*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Kodintekniikkaa R-kioskilta

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 22.5.2008 18:26 Kommentteja (15)

Kodintekniikkaa R-kioskilta Muun muassa R-kioskit omistava Rautakirja ja TeliaSonera kertovat tiedotteessaan tarjoavansa suomalaisille uuden tavan hankkia kodinelektroniikkaa.
Jatkossa lähimmältä R-kioskilta voi käydä tilaamassa muun muassa pelikonsoleita, tietokoneita, kameroita ja digibokseja.

Yhteistyö alkaa jo tässä kuussa, kun yritykset yhdistävät Soneran laitekonseptin jälleenmyyntipisteiksi yli 700 eri puolilla Suomea toimivaa R-kioskia.

Konseptin kerrotaan toimivan vuokraperiaatteella. Asiakas käy kirjoittamassa R-kioskin tiskillä sopimuksen, joka mahdollistaa laitteiden vuokraamisen kuukausimaksulla suoraan omalle kotiovelle.

Ensimmäisessä vaiheessa valikoimasta kerrotaan löytyvän digikamera, tallentava digiboksi, Sony PlayStation 3 -pelikonsoli ja kannettava tietokone.

"Soneran laitekonseptin ansiosta voimme tuoda R-kioskeihin kokonaan uuden tuotealueen ja samalla tarjota vaivattoman tavan hankkia kodintekniikkaa. Tämä sopii hyvin valikoimaamme ja pyrkimyksiimme palvella asiakkaita kattavasti kaikkialla Suomessa. R-kioskeilta voi jo entuudestaan noutaa postipaketteja ja ostaa mm. junalippuja, matkakortteja ja kalastuslupia", kertoo Rautakirjan valikoimapäällikkö Ari Pellilä Rautakirjan tiedotteessa.

"Uskomme R-kioskien mahdollisuuteen löytää uusia kohderyhmiä. Jokainen suomalainen voi asioida R-kioskeissa tietoihinsa tai taitoihinsa katsomatta. Nyt on sopiva aika pöllyttää syvään juurtuneita uskomuksia PC:n ostamisen vaikeudesta", arvioi puolestaan Soneran laajakaistapalveluiden myyntijohtaja Seppo Hakanen.

"Olemme huolella valinneet laitteita, joiden elinkaari on selvästi kolmen vuoden sopimusjaksoa pidempi", hän lisää.

Edellinen Seuraava  

15 kommenttia

122.5.2008 19:08

Miksi pitää kävellä R-kioskiin kun homman voisi saman tien hoitaa nettitilauksena?

222.5.2008 19:26

Voin jo kuvitella R-kioskin mainokset: "On meillä stereot, televisio, mikroaaltouuni ja videonauhuri, on pakastin, kahvinkeitin, mikroprosessori ja pölynimuri! Ja kaiken lisäksi lähellä, nopeaa ja mukavaa on asiointi!" :D

322.5.2008 20:30

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Voin jo kuvitella R-kioskin mainokset: "On meillä stereot, televisio, mikroaaltouuni ja videonauhuri, on pakastin, kahvinkeitin, mikroprosessori ja pölynimuri! Ja kaiken lisäksi lähellä, nopeaa ja mukavaa on asiointi!" :D
HAH HAh...hyvä läppä TemeTee!!!!!

422.5.2008 22:30
tuhero
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Duffman21:
Miksi pitää kävellä R-kioskiin kun homman voisi saman tien hoitaa nettitilauksena?
Jee hip hurraa! Osta puhelin, tarkempia tietoja numerosta: 0400 123456
Tilaa tietokone osoitteesta: www.laajakaista.fi
Osta PlayStation3! Halvimmalla saat sen PS3 MarketPlacesta!

522.5.2008 22:58

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Duffman21:
Miksi pitää kävellä R-kioskiin kun homman voisi saman tien hoitaa nettitilauksena?
Jee hip hurraa! Osta puhelin, tarkempia tietoja numerosta: 0400 123456
Tilaa tietokone osoitteesta: www.laajakaista.fi
Osta PlayStation3! Halvimmalla saat sen PS3 MarketPlacesta!

"Jatkossa lähimmältä R-kioskilta voi käydä tilaamassa muun muassa pelikonsoleita, tietokoneita, kameroita ja digibokseja." Asiakas käy kirjoittamassa R-kioskin tiskillä sopimuksen, joka mahdollistaa laitteiden vuokraamisen kuukausimaksulla suoraan omalle kotiovelle.
Yhtä ainutta kodinelektroniikkatuotetta ei paikan päällä ole, joten se on aivan sama missä sen sopimuksen kirjoittaa. Ei ne Ärrän muijat tiedä niistä vuokrattavista tuotteista yhtään mitään kuitenkaan!

623.5.2008 7:45

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Duffman21:
Miksi pitää kävellä R-kioskiin kun homman voisi saman tien hoitaa nettitilauksena?
Jee hip hurraa! Osta puhelin, tarkempia tietoja numerosta: 0400 123456
Tilaa tietokone osoitteesta: www.laajakaista.fi
Osta PlayStation3! Halvimmalla saat sen PS3 MarketPlacesta!

