*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

AfterDawn hakee PHP-ohjelmoijaa

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 22.4.2008 13:11 Kommentteja (26)

AfterDawn hakee PHP-ohjelmoijaa AfterDawn Oy etsii palvelukseensa asiansa osaavaa PHP-ohjelmoijaa puolen vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen. Mikäli työ Suomen suurinta IT-sivustoa ylläpitävässä yrityksessä kiinnostaa ja uskot omiin PHP- ja SQL-taitoihisi, tässä on tilaisuutesi.
Työ pitää sisällään AfterDawn Oy:n tulevien projektien kehitystyötä annettujen määritysten perusteella, käyttäen työkaluina PHP-ohjelmointikieltä ja MySQL -tietokantaa.

Toivomme hakijalta seuraavia taitoja:
  • Vahvaa PHP-kielen tuntemusta
  • Taitoja tietokantojen suunnitteluun (tietokantana käytämme master-slave -tyyppistä MySQL-ratkaisua)
  • Osaat optimoida koodiasi ja rakentaa ratkaisuistasi modulaarisia, pitkälti uudelleenkäytettäviä kokonaisuuksia
  • Pystyt itsenäiseen työskentelyyn annettujen määritysten pohjalta
  • Osaat rakentaa nopeasti toimivia ja skaalautuvia tietokantakyselyitä, jotka käyttävät monimutkaisiakin tietokantarakenteita

Lisäksi plussaa ropisee seuraavista osa-alueista (nämä eivät ole välttämättömiä, joten vaikka jokin osa-alue tuottaisikin tuskaa, hae paikkaa rohkeasti siitä huolimatta):
  • Ymmärrät mitä XML on ja osaat käyttää sitä tietojenvaihtoon eri palveluiden välillä (XML over HTTP)
  • JavaScript -taidot
  • AJAX-osaaminen
  • Englannin kielen taito

Työpaikka sijaitsee Oulussa, ja oletamme sinun tekevän ainakin ensimmäisen 2 kuukauden ajan työsi paikan päällä. Haemme ennen kaikkea sivustojen taustalla pyörivän teknisen toteutuksen osaavia henkilöitä -- hienoista ulkoasuista ja kauniista CSS-esimerkeistä ei valitettavasti irtoa tähän rooliin lisäpisteitä.

Hieman tietoa AfterDawn Oy:sta
  • Oululainen, vuonna 2003 perustettu yritys
  • Työllistää 14 henkeä, kolmessa eri maassa ja seitsemällä eri paikkakunnalla
  • Vakavarainen, velaton, parhaan luottoluokituksen saanut yritys
  • Ylläpitää mm. seuraavia sivustoja:
    • AfterDawn.com - yksi maailman suurimmista teknologiasivustoista, yli neljä miljoonaa kuukausittaista kävijää
    • fin.AfterDawn.com - Suomen suurin IT-alan sivusto
    • download.fi - Suomen suurin ohjelmien jakeluun keskittyvä sivusto

Tarjoamme tehtävään valitulle henkilölle erittäin joustavat työajat, rennon työilmapiirin, rajattoman määrän kahvia ja muita kofeiinipitoisia aineita, mahdollisuuden olla mukana kehittämässä aivan uudenlaisia verkkopalveluita sekä kilpailukykyisen palkan.

Täytä hakemus osoitteessa:

http://fin.afterdawn.com/general/hae_avointa_paikkaa.cfm

tai lähetä vapaamuotoinen hakemus liitetiedostoineen osoitteeseen sales ät afterdawn piste com.

Edellinen Seuraava  

26 kommenttia

122.4.2008 13:49
Kelju90
Inactive

Lainaus:
rajattoman määrän kahvia ja muita kofeiinipitoisia aineita
Tuo pisti kyl vähän suupielet ylöspäin :D

222.4.2008 14:01

Lainaus:
rajattoman määrän kahvia ja muita kofeiinipitoisia aineita
tarkoittaako tämä myös limpparia :'D

Mukava olisi täällä työskennellä, mutta ehkäpä sitten 5-10 vuoden päästä jos jaksan kaikkea opiskella :P

322.4.2008 14:20

hitto kuulostas "siistiltä" työltä, harmi ettei ole alan koulutusta :(

422.4.2008 14:29

Osaan PHP:llä Hello worldin! Ei taida riittää :D

522.4.2008 14:35

Täytyykö kannattaa Kärppiä? ;)

622.4.2008 14:41

tein yhden sivun koulutehtävää varten phpllä, mutta enhän saanut sitä menemään edes W3C validaattorista läpi :I Kaikkea tarvittavia taitoja osaan siis vähän, mutta en tarpeeksi englannin kieltä lukuunottamatta.

722.4.2008 14:52

Jaahas.. tossahan toi PHP&MySQL - Teoriasta käytäntöön kirja olisi hyllyssä, nyt olen jo sivulla 30.. ehkä sitten ens kerralla..

