*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Soneran käyttäjillä ongelmia päästä AfterDawniin

Kirjoittaja Petteri Pyyny (Google+) @ 15.3.2008 19:23 Kommentteja (72)

Soneran käyttäjillä ongelmia päästä AfterDawniin Soneran emoyhtiö Telia on joutunut jonkinlaisen verkkovierailumaksukiistan toiseksi osapuoleksi ja tämän vuoksi todella monet Yhdysvalloissa olevat palvelimet ja verkkopalvelut ovat osittain tai kokonaan Soneran käyttäjien tavoittamattomissa.
Tämä ongelma koskee myös AfterDawn.com:n sivuja, sekä suomenkielisiä että englanninkielisiä, jotka sijaitsevat Yhdysvalloissa olevilla palvelimilla.

Ns. peering -sopimuksista aihetuvasta kädenväännöstä voi lukea lisää mm. GigaOMin sivuilta, jossa ongelmaa selitetään hieman tarkemmin. Pääpointti jutussa on, kuten yleensä aina, raha ja se, kenen pitäisi maksaa ja kenelle. Kärsijöinä ovat Telian ja Soneran yhteyksiä käyttävät käyttäjät.

Edellinen Seuraava  

72 kommenttia

115.3.2008 19:38

Ei mitään uutta, että Sonera tappelee aina, ja kaikkien kanssa.

Tässäkin saa taas asiakkaat kärsiä, mutta sekään ei ole mitään uutta. Asiakkaat on aina olleet se heikoin lenkki Surinalle.

215.3.2008 19:43

Tuo on Cogentilta aika röyhkeä temppu. Tiedän, yritys pyrkii voittoihin, mutta silti...

"kuten yleensä aina"

Näyttää vähän tyhmältä. Yleensä ja aina peräkkäin. :P

Edit:Itse muuten Soneralla, miksi mulla toimii? Esim. isohunt taas ei toimi.

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 15.3.2008 @ 19:55

315.3.2008 19:45

ai tän takia ei oo tänne päässykkään ihmettelin jo eilen ku ei toiminu, luulin et palvlimet nuri, mut kiitti sonera!

415.3.2008 19:54

Itsellä ainakin kaikki sivut toimineet...

515.3.2008 20:00

DNA pelittää.....ei missään sivussa ongelmia mihin olen halunnut mennä.

615.3.2008 20:01

Niin siis on vaikeutta päästä mihin? Minulla Sonera ADSL laajakaista, eikä mitään ongelmia.Vai mitä tuolla yhdysvaltalaisilla palvelemilla tarkoitetaan? Mitkä sivuista sijaitsee noilla palvelimilla?

715.3.2008 20:06

Ei ongelmia Affterdawnin kanssa täälläkään, mutta esim seuraavat sivut saavuttamattomissa ilman proxya:

www.sopcast.org
www.tvunetworks.com (TVUplayer ei myöskään käynnisty ilman yhteyttä)
www.spikedhumor.com

eli p2p/video sivustoja - yleensäkin mitkä käyttävät paljon kaistaa.

815.3.2008 20:19

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sliced:
Ei ongelmia Affterdawnin kanssa täälläkään, mutta esim seuraavat sivut saavuttamattomissa ilman proxya:

www.sopcast.org
www.tvunetworks.com (TVUplayer ei myöskään käynnisty ilman yhteyttä)
www.spikedhumor.com

eli p2p/video sivustoja - yleensäkin mitkä käyttävät paljon kaistaa.
nuo edellä olevat sivut sai toimimaan hot spot shield nimisellä ohjelmalla

915.3.2008 20:27

jaa ilmakos ei toiminu kokeilin päästä poruxin kauta muttei toiminu. Nyt kaverillä sitten pääsin tämän näkemään.

1015.3.2008 20:29

edit:

Lainaus:
nuo edellä olevat sivut sai toimimaan hot spot shield nimisellä ohjelmalla
..eli käyttämällä proxya.

Tämä kiistakin ratkennee, kuten näillä yleensä on tapana.. Saapahan Sonera taas yhden lisätekosyyn nostaa liitymien hintoja, tai sitten yksipuolisesti muuttaa liittymäsopimuksia siirtomäärärajoitteisiksi.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 15.3.2008 @ 20:47

1115.3.2008 20:39

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JasonSco:
Itsellä ainakin kaikki sivut toimineet...
Myös isohunt?

1215.3.2008 20:47

Oikeasti on menossa Sonera vaihtoon. =(

Ensin oli tämä ilmoitus, että laskutus muuttuu sähköiseksi: "Sähköisellä laajakaistalaskulla säästät ympäristöä, paperilasku maksulliseksi. Lähetämme vuodessa yli 15 miljoonaa laskua. Tämä vastaa paperille tulostettuna noin 36 miljoonaa paperiarkkia. Yhteensä 180 000 kg paperia. Hiilidioksidipäästöjä säästyy paperin-kulutuksesta ja laskujen kuljetuksesta noin 1100 tonnia, mikä vastaa autolla ajettuna noin 5,5 miljoonaa kilometriä." Blaa, blaa, blaa...

Sen jälkeen vielä, että Soneran asiakaspalvelu muuttuu maksulliseksi. "Tavoitteena on kannustaa asiakkaita itsepalvelukanaviin, samalla tällä tavalla parantaa palveluamme vastaamalla entistä nopeammin ja keskittymällä puhelinpalvelussa asiakkaisiin, jotka tarvitsevat henkilökohtaista palvelua" Blaa, blaa, blaa...

Tärkein asia minkä opin armeijassa oli, että selittely vaan pahentaa asiaa. Ilmeisesti Soneralla tätä ei ole ymmärretty, koska ei pelkästään sanota, että yhtiö haluaa parantaa tulosta ja kerätä lisää rahaa asiakkailtaan. Johtopäätös: Soneralaiset on sivareita.

1315.3.2008 21:01

Luin juuri uutisen tosta soneran toiminnasta (että muuttuu asiakaspalvelukin maksulliseks) ja alko niin paljon vi**ttaan että oli pakko pistää soneralle palautetta vaikka en ole edes niiden asiakas! Suosittelen palautevyöryn aloittamista soneralle jos haluamme ettei muut firmat ala myös seuraamaan perässä, sekä niiden ihmisten takia jotka joutuvat soneran liittymissä kärsimään (kytky).

1415.3.2008 21:01

Jep. Voi helvetin Sonera. Ei pääse näihin

Lainaus:
www.sopcast.org
www.tvunetworks.com (TVUplayer ei myöskään käynnisty ilman yhteyttä)
www.spikedhumor.com
eikä isohunt.com:iin myöskään. PERKLE!

1515.3.2008 21:07

Asiakaspalvelu??Soneralla?? :)Ite vaihoin netin ja kännykkä liittymät ajat sitte pois kyseisestä puljusta ja tyytyväinen olen sen jälkeen ollut.Ainoa vaan että yrittivät vielä 3kk sen jälkeen laskuttaa mutta onneksi oli nettipankissa tiedot tallessa.

1615.3.2008 21:22

Kaikki sivut missä tähän asti olen käynyt on toiminut. Alla soneran kuitu. Jos haluaa vaihtaa tuohon sähköiseen laskuun niin miten se tapahtuu käytännössä? Pirautellaan soneralle vai kuinka?

1715.3.2008 21:43

Onko tästä mitään apua??

http://opendns.fi/

Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 15.3.2008 @ 21:43

1815.3.2008 21:55

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti johnni:
Onko tästä mitään apua??

http://opendns.fi/
Ei, ongelma ei ole DNS:ssä, vaan siinä, että TeliaSoneran runkoverkon ja Cogentin runkoverkon välinen liikenne ei kulje, koska firmat tappelevat siitä kumman pitäisi maksaa ja kummalle ja kuinka paljon.

