämä siis pelkkä jailbrake vai saako myös unlockattua? Eikös jailbrake ollu vaan sitä varten, että saapi 3. pippalon ohjelmat sisään? Eli vissiin joutuu hetken odottaa ennen kuin saa jonkun ei soneran kortin sisää?

vaikuttaa kyl niin säätämiseltä koko touhu, että vois melkeen tyytyä minun sonera liittymään - voiko se muka olla niin paljon kalliimpi kuin muitten operaattorien liittymät?

3120.7.2008 9:48

Lainaus:
Kyllähän sen puhelimen saa ilman kytkyä, muttei Suomesta.
Apple iPhonet (2G) meiltä ilman kytkykauppaa

3220.7.2008 11:37

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ezzet:
Lainaus:
Kyllähän sen puhelimen saa ilman kytkyä, muttei Suomesta.
Apple iPhonet (2G) meiltä ilman kytkykauppaa
Okei, ei myydä Suomessa luvallisesti. ;)

@ Triaxis

Osaltani kyse ei ole egosta. Ihan vain nyt sanon miten yleensä kulutuselektroniikassa asiat on. iPhone tietysti VOI olla poikkeus ja tuoda operaattorille isojakin voittoja, toisaalta luulisi Soneran kurssin nousevan huippuun tätä nykyä, jos tai kun näillä myyntiluvuilla kapulaa myydään isoilla voitoilla. Sehän tarkoittaisi miljoonakauppoja käytännössä, jos siitä saisi vaikka sen pari sataakin euroa bruttovoittoa.

3320.7.2008 13:05

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ezzet:
Lainaus:
Kyllähän sen puhelimen saa ilman kytkyä, muttei Suomesta.
Apple iPhonet (2G) meiltä ilman kytkykauppaa
kenties jotain bisnesrakoa ettimässä ? ;P
480€ :s eikös siihen satanen lisää ni saa 3G:n 16gb ja halvimman kytkynkin maksettua pois.

Hyvä että löydettiin shadownin kanssa sula sopu :)

3420.7.2008 21:06

Lainaus:
kenties jotain bisnesrakoa ettimässä ? ;P
Pitkään Applea myyneenä saavat varmaan joitain etuja näköjään - tuskin bisnesmielessä myyvät ;p. Mutta joka tuollaisen haluaa niin saahan niitä sitten myös maailmalta :)

3520.7.2008 21:33

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ezzet:

Pitkään Applea myyneenä saavat varmaan joitain etuja näköjään - tuskin bisnesmielessä myyvät ;p. Mutta joka tuollaisen haluaa niin saahan niitä sitten myös maailmalta :)
Eiköhän kyse ole luvattomasta myynnistä, joka hoidetaan ostamalla jostain muusta maasta ja sitten myydää "käytettynä" hieman sumuttaen, jos tulee kyselyjä.

Muutenhan tässä saisi myydä joka toinen firma iPhonea Applea pitkään myyneenä. ;)

3621.7.2008 18:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ezzet:
Lainaus:
Kyllähän sen puhelimen saa ilman kytkyä, muttei Suomesta.
Apple iPhonet (2G) meiltä ilman kytkykauppaa
Mutta ei saa 3Gay-mallia? Minua kiinnostaisi juuri tuo uusi 3G kytkyttömänä. Eikä ole niin väliä onko laiton vai laillinen, kunhan toimii? No, odotellaan uutisia parilta tutulta, jotka tilasivat ulkomailta..

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell

3721.7.2008 18:20

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:

Mutta ei saa 3Gay-mallia? Minua kiinnostaisi juuri tuo uusi 3G kytkyttömänä. Eikä ole niin väliä onko laiton vai laillinen, kunhan toimii? No, odotellaan uutisia parilta tutulta, jotka tilasivat ulkomailta..
Edelleenkin, Ebay on pullollaan myöskin tuota 3G mallia. Osa myöskin kytkyttömiä, kun osassa maissa niitä myydään ilman kytkyä.

3821.7.2008 19:26

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shadown:

Edelleenkin, Ebay on pullollaan myöskin tuota 3G mallia. Osa myöskin kytkyttömiä, kun osassa maissa niitä myydään ilman kytkyä.
Mitenkähän mahdolliset ohjelmistopäivitykset mahtavat vaikuttaa iPhonen toimintaan, jos se on "rikottu"? Missä maissa myydään kytkyttömänä, onko tietoa?

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset (9.12.2016 16:51)
Uutisvahtipalvelu HIGH.FI:hin on tänään lisätty uusi sisältökategoria. Vaikka päivitys on periaatteessa pieni, saattaa siitä olla keskimääräistä enemmän iloa palvelun käyttäjille. Palvelun ....
Näin estät henkilöitä WhatsAppissa Näin estät henkilöitä WhatsAppissa (9.12.2016 14:01)
Mikäli et halua enää vastaanottaa puheluita tai tekstiviestejä WhatsApp-kontaktiltasi, voit estää yhteystiedon erittäin helposti. Kun asetat henkilölle eston WhatsAppissa, hän ei enää näe viimeksi ....
Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa (9.12.2016 11:58)
Jos WhatsAppissa estämältäsi henkilöltä alkaa tulla häirikköpuheluita ja -tekstiviestejä tai olet joutunut esimerkiksi aggressiivisen telemarkkinoinnin maalitauluksi, voi omaa arkea helpottaa ....
Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle (9.12.2016 10:08)
Suomalaisen Fingersoftin kehittämä Hill Climb Racing 2 -mobiilipeli on julkaistu iPhonelle ja iPadille. Peli julkaistiin Andridille jo viime viikolla. Androidilla Hill Climb Racing 2 on menestynyt ....
Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen (9.12.2016 09:37)
Kun markkinoille pääsee mahdollisesti vaarallisia laitteita, pyritään kaikki myydyt tuotteet tietysti kutsumaan takaisin. Entä jos kaikkia myytyjä laitteita ei saadakaan kerättyä takaisin, vaan ....
3 kommenttia

Uutisarkisto