*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

iPhone 3G:n sisuskalut kuvina

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 12.7.2008 17:55 Kommentteja (11)

iPhone 3G:n sisuskalut kuvina iFixit.com:n kaverit ottivat ja ostivat iPhone 3G:n samantien ja tekivät puhelimelle, sen mitä tosi harrastajan kuuluukin. Avasivat sen.


Koko kuvasarja löytyy täältä

Edellinen Seuraava  

11 kommenttia

112.7.2008 19:41

Onpa siellä romua sisässä. Ihan mielenkiintosta oli kattoo mitä tuo iPuhelin on syöny.

212.7.2008 19:53

Eikös tuon akun pitänyt olla juotettuna emoleyyn? Tässä ei siltä vaikuta, olisipahan helpompi vaihtaa itse.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.7.2008 @ 19:53

312.7.2008 19:53

miks tää puhelin kiinnostaa niin pirusti?
nyt on jo räjäytyskuva tarjolla

olisin linkittänyt fiat 127:n räjäytyskuvan jos oisin sen löytäny pikasesti. siinäkin on enemmän arpomista mitä tossa luurissa

412.7.2008 20:54

Mahtava uutinen. Onhan tuo aika paljon tehnyt matkapuhelin bisnekselle, mutta miksi tätä nyt tarvitsee hehkuttaa kokoajan. Alkaa tulla jo vähän joka rööristä ulos tämä iPhone vouhotus.

512.7.2008 21:30
Tiesto
Vahvistamaton

Oon ihan samaa mieltä teoston kaa. Siis ihan käsittämätöntä, että viimeisestä 15 uutisesta 7 on iPhoneen liittyviä!

Ihan pikku vinkkinä vaa, voisin sanoo, että saisitte pikkuhiljaa alkaa vaihtamaan tuota uutisoinnin aihetta. iPhonesta on saatu kuulla jo ihan tarpeeksi ja vähän vielä enemmänkin!

613.7.2008 2:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:
miks tää puhelin kiinnostaa niin pirusti?
nyt on jo räjäytyskuva tarjolla

olisin linkittänyt fiat 127:n räjäytyskuvan jos oisin sen löytäny pikasesti. siinäkin on enemmän arpomista mitä tossa luurissa
Olen aivan samaa mieltä. Ei ihan räjäytyskuva, mutta yhtä mielenkiintoinen kuin tuo iPhone-kuva:


713.7.2008 4:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Anonymous User:
Oon ihan samaa mieltä teoston kaa. Siis ihan käsittämätöntä, että viimeisestä 15 uutisesta 7 on iPhoneen liittyviä!

Ihan pikku vinkkinä vaa, voisin sanoo, että saisitte pikkuhiljaa alkaa vaihtamaan tuota uutisoinnin aihetta. iPhonesta on saatu kuulla jo ihan tarpeeksi ja vähän vielä enemmänkin!

Voi lapsoset kun ei ole pakko lukea sellaisia uutisia jotka ei miellytä.
Taitaa olla pojilla joku fetissi kun pitää kaikkia linkkejä painaa. Lukekaa vaikka Vartiotornin Uutisia, siellä ei ole iPhonesta varmaankaan mitään juttuja.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.7.2008 @ 04:49

813.7.2008 10:39

Vinkki: heinäkuu on käytännössä kuollut kuukausi uutisten suhteen (jokainen tech -uutisia seuraava ja etenkin kirjoittava tietää tämän). Eli jos vaikka launch olisi ollut joulukuussa, olisi iPhonesta silti aivan yhtä paljon uutisia -- erona vain se, että "muita uutisia" olisi enemmän, joten pisara olisi sekoittunut isompaan mereen.

Ja anyway, osaa jengiä koko kapula ei kiinnosta pätkääkään, mutta jotain kertonee kuitenkin suosiosta se, että Suomen kokoisessa maassa toistakymmentätuhatta ihmistä listasi itsensä vapaaehtoisesti Soneran "kerro lisää"-listalle (eli "varauslistalle"). Ei ehkä hirveä määrä, mutta veikkaan että Nokia N96:n vastaavalle listalle tulisi aika reilusti vähemmän nimiä, vaikka speksien perusteella pirun hyvältä puhelimelta vaikuttaakin :-)

Kaikkia ei voi miellyttää, heinäkuussa tapahtuu aika nihkeästi, ellei sitten aleta "leijonä nähty itärajalla"-uutisointiin..

914.7.2008 7:11

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:
Kaikkia ei voi miellyttää, heinäkuussa tapahtuu aika nihkeästi, ellei sitten aleta "leijonä nähty itärajalla"-uutisointiin..
Sehän oliskin hyvä uutinen. Vielä kun räjäytyskuva saataisiin siitä leijonasta kaiken hypetyksen päätteeksi =)

1014.7.2008 13:34
Tiesto
Vahvistamaton

Niinpä! Ihan varmasti se räjäytyskuva leijonasta olisi mielenkiintoisempi kuin joku puoli vuotta hehkutettu iPhone... :D

1115.7.2008 2:20

poistettu

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2009 @ 22:06

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
3 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
1 kommentti
VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun (6.12.2016 10:26)
Kyytipalvelu Uber on omalla esimerkillään osoittanut, että sijoittajapiireissä liikkuu paljon rahaa toimivien liikennepalveluiden kehittäjille ja kaupunkien liikennöinnin uudistaminen voi olla ....
Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua (6.12.2016 09:42)
Viime keväänä Microsoft esitteli tekoälyosaamistaan Tay-nimisellä Twitter-botilla, jonka luvattiin kykenevän keskustelemaan luontevasti muiden mikroblogipalvelun käyttäjien kanssa. Internet ....

Uutisarkisto