*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Poika pysyy pohjoisessa

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 12.4.2008 20:56 Kommentteja (50)

Poika pysyy pohjoisessa Kiitos ja onnittelut Oulun Kärpille!

Edellinen Seuraava  

50 kommenttia

112.4.2008 21:07

jes! ei se täältä mihinkään lähe!

212.4.2008 21:08

Perhana kärpät.

312.4.2008 21:18

Melkein olisi espooseen pitänyt mennä. Oli kuitenkin nuori ja kokematon joukkue ja pelasivat pirun hyvin. Parempi voitti kuitenkin :)

412.4.2008 21:20

Kyllä Kärpät oli ihan omaa luokkaansa.. Mutta nostan kyllä hattua Bluesillekin. Ei se hopea niin paha häpeä ole, vaikka olisikin hävitty mitali.

512.4.2008 21:21

Kärpät vei tässä viimeisessä ottelussa toisesta erästä lähtien ihan niin kuin halusi. Bluesille myötätuntoa ja onnittelut seuran ensimmäisistä mitaleita. Kärpät jyrää!

612.4.2008 21:23
maihel
Inactive

lol, juhlittiinko afterissa tätä näin railakkaasti viimekeväänä?:D

712.4.2008 21:36

Pelicaaaaaaaaaaaaaaaaaans

812.4.2008 21:59

Ikävä kyllä Kärpät voitti. Bluesin kannalla olin viimeiseen asti koska espoosta olen, mutta peli kaatui siihen että maaleja ei saatu tehtyä paikoista vaikka muu peli pyörikin. Onnittelut kuitenki Kärpille. Vaikka Blues hävisi pelasi se silti tällä kaudella historiansa parasta peliä ja sai ensimmäisen sm liiga mitalinsi joten onnittelut myös heille.

Taitaa uutisen kirjoittaja olla Oulun suunnalta :D

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.4.2008 @ 22:01

912.4.2008 22:04




Tännehän se malja on kotiutunut. =)

1012.4.2008 22:16

Oikeaan osoitteeseen meni!!!!!!! Hyvä KÄRPÄT

1112.4.2008 22:17

hyvä oulu ja sen lääni:)

1212.4.2008 22:36

HÖH! sanon minä ! ;)

1312.4.2008 22:37

Sorge..tubla..

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 12.4.2008 @ 22:37

1412.4.2008 22:41

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti h1r2ls:
Ikävä kyllä Kärpät voitti. Bluesin kannalla olin viimeiseen asti koska espoosta olen, mutta peli kaatui siihen että maaleja ei saatu tehtyä paikoista vaikka muu peli pyörikin. Onnittelut kuitenki Kärpille. Vaikka Blues hävisi pelasi se silti tällä kaudella historiansa parasta peliä ja sai ensimmäisen sm liiga mitalinsi joten onnittelut myös heille.

Taitaa uutisen kirjoittaja olla Oulun suunnalta :D

afterdawnin servut taitaa olla oulus ;)

1512.4.2008 23:03

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti h1r2ls:
Ikävä kyllä Kärpät voitti. Bluesin kannalla olin viimeiseen asti koska espoosta olen, mutta peli kaatui siihen että maaleja ei saatu tehtyä paikoista vaikka muu peli pyörikin. Onnittelut kuitenki Kärpille. Vaikka Blues hävisi pelasi se silti tällä kaudella historiansa parasta peliä ja sai ensimmäisen sm liiga mitalinsi joten onnittelut myös heille.

Taitaa uutisen kirjoittaja olla Oulun suunnalta :D

afterdawnin servut taitaa olla oulus ;)
Ne on itse asiassa jenkeissä.

1612.4.2008 23:20

Ite olin kyl Bluesin kannal, mut täytyy kyl sanoo et Poika meni oikealle joukkueelle. Ei oo Kärppien haastajaa nykypäivänä. Pirun hyvin totta vie Blueski pelas.

1712.4.2008 23:27

Parempi voitti, pakko se on sanoa :)

1812.4.2008 23:36

Onnea vaan sinne pohjoiseenkin. Itse en tosin pahemmin seuraa tätä "pikkupoikien" jääkiekkoa, herättäkää sitten kun MM kisat alkaa. =P

Tänä vuonna jääkiekon MM kisat tulee muuten olemaan poikkeuksellisen mielenkiintoiset kun pelataan pienellä ringillä. Jää nähtäväksi oliko pohjois amerikkalaisten joukkueiden jatkuvalla vinettämisellä isosta ringistä mitään pohjaa todellisuudessa.

1912.4.2008 23:52

eikö Afterdawn oo yhtiönä oulusta? noh, olkoon, onnea Kärpille kyllähän ne sen ansaitsi vaikka en niitä kannusta...Paras kyllä voitti, harmi vaan ku väärä joukkue voitti :P

2013.4.2008 0:06

Onkos tuo aito edelleen näytillä Tampereella?
EDIT: Kanada-malja siis...

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.4.2008 @ 00:07

2113.4.2008 0:41

Hemmetti ku toivoin että tällä kertaa ois Blues voittanu (siis tietenkin jokerien jälkeen)ku on noi kärpät saanu jo tarpeeks voittoi

2213.4.2008 1:50

Kärpät voitti vain ja ainoastaan sen takia, koska OULU MAKSOI ESPOOLLE VOITOSTA!!!!!!

ps. Tämänkin voiton takan on sopupeliä ja lahjontaa!

2313.4.2008 2:24

Kyllähän oli taas hienoa, kun pysti pysyi Oulussa.:P Mutta kyllähän Espoolaisiakin on pakko lohduttaa, että Blues olisi ollut toinen kannattamani joukkue. Hehehe.

2413.4.2008 8:48

On sellainen epäilys, että lähivuosina pelataan lisää näitä Blues/Kärpät finaaleja, koska vaikuttaa tuo Blues olevan kehityskykyinen joukkue, joka tulevaisuudessa haastaa Dynastian todella, eli myös taitojen puolesta, tahtoa näkyy kyllä riittävän.

2513.4.2008 9:36

Parempi voitti, vaikka Espoon Blues olisi saanut voittaa. Onnea!

2613.4.2008 9:57

Voitaisiin sanoa että kärpät on dominoinut SM-liigaa viimeiset 4 vuotta miten haluaa. ^^

2713.4.2008 10:32
akkalis
Inactive

HYVÄ Kärpät, vaikka kyllähän tuo bluussikin hyvin pelasi.
Mutta pohjoisesta se myräkkä puhaltaa.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.4.2008 @ 10:33

2813.4.2008 10:37

Onnittelut Ouluun.

2913.4.2008 11:33

wohuu KÄRPÄT!!!!!
mutta kyllä blueskin pelasi todella hyvin varsinkin semeissä jokereita vastaaan mutta silti
KÄRPÄT!!!!!

3013.4.2008 11:44

Mä olin jos siitä asti tyytyväinen kun jokerit tippu!

Kyllä kärpissä on woimaa ja taitoa! Ehkä se HIFK sieltä joskus taas nousee..

Kohta saa nauttia MM taistosta ja toivotaan että suomi tänä vuonna toisi bileet torille!

3113.4.2008 11:59

Kärpille nyt ei kukaan mahda mitään, paras joukkue joten onnittelut vain. Ainiin paitsi HIFK tottakai ensi kaudella korjaa taas pojan saunaan, sit seuraavaks KALPAKALPATAISTELEETAASJÄÄLLÄ!!!

3213.4.2008 11:59

Itteä eniten harmittaa pelityyli millä kärpät ton mestaruuden sai. Tehään yks maali ja ollaan maalin edessä puolustamassa loppu ottelu, tylsää kateltavaa sellanen, no mutta turha sitä enää surra nyt kävi näin, onnea espooseen ja kärpät saa painua sinne mihin aurinko ei paista, näin hienosti sanottuna. TPS vie ens vuonna :D .

3313.4.2008 13:16

Blues kyllä kaatui SM-liigan epäinhimilliseen otteluohjelmaan. Voisi se mestaruus matkustaa tänne eteläänkin joskus. Vaikkapa ensi vuonna Jokereille!

3413.4.2008 13:43
ZamPPa007
Inactive

Kyllä se vaan on pakko myöntää että kärpät on suvereeni ykkönen koko SM-Liigassa... Ja vielä kerran KIITOKSIA KÄRPÄT!!

3513.4.2008 14:36

Otan osaa.

3613.4.2008 15:12

Itse kannustin Bluesia. :/

3713.4.2008 16:12

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti runar:
eikö Afterdawn oo yhtiönä oulusta? noh, olkoon, onnea Kärpille kyllähän ne sen ansaitsi vaikka en niitä kannusta...Paras kyllä voitti, harmi vaan ku väärä joukkue voitti :P
Yhtiö kyllä, mutta palvelinkäytön se ostaa jenkeistä. Et kai oleta että kaikkilla yhtiöillä on omat palvelimensa?

3813.4.2008 16:13

Lainaus:
Ainiin paitsi HIFK tottakai ensi kaudella korjaa taas pojan saunaan,
Ja sittenkö taas poikaa korjattaisiin...