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.4.2008 @ 14:58

822.4.2008 16:21

Muuten olis kyllä aika nafti paikka hakea, mutta ei anna opiskelut periks ja vielä Ouluun pitäis päästä kaiken lisäks. :3

EDIT ::: Täytyy kait tyytyä vaan koodailemaan foorumia ja muita in OOP. =P

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.4.2008 @ 16:22

922.4.2008 16:31

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti redzen:
Täytyykö kannattaa Kärppiä? ;)
Ehdottomasti auttaa, mutta ei ole esteenä hakemiselle ;-) On näitä sekalaisia playoffeissa tippuneita joukkueita kannattaviakin meillä töissä ;-)

Lainaus:
harmi ettei ole alan koulutusta
Alan koulutus- tai työkokemus ei ole pakollista, kunhan osaat hommasi.

1022.4.2008 17:06
SotaOrava
Inactive

Hmm,

Mitenhän tuollainen onnistuisi opiskelujen oheen? Alan koulutusta olisi ja kokemustakin jonkun verran, mutta voi tulla esteeksi pyöriä siellä työpaikalla kun kouluakin pitäisi käydä?

1122.4.2008 17:13

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SotaOrava:
Hmm,

Mitenhän tuollainen onnistuisi opiskelujen oheen? Alan koulutusta olisi ja kokemustakin jonkun verran, mutta voi tulla esteeksi pyöriä siellä työpaikalla kun kouluakin pitäisi käydä?
Neuvottelukysymys, työajat joustavat ja paukkuvat aika vapaasti, kunhan duuni tulee tehtyä. Mielellään näkisimme, että työ alkaisi jo kesällä.

1222.4.2008 19:14
Crilles
Inactive

Tulen mukaan! Asun oulussa ja mulla on php tiedot jo ollu 2 vuotta ! Sql vähän kehnompi, mut asian osaan!

1322.4.2008 23:06

Lainaus:
rajattoman määrän kahvia ja muita kofeiinipitoisia aineita
kyllähän näitä ilmaisia kahvi ja limu automaatteja on monessa paikassa esim mun töissä automaatti kahvia ei ole parasta mut ILMAISTA

1423.4.2008 8:39

Onko Afterdawnin toimisto vielä siellä hiirosessa? Tuollaisia automaatteja pari vuotta sitten oli käytävillä kun satuin kyseisessä talossa käymään.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Hiironen_Oulu_2006_03_12.JPG

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.4.2008 @ 08:47

1523.4.2008 10:21

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Xaboom:
Onko Afterdawnin toimisto vielä siellä hiirosessa? Tuollaisia automaatteja pari vuotta sitten oli käytävillä kun satuin kyseisessä talossa käymään.
Jep, Hiirosessa edelleen, eli tuo kuva on tosiaan tuosta "AfterDawnin pääkonttorista" :-) Täällä majaillaan noin kahdensadan muun pikkufirman kanssa.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 23.4.2008 @ 10:21

1623.4.2008 10:52

Hmm, tieto taito saataisi riittää teidän vaatimuksiin mutta tuo oulu on kyllä melko kaukana! (helsinkiläinen kun olen) Joten taidanpa jättää väliin..
Eipä tässä kyllä olisi aikaakaan kun on oma yritys juuri aloitettu.
Olisi kyllä aika mielenkiintoinen ja haasteellinen työpaikka!

1723.4.2008 11:47

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti markokaup:
Hmm, tieto taito saataisi riittää teidän vaatimuksiin mutta tuo oulu on kyllä melko kaukana! (helsinkiläinen kun olen) Joten taidanpa jättää väliin..
Eipä tässä kyllä olisi aikaakaan kun on oma yritys juuri aloitettu.
Olisi kyllä aika mielenkiintoinen ja haasteellinen työpaikka!

Itse asustan tässä sörnäisissä. Ouluun konttorille pääsee nopeasti n.3 tunnissa kun taksin tosta pihasta otan lentokentälle. Jos rahkeita tuntuu olevan niin ehdottomasti täytä tuo hakemus.

1823.4.2008 20:44

Lainaus:
Itse asustan tässä sörnäisissä. Ouluun konttorille pääsee nopeasti n.3 tunnissa kun taksin tosta pihasta otan lentokentälle. Jos rahkeita tuntuu olevan niin ehdottomasti täytä tuo hakemus.
No joo kyllähän sinne melko nopeasti koneella lentää..
Hakemus laitettu.

1924.4.2008 9:02
sekunda
Inactive

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti markokaup:
Hmm, tieto taito saataisi riittää teidän vaatimuksiin mutta tuo oulu on kyllä melko kaukana! (helsinkiläinen kun olen) Joten taidanpa jättää väliin..
Eipä tässä kyllä olisi aikaakaan kun on oma yritys juuri aloitettu.
Olisi kyllä aika mielenkiintoinen ja haasteellinen työpaikka!