1915.3.2008 22:14

OK, kiitos tiedosta.

2015.3.2008 22:59

Miksi kaikki syyttävät soneraa tästä? Lukekaa tuo juttu, mihin uutinen linkkaa.

2115.3.2008 23:09

Pääseekö Soneran asiakkaat Blip.tv sivustolle? Yhdellä nettisivullani on kyseisen palvelun "nettitv" ja osa käyttäjistä on alkanut raportoimaan sen toimimattomuudesta...

2215.3.2008 23:09

Joo Soneralla on aika paska internetti, ensiksi hävittää sähköpostit ja nyt tää. Kannattaa käyttää paikallisen puhelinoperaattorin nettiä, ei mitää ongelmia ja jos tulee ni voipahan mennä vaikka paikan päälle niille vittuilemaa.

2315.3.2008 23:15

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ah66533:
Pääseekö Soneran asiakkaat Blip.tv sivustolle? Yhdellä nettisivullani on kyseisen palvelun "nettitv" ja osa käyttäjistä on alkanut raportoimaan sen toimimattomuudesta...
toimii kun laittaa proxyn selaimeen ainakin soneran yhteydellä

2415.3.2008 23:19

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ah66533:
Pääseekö Soneran asiakkaat Blip.tv sivustolle? Yhdellä nettisivullani on kyseisen palvelun "nettitv" ja osa käyttäjistä on alkanut raportoimaan sen toimimattomuudesta...
toimii kun laittaa proxyn selaimeen ainakin soneran yhteydellä
Selvä juttu. Itsellä ei ole Soneran yhteys, joten blip toimii hyvin. Olen vain yrittänyt "korjata" tuota ns. nettitv:tä mutta tämä kiista voikin olla syy toimimattomuuteen.

2515.3.2008 23:48

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ah66533:
Pääseekö Soneran asiakkaat Blip.tv sivustolle? Yhdellä nettisivullani on kyseisen palvelun "nettitv" ja osa käyttäjistä on alkanut raportoimaan sen toimimattomuudesta...
Minä en pääse ollenkaan tuolle sivulle. Tulee vaan, että "Palvelinta ei löytynyt".

2616.3.2008 1:01

Joo eilen ihmettelinki vähän ku annoin linkkiä kaverille jolla sonera on että miksi ihmeessä hän ei pääse koko afterdawnin sivuille.. no selvisihän sekin sitten.

2716.3.2008 2:02

Afterdawn toimii täällä Soneran ADSL:llä normaalisti ja hyvä niin, tuleehan täällä käytyä päivittäin :)

Mielestäni sähköinen lasku on hyvä asia, käytän itse tätä vapaaehtoisesti ja olen käyttänyt jo pitkään. Aika järkevää olla kuluttamatta paperia täysin turhaan.

Asiakaspalvelu myös muuttuu maksulliseksi, mutta mitäpä ihmeellistä siinä on? Melkein kaikkien yritysten puhelinpalvelu on maksullista. Itselleni ainakin ihan sama, jos puhelu nyt sitten jatkossa (ne harvat kerrat kun tarvitsee soittaa) maksaa normaalin puheluhinnan ja ei sen ansiosta tarvitse jonottaa 30min tms.

Toivotaan, että AD aukeaa minulla jatkossakin :D

2816.3.2008 3:24

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ah66533:
Pääseekö Soneran asiakkaat Blip.tv sivustolle? Yhdellä nettisivullani on kyseisen palvelun "nettitv" ja osa käyttäjistä on alkanut raportoimaan sen toimimattomuudesta...
Mulla ei ainakaan toimi tällä soneran laajakaistalla.