"Jatkossa lähimmältä R-kioskilta voi käydä tilaamassa muun muassa pelikonsoleita, tietokoneita, kameroita ja digibokseja." Asiakas käy kirjoittamassa R-kioskin tiskillä sopimuksen, joka mahdollistaa laitteiden vuokraamisen kuukausimaksulla suoraan omalle kotiovelle.
Yhtä ainutta kodinelektroniikkatuotetta ei paikan päällä ole, joten se on aivan sama missä sen sopimuksen kirjoittaa. Ei ne Ärrän muijat tiedä niistä vuokrattavista tuotteista yhtään mitään kuitenkaan!
Kännykän sieltä ainakin voi ostaa... Tai ainakin ennen...

723.5.2008 8:36

Lainaus:
Konseptin kerrotaan toimivan vuokraperiaatteella. Asiakas käy kirjoittamassa R-kioskin tiskillä sopimuksen, joka mahdollistaa laitteiden vuokraamisen kuukausimaksulla suoraan omalle kotiovelle.

Mahtaako olla hintataso näissä tasoa tekstiviestilainat, eli tarjolla
kamaa helvetin kalliilla. Taas tyhmiä höynäytetään.

823.5.2008 10:51

Eihän tässä kohta enää muita kauppoja tarvita kun ärrältä saa kaiken :/ nauratti tää koko uutinen :DD

923.5.2008 11:53

Jaa-a..Mitenhän mahtaa käydä, jos sieltä voi lainata vaikkapa tietokoneen? Ja sitten ku teet sillä pankkiasioita, niin entäs jos seuraava asiakas pääseeki kattelemaan sun tietoja? Tai digikameraan jää kuvia, ja ne päätyvät muille... En ny oikeen tiiä.. Olis aika pakko tehdä kaikille laitteille uudelleen asennus, jotta ei seuraava pääse urkkimaan. Mutta, mutta... Paljonkohan mahtaapi olla kuukausimaksut? "Vuokraa ps3 konsoli! Nyt vain 150€ kuukaudessa!" OU JEE!!!

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.5.2008 @ 11:54

1023.5.2008 20:08

Ite kyllä heti vuokraan ps3 ja siihen jonkun pelin. Pääsee koittamaan että miltä se tuntuu tartteeko ostaa. ;) Lukasin itse jutun ja siellä mitään vuokrauksesta puhuttu. Kytkykauppaa kaikki tyynni. Eli saavat pitää vehkeensä.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.5.2008 @ 20:59

1123.5.2008 21:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Voin jo kuvitella R-kioskin mainokset: "On meillä stereot, televisio, mikroaaltouuni ja videonauhuri, on pakastin, kahvinkeitin, mikroprosessori ja pölynimuri! Ja kaiken lisäksi lähellä, nopeaa ja mukavaa on asiointi!" :D
EI JUMALAUTA OLIPA HYVÄ VITSI HAH HAH HAH HAH HAHHAAAAAAAA

1223.5.2008 21:42

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opelman:
Ite kyllä heti vuokraan ps3 ja siihen jonkun pelin. Pääsee koittamaan että miltä se tuntuu tartteeko ostaa. ;) Lukasin itse jutun ja siellä mitään vuokrauksesta puhuttu. Kytkykauppaa kaikki tyynni. Eli saavat pitää vehkeensä.

"Konseptin kerrotaan toimivan vuokraperiaatteella. Asiakas käy kirjoittamassa R-kioskin tiskillä sopimuksen, joka mahdollistaa laitteiden vuokraamisen kuukausimaksulla suoraan omalle kotiovelle. "
Ai ei puhuttu vai?

1323.5.2008 21:47

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opelman:
Ite kyllä heti vuokraan ps3 ja siihen jonkun pelin. Pääsee koittamaan että miltä se tuntuu tartteeko ostaa. ;) Lukasin itse jutun ja siellä mitään vuokrauksesta puhuttu. Kytkykauppaa kaikki tyynni. Eli saavat pitää vehkeensä.

"Konseptin kerrotaan toimivan vuokraperiaatteella. Asiakas käy kirjoittamassa R-kioskin tiskillä sopimuksen, joka mahdollistaa laitteiden vuokraamisen kuukausimaksulla suoraan omalle kotiovelle. "
Ai ei puhuttu vai?

no ei http://www.rautakirja.fi/index.cfm?pageid=7&newsID=6762
alkuperäisessä tiedotteessa. Väärin referoitu täällä. Alkupereisessä teksti
Lukee että:"Ensimmäisessä vaiheessa myyntivalikoimaan kuuluvat digikamera, tallentava digiboxi, Sony PS3 -pelikonsoli sekä kannettava "
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.5.2008 @ 21:51

1423.5.2008 22:59

Hinnat tuon mukaisia, eli suoraan Soneralta 36/kk sopparilla. R-Kioski toimii vain välikätenä noissa soppareissa.
Esimerkinä digiboxi: http://www.sonera.fi/Laajakaista/Digiboksit

Ei ihan halvinta.


- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

1523.5.2008 23:20

Kyl ärräl on kaikkee

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia (7.12.2016 18:31)
Sony on onnistunut myymään jo yli 50 miljoonaa PlayStation 4 -pelikonsolia. Lukemaan sisältyy niin vuonna 2013 lanseeratun PlayStation 4:n myynti kuin tänä syksynä esitellyn PlayStation 4 Pron myyntikin. ....
Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan (7.12.2016 18:13)
Tietokoneille vähän aika sitten julkaistussa Chrome 55:ssä huomattavin muutos aiempaan oli flash-selainlaajennoksen kytkeminen pois päältä oletuksena. Androidilla moiselle ei ole tarvetta, sillä ....
iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
4 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
2 kommenttia

Uutisarkisto