Itse asustan tässä sörnäisissä. Ouluun konttorille pääsee nopeasti n.3 tunnissa kun taksin tosta pihasta otan lentokentälle. Jos rahkeita tuntuu olevan niin ehdottomasti täytä tuo hakemus.
On AD:llä helvetin hyvät liksat kun voi lennellä aamuin-illoin duunin ja kodin väliä xD

2024.4.2008 9:17

Lainaus:
On AD:llä helvetin hyvät liksat kun voi lennellä aamuin-illoin duunin ja kodin väliä xD
Niin siis eihän siellä konttorilla ihan joka päivä/viikko/kk käydä :) Ja jos käytäisiin niin eikös verottajalta nuo matkakulut saisi ja sarjalippuja lentoyhtiöltä.

Tiedän esim. ihmisiä jotka kulkevat pirkanmaan alueelta joka pv. töissä helsingissä junalla tai autollaan.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 24.4.2008 @ 09:24

2124.4.2008 9:43
sekunda
Inactive

Joo, tiedän kyllä.
Laitoin vain vähän "mainosta" ^^

2224.4.2008 9:50

^^Tottakai :)

2326.5.2008 13:37

Osaan vähän php:tä.

2426.5.2008 21:36

hmm... määritelkää vahvaa... php:n perusteet löytyy ja mysql sujuu myöskin...
Tuossa olisi esimerkkinä opinnäytetyöni (joo ulkoasuun en ole panostanu paljon).

http://woody.cop.fi/~mkarhu/opinnaytetyo/
ja tuossa jotain ajantappamiseksi tehtyjä "töitä"
http://zeus.dy.fi/~truemetal/php/

Voisitteko määritellä vähän tarkemmin minkälaisesta hommasta olisi kyse ja lähettää vaikka sähköpostia? Saattaisin olla kiinnostunut paikasta jos osaaminen vain riittää... jota saa kyllä helposti lisää :P

2526.5.2008 21:46

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ZeroCube:
hmm... määritelkää vahvaa... php:n perusteet löytyy ja mysql sujuu myöskin...
Tuossa olisi esimerkkinä opinnäytetyöni (joo ulkoasuun en ole panostanu paljon).

http://woody.cop.fi/~mkarhu/opinnaytetyo/
ja tuossa jotain ajantappamiseksi tehtyjä "töitä"
http://zeus.dy.fi/~truemetal/php/

Voisitteko määritellä vähän tarkemmin minkälaisesta hommasta olisi kyse ja lähettää vaikka sähköpostia? Saattaisin olla kiinnostunut paikasta jos osaaminen vain riittää... jota saa kyllä helposti lisää :P
Hakemusta tulemaan rohkesti, kyllä me sitten nähdään se kenen osaaminen on sitä mitä etsimme ja kutsutaan sopivimmat kuultavaksi paikan päälle. Homma on raakaa koodausta ja MySQL-kyselyiden rakentamista, ulkoasua, jne ei tarvitse osata tehdä kuin perus-HTML-tasolla, leiskaukseen löytyvät eri kaverit.

2626.5.2009 22:03

Joo, vähän siistiä! Mie en oo edes tiennyt että afterdawn on siinä enatorin vanhassa talossa :D

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa (28.4.2017 17:42)
Odotetut Android-älypuhelimet saapuivat tänään myymälöihin. Helmikuussa MWC-messuilla esitelty LG G6 tuodaan myyntiin yhteistyössä Gigantin kanssa, minkä lisäksi puhelimen voi löytää operaattorien ....
Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin (28.4.2017 17:11)
Bitcoinin arvo kävi eilen uusissa ennätyslukemissa. Kirjoitushetkellä Bitcoinin arvo on noin 1300 dollaria eli noin 1200 euroa. Eilen yhden Bitcoinin arvo oli korkeimmillaan noin 1340 dollaria. ....
iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan (28.4.2017 14:04)
Apple on päättänyt korottaa App Storessa myytävien mobiilisovellusten hintaa. Alhaisin hintaluokka nousee 0,99 eurosta 1,09 euroon. Vastaava hintakorotus tehdään myös Meksikossa ja Tanskassa. ....
2 kommenttia
Apple Music uudistuu jälleen – Tänä vuonna siitä tulee videopalvelu Apple Music uudistuu jälleen – Tänä vuonna siitä tulee videopalvelu (28.4.2017 12:34)
Apple Music -suoratoistopalvelu uudistuu jälleen tänä vuonna kun Applen iOS-mobiilikäyttöjärjestelmästä esitellään uusi versio. Asia tuli ilmi Bloombergin tekemästä henkilökuva-artikkelista, ....
Vaasa pääsi jatkoon – Jättimäinen akkutehdashanke etenee Vaasa pääsi jatkoon – Jättimäinen akkutehdashanke etenee (28.4.2017 10:15)
Pohjolaan jättimäisen akkutehtaan rakentamista suunnitteleva Northvolt-kasvuyritys on keventänyt tehtaan potentiaalisten sijoituspaikkojen listaa. Jatkoon pääsi yhteensä 10 paikkakuntaa, joista ....
2 kommenttia

Uutisarkisto