2916.3.2008 3:28
oappi
Inactive

@jehu80

No siinähän sitte maksat 20€ siitä et kuuntelet ensin hissimusiikkia muutaman tunnin ku on ruuhkaa, jotta pääset kertomaan et palvelu josta maksat ei toimi... Ei todellakaan pitäs olla maksullista oli yksi syy miksi aikanaan siirryin elisalta... no se on sitte nii et jos tulee vikaa nii se sitte vaihdetaan liitymää en ainakaan viitti alkaa jonottamisesta maksaa.

Nyt jo toimii aika moni sivu jotka ei toiminu... aika urpo firma tuo cogentin ku jatkuvasti inisee.. muut operaattorit vois liittoutua ja sulkee koko cogentiinpäin menevän ja tulevan liikenteen ja pistää tollasen inisijän konkkaa. Ihan väärillä aseilla taistellaan.

3016.3.2008 11:09

Itsellä on sonera ja en pääse tälle sivustolle. Nytkin oon tääl kännykän turvin

3116.3.2008 12:04

Soneran 2/512 hyvin pääsen tänne.. Tonne blip-sivustolle en kylläkään..

3216.3.2008 13:32

Mä kyllä luotan siihen, että kun puhelut tulee normaalihintaisiksi niin "turhat" puhelut asiakaspalveluun vähenevät, palvelussa on suuremmat resurssit ja jonot pienenee :)

Aika jännä, että tämä AD avautuu koko ajan ongelmitta jos niitä kerran tässä pitäisi olla? Tuo blip.tv ei mm. aukea ollenkaan...

3316.3.2008 17:16
Gagadu
Inactive

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Miksi kaikki syyttävät soneraa tästä? Lukekaa tuo juttu, mihin uutinen linkkaa.
Siksi koska on olemassa sellainen markinaalinen vähemmistö jolla on aina valittamista asiasta kun asiasta.

Vanha sanonta kuuluu etä köyhällä ei koskaan ole asiat hyvin::))
jos ei ole nälkä niin sitten on paskahätä.

3416.3.2008 20:31

Soneran käyttäjille..
Menkää http://www.megawebproxy.com/ ja sitä kautta tänne afterdawniin, pystyy käyttämään, vaikkakin vähän hitaammin.

3516.3.2008 20:40

Soneran kaapelilla ei pääse tänne, mutta saman firman ja saman alueen ADSL:llä ei..?


Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell

3616.3.2008 21:16

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
Soneran kaapelilla ei pääse tänne, mutta saman firman ja saman alueen ADSL:llä ei..?
Tarkistahan tuo viestisi toiseen kertaan? :D

3716.3.2008 22:00

Joopa, kyllä soneran palvelut alkavat olla sellaisia että menisi toiselle operaattorille kaikki ellei olisi soneran 24/1 kiinteistöliittymä tulossa niin halvalla..no, ainakin kännykkä menee muualle heti kun oon päättänyt mihin vaihtaa, kun ainakin saunalahden "palveluista" on sellaisia kokemuksia että soneran väki vaikuttaa aivan päteviltä...

3816.3.2008 22:07

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stillborn:
Soneran kaapelilla ei pääse tänne, mutta saman firman ja saman alueen ADSL:llä ei..?
Tarkistahan tuo viestisi toiseen kertaan? :D
Juuh, eli kaapelilla Ei pääse ja ADSL:llä pääsee. Olenpa sekaisin. :D

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell

3916.3.2008 22:27

Sonera sekoilee oikein urakalla täällä. Perjantain jälkeen en ole päässyt tälle sivustolle. Nyt kun älysin käyttää proxyä niin vihdoin ja viimein pääsin tsekkaamaan mitä täällä tapahtuu...

4017.3.2008 8:39

Juu-u enpä minäkään tänne ihanaan Afterdawniin pääse. Vielä kun on virus hyökkäys koneella niin apua tekis mieli kysyä. No onneksi tästä ketjusta sain sen verran apua että pääsen laittamaan tänään illal HiJackThis login tänne...toivottavasti. Gmailkaan ei meinannut aueta mutta siihen löytyi toinen osoite mistä pääsee sisään.

