*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Ismo Alangon video etsii leikkaajaa

Kirjoittaja Kaarlo Räihä @ 21.4.2008 17:17 Kommentteja (7)

Ismo Alangon video etsii leikkaajaa Helmikuun lopulla Ismo Alanko yllätti kuuntelijansa positiivisesti, kun hän julkaisi yhdessä levy-yhtiö Fullsteam Recordsin kanssa Alangon uutuusalbuminsa CD-levyn ohella myös MP3- ja FLAC-formaateissa. Nyt positiiviset yllätykset ovat saaneet jatkoa, sillä Alanko antaa internetin avulla kaikille halukkaille mahdollisuuden tehdä oman musiikkivideon Alangon Räkäistä ja tarttuvaa -kappaleeseen.
Editoijat voivat lähettää omat tuotoksensa DVD-levyillä tuomariston arvioitavaksi ja kolme parasta tuotosta palkitaan tavarapalkinnoin. Paras tuotos saa myös laajempaa näkyvyyttä, sillä se saa ensi-iltansa Subin Netti-TV:ssä ja se päätyy myös Alangon tulevalle DVD:lle, joka kulkee nimellä Ismo Alanko Teholla. Voittajien ohella myös muut videot saavat hieman näkyvyyttä, sillä kaikki kilpailuun osallistuvat tuotokset ilmaantuvat kaiken kansan katseltavaksi Ismo Alangon YouTube-kanavalle.

Editointia varten tarvittavat MP4-formaatissa olevat videotiedostot ja MP3-muodossa olevan Räkäistä ja tarttuvaa -kappaleen voi ladata täältä. Tarkemmat tiedot kilpailun säännöistä voi tarkistaa puolestaan täältä.

Ulkomaalaisista artisteista R.E.M. oli vastaavilla linjoilla helmikuussa, jolloin yhtye julkaisi teräväpiirtomuodossa olevan Supernatural Serious -musiikkivideon kaikkien editoitavaksi.

Edellinen Seuraava  

7 kommenttia

121.4.2008 17:51

*******

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 22.4.2008 @ 03:20

221.4.2008 18:54

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eekkeh:

OLINX EKA???!!!
Olit. Kasvoiko virtuaali kikkelisi nyt montakin senttiä?
Mut asiaan, tällaiset vedot ovat hienoja kaikilta artisteilta, kannattaisi ottaa mallia R.E.M.istä ja Alangosta.

321.4.2008 22:06

Myös artisti hyötyy rutkasti: lähes ilmainen musiikkivideo. Ismo ja sen uusi levy-yhtiö yrittävät oikeasti uudistua nykyiseen tilanteeseen. Edelleen musiikilla voi tehdä rahaa, mutta pelkkä levymyynti ei enää pitkälle riitä. Ei ainakaan jatkossa jos asiat etenevät nykyiseen malliin ja mikseivät etenisi..

421.4.2008 22:24

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eekkeh:
Mua vituttaa, niin ankarasti, vituttaa aamusta iltaan...

Ismo Alanko rules!!!!

OLINX EKA???!!!
Alkaa tälläset 10 v. kundit ottaa aika lailla nuppiin. Nää tulee tänne kiroilee ja postaa just tollasta skeidan arvosta kamaa. Ite aiheest sitä tekstii on ehkä pari sanaa tai ei ollenkaan.

No mut aiheeseen. Nää on tosiaan iha mielenkiintosii juttui. Kiva nähä mikä voittaa, ja tuleeks noist kovinki erilaisii videoit. Itel ei kyl ollu aikomust osallistuu, omat leikkaajan taidot on niin vielä "lapsen kengissä".

521.4.2008 23:26

minä voisin vaikka yrittääkin osallistua :D vaikka en usko että pääsen edes lähimaille voittoa mutta tosi jännä on yrittää jotain tällaista

622.4.2008 3:21

Jep, aivan asiaton kommentti. Pidempiä banneja alkaa irtoamaan jatkossa tällaisista.


Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

722.4.2008 9:03

Hmmm, jos vain vähänkään on aikaa niin tähän on osallistuttava, on sen verran mielenkiintoinen veto :)

Olihan Valvomo-yhtyeelläkin vähän tämäntapainen kilpailu jokin aikaa sitten, jossa sai tehdä remix-version "Tiistai!"-kappaleesta. Siinä siis jaettiin MP3-muodossa jokainen soitinraita erikseen. Silloin tuli aloitettua miksausta, mutta se sitten jäi ajanpuutteen takia...

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto