*
 
AfterDawn: IT-alan uutiset

Acer lupaa jotain sinistä

Kirjoittaja Ilkka Ketola @ 12.3.2008 16:31 Kommentteja (14)

Acer lupaa jotain sinistä Tietokonevalmistaja Acer on julkaisemassa noin kuuden tunnin kuluttua (22:30 Suomen aikaa) uuden blue-kannettavakonseptinsa. Acer on virittänyt julkaisutapahtuman ylle mysteerin verhon ja jättänyt median spekuloimaan, mitä uutuusjulkaisu tulee sisältämään. Kun selaimella siirtyy mille tahansa Acerin kansainvälisistä sivustoista, ilmestyy ruutuun hetkeksi laskuri, joka laskee New Yorkissa pidettävään tapahtumaan jäljellä olevaa aikaa.
Acerin salamyhkäisyys on saanut median edustajat arvailemaan julkaisupaketin sisältöä. Blue-nimen perusteella on veikkailtu, että uutuus tulee olemaan raskas multimediakone, joka sisältää ainakin Blu-ray-teräväpiirtoaseman. Lisäksi koneen (tai koneiden) arvalleen olevan varusteltuna 18,5-tuuman 1080p-resoluution Full HD -näyttöllä sekä uusimmilla Intelin prosessoreilla.

Acer on nyt onnistunut ainakin herättämään huomiomme, joten odotetaan mielenkiinnolla mitä taiwanilaisyhtiö meille tarjoaa. Julkaisutapahtumaan on saapumassa itse yhtiön johtaja Gianfranco Lanci, joten ainakin Acer odottaa julkaisulta suuria.

Acerin kotisivut.

Edellinen Seuraava  

14 kommenttia

112.3.2008 16:58

Raahattava malli.

212.3.2008 17:00

Nykyisten acerien hintaa saattanee laskea...

312.3.2008 17:50

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vallu88:
Nykyisten acerien hintaa saattanee laskea...

"uuden blue-kannettavakonseptinsa." Juuh eli ei laske.

412.3.2008 18:42
Henull
Inactive

Sama sisusta mut pienempään tilaan ja 12" näytöllä ni voi puhua jo kannettavasta. Mikäli kone tarvii erillisen laukun niin se on raahattava, Asus Eee menee taskussa, 12" mahtuu lähes järkeään reppuihin/laukkuihin/pitkien takkien povareihin.

512.3.2008 19:05

Minkä näytössä voittaa sen kannettavuudessa häviää. Mitä isompi vehje sitä suurempi akku siihen mahtuu, mutta suurempi näyttö syö hyötyä. No mutta eiköhän jokaisen tarpeisiin ole saatavilla sopivia malleja nykyisin.

612.3.2008 19:20

Pitääpä illalla seurailla mistä on kyse. Kai Afterdawnin kaverit on valmiina koodaamaan tapahtumat välittömästi sivuille, tottakai notepadilla <a href=.... :D <br><br> </html>

712.3.2008 22:08

Näemmä julkaisi kaksi 16" ja 18" läppäriä Blu-ray asemilla eli siitä se Blue nimi tuleekin.

812.3.2008 22:59

Jep, ei mitään maata järisyttävää http://www.acer-euro.com/profile/fin/

912.3.2008 23:54

http://www.acer-euro.com/profile/fin/aspire.html

"koko mallisto on tarjolla joko DVD-Super Multi double layer tai HD-DVD asemilla" <- mitä??? :)

1013.3.2008 0:08

hd dvd jäi tietokone puolelle. hyvä juttu!

1113.3.2008 9:30

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vallu88:
hd dvd jäi tietokone puolelle. hyvä juttu!
Miksi?

1213.3.2008 10:45

Lainaus:
Miksi?
Koska HD-dvd levyjä löytyy vielä ihmisiltä.

1313.3.2008 11:04
1413.3.2008 13:44

Hervottoman iso läppäri jossa on sinisiä valoja, Blu-Ray asema ja tuki 5.1 äänelle...
Acer on näköjään keksinyt HP Pavilion HDX:n uudestaan.

Tämän uutisen kommentointi ei ole enää mahdollista.

Tuoreimmat uutiset

Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa Samsung Galaxy S8 ja LG G6 tulivat myyntiin Suomessa (28.4.2017 17:42)
Odotetut Android-älypuhelimet saapuivat tänään myymälöihin. Helmikuussa MWC-messuilla esitelty LG G6 tuodaan myyntiin yhteistyössä Gigantin kanssa, minkä lisäksi puhelimen voi löytää operaattorien ....
Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin Bitcoinin arvo nousi kaikkien aikojen ennätyslukemiin (28.4.2017 17:11)
Bitcoinin arvo kävi eilen uusissa ennätyslukemissa. Kirjoitushetkellä Bitcoinin arvo on noin 1300 dollaria eli noin 1200 euroa. Eilen yhden Bitcoinin arvo oli korkeimmillaan noin 1340 dollaria. ....
iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan iPhone-sovellusten hinnat nousevat – 0,99 euron sovellukset jäävät historiaan (28.4.2017 14:04)
Apple on päättänyt korottaa App Storessa myytävien mobiilisovellusten hintaa. Alhaisin hintaluokka nousee 0,99 eurosta 1,09 euroon. Vastaava hintakorotus tehdään myös Meksikossa ja Tanskassa. ....
2 kommenttia
Apple Music uudistuu jälleen – Tänä vuonna siitä tulee videopalvelu Apple Music uudistuu jälleen – Tänä vuonna siitä tulee videopalvelu (28.4.2017 12:34)
Apple Music -suoratoistopalvelu uudistuu jälleen tänä vuonna kun Applen iOS-mobiilikäyttöjärjestelmästä esitellään uusi versio. Asia tuli ilmi Bloombergin tekemästä henkilökuva-artikkelista, ....
Vaasa pääsi jatkoon – Jättimäinen akkutehdashanke etenee Vaasa pääsi jatkoon – Jättimäinen akkutehdashanke etenee (28.4.2017 10:15)
Pohjolaan jättimäisen akkutehtaan rakentamista suunnitteleva Northvolt-kasvuyritys on keventänyt tehtaan potentiaalisten sijoituspaikkojen listaa. Jatkoon pääsi yhteensä 10 paikkakuntaa, joista ....
2 kommenttia

Uutisarkisto