4117.3.2008 10:58

Hyvinhän nämä sivut näkyy toimivan.. Ei ole ainakaan vielä toistaiseksi ollut mitään ongelmia eri nettisivujen kanssa, joiden serveri on Usassa.. Käytän Soneran liikkuvaa laajakaistaa..

4217.3.2008 13:45

Sivusto ei toimi,ei ollenkaan ilman proxya, kuten ei moni muukaan sivusto. Todellakin ihmetyttää miksi asiasta ei ole uutisoitu muualla kuin afterdawnissa. Lähetin mbnet:llekin uutisvinkin, vaikka luulisi niidenkin tuon jo tietävän.

soneran laajakaista, 8/1.. Tässähän olen rupeamassa oikeasti miettimään kännykkäoperaattorin ja laajakaistayhteyden muuttamista, kun laskusta tulee maksullinen, puhelinpalvelusta tulee maksullinen ja nyt tämä.. !

4317.3.2008 14:03

Todellakin ihmeellistä tämä touhu nykyään, aamulla tosiaan en päässyt tänne ja nyt iltapäivällä huvikseni kokeilin ja vihdoinkin pääsi.

Tosiaan afterdawn ainut paikka missä olen törmännyt uutiseen aiheesta, mikähän tuossa on ettei muualla ole aiheesta kirjoitettu. Afterdawn nytkin ainut sivu mikä toimii niistä jotka viikonlopun aikana huomasin toimimattomiksi, huh taitaa kyllä kotona lähteä ISP vaihtoon ja äkkiä kun tällaista leikkiä jatkuvasti.

4417.3.2008 15:11

Sinällään kumma juttu että vieläkään ei toimi ilman proxya nämä sivut mutta kaverilla jolla myös sonera ei mitään ongelmia. Asuu kuitenkin noin viiden kilometrin päässä.

4517.3.2008 15:43

Mikähän itsellä vikana, kun wlanin takana olevilla koneilla pitää olla proxy päällä, muuten ei pääse esim. tänne, kun taas pöytäkone joka on adsl modeemissa kiinni kaapelilla, pääsee joka paikkaan ilman säätämistä?


Q6600 @ 3,6GHz | Asus P5Q Deluxe | 4 Gt DDR2 (4 x 1 Gt) | Leadtek GeForce GTX260 Extreme+ | Antec P182 | Corsair HX520 | WD VelociRaptor 150GB | Samsung SpinPoint F1 750GB | Vista Home Premium 64-bit
Jäähdytys: D-Tek Fuzion V2 | ThermoChill PA120.3

4617.3.2008 15:44

Siis voi jum"#¤"#%!!

Mitäs sitten jos on maksanut ison summan palvelusta jota ei pääse käyttämään tämän jupakan takia? Keneltä haen korvauksia?!

Nm. Syttyy se sota vähemmästäkin...

4717.3.2008 16:07

Tää on ihan pers-heestä, kun tänne ei saa muuta laajakaistaa kuin Soneran paskan. Siis tämä ei voi enää olla totta! Toivottavasti jokin taho noista yhteyksien katkeiluista antaa noottia Telsu-Sonnelle kunnolla!

4817.3.2008 16:34

Iltapäivän tunneista alkaen itsekin päässyt jo tänne, isohunt mm. edelleen kylläkin tavoittamattomissa. Onneksi oheinen otsikko näkyi sentään viimepäivinä googlessa, osin hieman valaissen tilannetta.

Bisnes on bisnestä, mutta tällä tavoin ei tulisi mitään ratkaista. Mikähän siinä on että uutiset ja 'ominaisuudet' soneraan liittyen ovat viime aikoina kovin negatiivisia olleet.

4917.3.2008 21:12

Enpä ole enää kauaa Soneran laajakaista asiakas, suosin suomalaista www.ssp.fi.

