*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Applelta tulossa kaksi uutta iPhonea?

Kirjoittaja Markus Lehtiniitty @ 6.6.2008 11:02 Kommentteja (8)

Applelta tulossa kaksi uutta iPhonea? Apple kertonee maanantai-iltana Suomen aikaa uudesta iPhonestaan - tai mahdollisesti uusimpien huhujen mukaan kahdesta iPhone-mallista.
iLounge-sivusto kertoo kahdesta kosketusnäytöstä, jotka ovat kooltaan 2,8 ja 3,2 tuumaa. Alkuperäisen iPhonen näytön koko on 3,5 tuumaa eli uusissa malleissa mentäisiin pienempään päin.

Näytöistä isompi eli 3,2-tuumainen voisi olla uuden 3G-iPhonen näyttö ja pienempi voisi olla jonkinlaisen pikkuvelimallin näyttö. Apple voisi tuoda uuden 3G-version rinnalle nykyisen kaltaisen mallin pienemmässä koossa ja 2,8 tuuman näytöllä.

Yksi vaihtoehto myös on, että 2,8 tuuman näyttö olisi esimerkiksi uuden perus-iPodin näyttö.

Maanantaita odotellessa...

Edellinen Seuraava  

8 kommenttia

16.6.2008 12:35

harmi jos pienenee koska iso näyttö oli aivan ykkönen safarilla nettiä selatessa

26.6.2008 12:59

muutenkih iso näyttö on ihan kiva.

36.6.2008 13:41

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SuomiP:
harmi jos pienenee koska iso näyttö oli aivan ykkönen safarilla nettiä selatessa
No ei kai ne isotkaan mihinkään katoa...

46.6.2008 14:03

Lainaus:
Maanantaita odotellessa...

En pysty nukkumaan viikonloppuna:S

Mutta toivottavasti 'oikeassa' iPhonessa pysyy iso naytto kun muuten se tuntuu downgradeamiselta vaikka GPS ja 3G tulisikin.
Ja toivottavasti tulee akkia myyntiin heti 9. paivan jalkeen!

(PS. onhan se Keynote/uusien lelujen julkistaminen aina ensimmaisena paivana(9.) ettei tarvitse perjantaihin asti odotella?)

E: Tuli mieleen etta nakeeko tuota keynotea livena jostain pain internettia vai pitaako turvautua F5:seen?
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 6.6.2008 @ 14:05

57.6.2008 15:58

Applen tekele niin kumminkin täyttä paskaa. Mutta brändin luojalle on hattua nostettava. Rahan tuloa ei voi estää. (katkera kyllä)

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 7.6.2008 @ 15:59

67.6.2008 22:11

NOKIA On ykkönen apple tekee vaan mokia!!! Nokia rules apple vaan haisee. Hikinen apple. TAHTOO IPHONEN!!

77.6.2008 22:19

Voi herranen aika!!! Miten saa unta! Toivottavasti ne tulee järkevin hinnoin. En meinaan halua maksaa 180€ kuukaudessa. Mutta toivottavasti on järkevän hintainen. :D Mikäs tässä odotellessa.. (*iPhone, iPhone, iPhone, iPhone*).....

810.6.2008 12:33
Jvc005
Vahvistamaton

Noh, kunhan olette yrittäneet kirjoitella sillä ensimmäiset tekstiviestit niin tuleepaskin näppäimiä ikävä..!!

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto