*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Acer lupaa jotain sinistä

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 12.3.2008 16:31 Kommentteja (14)

Acer lupaa jotain sinistä Tietokonevalmistaja Acer on julkaisemassa noin kuuden tunnin kuluttua (22:30 Suomen aikaa) uuden blue-kannettavakonseptinsa. Acer on virittänyt julkaisutapahtuman ylle mysteerin verhon ja jättänyt median spekuloimaan, mitä uutuusjulkaisu tulee sisältämään. Kun selaimella siirtyy mille tahansa Acerin kansainvälisistä sivustoista, ilmestyy ruutuun hetkeksi laskuri, joka laskee New Yorkissa pidettävään tapahtumaan jäljellä olevaa aikaa.
Acerin salamyhkäisyys on saanut median edustajat arvailemaan julkaisupaketin sisältöä. Blue-nimen perusteella on veikkailtu, että uutuus tulee olemaan raskas multimediakone, joka sisältää ainakin Blu-ray-teräväpiirtoaseman. Lisäksi koneen (tai koneiden) arvalleen olevan varusteltuna 18,5-tuuman 1080p-resoluution Full HD -näyttöllä sekä uusimmilla Intelin prosessoreilla.

Acer on nyt onnistunut ainakin herättämään huomiomme, joten odotetaan mielenkiinnolla mitä taiwanilaisyhtiö meille tarjoaa. Julkaisutapahtumaan on saapumassa itse yhtiön johtaja Gianfranco Lanci, joten ainakin Acer odottaa julkaisulta suuria.

Acerin kotisivut.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

112.3.2008 16:58

Raahattava malli.

212.3.2008 17:00

Nykyisten acerien hintaa saattanee laskea...

312.3.2008 17:50

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vallu88:
Nykyisten acerien hintaa saattanee laskea...

"uuden blue-kannettavakonseptinsa." Juuh eli ei laske.

412.3.2008 18:42
Henull
Inactive

Sama sisusta mut pienempään tilaan ja 12" näytöllä ni voi puhua jo kannettavasta. Mikäli kone tarvii erillisen laukun niin se on raahattava, Asus Eee menee taskussa, 12" mahtuu lähes järkeään reppuihin/laukkuihin/pitkien takkien povareihin.

512.3.2008 19:05

Minkä näytössä voittaa sen kannettavuudessa häviää. Mitä isompi vehje sitä suurempi akku siihen mahtuu, mutta suurempi näyttö syö hyötyä. No mutta eiköhän jokaisen tarpeisiin ole saatavilla sopivia malleja nykyisin.

612.3.2008 19:20

Pitääpä illalla seurailla mistä on kyse. Kai Afterdawnin kaverit on valmiina koodaamaan tapahtumat välittömästi sivuille, tottakai notepadilla <a href=.... :D <br><br> </html>

712.3.2008 22:08

Näemmä julkaisi kaksi 16" ja 18" läppäriä Blu-ray asemilla eli siitä se Blue nimi tuleekin.

812.3.2008 22:59

Jep, ei mitään maata järisyttävää http://www.acer-euro.com/profile/fin/

912.3.2008 23:54

http://www.acer-euro.com/profile/fin/aspire.html

"koko mallisto on tarjolla joko DVD-Super Multi double layer tai HD-DVD asemilla" <- mitä??? :)

1013.3.2008 0:08

hd dvd jäi tietokone puolelle. hyvä juttu!

1113.3.2008 9:30

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vallu88:
hd dvd jäi tietokone puolelle. hyvä juttu!
Miksi?

1213.3.2008 10:45

Lainaus:
Miksi?
Koska HD-dvd levyjä löytyy vielä ihmisiltä.

1313.3.2008 11:04
1413.3.2008 13:44

Hervottoman iso läppäri jossa on sinisiä valoja, Blu-Ray asema ja tuki 5.1 äänelle...
Acer on näköjään keksinyt HP Pavilion HDX:n uudestaan.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset Mitä uutta Netflixistä löytyy? HIGH.FI kertoo kaikki uusimmat lisäykset (9.12.2016 16:51)
Uutisvahtipalvelu HIGH.FI:hin on tänään lisätty uusi sisältökategoria. Vaikka päivitys on periaatteessa pieni, saattaa siitä olla keskimääräistä enemmän iloa palvelun käyttäjille. Palvelun ....
Näin estät henkilöitä WhatsAppissa Näin estät henkilöitä WhatsAppissa (9.12.2016 14:01)
Mikäli et halua enää vastaanottaa puheluita tai tekstiviestejä WhatsApp-kontaktiltasi, voit estää yhteystiedon erittäin helposti. Kun asetat henkilölle eston WhatsAppissa, hän ei enää näe viimeksi ....
Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa Näin estät puhelut ja tekstiviestit tietyistä puhelinnumeroista Androidissa ja iPhonessa (9.12.2016 11:58)
Jos WhatsAppissa estämältäsi henkilöltä alkaa tulla häirikköpuheluita ja -tekstiviestejä tai olet joutunut esimerkiksi aggressiivisen telemarkkinoinnin maalitauluksi, voi omaa arkea helpottaa ....
Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle Uusi suomalainen hittipeli julkaistiin myös iPhonelle (9.12.2016 10:08)
Suomalaisen Fingersoftin kehittämä Hill Climb Racing 2 -mobiilipeli on julkaistu iPhonelle ja iPadille. Peli julkaistiin Andridille jo viime viikolla. Androidilla Hill Climb Racing 2 on menestynyt ....
Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen Poikkeuksellinen päivitys Galaxy Note7:ään – Estää akun latautumisen (9.12.2016 09:37)
Kun markkinoille pääsee mahdollisesti vaarallisia laitteita, pyritään kaikki myydyt tuotteet tietysti kutsumaan takaisin. Entä jos kaikkia myytyjä laitteita ei saadakaan kerättyä takaisin, vaan ....
3 kommenttia

Uutisarkisto