*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Mies tappoi pelikonsolin takia

Kirjoittaja Lauri Jämsä @ 10.5.2008 12:32 Kommentteja (23)

Mies tappoi pelikonsolin takia Vaikka pelikonsolistaan voi tulla riippuvaiseksi, harvoin sen häviäminen ajaa yhtä radikaaleihin tekoihin kuin viime kuussa Floridassa, Yhdysvalloissa.
Muutama päivä sitten epäiltynä naapurinsa murhasta pidätetty Edward Keith Stoddard Jr. uskoi tragedian kohteeksi joutuneen Douglas F. Abramsin vieneen hänen PlayStation 3 -pelikonsolinsa.

Dade Cityssä tapahtunut välikohtaus lähti tiettävästi liikkeelle siitä, kun pidätetty uskoi naapurinsa vieneen hänen konsolinsa. Heidän riidellessään puuttuvasta konsolista, Stoddard haavoitti uhria ampuma-aseella kuolettavasti.

Tekijä jäi kuitenkin kiinni pari viikkoa myöhemmin, ja häntä syytetään murhasta, yhden pelikonsolin tähden.

Mikään ei näytä olevan nykyään mahdotonta. Ja PlayStation 3 yhä kadoksissa.

Edellinen Seuraava  

23 kommenttia

110.5.2008 12:44

huhhuh... onneks en tiedä yhtään noin pahasti addiktoitunutta itse. USA:ssa sitä sattuu ja tapahtuu

210.5.2008 12:46

Mikäs mainos se kehottikaan "Älä ota sitä liian vakavasti" mutta onpa yllätys jotta uutinen sijoittuu taas kerran kertomaan Surkuhupaisasta Yhdysvalloista.

310.5.2008 12:49

No hyvä taas tarttua pelikonsoliin. Eiköhän tuo samaninen murha olisi tapahtunut jos kyseessä olisi ollut vaikka lompakko / mopo / uudet lenkkarit whatever mitkä tämä murhaaja olisi luullut naapurinsa vieneen. Silloinhan se ei vain olisi ollut enään uutinen. Tämähän on todella hyvää uutisointia - nimittäin aiheuttamaan kukkahattutädeille lisää valittamisen aihetta.

410.5.2008 15:05

oha se konsoli rahallisesti aika kallis

510.5.2008 15:44

kylhää tääki uutinen taas kuvastaa kui ylivoimanen ps3 on xboksii vastaa ei kukaan ny xboksin takia naapuria jaksa lähtee lahtaamaan. :)

610.5.2008 15:49

Juu kai se uutiskynnys on ylittynyt pienemmästäkin summasta/aiheesta.. jos niikseen asiaa ajattelee.

710.5.2008 16:15

Lainaus:
Mikään ei näytä olevan nykyään mahdotonta. Ja PlayStation 3 yhä kadoksissa.
Tossa kohtaa repsahti "Ja PlayStation 3 yhä kadoksissa."... no voi perskule sentään :D

810.5.2008 16:56

Niin ja taas loistava esimerkki siitä miksi kannattaa asustella täällä "vanhalla mantereella".

910.5.2008 17:42

No huhhuh.. Ei voi muuta sanoa.

Mutta mielenkiintoista "mainosta" PS3:lle.. "This is living"

1010.5.2008 17:48
_Henkka_
Inactive

Aprilli päivä meni jo D:

1110.5.2008 17:58

Voi pojat sentään, en nirhaisi ketään jos joku veisi uuden pc:ni, saattaisin vähän noitua ym.

1210.5.2008 18:12
jaskpaska
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhaerik:
Voi pojat sentään, en nirhaisi ketään jos joku veisi uuden pc:ni, saattaisin vähän noitua ym.
Missä muuten asut ;D

1310.5.2008 18:25

Suomessa jossakin, miksi sitä kysyt ?

1410.5.2008 18:42

jos jenkkilässä saa lyijyä nahkaansa jo väärästä vaatteen tai ihon väristä niin onko se konsoli niin ihme sitten?

1510.5.2008 18:52

Niin, onneksi ollaan Suomessa jotensakkin turvassa.

1610.5.2008 20:06

Mitäs vei mun konsolin, sika!

1711.5.2008 1:08
jaskpaska
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lolli2:
Mitäs vei mun konsolin, sika!
"Sika, se kuulan kalloon saa. Sika, sen setä teurastaa..."
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 11.5.2008 @ 01:08

1811.5.2008 13:06

No lold, hankkis elämän tuommone

1911.5.2008 15:21

Only in USA.

2012.5.2008 10:38

Aika herkässä on tappoteot USAssa, siksipä en sinne kaipaa edes visiitille.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.5.2008 @ 10:39

2120.5.2008 8:50
Nuraven
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aunustico:
Aika herkässä on tappoteot USAssa, siksipä en sinne kaipaa edes visiitille.
v**** mitä mammanpoikia täällä on...

227.7.2008 10:37

Hyvät nuo aselait USA:ssa!

Suomessa luokittelen kyllä rikolliseksi
semmosen jolla on käsiase tommosessa käytössä.
Siellä on mummoillakin kauppakassissa ysimillinen.

No onneksi saahan sitä pelata pleikkarilla vankilassakin ;)

237.7.2008 10:38

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aunustico:
Aika herkässä on tappoteot USAssa, siksipä en sinne kaipaa edes visiitille.
v**** mitä mammanpoikia täällä on...
V**tu mitä asehulluja täällä on...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 Ubisoftin synttärikampanja jatkuu, nyt ilmaiseksi Assassin's Creed 3 (8.12.2016 19:36)
Ubisoft viettää 30. juhlavuottaan ja on juhlistanut sitä ilmaispelien avulla. Kaikkiaan seitsemän peliä on lisätty tarjolle ilmaisina latauksina yhtiön omasta Uplay-alustasta vuoden saatossa. ....
Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta Voit joutua pettymään – iPhoneen ei olekaan tulossa suurta uudistusta (8.12.2016 18:23)
Spekulointi seuraavan sukupolven iPhonen sisältämistä uusista ominaisuuksista tuntuu alkavan vuosi vuodelta aikaisemmin. Varhaisessa vaiheessa alkaneiden huhujen huono puoli on siinä, että vaikka ....
Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä Samsung kaappaa Applen idean? Galaxy S8:aan ei tule kotinäppäintä (8.12.2016 17:41)
Ensi vuoden alussa julkaistaviin Galaxy S8 -sarjan älypuhelimiin on tulossa koko etualan kattava näyttö, kertoo Bloomberg. Applenkin on huhuttu kehittävän vastaavaa älypuhelinta ensi vuodeksi. ....
1 kommentti
Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä Tulevaisuus tulee: BBC testaa Ultra HD -videon jakelua netissä (8.12.2016 15:20)
YouTube ja Netflix ovat olleet edelläkävijöitä Ultra HD -sisältöjen verkkojakelun testauksessa, mutta hiljalleen myös muut palveluntarjoajat ovat aloittaneet omat testinsä. Tuoreimpana esimerkkinä ....
YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – Se ei riitä YouTube maksoi muusikoille yli miljardi dollaria – "Se ei riitä" (8.12.2016 14:55)
Taylor Swift ja monet muut artistit ovat kritisoineet voimakkaasti YouTubea ja Spotifyta siitä, että ne mahdollistavat musiikin kuuntelemisen täysin ilmaiseksi. Molemmissa tapauksissa artistit ....
4 kommenttia

Uutisarkisto