*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Kymppi lähestyy - AfterDawn täyttää 9v

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 10.6.2008 11:27 Kommentteja (32)

Kymppi lähestyy - AfterDawn täyttää 9v Jälleen on aika jokavuotiselle kesähorinalleni (vrt. talviversio eli uuden vuoden horina) näin AfterDawnin syntymäpäivien merkeissä. Eli nyt on mittarissa aika uskomattomalta kuulostava yhdeksän vuotta siitä kun tämä sivu näki päivänvalonsa joskus viime vuosituhannen loppumelskeissä. Lähes vuosikymmen paketissa..
Kulunut vuosi on ollut jälleen varsin mielenkiintoinen - teimme vuosi sitten kesällä historiamme ensimmäisen yrityskaupan ja ostimme suomalaisen kännykkäsivuston, Puhelinvertailu.com:n, osaksi sivustokokelmaamme (tekniikka-alan sivustojen keräily on harrastus siinä missä vaikkapa postimerkkien keräily..).

Suomisivustomme näkökulmasta yksi hienoimmista hetkistä koettiin tammikuussa 2008, kun nousimme ensimmäistä kertaa TNS Metrixin virallisella listalla Suomen suurimmaksi IT-alan verkkosivuksi. Saitti on kasvanut vuosi vuodelta aina hieman sekä sisällön että liikenteen osalta ja trendi tuntuu jatkuvan edelleen -- niin suomenkielisen kuin englanninkielisenkin AfterDawnin suhteen. Hyvä näin; etenkin kun kasvava suosio tuntuu tuovan mukanaan pääasiassa positiivisia asioita -- joka vuosi keskustelualueillemme tuntuu liittyvän uusia, fiksuja käyttäjiä mukaan luomaan forumeistamme paikkaa, jossa tuhannet käyttäjämme viihtyvät, saavat asiallisia neuvoja ja keskustelevat kaikesta mahdollisesta tekniikkaan liittyvästä ilman pahempia lieveilmiöitä, joita netissä tuntuu löytyvän etsimättäkin ihan tarpeeksi.

Yksi iso askel AfterDawnin historiassa otettiin tämän vuoden helmikuussa, kun avasimme vuosien jahkailun jälkeen ruotsinkielisen version AfterDawnista. Sivusto on luonnollisesti vielä varsin vaatimaton ja sisältää vain murto-osan englanninkielisen tai suomenkielisen AfterDawnin sisältötarjonnasta, mutta se on kokeiluna varsin mielenkiintoinen ja tulee varmasti näyttämään suuntaa sille, onko muillekin kielialueille laajeneminen mahdollista tulevaisuudessa.

Mutta olisihan tässä paljonkin mistä jauhaa, kertoa kaikenlaisista pikku-uudistuksista mitä kahteentoista kuukauteen on mahtunut jne., mutta nyt on aika vain tehdä se, mihin kaikki aiemmatkin kesähorinani ovat päättyneet: kaikki kunnia ja kiitos kuluneesta yhdeksästä vuodesta kuuluu ylläpitotiimillemme, moderaattoreillemme, aktiivisille käyttäjillemme ja kaikille teille, jotka jaksatte viihtyä sivuillamme. Kiitos!

Petteri Pyyny
AfterDawn.com

Edellinen Seuraava  

32 kommenttia

110.6.2008 11:39
AfterDawn Addict

Synttäri onnittelut ;)

210.6.2008 11:41

Onnea AD:lle!

310.6.2008 11:43

Meikäläinen on kyllä uusi, mutta ei fiksu innokas sivujen hyväksikäyttäjä. Tuo puhelinvertailu.com on kyllä kans oikein mielenkiintoinen kun noita merkkejä ja malleja tuntuu olenvan ainavaan enemmän ja enemmän. ihan kaikkia ei viitsi itse kokeilla. Ja paljon apua ostopäätöksiin.

410.6.2008 11:44

Paljon onnea AfterDawnille!

510.6.2008 11:54

Onnittelut AD:lle tästä mahtavasta suorituksesta! Toivottavasti pyörii vielä kauan!

610.6.2008 12:25

Häpi pörtdei afterDawn!

710.6.2008 12:44

Onnea yhdeksän vuotiaalle. :)

810.6.2008 12:45

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Häpi pörtdei afterDawn!
Samat multakin!

910.6.2008 13:32

Onnea!

1010.6.2008 13:37

Onnea ja pitkää ikää!

1110.6.2008 13:55

Onnea AfterDawnille!

1210.6.2008 14:48

Onnea!

1310.6.2008 15:00

Onneksi olkoon Afterdawn!

1410.6.2008 15:05

Kiitokset sinne AD:n porukoille hyvästä sivusta! Paljon on täälläkin aikaa kulunut.

1510.6.2008 15:46

Grattis på födelsedagen Afterdawn! Loistavat sivut, jatkakaa samaan malliin!

1610.6.2008 16:05

HUH... kylläpä aika kuluu nopeasti...vastahan ne viisvuotis synttärit oli. No ei muuta kun onnea ja hyvää jatkoa AD:lle.

1710.6.2008 16:20

Onnea aD!

1810.6.2008 17:17

Aika rientää... Onnea!

1910.6.2008 17:34

paaljjoon onnneeéaa vaann, paaljjoon onnneeéaa vaann, palljooN onnneéaaa AADEE, paaljjoon onnneeéaa vaaaaaaannn.... :P

2010.6.2008 18:56

Viel Glück zum Geburtstag AD ;)
Onnittelut AfterDawnille, kauan eläköön AD!

2110.6.2008 19:14

Onnittelut täältäpäin myös! Mahtava sivusto!

2210.6.2008 20:36

Onnittelut myös minunkin puolesta :)

2310.6.2008 22:10
AfterDawn Addict

Onnea AD:lle täältäkin,

2410.6.2008 22:34

Onnex olkoon vaan,kyll me ny tällä päjätäänkin seuraavatkin 10 vuotta.

2510.6.2008 22:49

Onnittelut. ja kiitokset hienoista ja hyödyllisistä sivuista..

2610.6.2008 23:13

Onnea paljon! Täältä löytyy apua kaiken maailman ongelmiin:D



2710.6.2008 23:20

Kappas, no onnnnnnee vaan! Tuleehan täällä päivittäin uutiset selattua, joskus saatan jopa eksyä keskusteluihinkin. Kiitos vaan, jatkakaa sivuston tuottamista.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 10.6.2008 @ 23:21

2811.6.2008 11:41

Onnea vaan, jatkaa vain samaan malliin eteenpäin...

2911.6.2008 11:47

Wohoo AD ftw ^^ On tosiaan tultu aika paljon pyörittyä täällä sivuilla :D

3011.6.2008 15:17

Yksi parhaista ja varmasti paras niistä, ONNEA AFTERDAWN!

Eipä ole muuten tullutkaan itse laskeskeltua kuin pitkään oon täälläkin säheltänyt :)

3112.6.2008 8:54

Onnea!

3212.6.2008 19:06

afterdawntoimii.onnea

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....
Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
1 kommentti
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
3 kommenttia

Uutisarkisto