3913.4.2008 17:08

Oululaisena harmittelen vain sitä, että blues ei venynyt pitemmälle. Ensimmäiset ottelut se olisi todellakin voinut voittaa, mutta se viimeistely vain ei onnistunut :/ Mahtava tunnelma oli kuitenkin seurata pelejä.

4013.4.2008 17:31

Lainaus:
Lainaus:
Ainiin paitsi HIFK tottakai ensi kaudella korjaa taas pojan saunaan,
Ja sittenkö taas poikaa korjattaisiin...

No johan se olis aika pistääkin taas p*skaksi :D ...viimeks 1998, niin pojallakin on jo ikävä HIFK:n "hellään" huomaan! Mutta _tosiaan_ kaudella 2010 on Kalpan vuoro taistella...

4113.4.2008 18:12

Ai sm-liiga paikasta sportin kanssa? :P

4213.4.2008 20:28

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti paavo22:
Ai sm-liiga paikasta sportin kanssa? :P
Hmm...Sport SM - liigaan? Ei ei, ja vielä kerran ei. Mietipä vaikkapa Vaasan jäähallia. Oletko sattunut käymään siellä? Minä kävin viimeksi torstaina. Jos Sport pääsisi SM - liigaan, niin paljastuisi, kuinka avuttoman pieni se halli onkaan. Mitähän muuta vielä Sportista? No ainakin se talous pitäisi saada kuntoon. Tietääkseni nyttenkin velkoja joukkueella.

Mutta sitten itse asiaan: Mitenkä Urheilu liittyy Afterdawn.comiin? Tietääkseni täällä keskustellaan tietokoneista, ei urheilusta.
Noh, nähtävästi afterdawn. com laajentaa toimialaansa.

4313.4.2008 21:33

Lainaus:
Mitenkä Urheilu liittyy Afterdawn.comiin? Tietääkseni täällä keskustellaan tietokoneista, ei urheilusta.
Noh, nähtävästi afterdawn. com laajentaa toimialaansa.
Ei mitenkään, mutta AfterDawn on aivan alusta asti ollut häpeämättömän oululainen pulju, vaikka toki "ulkomaalaisvahvistusten" (Helsinki, USA, Jyväskylä, Irlanti, jne) määrä firmassa onkin jo aikaa sitten ohittanut oululaisten määrän :-)

Jo kahdeksan vuotta sitten uutisoimme kun Kärpät nousi liigaan, tätä viimeisintä "uutista" vastaavalla "lyhyellä kaavalla" :-)

4414.4.2008 21:48

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Ainiin paitsi HIFK tottakai ensi kaudella korjaa taas pojan saunaan,
Ja sittenkö taas poikaa korjattaisiin...

No johan se olis aika pistääkin taas p*skaksi :D ...viimeks 1998, niin pojallakin on jo ikävä HIFK:n "hellään" huomaan! Mutta _tosiaan_ kaudella 2010 on Kalpan vuoro taistella...

Osaa Kärpätkin, ei ihan niin hyvin kuin HIFK mut kuitenkin:
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200804147516329_jk.shtml

4515.4.2008 12:07

Noh, ois se Blues saanut viedä mutta pääasia ettei narrit tai tappara vienyt ku ne pärjää yleensä niin hyvin :D

4617.4.2008 0:54

Hjuva Kärpät taas ens vuonna uusi voitto ;)

4717.4.2008 15:12

Lainaus:
Poika pysyy pohjoisessa
...ja pysyy vielä pitkään.

4819.4.2008 13:31

Kyllä ensi vuonna tappara näyttää kärpille mistä kana pissii. =)


Q6600 @3.0GHz - IP35-E - GF8800 GTS 512MB - 2GB DDR2 - 1 TiB - Antec Sonata Plus - Neo HE 550W - Samsung 226BW

4920.4.2008 8:36

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti exlex:
Kyllähän oli taas hienoa, kun pysti pysyi Oulussa.:P Mutta kyllähän Espoolaisiakin on pakko lohduttaa, että Blues olisi ollut toinen kannattamani joukkue. Hehehe.
jaaa ite muuten täänne vain talven takii että pääsee skimpilee, ja blussata niinkää vaikka jäähonka oli sentä mukvapi sattuimoisin se siinä skulisin mutta blus vlus no jooo se mua enää vaivaa, soiteaan vaan BB KIngii sehän on blusissa aika sana skepan kaaa vai onko valittamista,Nii kärpät kärpäset hittolaiset teiki toisen mestaruutensa, varokaa vaan että ei tule pudotusta niin Futis puolella ok.

5020.4.2008 8:51
harhaa
Inactive

No, antaahan nyt Kärppien nauttia mestaruudesta, koska se nyt vaan on viimeinen vähään aikaan.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Uutisarkisto