*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Acer lupaa jotain sinistä

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 12.3.2008 16:31 Kommentteja (14)

Acer lupaa jotain sinistä Tietokonevalmistaja Acer on julkaisemassa noin kuuden tunnin kuluttua (22:30 Suomen aikaa) uuden blue-kannettavakonseptinsa. Acer on virittänyt julkaisutapahtuman ylle mysteerin verhon ja jättänyt median spekuloimaan, mitä uutuusjulkaisu tulee sisältämään. Kun selaimella siirtyy mille tahansa Acerin kansainvälisistä sivustoista, ilmestyy ruutuun hetkeksi laskuri, joka laskee New Yorkissa pidettävään tapahtumaan jäljellä olevaa aikaa.
Acerin salamyhkäisyys on saanut median edustajat arvailemaan julkaisupaketin sisältöä. Blue-nimen perusteella on veikkailtu, että uutuus tulee olemaan raskas multimediakone, joka sisältää ainakin Blu-ray-teräväpiirtoaseman. Lisäksi koneen (tai koneiden) arvalleen olevan varusteltuna 18,5-tuuman 1080p-resoluution Full HD -näyttöllä sekä uusimmilla Intelin prosessoreilla.

Acer on nyt onnistunut ainakin herättämään huomiomme, joten odotetaan mielenkiinnolla mitä taiwanilaisyhtiö meille tarjoaa. Julkaisutapahtumaan on saapumassa itse yhtiön johtaja Gianfranco Lanci, joten ainakin Acer odottaa julkaisulta suuria.

Acerin kotisivut.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

112.3.2008 16:58

Raahattava malli.

212.3.2008 17:00

Nykyisten acerien hintaa saattanee laskea...

312.3.2008 17:50

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vallu88:
Nykyisten acerien hintaa saattanee laskea...

"uuden blue-kannettavakonseptinsa." Juuh eli ei laske.

412.3.2008 18:42
Henull
Inactive

Sama sisusta mut pienempään tilaan ja 12" näytöllä ni voi puhua jo kannettavasta. Mikäli kone tarvii erillisen laukun niin se on raahattava, Asus Eee menee taskussa, 12" mahtuu lähes järkeään reppuihin/laukkuihin/pitkien takkien povareihin.

512.3.2008 19:05

Minkä näytössä voittaa sen kannettavuudessa häviää. Mitä isompi vehje sitä suurempi akku siihen mahtuu, mutta suurempi näyttö syö hyötyä. No mutta eiköhän jokaisen tarpeisiin ole saatavilla sopivia malleja nykyisin.

612.3.2008 19:20

Pitääpä illalla seurailla mistä on kyse. Kai Afterdawnin kaverit on valmiina koodaamaan tapahtumat välittömästi sivuille, tottakai notepadilla <a href=.... :D <br><br> </html>

712.3.2008 22:08

Näemmä julkaisi kaksi 16" ja 18" läppäriä Blu-ray asemilla eli siitä se Blue nimi tuleekin.

812.3.2008 22:59

Jep, ei mitään maata järisyttävää http://www.acer-euro.com/profile/fin/

912.3.2008 23:54

http://www.acer-euro.com/profile/fin/aspire.html

"koko mallisto on tarjolla joko DVD-Super Multi double layer tai HD-DVD asemilla" <- mitä??? :)

1013.3.2008 0:08

hd dvd jäi tietokone puolelle. hyvä juttu!

1113.3.2008 9:30

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vallu88:
hd dvd jäi tietokone puolelle. hyvä juttu!
Miksi?

1213.3.2008 10:45

Lainaus:
Miksi?
Koska HD-dvd levyjä löytyy vielä ihmisiltä.

1313.3.2008 11:04
1413.3.2008 13:44

Hervottoman iso läppäri jossa on sinisiä valoja, Blu-Ray asema ja tuki 5.1 äänelle...
Acer on näköjään keksinyt HP Pavilion HDX:n uudestaan.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion OnePlus 5 sai uuden Android Oreo -esiversion (15.12.2017 22:50)
Uskaliaimmat OnePlus 5 -käyttäjät pääsevät nyt kokeilemaan uutta esiversiota, joka tuo Androidin uuden Oreo-version ominaisuuksia. OnePlus on aloittanut tänään Oreo-beetaohjelmassaan uuden version jakelun. ....
1 kommentti
Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? Samsungin patentti kertoo kahdella näytöllä varustetusta pelipuhelimesta? (15.12.2017 22:08)
Samsung, kuten monet muutkin älypuhelinvalmistajat, kehittää jatkuvasti uusia patentteja, joilla pyritään uudistamaan älypuhelinkonseptia. Tietysti tarkoituksena on löytää uudenlainen innovaatio, ....
Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? Samsungin uusi huippumalli, Galaxy S9, esitellään jo MWC-messuillla? (15.12.2017 21:15)
Huippupuhelimet ovat todennäköisesti tämän vuoden osalta esitelty, mutta kauaa ei tarvitse odottaa, että uutta lippulaivamallia on jälleen tarjolla. Monet valmistajat tähyävät jo vuoden alkuun ....
AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään AIM-pikaviestin haudattiin virallisesti tänään (15.12.2017 19:44)
Vaikka nyt elämme pikaviestimien kulta-aikaa, kiitos mobiilisovellukset kuten WhatsApp, niin sovellusten historia on tietokoneiden viestimissä parin kymmenen vuoden päässä. Yksi ensimmäisistä ....
Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö Netflixiltä heti vuoden alkuun läjäpäin uutta, tässä tammikuun uusi Originals-sisältö (15.12.2017 19:32)
Jouluunkin on vielä toista viikkoa aikaa ja senkin jälkeen Netflixillä on tarjolla ennen vuoden loppua muun muassa uusi Black Mirror -kausi, mutta jo nyt on hyvä ottaa katsaus tulevan kuun Netflix-uut....

Uutisarkisto