5017.3.2008 21:54

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Miksi kaikki syyttävät soneraa tästä? Lukekaa tuo juttu, mihin uutinen linkkaa.
Siksi koska on olemassa sellainen markinaalinen vähemmistö jolla on aina valittamista asiasta kun asiasta.

No se on kyllä totta :D

Tässä nyt on pieneen valittamiseen aihettakin. Kyllä minua harmittaisi jos mm. AD ei toimisi mutta kun toimii ilman ongelmia. Ja se Soneran kaista tosiaan löytyy?

Mulla on ADSL. Onko jollain muulla myös ADSL ja esim. AD ei toimisi? Vai koskeeko "vika" vain kaapeliyhteyksiä?

5118.3.2008 9:30

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jehu80:
Mulla on ADSL. Onko jollain muulla myös ADSL ja esim. AD ei toimisi? Vai koskeeko "vika" vain kaapeliyhteyksiä?

Soneran ADSL ja AD ei toimi.

5218.3.2008 9:48

Tuonne kannattaa Soneran asiakkaiden laittaa reklamaatiot sähköpostilla:

inet-helpdesk@sonera.com


- Elämä on vain pelkkä paska leffa, joka on katsottava loppuun asti -

5318.3.2008 11:02

Lukeehan tuolla mikropc.netillä eilisen uutisissa jo tästä ja on näköjään jo soneran vikatiedotteisiin tullu tästä eilen.

5418.3.2008 11:09

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Henkkahhh:
Lukeehan tuolla mikropc.netillä eilisen uutisissa jo tästä ja on näköjään jo soneran vikatiedotteisiin tullu tästä eilen.

täällähän ollu uutinen jo 15 päivä.

5518.3.2008 11:23

Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Henkkahhh:
Lukeehan tuolla mikropc.netillä eilisen uutisissa jo tästä ja on näköjään jo soneran vikatiedotteisiin tullu tästä eilen.

täällähän ollu uutinen jo 15 päivä.
Joo on tiedossa mut mikropc.net ei kirjota uutisiaan viikonloppuisin ja soneralla näköjään kestää noiden vikatiedotteiden tuleminen.

5618.3.2008 11:41

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Henkkahhh:
Lukeehan tuolla mikropc.netillä eilisen uutisissa jo tästä ja on näköjään jo soneran vikatiedotteisiin tullu tästä eilen.

täällähän ollu uutinen jo 15 päivä.
Joo on tiedossa mut mikropc.net ei kirjota uutisiaan viikonloppuisin ja soneralla näköjään kestää noiden vikatiedotteiden tuleminen.

joo, se kyllä todella kummastuttaa ettei soneran vikatiedoteissa ole ollut mitään, olikohan perjantai kun itsellä alkoi tuo ongelma.

5718.3.2008 11:43

Minulla on vasta muutamia sivuja minne en pääse itse. Esim. Isohunt..

5818.3.2008 12:55

Ei ole kyse muutamasta sivusta vaan aika pitkä lista näyttää olevan..

6020.3.2008 15:29

Onko asiasta mitään uutta tietoa? Esim milloin se korjataan?

6120.3.2008 15:53

Myökään tänne ei pääse http://www.retrojunk.com/

Itsellä ei mitään tietoa, milloin tästä päästään eroon.


Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5QL PRO, 2x2 GB DDR2 800 RAM, WD 250 GB SATA2 + WD 500 GB SATA2, ECS nVidia GeForce 9800 GT 512 MB, Antec Sonata III

Seuraa eroseteleiden matkaa http://www.eurobilltracker.eu/?referer=107869
Kinroad-foorumi http://kinroad.freezoy.com/

6220.3.2008 16:10

Tämä on aika syvältä, koska asiakkaat saa kärsiä aina.

6322.3.2008 12:51

Onks muil ongelmii päästä meseen? O_o

6422.3.2008 15:00

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tarik:
Onks muil ongelmii päästä meseen? O_o

ei ole ainakaan mulla..

