*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Neroa ladattu yli 5 miljoonaa kertaa AfterDawnista

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 8.7.2008 01:53 Kommentteja (15)

Neroa ladattu yli 5 miljoonaa kertaa AfterDawnista AfterDawnin ohjelmat-alueelta on vuosien saatossa ladattu miljoonia ja miljoonia ohjelmia. Nyt suosituimpien ohjelmien listalla kolmatta sijaa hallussa pitävä mm. CD-, DVD- ja Blu-ray-levyjen tallennuksen taitava Nero on onnistunut rikkomaan 5 miljoonan ladatun ohjelman rajapyykin.
Ominaisuuksiltaan monipuolinen Nero eriytyy monistu muista AfterDawnin kautta ladattavissa olevista ohjelmista suuremman asennuspaketin johdosta, jolla on nykyisen 8.3.2.1-version kohdalla kokoa yli 185 megatavua. Suuri latauskoko ei näytä lannistaneen lataajia, mutta kevyempää latausta suosivat tahot voivat suunnata selaimensa selvästi kevyempien Nero Micro- ja Nero Lite -pakettien pariin.

Nero-ohjelmaa tuottavan Nero AG:n lisäksi iso kiitos kuuluu kaikille niille ihmisille (ja hakuroboteille), jotka ovat vuosien varrella vierailleet sivustollamme tai ladanneet jotain AfterDawnin ohjelmat-alueelta.

Lataa Nero:
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/cdr_ohjelmat/cdr_ohjelmat/nero.cfm

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

18.7.2008 2:08

Nero on tullut haettua täältä monen monituista kertaa, kuten monet muutkin softat. Nykyään tulee käytettyä lähes vallan tätä mainiota Download.fi-palvelua ohjelmia lataillessa. Tosin, Linuxin ollessa pääkäyttöjärjestelmänä ei tuolle ole hirveästi käyttöä, mutta aina, kun huollan, uudelleenasennan, päivitän tai teen jotain muuta omilla tai muiden Windows-koneilla, suuntaan osoitteeseen www.download.fi Googlen käytön sijaan.

Loppuun vielä yksi tyhmä kysymys: mitä eroa on Afterdawnin ohjelmat-alueella ja Download.fi'lla? Miksi kaksi eri sivustoa, eikö kaikkea voisi kasata Download.fi'n alle? Entä, jos lataa ohjelman AD'n puolelta, kasvaako Download.fi'n ohjelmien latausmäärä vai miten homma toimii?

28.7.2008 5:51

Ei mikään ihme, onhan kyseessä paras poltto-ohjelma =)

38.7.2008 9:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OneMember:
Ei mikään ihme, onhan kyseessä paras poltto-ohjelma =)
Kyllä kaukana siitä ..

48.7.2008 10:28

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti T/D/F:
Loppuun vielä yksi tyhmä kysymys: mitä eroa on Afterdawnin ohjelmat-alueella ja Download.fi'lla? Miksi kaksi eri sivustoa, eikö kaikkea voisi kasata Download.fi'n alle? Entä, jos lataa ohjelman AD'n puolelta, kasvaako Download.fi'n ohjelmien latausmäärä vai miten homma toimii?
aD:n alle on kerätty lähinnä sivuston aihepiiriin liittyvät ohjelmat. Eli dvd/cd, video, audio, p2p, jne. Download.fi:ssä taas on huomattavasti laajempi valikoima, mukaanlukien AfterDawnin ja Blasteroidsin sisältö. Eli DL on juuri se paikka, mistä löytyvät koko sivustokompleksin ladattava sisältö (paitsi mp3lizardin). Latauslaskuri on kaikilla sivuilla sama. Eli latasitpa sitten suomi-ad:sta, enkku-ad:sta, download.fi:stä tai blasteroids.com:sta, niin jokaisen sivuston laskuri kasvaa.

Kiitos kovasti positiivisesta palautteestasi :) Muistakaahan kaikki, että palautetta saa lähettää meille sivun alareunassa olevan linkin kautta. Oli se sitten ruusuja tai risuja :)

58.7.2008 10:37

Minulle riittää, että poltto-ohjelma poltaa levyjä. Siihen käytän mielummin ilmaista cdburnerXP:tä, joka vie tilaa huimat 2,8mb.

68.7.2008 10:37

Eipä ole ollut windows nerolle käyttöä aikoihin, ja onpa siitä aikojen saatossa tullut aikamoinen bloatware. Hienoa tietenkin nähdä että AD:n sivustot on suosiossaan.

Onneksi sentään Nero Linux on säästynyt bloatware ilmiöltä, ainakin toistaiseksi. Kuitenkin on ehdottomasti paras poltto ohjelma linuxille, eikä edes maksa paljon mitään.

