*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Mies tappoi pelikonsolin takia

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 10.5.2008 12:32 Kommentteja (23)

Mies tappoi pelikonsolin takia Vaikka pelikonsolistaan voi tulla riippuvaiseksi, harvoin sen häviäminen ajaa yhtä radikaaleihin tekoihin kuin viime kuussa Floridassa, Yhdysvalloissa.
Muutama päivä sitten epäiltynä naapurinsa murhasta pidätetty Edward Keith Stoddard Jr. uskoi tragedian kohteeksi joutuneen Douglas F. Abramsin vieneen hänen PlayStation 3 -pelikonsolinsa.

Dade Cityssä tapahtunut välikohtaus lähti tiettävästi liikkeelle siitä, kun pidätetty uskoi naapurinsa vieneen hänen konsolinsa. Heidän riidellessään puuttuvasta konsolista, Stoddard haavoitti uhria ampuma-aseella kuolettavasti.

Tekijä jäi kuitenkin kiinni pari viikkoa myöhemmin, ja häntä syytetään murhasta, yhden pelikonsolin tähden.

Mikään ei näytä olevan nykyään mahdotonta. Ja PlayStation 3 yhä kadoksissa.

Edellinen Seuraava  

23 kommenttia

110.5.2008 12:44

huhhuh... onneks en tiedä yhtään noin pahasti addiktoitunutta itse. USA:ssa sitä sattuu ja tapahtuu

210.5.2008 12:46

Mikäs mainos se kehottikaan "Älä ota sitä liian vakavasti" mutta onpa yllätys jotta uutinen sijoittuu taas kerran kertomaan Surkuhupaisasta Yhdysvalloista.

310.5.2008 12:49

No hyvä taas tarttua pelikonsoliin. Eiköhän tuo samaninen murha olisi tapahtunut jos kyseessä olisi ollut vaikka lompakko / mopo / uudet lenkkarit whatever mitkä tämä murhaaja olisi luullut naapurinsa vieneen. Silloinhan se ei vain olisi ollut enään uutinen. Tämähän on todella hyvää uutisointia - nimittäin aiheuttamaan kukkahattutädeille lisää valittamisen aihetta.

410.5.2008 15:05

oha se konsoli rahallisesti aika kallis

510.5.2008 15:44

kylhää tääki uutinen taas kuvastaa kui ylivoimanen ps3 on xboksii vastaa ei kukaan ny xboksin takia naapuria jaksa lähtee lahtaamaan. :)

610.5.2008 15:49

Juu kai se uutiskynnys on ylittynyt pienemmästäkin summasta/aiheesta.. jos niikseen asiaa ajattelee.

710.5.2008 16:15

Lainaus:
Mikään ei näytä olevan nykyään mahdotonta. Ja PlayStation 3 yhä kadoksissa.
Tossa kohtaa repsahti "Ja PlayStation 3 yhä kadoksissa."... no voi perskule sentään :D

810.5.2008 16:56

Niin ja taas loistava esimerkki siitä miksi kannattaa asustella täällä "vanhalla mantereella".

910.5.2008 17:42

No huhhuh.. Ei voi muuta sanoa.

Mutta mielenkiintoista "mainosta" PS3:lle.. "This is living"

1010.5.2008 17:48
_Henkka_
Inactive

Aprilli päivä meni jo D:

1110.5.2008 17:58

Voi pojat sentään, en nirhaisi ketään jos joku veisi uuden pc:ni, saattaisin vähän noitua ym.

1210.5.2008 18:12
jaskpaska
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhaerik:
Voi pojat sentään, en nirhaisi ketään jos joku veisi uuden pc:ni, saattaisin vähän noitua ym.
Missä muuten asut ;D

1310.5.2008 18:25

Suomessa jossakin, miksi sitä kysyt ?

1410.5.2008 18:42

jos jenkkilässä saa lyijyä nahkaansa jo väärästä vaatteen tai ihon väristä niin onko se konsoli niin ihme sitten?

1510.5.2008 18:52

Niin, onneksi ollaan Suomessa jotensakkin turvassa.

1610.5.2008 20:06

Mitäs vei mun konsolin, sika!

1711.5.2008 1:08
jaskpaska
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lolli2:
Mitäs vei mun konsolin, sika!
"Sika, se kuulan kalloon saa. Sika, sen setä teurastaa..."
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.5.2008 @ 01:08

1811.5.2008 13:06

No lold, hankkis elämän tuommone

1911.5.2008 15:21

Only in USA.

2012.5.2008 10:38

Aika herkässä on tappoteot USAssa, siksipä en sinne kaipaa edes visiitille.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.5.2008 @ 10:39

2120.5.2008 8:50
Nuraven
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aunustico:
Aika herkässä on tappoteot USAssa, siksipä en sinne kaipaa edes visiitille.
v**** mitä mammanpoikia täällä on...

227.7.2008 10:37

Hyvät nuo aselait USA:ssa!

Suomessa luokittelen kyllä rikolliseksi
semmosen jolla on käsiase tommosessa käytössä.
Siellä on mummoillakin kauppakassissa ysimillinen.

No onneksi saahan sitä pelata pleikkarilla vankilassakin ;)

237.7.2008 10:38

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aunustico:
Aika herkässä on tappoteot USAssa, siksipä en sinne kaipaa edes visiitille.
v**** mitä mammanpoikia täällä on...
V**tu mitä asehulluja täällä on...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna Ensi-iltaelokuvat kahdessa viikossa iTunesiin? Se voi tapahtua jo ensi vuonna (19.8.2017 17:39)
Yhdysvaltalaiset elokuvastudiot ovat aloittaneet neuvottelut suurien digitaalisten elokuvavuokraamojen kanssa uutuuselokuvien tarjolle tuonnin nopeuttamiseksi. Ajatuksena on, että elokuvia voisi ....
1 kommentti
Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti Opas: Kovalevy täynnä? Vapauta tilaa helposti (19.8.2017 12:15)
Tietokoneen tallennustila täynnä? Löydä oppaamme avulla mikä kovalevyltä vie eniten tilaa ja vapauta näin helposti ja ilmaiseksi lisää tilaa käyttöösi.
3 kommenttia
Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville Uusi älypuhelinmerkki ei flopannutkaan – Puhelin tulee nyt saataville (18.8.2017 13:35)
Toukokuun lopulla ryminällä älypuhelinmarkkinoille yrittäneen Essentialin kompurointi kesän aikana on ollut hirvittävää katsottavaa, mutta yhtiö näyttää vihdoin saanen rivinsä kuntoon ja se ....
1 kommentti
Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita Kiusallista nettideittaamista? Badoossa voi käydä videopuheluita (18.8.2017 12:57)
Aikoinaan kyseenalaisilla keinoilla käyttäjiä Facebookista kahminut deittipalvelu Badoo on lisännyt sovellukseensa mahdollisuuden käydä videopuheluita "mätsien" kesken. Ajatuksena on, että ....
iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi iPhone 5s:n tietoturvasuorittimen salausavaimet paljastui – tutkijat pääsevät koodiin käsiksi (18.8.2017 11:40)
Nimimerkkiä xerub käyttävä hakkeri väittää selvittäneensä iPhone 5s -älypuhelimen Secure Enclave -tietoturvapiirin firmwaren salausavaimen. Secure Enclave -piiri on osa älypuhelimen A7-järjestelmäpiiriä ....

Uutisarkisto