6526.3.2008 11:30

Vieläkään ei ilman proxya tänne pääse. Ei naurata yhtään :(

6626.3.2008 14:05

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar:
Vieläkään ei ilman proxya tänne pääse. Ei naurata yhtään :(
No mulla on nyt pari päivää toiminut ilman proxyä, taino on se kyllä pari kertaa katkennut mut aika äkkiä palannut toimimaan.. :/

6727.3.2008 12:22

Minulla ei edelleenkään ole ongelmia tänne sivustolle pääsyssä.. Hyvin ja nopeasti toimii tämä sivu... Nekin sivut joille en aiemmin päässyt niin nyt pääsen... Käytössäni siis soneran liikkuva kaista!

6827.3.2008 12:46

nyt pääsee ilman proxyakin, näemmä. entäs muut?

6927.3.2008 14:51

Joo taitaa mennä sonerat vaihtoon. Mikään ei toimi ja jatkuvasti
vaan lisää maksuja maksun päälle. Vaan ei nää muutkaat suomalaiset
operaattorit sen parempia ole jokaisessa on jotain vikaa, useinmiten
HINTA.
Näinköhän käy että saa asikkaat maksaa tonkin soneran sotkun, ja ot-
taa päähän ! Tukossa kaikki parhaat sivustot mitä netistä löytyy.
Ja vielä ei saa digitikkuakaan päivitettyä kun ei pääse valmistajan
kotisivuille.-kele.
En tiedä että mitenköhän tota soneraa KIITTÄISI????

7027.3.2008 15:16

Eilen alkoi mulla toimia nämä sivut ihan normaalisti :)

7127.3.2008 19:13

Niin alkoi toimia mullakin tämä sivu soneran liittymällä eilen.

7227.3.2008 19:17

Niin alkoi toimia mullakin eilen tämä sivu soneran liittymällä.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia PlayStation 4:n voittokulku jatkuu – Jo yli 50 miljoonaa myytyä konsolia (7.12.2016 18:31)
Sony on onnistunut myymään jo yli 50 miljoonaa PlayStation 4 -pelikonsolia. Lukemaan sisältyy niin vuonna 2013 lanseeratun PlayStation 4:n myynti kuin tänä syksynä esitellyn PlayStation 4 Pron myyntikin. ....
Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan Chrome päivittyy Androidilla – Sisältää uuden lataushallinnan (7.12.2016 18:13)
Tietokoneille vähän aika sitten julkaistussa Chrome 55:ssä huomattavin muutos aiempaan oli flash-selainlaajennoksen kytkeminen pois päältä oletuksena. Androidilla moiselle ei ole tarvetta, sillä ....
iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa iPhonen muisti täynnä? Näillä ohjeilla saat lisää tallennustilaa (6.12.2016 13:53)
Jos omistat 16 gigatavun tallennusmuistilla varustetun iPhonen tai iPadin, on laitteesi näytöllä melko varmasti vilahtanut silloin tällöin Tallennustila melkein täynnä -varoitus, joka ilmoittaa ....
Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta Kauppa ilman kassalla jonottamista – Amazon aikoo tehdä siitä totta (6.12.2016 12:26)
Amazon on jo neljän vuoden ajan kehittänyt ruokakauppaa, josta voisi yksinkertaisesti lähteä pois kun ostokset on kerätty hyllyiltä kauppakassiin. Kassalla jonottaminen jäisi historiaan kokonaan. ....
5 kommenttia
Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen Netflix lupaa tuplasti enemmän sisältöä – Panostaa tosi-TV:hen (6.12.2016 11:17)
Netflix aikoo kaksinkertaistaa alkuperäistuotantojen ensi vuonna, kertoo yhtiön sisältöjohtaja Ted Sarandos. Tämän vuoden aikana Netflix saanut valmiiksi omia tuotantoja noin 500 tunnin verran ....
2 kommenttia

Uutisarkisto