78.7.2008 10:37

poistettu

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 20.11.2009 @ 22:07

88.7.2008 11:41

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zipzap:
Jep...ja suomalaisille tarjotaan neron englanti-versiota suomi-version sijaan?
Kannattaa nyt muistaa, että AfterDawn on kansainvälinen sivusto ja softa-alueemme ovat perinteisesti olleet kaikille kieliversioille yhteiset. Saimme "kielitieto mukaan softan kylkeen"-projektimme ensimmäisen vaiheen valmiiksi vasta ihan hiljattain ja sen jatkojalostaminen niin, että voimme lisätä esim. Firefoxista, OpenOfficesta, jne suomiversiot omina softinaan palveluun (vielä siten, että ne eivät turhaa näy englanninkielisillä sivuillamme) on vielä kesken. Eli kyllä, tämäkin on otettu huomioon -- ja täytyy muistaa tietty sekin, että todella moni suomalainen haluaa käyttää softiaan englanniksi.

Mutta yhteenvetona, asia tiedetään ja tullaan korjaamaan. Tietty puolentoista tuhannen softan läpikäyminen ja kielidatalla taggaamninen (ja tarvittaessa eri kieliversioiden erillislisääminen) vie "hetken", etenkin kun softatiimimme käsittää huikeat kaksi henkilöä :-)
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 8.7.2008 @ 11:48

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
http://AfterDawn.com/

98.7.2008 12:01

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zipzap:
Jep...ja suomalaisille tarjotaan neron englanti-versiota suomi-version sijaan?
Nerollahan on nuo kielipaketit kotisivuillaan tarjolla, joten ei muuta kuin sieltä lataamaan, jos sellaista kaipaa.

Pitäisikö tuo kielipaketti lisätä AD'n softa-alueelle? Tai ainakin Neron lataussivulle maininta tuosta, ja vaikka linkki sivustolle, josta halukkaat voivat käydä sen lataamassa.

108.7.2008 18:17

*tupla*

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 8.7.2008 @ 18:18

118.7.2008 18:17

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OneMember:
Ei mikään ihme, onhan kyseessä paras poltto-ohjelma =)
Kyllä kaukana siitä ..

...Ja paskat

128.7.2008 19:22

Niin oli Nero täälläkin paras polttosofta aikoinaan, mutta auta armias kun kerran päivitin sen. Sen jälkeen kaikki levyt tunnistautuivat 50mb poltettuina levyinä. Mikään ei auttanut. Netti on täynnä näitä Neron temppuiluja. Varmaan käyttiksen uudelleen laittaminen olisi auttanu. Olkaa onnellisia jos se toimii ja älkää päivittäkö turhaan sitä! Nykyään käytän kevyempiä ohjelmia. On suorastaan huvittavaa että polttosoftasta saadaan 500+mb kokoinen. Niin ja tiedän että on olemassa lite yms versiot. Mutta silti!! Bloated mikä bloated..

138.7.2008 22:54

Se on Bloatware ollut jo kauan, mutta myöskin hyvin toimiva ohjelma. Omalta kohdalta olen käyttänyt micro versiota jossa on kaikki mitä minun laiseni tietokoneen käyttäjä tarvitsee.

149.7.2008 8:12

Onhan tuo tunnettu ja hoitaa nätisti kaikki hommat mutta itse olen aikoja sitten siirtynyt ilmaisiin vaihtoehtoihin. Onko 5 000 000 kärpästä väärässä :)

159.7.2008 17:37

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arcanix:
Minulle riittää, että poltto-ohjelma poltaa levyjä. Siihen käytän mielummin ilmaista cdburnerXP:tä, joka vie tilaa huimat 2,8mb.

Samoin, video-/äänieditointisoftat sitten erikseen...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
2 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
1 kommentti
VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun VW yrittää kääntää autottomuuden voitoksi – Perusti uuden kyytipalvelun (6.12.2016 10:26)
Kyytipalvelu Uber on omalla esimerkillään osoittanut, että sijoittajapiireissä liikkuu paljon rahaa toimivien liikennepalveluiden kehittäjille ja kaupunkien liikennöinnin uudistaminen voi olla ....
Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua Microsoft perusti uuden chat-robotin – Politiikasta se ei saa puhua (6.12.2016 09:42)
Viime keväänä Microsoft esitteli tekoälyosaamistaan Tay-nimisellä Twitter-botilla, jonka luvattiin kykenevän keskustelemaan luontevasti muiden mikroblogipalvelun käyttäjien kanssa. Internet ....

Uutisarkisto