*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Mies tappoi pelikonsolin takia

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 10.5.2008 12:32 Kommentteja (23)

Mies tappoi pelikonsolin takia Vaikka pelikonsolistaan voi tulla riippuvaiseksi, harvoin sen häviäminen ajaa yhtä radikaaleihin tekoihin kuin viime kuussa Floridassa, Yhdysvalloissa.
Muutama päivä sitten epäiltynä naapurinsa murhasta pidätetty Edward Keith Stoddard Jr. uskoi tragedian kohteeksi joutuneen Douglas F. Abramsin vieneen hänen PlayStation 3 -pelikonsolinsa.

Dade Cityssä tapahtunut välikohtaus lähti tiettävästi liikkeelle siitä, kun pidätetty uskoi naapurinsa vieneen hänen konsolinsa. Heidän riidellessään puuttuvasta konsolista, Stoddard haavoitti uhria ampuma-aseella kuolettavasti.

Tekijä jäi kuitenkin kiinni pari viikkoa myöhemmin, ja häntä syytetään murhasta, yhden pelikonsolin tähden.

Mikään ei näytä olevan nykyään mahdotonta. Ja PlayStation 3 yhä kadoksissa.

Edellinen Seuraava  

23 kommenttia

110.5.2008 12:44

huhhuh... onneks en tiedä yhtään noin pahasti addiktoitunutta itse. USA:ssa sitä sattuu ja tapahtuu

210.5.2008 12:46

Mikäs mainos se kehottikaan "Älä ota sitä liian vakavasti" mutta onpa yllätys jotta uutinen sijoittuu taas kerran kertomaan Surkuhupaisasta Yhdysvalloista.

310.5.2008 12:49

No hyvä taas tarttua pelikonsoliin. Eiköhän tuo samaninen murha olisi tapahtunut jos kyseessä olisi ollut vaikka lompakko / mopo / uudet lenkkarit whatever mitkä tämä murhaaja olisi luullut naapurinsa vieneen. Silloinhan se ei vain olisi ollut enään uutinen. Tämähän on todella hyvää uutisointia - nimittäin aiheuttamaan kukkahattutädeille lisää valittamisen aihetta.

410.5.2008 15:05

oha se konsoli rahallisesti aika kallis

510.5.2008 15:44

kylhää tääki uutinen taas kuvastaa kui ylivoimanen ps3 on xboksii vastaa ei kukaan ny xboksin takia naapuria jaksa lähtee lahtaamaan. :)

610.5.2008 15:49

Juu kai se uutiskynnys on ylittynyt pienemmästäkin summasta/aiheesta.. jos niikseen asiaa ajattelee.

710.5.2008 16:15

Lainaus:
Mikään ei näytä olevan nykyään mahdotonta. Ja PlayStation 3 yhä kadoksissa.
Tossa kohtaa repsahti "Ja PlayStation 3 yhä kadoksissa."... no voi perskule sentään :D

810.5.2008 16:56

Niin ja taas loistava esimerkki siitä miksi kannattaa asustella täällä "vanhalla mantereella".

910.5.2008 17:42

No huhhuh.. Ei voi muuta sanoa.

Mutta mielenkiintoista "mainosta" PS3:lle.. "This is living"

1010.5.2008 17:48

Aprilli päivä meni jo D:

1110.5.2008 17:58

Voi pojat sentään, en nirhaisi ketään jos joku veisi uuden pc:ni, saattaisin vähän noitua ym.

1210.5.2008 18:12
jaskpaska
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhaerik:
Voi pojat sentään, en nirhaisi ketään jos joku veisi uuden pc:ni, saattaisin vähän noitua ym.
Missä muuten asut ;D

1310.5.2008 18:25

Suomessa jossakin, miksi sitä kysyt ?

1410.5.2008 18:42

jos jenkkilässä saa lyijyä nahkaansa jo väärästä vaatteen tai ihon väristä niin onko se konsoli niin ihme sitten?

1510.5.2008 18:52

Niin, onneksi ollaan Suomessa jotensakkin turvassa.

1610.5.2008 20:06

Mitäs vei mun konsolin, sika!

1711.5.2008 1:08
jaskpaska
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lolli2:
Mitäs vei mun konsolin, sika!
"Sika, se kuulan kalloon saa. Sika, sen setä teurastaa..."
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.5.2008 @ 01:08

1811.5.2008 13:06

No lold, hankkis elämän tuommone

1911.5.2008 15:21

Only in USA.

2012.5.2008 10:38

Aika herkässä on tappoteot USAssa, siksipä en sinne kaipaa edes visiitille.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.5.2008 @ 10:39

2120.5.2008 8:50
Nuraven
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aunustico:
Aika herkässä on tappoteot USAssa, siksipä en sinne kaipaa edes visiitille.
v**** mitä mammanpoikia täällä on...

227.7.2008 10:37

Hyvät nuo aselait USA:ssa!

Suomessa luokittelen kyllä rikolliseksi
semmosen jolla on käsiase tommosessa käytössä.
Siellä on mummoillakin kauppakassissa ysimillinen.

No onneksi saahan sitä pelata pleikkarilla vankilassakin ;)

237.7.2008 10:38

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aunustico:
Aika herkässä on tappoteot USAssa, siksipä en sinne kaipaa edes visiitille.
v**** mitä mammanpoikia täällä on...
V**tu mitä asehulluja täällä on...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion (15.12.2017 22:50)
Uskaliaimmat OnePlus 5 -käyttäjät pääsevät nyt kokeilemaan uutta esiversiota, joka tuo Androidin uuden Oreo-version ominaisuuksia. OnePlus on aloittanut tänään Oreo-beetaohjelmassaan uuden version jakelun. ....
Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? (15.12.2017 22:08)
Samsung, kuten monet muutkin älypuhelinvalmistajat, kehittää jatkuvasti uusia patentteja, joilla pyritään uudistamaan älypuhelinkonseptia. Tietysti tarkoituksena on löytää uudenlainen innovaatio, ....
Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? (15.12.2017 21:15)
Huippupuhelimet ovat todennäköisesti tämän vuoden osalta esitelty, mutta kauaa ei tarvitse odottaa, että uutta lippulaivamallia on jälleen tarjolla. Monet valmistajat tähyävät jo vuoden alkuun ....
AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään (15.12.2017 19:44)
Vaikka nyt elämme pikaviestimien kulta-aikaa, kiitos mobiilisovellukset kuten WhatsApp, niin sovellusten historia on tietokoneiden viestimissä parin kymmenen vuoden päässä. Yksi ensimmäisistä ....
Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö (15.12.2017 19:32)
Jouluunkin on vielä toista viikkoa aikaa ja senkin jälkeen Netflixillä on tarjolla ennen vuoden loppua muun muassa uusi Black Mirror -kausi, mutta jo nyt on hyvä ottaa katsaus tulevan kuun Netflix-uut....

Uutisarkisto