*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

iPhone 3G:n sisuskalut kuvina

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 12.7.2008 17:55 Kommentteja (11)

iPhone 3G:n sisuskalut kuvina iFixit.com:n kaverit ottivat ja ostivat iPhone 3G:n samantien ja tekivät puhelimelle, sen mitä tosi harrastajan kuuluukin. Avasivat sen.


Koko kuvasarja löytyy täältä

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

112.7.2008 19:41

Onpa siellä romua sisässä. Ihan mielenkiintosta oli kattoo mitä tuo iPuhelin on syöny.

212.7.2008 19:53

Eikös tuon akun pitänyt olla juotettuna emoleyyn? Tässä ei siltä vaikuta, olisipahan helpompi vaihtaa itse.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.7.2008 @ 19:53

312.7.2008 19:53

miks tää puhelin kiinnostaa niin pirusti?
nyt on jo räjäytyskuva tarjolla

olisin linkittänyt fiat 127:n räjäytyskuvan jos oisin sen löytäny pikasesti. siinäkin on enemmän arpomista mitä tossa luurissa

412.7.2008 20:54

Mahtava uutinen. Onhan tuo aika paljon tehnyt matkapuhelin bisnekselle, mutta miksi tätä nyt tarvitsee hehkuttaa kokoajan. Alkaa tulla jo vähän joka rööristä ulos tämä iPhone vouhotus.

512.7.2008 21:30
Tiesto
Vahvistamaton

Oon ihan samaa mieltä teoston kaa. Siis ihan käsittämätöntä, että viimeisestä 15 uutisesta 7 on iPhoneen liittyviä!

Ihan pikku vinkkinä vaa, voisin sanoo, että saisitte pikkuhiljaa alkaa vaihtamaan tuota uutisoinnin aihetta. iPhonesta on saatu kuulla jo ihan tarpeeksi ja vähän vielä enemmänkin!

613.7.2008 2:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:
miks tää puhelin kiinnostaa niin pirusti?
nyt on jo räjäytyskuva tarjolla

olisin linkittänyt fiat 127:n räjäytyskuvan jos oisin sen löytäny pikasesti. siinäkin on enemmän arpomista mitä tossa luurissa
Olen aivan samaa mieltä. Ei ihan räjäytyskuva, mutta yhtä mielenkiintoinen kuin tuo iPhone-kuva:


713.7.2008 4:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anonymous User:
Oon ihan samaa mieltä teoston kaa. Siis ihan käsittämätöntä, että viimeisestä 15 uutisesta 7 on iPhoneen liittyviä!

Ihan pikku vinkkinä vaa, voisin sanoo, että saisitte pikkuhiljaa alkaa vaihtamaan tuota uutisoinnin aihetta. iPhonesta on saatu kuulla jo ihan tarpeeksi ja vähän vielä enemmänkin!

Voi lapsoset kun ei ole pakko lukea sellaisia uutisia jotka ei miellytä.
Taitaa olla pojilla joku fetissi kun pitää kaikkia linkkejä painaa. Lukekaa vaikka Vartiotornin Uutisia, siellä ei ole iPhonesta varmaankaan mitään juttuja.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.7.2008 @ 04:49

813.7.2008 10:39

Vinkki: heinäkuu on käytännössä kuollut kuukausi uutisten suhteen (jokainen tech -uutisia seuraava ja etenkin kirjoittava tietää tämän). Eli jos vaikka launch olisi ollut joulukuussa, olisi iPhonesta silti aivan yhtä paljon uutisia -- erona vain se, että "muita uutisia" olisi enemmän, joten pisara olisi sekoittunut isompaan mereen.

Ja anyway, osaa jengiä koko kapula ei kiinnosta pätkääkään, mutta jotain kertonee kuitenkin suosiosta se, että Suomen kokoisessa maassa toistakymmentätuhatta ihmistä listasi itsensä vapaaehtoisesti Soneran "kerro lisää"-listalle (eli "varauslistalle"). Ei ehkä hirveä määrä, mutta veikkaan että Nokia N96:n vastaavalle listalle tulisi aika reilusti vähemmän nimiä, vaikka speksien perusteella pirun hyvältä puhelimelta vaikuttaakin :-)

Kaikkia ei voi miellyttää, heinäkuussa tapahtuu aika nihkeästi, ellei sitten aleta "leijonä nähty itärajalla"-uutisointiin..

914.7.2008 7:11

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Kaikkia ei voi miellyttää, heinäkuussa tapahtuu aika nihkeästi, ellei sitten aleta "leijonä nähty itärajalla"-uutisointiin..
Sehän oliskin hyvä uutinen. Vielä kun räjäytyskuva saataisiin siitä leijonasta kaiken hypetyksen päätteeksi =)

1014.7.2008 13:34
Tiesto
Vahvistamaton

Niinpä! Ihan varmasti se räjäytyskuva leijonasta olisi mielenkiintoisempi kuin joku puoli vuotta hehkutettu iPhone... :D

1115.7.2008 2:20

poistettu

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2009 @ 22:06

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Itsestään ajavista autoista älykaupunkiin – Nvidian uusi Metropolis-alusta kerää uusia asiakkaita Itsestään ajavista autoista älykaupunkiin – Nvidian uusi Metropolis-alusta kerää uusia asiakkaita (26.9.2017 11:57)
Nvidia on ratsastanut tekoälyteknologioiden kehityksen kärjessä jo useamman vuoden ajan. Näkyvin esimerkki tekoälyn ja koneoppimisen saavutuksista on autojen itsenäinen ajaminen, mutta liikenteestä ....
Snapchatiin taas uusia kikkoja – Tällaisia kuvia saat uusilla taivasfilttereillä Snapchatiin taas uusia kikkoja – Tällaisia kuvia saat uusilla taivasfilttereillä (26.9.2017 10:45)
Laajennetun todellisuuden mahdollisuuksia ehkä kaikkein rohkeimmin ja kattavimmin on lähtenyt kokeilemaan Snap, jonka Snapchat-sovelluksella otettuja kuvia on voinut ehostaa erilaisilla kasvofilttereille ....
Apple aloitti seurannan – Kerää selaustietoja Safarin käyttäjistä Apple aloitti seurannan – Kerää selaustietoja Safarin käyttäjistä (26.9.2017 10:14)
Apple on lisännyt Safari-selaimeensa uusia tietoturvaominaisuuksia, jotka suojaavat käyttäjiä mainostajien tiedonkeruulta. Samaan aikaan Apple on itse alkanut kerätä tietoa käyttäjien selaamisesta. ....
WhatsAppin toiminta estettiin – Kiina hyökkäsi pikaviestipalvelua vastaan WhatsAppin toiminta estettiin – Kiina hyökkäsi pikaviestipalvelua vastaan (26.9.2017 09:56)
Kiina on estänyt WhatsApp-pikaviestimen toiminnan maassa, kertoo The New York Times. Estotoimenpiteiden arvellaan liittyvän tavalla tai toisella kuukauden päästä järjestettäviin Kiinan kommunistisen ....
Nyt ne on julkaistu – Intelin 8. sukupolven Core-työpöytäsuorittimet tulevat saataville Nyt ne on julkaistu – Intelin 8. sukupolven Core-työpöytäsuorittimet tulevat saataville (25.9.2017 15:02)
Intel on vihdoin esitellyt työpöytäkäyttöön tarkoitetut kahdeksannen sukupolven Core-suorittimet. Piirijätti esitteli ensimmäiset 8. sukupolven piirit jo elokuun lopulla, mutta tuolloin oli ....

Uutisarkisto